Mistä tietää pojan olevan ihastunut juuri minuun?

kinuskikakku

Kun mä vaan mietin ku en oo ihan varma... Tiiättekö te joitai varmoi merkkei?

Noniin nyt kaikki jotka saapuivat tänne pyydän teitä ystävällisesti jäämään tänne edes hetkeksi aikaa...
No_problem, tämä on nyt sit SE keskustelu. Sain tehtyä sen sitten vast nyt enkä heti. Jääthän tänne jos satut astelemaan tänne!! Kaikki jotka ovat lukeneet ihan hiljattain Pilalaulut-keskustelun tietävät mistä puhun. Jos et ole lukenut ja en ole ehtinyt vielä jatkaa tätä, niin löydät sen keskustelun näin: Suomi 24->Nuoret ->Pulinat->Pilalaulut. No nähdään taas myöhemmin, moi moi!

80

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 145146467

Itse ainakin katselen ihastustani aina silloin kun mahdollista on ja yritän saada katsekontaktin ja hymyilen hänelle. Yritän tietysti käyttäytyä mahdollisimman hyvin hänen seurassaan

• kinuskikakku

Kävitkö Pilalauluissa?? Sitten sinun pitäisi tietää mikä paikka tämä on, mutta kiitos neuvoista kyllä mä ihan oikeessa elämässäki tulee noille tiedoille käyttöä! :) Itsekkin katselen ihastustani aina silloin kun vain on mahdollista, mutta ujo kun olen, hymyillä uskalla en, enkä katsekontaktia uskalla saada en... Hyvin käyttäytyisin mielelläni, mutta on hiukan vaikeaa olla oma itseni, kun ihastukseni on vierelläni. :)

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

Kävitkö Pilalauluissa?? Sitten sinun pitäisi tietää mikä paikka tämä on, mutta kiitos neuvoista kyllä mä ihan oikeessa elämässäki tulee noille tiedoille käyttöä! :) Itsekkin katselen ihastustani aina silloin kun vain on mahdollista, mutta ujo kun olen, hymyillä uskalla en, enkä katsekontaktia uskalla saada en... Hyvin käyttäytyisin mielelläni, mutta on hiukan vaikeaa olla oma itseni, kun ihastukseni on vierelläni. :)

Kyllä- ja ihan-sanan välissä on ylimääräinen MÄ. Kerron teille, että välillä innostun vähän runoilemaan tänne. Ei kai se vaan haittaa?

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Kyllä- ja ihan-sanan välissä on ylimääräinen MÄ. Kerron teille, että välillä innostun vähän runoilemaan tänne. Ei kai se vaan haittaa?

No problem and I'm online now!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

No problem and I'm online now!

Nice, let's start!

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

Nice, let's start!

Okei nyt mä repeen. En pysty kirjottaa ku on niin hauskaa ;D

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Okei nyt mä repeen. En pysty kirjottaa ku on niin hauskaa ;D

Uskon ;)

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Uskon ;)

Jospa jatketaan vaikka huomenna, etten oikeest repee ihan kunnolla ja saa ihan kauheeta naurukohtausta ku koko muu perhe nukkuu! ;D
        Ootko muuten kattonu sen jutun et millon tulee se seuraava jakso siit yhest ohjelmast¿ XDXD

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Jospa jatketaan vaikka huomenna, etten oikeest repee ihan kunnolla ja saa ihan kauheeta naurukohtausta ku koko muu perhe nukkuu! ;D
        Ootko muuten kattonu sen jutun et millon tulee se seuraava jakso siit yhest ohjelmast¿ XDXD

Aa, en viel xdxd *kauhee naurukohtaus* No mut joo nähää huomen, nii sit voidaan jatkaa! ;)
        Hyvää yötä kaikille Suomi 24:ssa oleville. Menkää nukkumaan kaikki pienet lapset! Ja vähän isommatki! Uni tekee hyvää kaikille! Minä menen ainakin! :))

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Aa, en viel xdxd *kauhee naurukohtaus* No mut joo nähää huomen, nii sit voidaan jatkaa! ;)
        Hyvää yötä kaikille Suomi 24:ssa oleville. Menkää nukkumaan kaikki pienet lapset! Ja vähän isommatki! Uni tekee hyvää kaikille! Minä menen ainakin! :))

Ok, no hyvää yötä!! ;) Nuku hyvin!!

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

Ok, no hyvää yötä!! ;) Nuku hyvin!!

Haluutko nyt puhua?

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Haluutko nyt puhua?

En ehi, ku pitää mennä KOULUUN. Kävin vaa täällä nopeesti ennen kouluun lähtöö. :) Puhutaan iltapäivällä lisää!

• No_problem
        No_problem kirjoitti:

En ehi, ku pitää mennä KOULUUN. Kävin vaa täällä nopeesti ennen kouluun lähtöö. :) Puhutaan iltapäivällä lisää!

Nonii oisko ny hyvä hetki?

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Nonii oisko ny hyvä hetki?

Ei, pitää tehdä PÖKSYT! Siis LÄKSYT! XD Repesin! Shit mhää mheen SHUIHKHUUN! :((

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Ei, pitää tehdä PÖKSYT! Siis LÄKSYT! XD Repesin! Shit mhää mheen SHUIHKHUUN! :((

Ok xd, Nähdäänkö me sit vasta niinku huomen taas?? :((

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Ok xd, Nähdäänkö me sit vasta niinku huomen taas?? :((

No...

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

No...

Kaipa juu.. :(((

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Kaipa juu.. :(((

Ok, moi moi! :\/

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Ok, moi moi! :\/

Mo-moi! Hehe

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

Mo-moi! Hehe

Noni, oisko ny aika alotta jo?

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Noni, oisko ny aika alotta jo?

Kyllä, tässähän sitä on jo hienot kaksi päivää jahkailtu! Muistathan myös miten kirjotetaan kunnollista suomenkieltä! :)

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Kyllä, tässähän sitä on jo hienot kaksi päivää jahkailtu! Muistathan myös miten kirjotetaan kunnollista suomenkieltä! :)

No joo joo, jaksatki valittaa, toi meni vahingos tollee, puhelin ei kai ottanu kosketusta tai jtn. Eikö me enää olla kavereita?!

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

No joo joo, jaksatki valittaa, toi meni vahingos tollee, puhelin ei kai ottanu kosketusta tai jtn. Eikö me enää olla kavereita?!

:((

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

:((

No, et ees jaksaa vastata! No ei sit tehä sitä mitä meidän piti tehdä!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

No ei kai! Kuka jaksaa tehä noin lapsellisesta aiheesta jotain kessaa!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

No ei kai! Kuka jaksaa tehä noin lapsellisesta aiheesta jotain kessaa!

Eikö voitais sopia... Kenet mä nyt löydän tekee mun kaa tätä kessaa... ://*\\

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

Eikö voitais sopia... Kenet mä nyt löydän tekee mun kaa tätä kessaa... ://*\\

No come on hei, voisitko edes vastata?!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

No come on hei, voisitko edes vastata?!

Mä en jaksa käydä enää täällä typerässä paikassa!!! :**

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Mä en jaksa käydä enää täällä typerässä paikassa!!! :**

No mieti ny itekki miten typerästä aiheesta tääki lähti! Kirjoitin yhen kirjaimen väärin ja tällanen riita! Muistatko enää sitä kun ekan kerran tavattiin tääl suomi24:ssä? Meil meni heti niin hyvin, vaikka ei ees viel sillon tunnettu toisiamme kovin hyvin vielä... :|*|

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

No mieti ny itekki miten typerästä aiheesta tääki lähti! Kirjoitin yhen kirjaimen väärin ja tällanen riita! Muistatko enää sitä kun ekan kerran tavattiin tääl suomi24:ssä? Meil meni heti niin hyvin, vaikka ei ees viel sillon tunnettu toisiamme kovin hyvin vielä... :|*|

En tuntenu sua niin hyvin ku nyt. Nyt tiedän, että oot typerä *****pää! :|*|

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

En tuntenu sua niin hyvin ku nyt. Nyt tiedän, että oot typerä *****pää! :|*|

Ja onko sulla mitään hyviä perusteita sille et oon typerä *****pää?

• kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

Ja onko sulla mitään hyviä perusteita sille et oon typerä *****pää?

Jääty!!! :DD

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Jääty!!! :DD

En jäätyny, en vaa jaksanu käydä tääl typerässä paikassa kokoajan! :|*|

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

En jäätyny, en vaa jaksanu käydä tääl typerässä paikassa kokoajan! :|*|

No keksi sit jotai sanottavaa! :D

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

No keksi sit jotai sanottavaa! :D

Keksi ite! :|*|

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Keksi ite! :|*|

No ole iha ite kuule se typerä *****pää! Läski k*kk*k*kk*r*! P*sk* hu*r*! :***

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

No ole iha ite kuule se typerä *****pää! Läski k*kk*k*kk*r*! P*sk* hu*r*! :***

Et sit mitää parempaa sanottavaa keksiny! :/*\

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Et sit mitää parempaa sanottavaa keksiny! :/*\

Pitäiskö? :* :D

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Pitäiskö? :* :D

Pitäisi, ihmisiä ei saa kohdella tuolla tavalla!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Pitäisi, ihmisiä ei saa kohdella tuolla tavalla!

Ai eikö? Mitäs ite teet? En oo tenhy sulle mitään ja oot vaa mulle kauheen vihanen?

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Ai eikö? Mitäs ite teet? En oo tenhy sulle mitään ja oot vaa mulle kauheen vihanen?

Väitit et valitan vaik en valittanu sulle yhtään mitään, sanoin vaan asiat niinkuin ne ovat; et osaa kirjoittaa suomea! xD

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Väitit et valitan vaik en valittanu sulle yhtään mitään, sanoin vaan asiat niinkuin ne ovat; et osaa kirjoittaa suomea! xD

Valititpas ja osaan kuule ihan hyvin kirjottaa suomea, saan melkeen joka äidinkielen kokeest kympin ja todistukseen lähes aina kans sen kympin! Nii, et revi siitä!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Valititpas ja osaan kuule ihan hyvin kirjottaa suomea, saan melkeen joka äidinkielen kokeest kympin ja todistukseen lähes aina kans sen kympin! Nii, et revi siitä!

Senpä ku uskois! :D Ai että mul on hauskaa! ID Ja en edelleenkään oon valittanu sulle yhtään mistään!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Senpä ku uskois! :D Ai että mul on hauskaa! ID Ja en edelleenkään oon valittanu sulle yhtään mistään!

Oletpas!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Oletpas!

Enpäs ole!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Enpäs ole!

Oletpas!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Tossa viestissä SÄ valitat mulle, etten jaksa vastata! Lisäksi siinä samassa on yksi kirjoitusvirhe lisää!! XD Uskotko tän ku sanon et oon ollu ihan aina ykkösest lähtien äikässä kympin oppilas?

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Tossa viestissä SÄ valitat mulle, etten jaksa vastata! Lisäksi siinä samassa on yksi kirjoitusvirhe lisää!! XD Uskotko tän ku sanon et oon ollu ihan aina ykkösest lähtien äikässä kympin oppilas?

En, koska 1. ja 2. luokal ei jaeta numeroita! Lisäksi en ole ite valittanut sulle mistään! Sä olet kyllä mulle!

• No_problem

En ole valittanut edelleenkään sulle yhtään mistään vaan sä olet mulle! Ja meiän koulus jaettiin jo sillon niit numeroit! Teillä on tosi vanhanaikainen koulu jos teillä vasta kolmosella aletaan jakaa numeroita, heti kolmannen luokan alusta varmaan tähän päivään asti olet siellä omassa koulussasi ollut äikässä nelosen oppilas ja tullut purkamaan vihaasi tänne ja ärsyttämään muita huonolla kirjotustaidollasi, kun muut ikäisesi ovat jo voineet pari vuotta ylpeillä kympeillään äidinkielessä täällä ja edelleenkin (ja voin paljastaa, että olen yksi heistä). En nyt tässä halua varsinaisesti dissata omaa kouluasi (vaan sinua), joten jos nyt tsemppaisit edes vähän siellä koulussa niin keskiarvosi olisi myös paljon parempi!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

En ole valittanut edelleenkään sulle yhtään mistään vaan sä olet mulle! Ja meiän koulus jaettiin jo sillon niit numeroit! Teillä on tosi vanhanaikainen koulu jos teillä vasta kolmosella aletaan jakaa numeroita, heti kolmannen luokan alusta varmaan tähän päivään asti olet siellä omassa koulussasi ollut äikässä nelosen oppilas ja tullut purkamaan vihaasi tänne ja ärsyttämään muita huonolla kirjotustaidollasi, kun muut ikäisesi ovat jo voineet pari vuotta ylpeillä kympeillään äidinkielessä täällä ja edelleenkin (ja voin paljastaa, että olen yksi heistä). En nyt tässä halua varsinaisesti dissata omaa kouluasi (vaan sinua), joten jos nyt tsemppaisit edes vähän siellä koulussa niin keskiarvosi olisi myös paljon parempi!

Jopas keksit pitkän tarinan mun dissaamiseksi! Mutta edelleenkin en ole valittanut yhtään mistään vaan sä kokoajan mulle!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Jopas keksit pitkän tarinan mun dissaamiseksi! Mutta edelleenkin en ole valittanut yhtään mistään vaan sä kokoajan mulle!

En mä KOKOAJAN ole valittanu sulle! Enkä ees ollenkaan, vaan edelleenkin sä mulle!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

En mä KOKOAJAN ole valittanu sulle! Enkä ees ollenkaan, vaan edelleenkin sä mulle!

Enpäs ole!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Enpäs ole!

Kylläpäs olet!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Kylläpäs olet!

Sinäpäs olet!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Sinäpäs olet!

Enpäs ole!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Enpäs ole!

Sinä senkin valittaja-jankuttaja-vastaanväittäjä-haukkuja- typerä *****pää - läski k*kk*k*kk*r* - p*sk* hu*r*!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Sinä senkin valittaja-jankuttaja-vastaanväittäjä-haukkuja- typerä *****pää - läski k*kk*k*kk*r* - p*sk* hu*r*!

TURPA KIINNI NELOSEN OPPILAS!

• No_problem
        No_problem kirjoitti:

TURPA KIINNI NELOSEN OPPILAS!

(jos joku jäi miettimään, että onko toi kinuskikakku vasta nelosella, niin voin kertoa, että se on jo ihan kutosella, mutta tarkoitin, että se ois niinku niin huono koulus, et saa kaikist kokekist ja todistuksist kaikkii nelosii ja muuta).

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

(jos joku jäi miettimään, että onko toi kinuskikakku vasta nelosella, niin voin kertoa, että se on jo ihan kutosella, mutta tarkoitin, että se ois niinku niin huono koulus, et saa kaikist kokekist ja todistuksist kaikkii nelosii ja muuta).

(mä en oo oikeesti noin huono koulus ku mitä toi kakkapää väittää).

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

(mä en oo oikeesti noin huono koulus ku mitä toi kakkapää väittää).

(oikeesti se paskapää ei osaa siis oikeesti yhtään, ei kirjottaa, ei lukee, ei laskee (tai ehkä toi että ei osaa lukee tai laskee oli nyt vähän niinku turhan liioiteltu, mutta kirjoitustaidosta en nyt sitten mainitse mitään.. Sen kai te jo tiedättekin mitä siitä voisi mainita...

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

(oikeesti se paskapää ei osaa siis oikeesti yhtään, ei kirjottaa, ei lukee, ei laskee (tai ehkä toi että ei osaa lukee tai laskee oli nyt vähän niinku turhan liioiteltu, mutta kirjoitustaidosta en nyt sitten mainitse mitään.. Sen kai te jo tiedättekin mitä siitä voisi mainita...

(mä en usko et se kakkapää on ollu ykkösest asti kympin oppilas äikiäs tai käyny tääl sit niinku ylpeilee sillä, en mäkään oo käyny tänne sillon "vihaani purkamassa" ku on tullu niin huonoi arvosanoi koulust (oikeesti ei oo tullu mitää huonoi et kaikki on ollu ihan (tosi) hyvii, tuskimpa sillä on ollu mitää numeroit viel noin nuorena (harvoissa kouluissa niin on, et noin nuorena)

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

(mä en usko et se kakkapää on ollu ykkösest asti kympin oppilas äikiäs tai käyny tääl sit niinku ylpeilee sillä, en mäkään oo käyny tänne sillon "vihaani purkamassa" ku on tullu niin huonoi arvosanoi koulust (oikeesti ei oo tullu mitää huonoi et kaikki on ollu ihan (tosi) hyvii, tuskimpa sillä on ollu mitää numeroit viel noin nuorena (harvoissa kouluissa niin on, et noin nuorena)

(sit se valittaa kokoajan kaikesta, mm. et en vastaa sen viestehin:
        "No, et ees jaksa vastata! No ei sit tehä sitä mitä meidän piti tehdä!"
        tai
        "No come on hei, voisitko edes vastata?!"
        tai haukkuu mua:
        "No ole iha ite kuule se typerä *****pää! Läski k*kk*k*kk*r*! P*sk* hu*r*! :***"
        tai jankuttaa, että valitan KOKOAJAN, vaikken siis yhtään ja ku sanon sille et se valittaa, nii sit se vaa alkaa valittaa säpäs valitat!)

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

(sit se valittaa kokoajan kaikesta, mm. et en vastaa sen viestehin:
        "No, et ees jaksa vastata! No ei sit tehä sitä mitä meidän piti tehdä!"
        tai
        "No come on hei, voisitko edes vastata?!"
        tai haukkuu mua:
        "No ole iha ite kuule se typerä *****pää! Läski k*kk*k*kk*r*! P*sk* hu*r*! :***"
        tai jankuttaa, että valitan KOKOAJAN, vaikken siis yhtään ja ku sanon sille et se valittaa, nii sit se vaa alkaa valittaa säpäs valitat!)

(oikeesti se valittaa kokoajan jostain kuten et
        "En jaksa käydä enää täällä typerässä paikassa :**"
        tai
        "En jäätyny, en vaa jaksanu käydä tääl typerässä paikassa kokoajan! :|*|" (kyl se varmaan jääty, vastas kuitenki aikas nopeesti, mutta kuitenkin meni hetki :D)
        tai sit se haukkuu mua:
        "Nyt tiedän, että oot typerä *****pää! :|*|"
        tai
        "TURPA KIINNI NELOSEN OPPILAS!"
        ja sit se jankuttaa KOKOAJAN et valitan ja sit ku sanon sille että se valittaa nii sit se sanoo et sähän siinä valitat!"

• kinuskikakku

Äää, 63 vastausta! Siis ihquu! 8)

• No_problem

Kuule nyt se on 65! Ihguu! Nyt se selkis et oot kirjottamisen lisäks oot huono laskemiseski! Ehkä joku päivä selviää vielä lukihäiriökin... 8D

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Kuule nyt se on 65! Ihguu! Nyt se selkis et oot kirjottamisen lisäks oot huono laskemiseski! Ehkä joku päivä selviää vielä lukihäiriökin... 8D

No sitä odotellessa B-))

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

No sitä odotellessa B-))

Nyt on jo 66 vastausta, kun siinä lukee 70 (mä voin sitten vaikka lukea sen) niin alkaa juhlat!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Nyt on jo 66 vastausta, kun siinä lukee 70 (mä voin sitten vaikka lukea sen) niin alkaa juhlat!

Joo ja sit ku siin on 100 niin on oikeen kunnon juhlat!!! Sopisiko, että sitten seittemänkymppisis voitais tehä sovinto ja tehä se mikä meidän piti jo tehä aikoja sitten! :}

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Joo ja sit ku siin on 100 niin on oikeen kunnon juhlat!!! Sopisiko, että sitten seittemänkymppisis voitais tehä sovinto ja tehä se mikä meidän piti jo tehä aikoja sitten! :}

......................................................

• No_problem
        No_problem kirjoitti:

......................................................

Okei nyt alkaa seittemänkymppisjuhlat ja pyydän anteeksi sitä että "suutuin" sulle niin tyhjänpäiväisestä asiasta kuin että kirjoitit yhen kirjaimen väärin ja anteeksi siitä jos valitin ja jankutin ja väitin vastaan ja haukuin. Voisinko mitenkään saada anteeksi? :)

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Okei nyt alkaa seittemänkymppisjuhlat ja pyydän anteeksi sitä että "suutuin" sulle niin tyhjänpäiväisestä asiasta kuin että kirjoitit yhen kirjaimen väärin ja anteeksi siitä jos valitin ja jankutin ja väitin vastaan ja haukuin. Voisinko mitenkään saada anteeksi? :)

Voisit saada anteeksi :). Pyydän myös omasta puolestani anteeksi kun valitin ja jankutin ja väitin vastaan ja haukuin sinua. Voisinko minäkin saada anteeksi? :)

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Voisit saada anteeksi :). Pyydän myös omasta puolestani anteeksi kun valitin ja jankutin ja väitin vastaan ja haukuin sinua. Voisinko minäkin saada anteeksi? :)

Kyllä voisit! :)

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Kyllä voisit! :)

Jatketaanko vaikka huomenna tätä keskustelua ja "sitä mitä meidän on tässä pitänyt jo kauan tehdä". :)

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Jatketaanko vaikka huomenna tätä keskustelua ja "sitä mitä meidän on tässä pitänyt jo kauan tehdä". :)

Okei, hyvää yötä!

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

Okei, hyvää yötä!

Oikein hyvää yötä!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Oikein hyvää yötä!

No kiitos samoin :))

• kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

No kiitos samoin :))

Odotan innolla tämän kessan "satavuotisjuhlia"!!!

• No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

Odotan innolla tämän kessan "satavuotisjuhlia"!!!

Me too!

• kinuskikakku_

"Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena." :D mut joo sori noist :* :|*| :/*\ ja ku oikeesti me tyhmät ei tiedetty tolloin oikeesti mitä se tarkottaa me luultiin et jtn kiroilemista :D tai jtn ja oikeesti anteeks kauheesti älkää sit luulko meit mikskää lesboiks tai jtn.. :D

• hhaahh

LLOOLL

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      417
      9191
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3800
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2268
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1403
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1198
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1155
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1132
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1128
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55