Olen niin rakastunut ♡.♡
Olen niin rakastunut ♡.♡
32
142
Vastaukset
- No_problem
Kinuskikakku on rakastunut 8)
- random_girl
Niinpä! 8)
- random_girl
random_girl kirjoitti:
Niinpä! 8)
Jakoon!!! UP! UP! UP!
Onnee ^_^ xD
- kinuskikakku
Thanks! ;) Mut tuskinpa tää mun ihastukseni on ihastunut minuun... :"""""""""""""""""""""""""""((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((yhyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kinuskikakku kirjoitti:
Thanks! ;) Mut tuskinpa tää mun ihastukseni on ihastunut minuun... :"""""""""""""""""""""""""""((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((yhyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ootko muuten kinuskikakku poika vai tyttö?
- kinuskikakku
InsertNameHere kirjoitti:
Ootko muuten kinuskikakku poika vai tyttö?
Tyttö :)
- No_problem
kinuskikakku kirjoitti:
Tyttö :)
Poika* ;)
- Love-in-Chains
Onnee! Minäkin olen jo toista vuotta, tiedän miten ihanalta se tuntuu. (:
- kinuskikakku
Kiitti :)
- pekkaonpilvessä
Ei ei ei... Älä oo pilvessä...
- kinuskikakku_
pekkaonpilvessä kirjoitti:
Ei ei ei... Älä oo pilvessä...
Ehe ehe XD Kenestä nyt siis puhut?
- INLÖWEEE3
Mäkin OLIN :'( ainakin 2vuotta mut se on täys kpää
- INLÖWEEE3
KOSKA EILEN SE OLI YHEN TYYPINKAA JOKA SAI SEN VIELÄ NAURAAN!! OIKEESTI EN KESTÄNY KATTOO ENÄÄ SITÄ EILEN!!! XC
- INLÖWEEE3
En menny ees kouluu tnä!!!!!
- kinukikakku_
Lintsasitko? SOO SOO!!! No oikeesti kylhän se varmaan tuntuu aik pahalt... ymmärrän sinua...
- INLÖWEEE3
Juu lintsasin koulusta ;'(((((
- kinuskikakku_
INLÖWEEE3 kirjoitti:
Juu lintsasin koulusta ;'(((((
Woi että... :'(((
- INLÖWEEE3
WATTU!!!!!!! VÄLILLÄ SE KUITESKI HALAA SILLEI KIVASTI JA SE SAA MIELEN PAREMMAKS!!! MUTTA HYHYBYVYBYJYVYVYVYVUBU TÄNÄÄN SE MENI MUN KAMUN LUO PELLEILEMÄÄN :'D JA MUN HTVYVYVY KAMUT HUOMAS ET OLIN VIHAINEN EN TIIÄ MITE HUOMAS SEN VARMAA SIITKU MUN NAAMA MUUTTU IHA PPUNASEKKKKS :'D 4:4:4:5'TVYVTVYHTCTVTVYVYV YVYHYHY JA ETTÄ TÄNÄÄN KYLLÄ VATUTHI KUN BYHUJYHYH SSE JUTTELI SEN EX BESULLE TVYVYHYHYBYJYBYJYVT ARGH ARGH ARGH YHYHYVYVTVTVTVT ONKS SUL FACE? HTVTHTVTVTVT KYSYIN VAA VYVYVYVYVYVYVTHTKILIL KV EZWXGJULPÖ
- INLÖWEEE3
VOI NY HAATANA!!!!!!!! LAITTAA VICUCIGI IGS JTN ❤ KOMMII XC muille
- Hrhtfgjjgvkkkhhkk
Kuka sä Inlöwe oikein oot?
- kinuskikakku_
Hrhtfgjjgvkkkhhkk kirjoitti:
Kuka sä Inlöwe oikein oot?
:DD
- kinuskikakku_
Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena.
Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena.
Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena. :D - Tinlöwexd
Oon InLöwe
- TrollHättan_
Nii minäkin
- vittumikäpälli
Voi saatanan saatana. Miks helvetissä sinä, vitun mulkkupää sen tänne kerrot. Vittu.
- kinuskikakku_
Hä? :D
- kinuskikakku_
Plääh... en mä ny enää oo nii rakastunu oo... ku ei sitä oo nähny pitkää aikaa koska kesäloma 8)
- sesieltänurkasta
Haluukko tulla kikkaa pikkupojalle =>
- kinuskikakku_
sesieltänurkasta kirjoitti:
Haluukko tulla kikkaa pikkupojalle =>
Ei ole kikkiä :/
- boy.2015
olin ite päivän ihastunu sit vaa menin ja kysyin silt ja joohan sieltä tuli
:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890