Kaikilla telkkari auki kakkoselta! Kim ja Kai pitävät yösyömingit puhuvan jääkaapin kanssa... :)
Vastaukset 10
- kinuskikakku_
Sori, loppu jo XD Mutta jos haluatte katsoa Taitosia, sitten vain telkkarin ääreen! Tekevät keinutuolia! ;)
- kinuskikakku_
Siis ei tietenkään oikeaa, ihan vaan sellasta pientä johon mahtuu vain yksi Barbie-nukke! Oho seki loppu jo XD Nyt tulee Q Putti 5. Linnanmäellä on laite nimeltä Kuuputti! En ole ikinä käynyt, mutta voisihan se olla ihan kiintoisaa käydä.. :) Itse en asu Hesassa, vaan Kuopiossa!
- kinuskikakku_
kinuskikakku_ kirjoitti:
Siis ei tietenkään oikeaa, ihan vaan sellasta pientä johon mahtuu vain yksi Barbie-nukke! Oho seki loppu jo XD Nyt tulee Q Putti 5. Linnanmäellä on laite nimeltä Kuuputti! En ole ikinä käynyt, mutta voisihan se olla ihan kiintoisaa käydä.. :) Itse en asu Hesassa, vaan Kuopiossa!
Siis Kuuputin, sori XD mutta tässä video kyseistä laitteesta http://m.youtube.com/watch?v=D06tS-r37EM
- kinuskikakku_
kinuskikakku_ kirjoitti:
Mutta olen kyllä käynyt Linnanmäellä ja Hesassa X))
- kinuskikakku_
kinuskikakku_ kirjoitti:
Siis Kuuputin, sori XD mutta tässä video kyseistä laitteesta http://m.youtube.com/watch?v=D06tS-r37EM
Olen kyllä käynyt Hesassa ja Linnanmäellä! ;-)
- kinuskikakku_
kinuskikakku_ kirjoitti:
Olen kyllä käynyt Hesassa ja Linnanmäellä! ;-)
Mitä vittua mun puhelin teki... No ihan sama ehkä se oli tällä kertaa minä joka failasin... :/
- kinuskikakku_
kinuskikakku_ kirjoitti:
Mitä vittua mun puhelin teki... No ihan sama ehkä se oli tällä kertaa minä joka failasin... :/
XD HAH MIKÄ FAIL!!!
- kinuskikakku_
kinuskikakku_ kirjoitti:
XD HAH MIKÄ FAIL!!!
Oli muil kyl ny... xd
Olenpa tyhmä... :/ XD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751247
- 721164
- 74999
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256805- 49757
- 27705
- 55673
- 72659
- 40600