Pihtipolvet

Pihtipolvinen

Olen 19-vuotias abiturientti, ja toukokuussa olisi tarkoitus viettää ylioppilasjuhliani. Minulla on kuitenkin pahat pihtipolvet, eli polveni osuvat toisiinsa muun muassa kävellessä ja paikallaan seistessä, mikä näyttää kamalalta. Nyt etsin mekkoa, joka sopisi minulle ja peittäisi polveni, tai vaihtoehtoisesti: onko mitään itsehoitokeinoa päästä eroon pihtipolvista?

3

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalatkuntoon

Toiv. löydät ihanan mekon! Fyssarimieheni sanoo, että kantsii käydä lääkärin puheilla. Sanoi myös, että jalkojen ulkolihaksia kannattaa vahvistaa. Paljon onnea tulevalle ylioppilaalle :-)

• Pihtipolvinen

Kiitos neuvoista ja onnentoivotuksista! Täytyykin noita jalkojen lihaksia alkaa treenata, jos siitä löytyisi apu :)

• Halla-ahon_äänestäjä

Polvi on sarananivel joten sitä saa vääntää vain suoraan reiden yli
      Jalkaprässillä vahvistetaan lihakset, jolloin siis pitää pitää polvien välissä sopivan
      kokoista palloa liikkeen aikana

Jos polviniveleen vihloo portaita kävellessä suosittelen kalajauhoja hainrustosta,
      polvea on vaikea hoitaa kotikonstein, koska ruston aineenvaihdunta on olematonta (ei verisuonia). Jotta et luule että olen myyntimies, annan vain ohjeita joita itse teen

syön hainrustoa ja äänestän Halla-ahoa, hyvä elämänohje muuten

niin annan viitteen koiriin, niillä kun on omat samat ongelmat ja samat tropit

ja tästä löydät oikeat tieteelliset hakusanat myös ihmisille tarkoitetuilletuotteille
      http://www.husse.fi/koiranruoka-tuotteet/ravintolist-koirille/?tuote=58

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1601
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1252
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      827
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      797
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    Aihe