Rumuus syynä kaikkeen

rumakumikä

Mulla taitaa olla oikeasti masennus joka peittoaa lähes kaikki tällä palstalla masennustaan valittavat, nimittäin olen todella ruma, siinäpä syy joka ei edes ole itsensä aiheuttama masennus vaan muiden koska ihmiset eivät osaa eikä voi suhtautua rumaan ihmiseen.

Ruma ihminen ei edes voi tehdä mitään elämässään ja rumuus on asia johon ei voi itse vaikuttaa. Ei siinä auta, vaikka kuinka joku sanoo, että rumallakin voi olla elämämää, nimittäin rumalla naisella EI OLE ELÄMÄÄ OLLENKAAN.

Ja tää mun rumuus on ihan vanhemmilta perittyä, lähinnä äidiltäni, joten syy ei ole yksin mun.

51

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus1

      Maailmasta löytyy rumia ihmisiä joiden tuntomerkit ovat
      - vihaisen näköisiä koska ovat vihaa ja katkeruutta täynnä
      - ikäviä ajatuksia hautovat kanssaihmiset
      Sitten on ihmisiä jotka latelevat jotain ulkonäköhysteriaa katsomatta itse peiliin ollenkaan.
      Keskustelupalstat täyttyivät jopa kirjoituksista kuinka nyt mukamas Miss Helsinkikin on niin ruma ym.soopaa.

      En usko että ap on laisinkaan ruma ja
      kaunistua voi vaikka hymyilemällä ja kaunis sielu loistaa kyllä aina ulospäin, viljele kauniita sanoja ympäristöön ja muistamalla hyvät ja kunnioittavat käytöstavat kaunistavat aina ihmistä Mielestäni tälläinen ihminen on hyvinkin kaunis.

      • rumakumikä

        Se hymyileminen tekee musta vielä rumemman ja naurettavamman näköinen koska olen pelkkä pilakuva ja huono vitsi niin hymy rumentaa ennenstään epätasapainoisia ja epäsopusuhtaisia kasvojani. Olen ihmisen irvikuva ja tällä on pakko mennä toistaiseksi kun ei sitä itsariakaan ole vielä kyenny tekeen, mutta teen sen joka tapauksessa eli ennen kesää olen jo kuollut.


      • mist.mie.tietäisin
        rumakumikä kirjoitti:

        Se hymyileminen tekee musta vielä rumemman ja naurettavamman näköinen koska olen pelkkä pilakuva ja huono vitsi niin hymy rumentaa ennenstään epätasapainoisia ja epäsopusuhtaisia kasvojani. Olen ihmisen irvikuva ja tällä on pakko mennä toistaiseksi kun ei sitä itsariakaan ole vielä kyenny tekeen, mutta teen sen joka tapauksessa eli ennen kesää olen jo kuollut.

        Minulla on ihan sama juttu, kun hymyilen, naamani muuttuu ainakin omasta mielestä vielä karmeammaksi. Kuitenkin siihen vastataan, koska hymy on myös perusilmeitä.

        Mentalisti sanoi, ettei sun rumuudella ole mitään merkitystä, jos psyykesi hymyilee tai on hyvin vakaassa tilassa. Vakuutuin tästä.
        Miehen on ehkä helpompi muuntaa rumuutensa persoonallisuudeksi, mutta luulen ettei sukupuoli ole tässä ratkaisevana.
        Mentalistinainen sanoi; jos ole vaikka umpiteltassa ihmisten keskellä, herkät ihmiset vaistoaisivat karismasi sinua näkemättä.


      • uniquefff

        Ei kannata stressata tuosta liikaa, te olette vielä nuoria, ja teininä ootte ylivoimaisen kriittisiä itseänne kohtaan. Kaikki ehtii muuttua vielä moneen kertaan - poinkt. Mutta sitten tärkeintä on, että vaan tajuaa jossain vaiheessa, tai mieluiten koko ajan, olevansa ainutkertainen, oma omituinen ittensä.

        Kaikkea hyvää teille monenlaisille kauniille,
        t: ujo "finninaamajätkä", jonka ympärillä naiset alkoi pyöriä n. kolmikymppiseks tultua..

        Tuossa oli myös yllä kommenteissa ihan käsittämätöntä paskaa. Koittakaa nyt vähän miettiä, mitä lässytätte...


    • ksie

      Kauneus lähtee sisältäpäin. Hymy tekee kaikista kauniita. Naiset meikkaavat liikaa. luonnollisuus on kauniimpaa.

    • torutoj

      Tää on oikeesti ongelma kun etenkin naisten ulkonäkö on niin helvetin vimpan päälle oltava, aina on jotain pielessä. Kerro tarkemmin, oletko esim. The Hunchback of Notre Dame -, Kyöpelinvuori- tai Elefanttimiestyyppiä? Itsellä ehkä Myöhäisvaiheen kuppa -look.

      • AlaPunkkariksi

        "Myöhäisvaiheen kuppa -look"

        Aaaahhh, that's sexy. So you think I'm unnormal? Oh hell yeah, I am!


    • ulkonasanäkee

      Toiset on luotu jumalaisen kauniiksi............... ja kaunis hyvännäköinen. joo jos sulla se vaan elämä menee niin että mie olen ruma kun täyttää 50v. sen jälkeen kaikki rupsahtaa.................... Ja miksi pitäisi olla joku hyvännäköinen? mulla on ystäviä, kavereita näkö mitä on ei sillä väliä. Kuka ajattelee miten ajatteleee...............

    • huoh
    • Kärpix

      No mutta eihän rumuus ole estänyt äitiäsikään lisääntymästä, joten älä turhia murehdi. Kyllä löydät aina jonkun sankarin, joka ehdottaa nakkisloosille menoa 4 promille humalassa, vaikka olisit kuinka ruma. Siitä voi syntyä vaikka ihana parisuhde. Sitä paitsi, vartalonsa rasvaprosentin ja lihasten pyöreyden voi jokainen päättää täysin itse. Oletko ns. 100 kg mätisäkki vai 60 kg timmi veistos? Siinä voi kummasti nostaa viehätysvoimaa, jos vartalo on upean treenattu, vaikka ei niin kaunis olisikaan.

      • rumakumikä

        Äitini on todellakin yhtä ruma kuin mä, ollut aina ja sai miehen ainakin joksikin aikaa, tosin isäni alkoi pettään äitiäni varmasti jo heti naimisiin menon jälkeen ellei jo ennen sitäkin, mutta isälle kelpasi äitini ja suostui jopa tekeen lapsen hänen kanssaan tai saattoihan se olla vahinko, en varmasti ollut suunnitelmissa.

        Isäni oli lähes kaiken aikaa humalassa, oletan, että näin oli myös silloin kun äitini ensi kertaa tapas ja saattoihan olla, että oli koko naimisissa olon aikana humalassa niin ei koskaan nähnyt kunnolla äitini rumuutta tai sillä humaluudella halusi paeta todellisuutta jossa huomasi naineensa ruman naisen.

        Mutta äitini taas pakenee todellisuutta eli sitä, että on ruma. Hän olettaa aidosti olevansa kaunis varsinkin nuorena ja on sanonut, että oli kaupungin kaunein nainen ja joskus jopa maailman kaunein, Ilmeisesti hän tällä yrittää luoda suojaa itselleen, ettei romahtaisi todellisuuteen jonka varmasti jotenkin alitajuntaisesti tietääkin.

        Lopulta melko pian naimisiin menon jälkeen isäni jätti hänet, äitini tosin sanoo, että hän jätti isäni, mutta uskon, että isä jätti, äitini. Äitini ei koskaan saanut enää uutta miestä.

        Äitini sai ennen isääni yhden illan suhteesta myös toisen lapsen, tytön joka on yhtä ruma kuin minä. Siskopuolellani oli mieskin ulkonäöstään huolimatta ja lapsiakin siitä tuli, mutta se mies jätti siskoni ymmärrettävistä syistä.

        Ei musta kukaan ole ollut kiinnostunut enkä edes teini-iässä ollut vanhempienkaan miesten mielestä mitenkään haluttava, nuorempia kun oli turha edes lähestyä koska ne järjestään inhosivat ja pilkkasivat mua. Kerran 16 kesäisenä joku itseäni yli 15 vuotta vanhempi humalainen mies tosin olisi ollut halukas kanssani sänkyyn joten se siitä ainoasta kerrasta jolloin joku mies halusi mua.

        Olen 164 cm ja 50 kg, mutta ei se ole auttanut ikinä miehen saannissa koska vartaloni on miesmäinen ja kasvot vielä hirveämmät. Joten se siitä.


    • haeapuaitsellesi

      Kaikkein ikävintä kuitenkin tässä aloittajassa on se, ettei hän hae kaipaamaansa ja tarvitsemaansa psykiatrista apua, vaan elää ihmisten kiusaamisesta, johon purkaa omaa pahaa oloaan.
      Jokainen tajuaa, että aloittaja on provo ja yrittää surkeasti kiusata kiusaamasta päästyään. Aloittaja lopettaa nyt tuon touhun ja hakeutuu lähimpään terveyskeskukseen saamaan psykiatrista apua. Ja se terveyskeskushan ei sinulla kaukana kotoasi sijaitse.

      • rumakumikä

        Olen ollut psykiatrisessa hoidossa ja saanut lääkkeitä elämäni aikana ihan tarpeeksi eikä ne ole auttaneet mitään, mikäpä lääke rumuuteen edes auttaisi? Ongelmahan tää rumuus ei ole mulle enkä olisi edes masentunut, mutta kun tää mun rumuus on ongelma MUILLE niin siitähän nää mun ongelmat juuri johtuu. Eli mun rumuus aiheuttaa muille ihmisille ongelmia jonka vuoksi olettavat mun olevan ulkonäköni takia jälkeenjäänyt tai muuten huonoa seuraa.

        Yleisillä paikoilla tuijotetaan suut auki ja se tosiaankin on TUIJOTTAMALLA TUIJOTUSTA jopa minuutti kaupalla eli niin kauan kuin olen paikalla. En onneksi enää käy missään koska se tuottaa ihmisille liian suurta vaivautuneisuutta tosin joilkekin se on hyvinkin hupaisaa seurata kuinka näin perkeleen RUMA yrittää selvitä normaalista askareista koska mun pelkkä ulkonäkö on jo huvittavaa seurattavaa ilmeineen päivineen eli mähän olen pilakuva ihmisestä, tosin helvetin huono sellainen.

        Ihmiset olettavat, että näin rumalle kaikki mikä muille on normaalia elämässä on mun kohdalla vaikeaa ellei jopa mahdotonta ja joudun ponnistella kaiken eteen enemmän kuin kukaan muu. Niille mun jokainen liike, jokainen ilme, sana tai hiljaa oleminenkin on kaikki valtavan viihdyttävää ja hupaisaa seurata kuinka oikein selviän ja teen asiat heidän mielestään ihan eri tavalla tai mun kohdalla ne asiat näyttää heistä todella poikkeavilta, tavalliset arkipäiväiset asiatkin. Se on vähän kuin joku esim. apina joka tekee jotain samoja juttuja kuin ihminen niin se on sillai ihmisten mielestä hauskaa seurattavaa.

        Ihmiset siis olettaa, että mä en voi omata normaalia elämää missään muodossa eli mulla ei ole mitään mahdollisuuksia samoihin asioihin kuin heillä . . no eihän mulla olekaan normaalia elämää oikeastaan missään muodossa koska mulla ei ole elämää ollenkaan.


    • SallaKo

      Jumalalla on vastaus kaikkeen, tähänkin ulkonäköongelmaan. Kyllä hän pystyy muuttamaan ihmisen ulkonäköäkin miellyttävämmäksi. Itse olen kokenut samalla tavalla kuin sinä itsestäni, että mitä ihmeen järkeä olla näin ruma. Mutta Jumalalla on kaikelle tarkoituksensa. Vaatimattomamman näköisenä ihmisenä olen muille ujoille ja aroille ihmisille helpommin lähetyttävä ihminen. Useinhan hyvin kauniit ihmiset herättävät pelkoa ja alemmuudentunnetta ei-niin-onnistuneissa. Sitten aloin ajatella, että jos kerran tässä maailmassa on oltava rumia ihmisiä, niin miksipä se ei olisi minun kohtaloni? Miksi minun pitäisi olla kaunis, samalla kun joku toinen kärsii rumuudestaan? Onhan niitä paljon vaatimatomamman näköisiä ihmisiä. Ja Jumala on erikoistunut käyttämään tämän maailman silmissä jotenkin ylenkatsottuja ihmisiä:

      "Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
      27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
      28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
      29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
      30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
      31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra". (Uudesta Testamentista 1. kirje korinttolaisille luku1.)

      Pieni, nuori Daavid voitti suuren Goljatin. Jumalan avulla pienet surkeat sotajoukot voittivat taisteluita suuria vihollisia vastaan. Tänä aikana hän käyttää meidän yhteiskunnassamme vaatimattomina pidettyjä. Kärsineet ihmiset ovat lähes poikkeuksetta mielenkiintoisempaa ja antoisampaa seuraa kuin kovin helpon elämän eläneet, ainakin toisille kärsiville. Ja monesti niille menestyneillekin, kun tulee elämässä takapakkia ja pinnallisemmat ystävät ehkä hylkäävät. Jumalalla on kaikelle tarkoitus! Lisäksi monesti sama ihminen voi yhtenä päivänä olla kaunis ja toisena ruma. Sama naamakin voi näyttää olosuhteista riippuen niin erilaiselta. Oma naamani näyttää yleensä pyhäpäivän iltana, kun olen saanut samana päivänä nauttia ehtoollisen, hyvältä. Sitten joku arkipäivä, kun oon nukkunu huonosti ja kiskonu karkkia naamaan, niin näytän ihan possulta. Ja entäpä MEIKIT? Tästähän on nettisaittejakin, kuinka meikkien avulla saadaan kauniiksi naama kuin naama.

    • SallaKo

      Ja itsemurha ei kannata koskaan. Siinä ottaa vaan suuren riskin, että joutuukin ikuiseen kadotukseen. Jumala voi avata sulle ihmeellisen elämän! Mene mukaan seurakuntaan ja tutustu siellä muihin arvomaailmaltaan ei niin pinnallisiin nuoriin! Ja huomaa, ettei tässä maailmassa kaikki muutkaan mitään kaunokaisia ole.

      Vitsi yritän löytää sulle vielä sen yhden mahtavan sivuston, jossa oli naamoja ennen ja jälkeen meikkauksen...

      • vammainenjumala

        Kuinka vammaisen jumalan täytyy olla tuomitessa kärsineen itsemurhauhrin.


      • Psykoottinen

        Nyt nuo Jumala jutut saa riittää. Ketään ei oikeasti kiinnosta yhtään, niin nyt riittää....


    • SallaKo
    • SallaKo
    • SallaKo
      • SallaKo

      • rumakumikä

        Voi voi SallaKo et taida ola tietoinen alkuunkaan mitä on TODELLINEN RUMUUS. No mä olen sellainen ja mua ei todellakaan voi edes meikata kauniiksi koska mulla on miehen luusto ja kasvonpiirteet eli mä näyttäisin taidokkaimmissakin meikeissä rumalta mieheltä.

        Varmasti monet suomalaiset miehetkin vois meikata kauniiksi koska suomalaiset miehet on melko femiinisen näköisiä, mutta mä ole äärimmäisen maskuliininen ja varmasti myös voittaisin jokaisen suomalaisen (miksei ulkomaalaisenkin) miehen maskuliinisuudessaan.

        Mutta kiitos vaan noista kuvalinkeistä, tosin nuo kaikki naiset omaavat silti NAISEN luuston ja kasvojenpiirteet ilman meikkiäkin ja tuo Adele on ilman meikkiä ja lihavana naisellisempi ja kauniimpi kuin mä hoikkana ja meikeillä.

        Mulla ei ole varaa kauneusleikkauksiin, mutta itsariin saatan kyetä, vaikka sitäkin olen kivun ja epäonnistumisen pelon takia pitkittänyt teini-iästä asti eli yli 30 vuotta.


    • SallaKo

      Voikohan se olla, että jokainen vaan pitää itteensä helposti erityisen rumana? Voin kertoa, että saan yleensä aina kenet tahansa elämäänsä tai ulkonäköönsä tai mihin hyvänsä pettyneen ihmisen lohdutettua, koska olen niin itsestäni vikoja löytävä, että ei mun tartte ku vähän kattoo toisen naamaa, ni voin heti sanoa mikä siinä on monta kertaa paremmin kuin itselläni. Ja yleensä mua uskotaan, ihmiset naurahtavat että no joo tuo juttu on kyllä mulla ihan hyvä, siitä on muutkin sanoneet. Saan vakuutettua kaikki siitä että minä olen rumin/kauhein/säälittävin ja olemme kaikki yhdessä onnellisia. :) No, anteeksi jos kuulostaa ongelmasi vähättelyltä, mutta minä tiedän, että ihminen vaan pystyy psyykkaamaan ittensä ajattelemaan noin, että minä itse olen joku hirveä koko kosmoksen epäkohta. Minusta miehekkäät kasvonpiirteet ei kuulosta pahalta. Minusta pahinta on roikkuminen, koska itselläni on roikkuvat piirteet. Miehekkäät kasvot kuulostavat ryhdikkäiltä. Itselleni olen aina halunnut miehekkäämmät piirteet ja olen ihannoinut miehekkyyttä. Miehekkäässä kropassa ei ole liikaa rasvaa ja sitähän kaikki naiset tavoittelevat. Pistä mulle sähköpostilla kuvasi niin varmasti löydän siitä hyviä puolia ja keksin, millainen meikki ja tukka siihen sopisivat! [email protected]

    • herranjestas----

      sinun tarttee tehdä kaikki että olisit VIELÄ RUMEMPI, KOKO MAAILMANKAIKKEUDEN RUMIN IHMINEN IKINÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • rumakumikä

        Eipä mun tarvi tehdä yhtään mitään koska olen jo maailmankaikkeuden rumin ikinä. Yhtä rumia tai rumempia on saattanut olla maailman historiassa, mutta niistä ei ole mitään todisteita jäljellä koska yleensä näin ruma ihminen älyää tehdä itsarin jo ihan nuorena.

        Mä olen poikkeus kun olen jäljellä ja kaikki vain siks koska en ole uskaltanut ainakaan vielä toteuttaa sitä, mutta se on työn alla.


      • Muista-käydä
        rumakumikä kirjoitti:

        Eipä mun tarvi tehdä yhtään mitään koska olen jo maailmankaikkeuden rumin ikinä. Yhtä rumia tai rumempia on saattanut olla maailman historiassa, mutta niistä ei ole mitään todisteita jäljellä koska yleensä näin ruma ihminen älyää tehdä itsarin jo ihan nuorena.

        Mä olen poikkeus kun olen jäljellä ja kaikki vain siks koska en ole uskaltanut ainakaan vielä toteuttaa sitä, mutta se on työn alla.

        tilaamassa arkku ja maksaa hautajaiset, kiitos.


      • rumakumikä

        Olen sopinut tuhkauksestani ja maksanutkin sen. Hautajaisia ei pidetä koska mulla ei ole sukulaisia eikä ystäviä paitsi äiti joka ei hautajaisiini edes tulisi.

        Äitini suku sekä isäni suku panivat jo aikaa sitten välit poikki äitiini koska äitini oli . . . sellainen "huono äiti" joka pilasi maineensa jo ihan nuorena.


      • Hyvää-matkaa----------
        rumakumikä kirjoitti:

        Olen sopinut tuhkauksestani ja maksanutkin sen. Hautajaisia ei pidetä koska mulla ei ole sukulaisia eikä ystäviä paitsi äiti joka ei hautajaisiini edes tulisi.

        Äitini suku sekä isäni suku panivat jo aikaa sitten välit poikki äitiini koska äitini oli . . . sellainen "huono äiti" joka pilasi maineensa jo ihan nuorena.

        Hyvä että olet hoitanut nuo asiat.


    • silmalasit

      Rumuus ja kauneus on katsojien silmissä!

    • SallaKo

      Naisethan tavoittelee nykyaikana miesmäistä vartaloa! Painoindeksisi mukaan olet todella hoikka, ja jos ruumiisi on lisäksi miesmäinen niin sehän tarkoittaa vain, että näytät todella treenatulta! Tuskin nyt mikään muskelimies kuitenkaan olet. Suurin painajainenhan on paksu löllö punkero vartalo nykyaikana. Käytännössä naiset haluavat miehen kropan, jossa vaan on rinnat.

      • rumakumikä

        Niin, vaikka omaan miesmäisen ja maskuliinisen pärstäkertoimen ja vartalon luuston sekä olen hoikka niin mun lihaksisto ja iho on silti roikkuvaa, ehkä jo ikä vaikuttaa sekä se etten ole harrastanut liikuntaa vaan olen vain istunut ja maannut. Eli en näytä treenatulta lainkaan vaan pelkästään isoluiselta mieheltä.

        Rinnat mulla kyllä on aina ollut maskuliinisesta kropastani huolimatta, mutta koska naishormonitasoni on ilmeisesti ollut aina olematonta ja mieshormoni tasot pilvissä mun rinnat ei koskaan ole olleet kimmoisat eikä täyteläiset vaan roikkuneet lähes navassa suorina ja littanoina kuin työkintaat. Melko isokokoiset ne on silti aina olleet, vaikka sisältöä niissä ei juuri ole. Samasta syystä myös ihoni on ollut aina veltto eikä lainkaan naisellisen sileä ja kimmoisa. Samoin omaan runsaan ihokarvoituksen joka näkyy koska olen tumma.


      • SallaKo

        Oi, olet vielä tummakin! Nuo kaikki velttoudet ovat täysin normaalia naisen elämää. Mulla on nuo kaikki mistä puhut, paitsi että lisäksi olen edellä kuvaamani löysä punkero. Jos rinnoissa on massaa, niin niistä saa kyllä push up -liiveillä helposti täydelliset. Alasti tietty eri juttu, mutta ei niitä ihan heti pidä kenellekään alasti esitelläkään.

        Jos todella painat 50 kg ja pituutesi on 164, olet todella hoikka eikä sinusta millään saa mitään romuluista miestä...


      • SallaKo

        Ai niin joo ja en ole luonnostani mikään isorintainen, nyt vain lihomisen myötä on tullut vähän rintojakin. Hoikkana olin tosi lauta. Länkisäärinen. Lyhytjalkainen pitkäselkäinen. Takapuoli lattea. Tukka ohut ja surkea. Kynnet heikot eikä mitenkään edes keskimittaisiksi kasvavat. Ihokaan ei ole mikään kummoinen ollut, koko aikuisiän olen saanut meikata jos ihmisten ilmoille lähden. Ja täytyy myöntää, että minunkin elämäni oli kurjaa. Mutta nyt, uskoon tultuani, elämäni on rikasta ja mielenkiintoista Jumalan lapsen elämää.


    • gvfhbginyjknmh

      Taitaa olla anonyymi aloituksen laatija ruma trolli lähinnä henkisesti ja sielultaan... Jos omaa äitiään nimettömälläkään keskustelupalstalla kutsuu ulkoisesti rumaksi kukaan, lienee ja on joko älyllisesti alikehittynyt, nettikiusaaja, teini-ikäinen tai muu pentu tai oikeasti vain äärimmäisen tyhmä ihminen. Ja anteeksi jos olen väärässä.

      • rumakumikä

        Äitini on haukkunut ikäni mua ja mun isoja luitani sekä sanonut että olen ruma joten eipä mun haukkumiseni täällä varmasti ole sen pahempaa ja sitä paitsi äitini on oikeasti ruma tosin sitä en ole äidilleni sanonut koskaan toisin kuin äitini on taas mulle sanonut rumuudestani.

        Muutenkin äitini ei koskaan ole ollut mikään paras mahdollinen äiti, päinvastoin ehkä yks huonoimmista äideistä mitä voi lapsella olla. Olen saanut lapsena kärsiä rumuuteni lisäksi myös hunosta äidistä joka osaltaan pilasi elämäni alkutaipaleen ja pahasti pilasikin.


    • SallaKo

      Vielä semmonen että hyvän mallinen tukka kaunistaa kans ihan älyttömästi. Ootkohan koskaan kattonu peiliin oikeanlaisen meikin ja hyvän hiusmallin/kampauksen kanssa? Jos tavattas, voisin kokeilla sulle hyviä malleja. En mitenkään jaksa uskoa, että leukaluut pilaavat koko ulkonäön, ellei kyse ole pahasta epämuodostumasta. Ja jos kyse on siitä, varmasti saat tukea korjausleikkaukseen! ja yks mieletön kaunistaja vielä: se että kaikki turvotus on pois. Tällä oikeesti kans kaunistetaan naamaa ku naamaa. Jos on noi kaikki mallillaan, niin ihan vissiin saadaan selkeä parannus ulkonäköön kenen tahansa kohdalla.

      • SallaKo

        Jos mulla on noi kaikki kunnossa, niin pidän itseäni sillä hetkellä oikeasti kauniina ihmisenä. Kun taas yleensä, kun noi ei ole mallillaan nuo asiat, niin todella koen itseni rumaksi.

        Myös muista ihmisistä huomaa, että heidän kauneustasonsa vaihtelee huomattavasti olosuhteista riippuen.


      • rumakumikä

        Kyllä se taitaa mulla on jokin epämuodostuma leukaluissa ja kaikissa mun luissaa vartaloa myöten ja vika on niin suuri ja paha, ettei siihen enää leikkaus tai lääkityskään auta.

        Emmä mä turvonnut ole muusta kuin niistä luista ja todella leveää se luusto on etenkin leukaluissa leukaperät luonnottoman leveät ja leuankärki järkyttävän pitkä ja leveä ja siinä leuankärjen päässä on vielä pallo ja siinä pallon päässä vako eli mun leuankärki näyttää alastomalta pyllistävältä rumalta pyllyltä.

        Mun naama on luonnottoman pitkä ja leveä.

        Niin että ei oikein hiusmallit tai meikit auta juuri lainkaan.


      • SallaKo

        miten luut voivat olla niin iso ongelma, kun eivät edes näy kunnolla? Auttaisiko tuohon pieni lihominen? Minusta vako leuassa on kaunis, monella starallakin on sellainen. Adele, Miranda Otto, Sandra Bullock, vaikka kuka. Mutta leikkauskin on tosiaan mahdollinen.


    • kaksytkaKS

      Voi vittu, sä sentään hyväksyt rumuutesi ja mainitset täällä avoimesti sen muille ihmisille.
      Itse en tuollaiseen pystyisi. Kuvittele elämä epävarmuudessa.

      • rumakumikä

        No en mä sitä mitenkään hyväksy tai muahan se ei tietenkään haittaa vaan ongelmana on se, että mun rumuus haittaa muita ihmisiä. Ja mulla ei ole enää sitä ongelmaa, että ihmiset tuijottaa ja vihaa mua ulkonäön takia koska mä en kule enää missään missä on ihmisiä joten siinä mielessä vältyn ainakin niiltä tuijotuksilta ja vihalta. Itsari toki on mielessä kaiken aikaa, mutta koska olen päästänyt paskan elämäni jo näin pitkälle lähemmäs 50 vuotiaaksi niin mitäpä tässä muutakaan enää oikein osaa.


    • rumakumikä

      Suurin vika on oikeastaan se, että kasvoni eivät ole tasapainoiset eivätkä sopusuhtaiset samoin on vartalossa. Eli jokin yksittäinen kohta on korostunut liikaa ja liian iso ja toinen kohta taas liian pieni ja olematon eli täysin väärät kohdat ovat joko liian suuria tai liian pieniä.

      Kun vanhempani tekivät minua niin siinä oli todellinen geenien ja hormonien sota ja sekametelisoppa käynnissä. Vanhempieni geenit eivät sopineet lainkaan toisilleen vähän sama kuin ihmisen ja apinan geenejä yritettäisiin yhdistää, tietääkseni siinä ei olla vielä onnistuttu. Jotenkin vain vanhempieni geenit silti onnistuivat synnyttämään "JOTAIN".

      Geenit ikään kuin pakosta joutuivat yhdistymään, vaikka inhosivat ja ehkä jopa hylkivät toisiaan. Äitini on ollut sairaaloinen nuoresta asti joten sekin osaltaan vahingoitti sikiötä ja sitten vielä vanhempien tupakointi ja alkoholin käyttö ja tietenkin ennen kaikkea kummankin vanhemman rumuus tai isä ei ollut niin ruma mieheksi koska olihan hän naisten mieleen, miehekäs ja maskuliininen, mutta äitini oli myös aika miehekäs ja maskuliininen etenkin kasvoiltansa.

      Aika harvinaista, että maskuliininen ja komeakin mies sortuu ruman maskuliinisen naisen kanssa kimppaan ja vielä lasta tekemään. Eli tässä jotenkin rikottiin luonnonlakia ja luonto siten kosti minulle viattomalle lapselle.

    • jjjjjjsfnbkj
      • näinsemenee

        Niinhän se on, että mies voi olla normaalin ja jopa komean näköinen pienillä ja siroillakin leukapiirteillä, mutta nainen taas ei voi olla kaunis ja normaalin näköinen kuin yhdellä ainoalla kasvonmallilla, siroilla ovaalikasvoilla. Suurin osa maapallon naisista omaa juuri tuollaiset ovaalikasvot ja miehiä varsinkaan ei haittaa, vaikka kaikki naiset olis samannäkösiä samoilla kasvonpiirteillä.


    • rews

      Persoonallisen näköinen tuo korealainen, mallimainen ensimmäisessä kuvassa. Sillä yhdellä bb-tähdellä oli tuon tyyppinen leuka ja miehethän oli ihan hulluna siihen. Ensimmäisessä kuvassa on rehottavat kulmakarvat, ne "pilaa" ilmettä ainoastaan.

    • voisinua

      Jokainen ymmärtää, että tämän tarinan on aloittanut ja kirjoittanut täysin häiriintynyt henkilö, joka tykkää kirjoitella sontaa muista ihmisistä nettiin.
      Ei se positiivinen julkikuva kuitenkaan pelasta, kun mieli on täysin mätä. Tässä ketjussa ei ole mitään todellista.

    • huohhh
    • harmi

      Hei aloittaja minä olen myös ruma ja tiedän minkälaista on elää rumana. Kuunnella komentteja rumuudesta ja sitten toisaalta kuunnella sitä että vika onkin korvien välissä. Että ole vaan iloinen ja positiivisella mielellä. Kyllä sisäinen kauneus ratkaisee jne. Vanhemmat inhosivat ja häpesivät minua rumuuteni takia ja sain usein siksi selkääni. Äitini kertoi asian minulle nyt, kun olen nelikymppinen. Samoin työkaverit baaritutut poikakaverin tapaiset ovat hävenneet ja kertoneet minulle kasvotusten että olen ruma. Ihmisillä on myös usein ennakkokäsotys että rumuus köyhyys ja tyhmyys kuuluvat yhteen. Eläinten kanssa on hyvä tehdä töitä. Ne saavat minut unohtamaan rumuuteni ja olen silloin ihan onnellinen. Olen päättänyt olla iloinen ja nauraa vaikka pahalta näyttää. Ei se rumuutta kauniiksi silti tee.

    • fifty.fifty

      Vielä vaikeampaa on niillä, joiden ulkonäkö jakaa mielipiteet täysin. Tiedän ihmisiä, jotka ovat osan ihmisistä mielestä rumia ja osan mielestä kauniita. Sellaisen ihmisen elämä vasta vaikeaa on tällaisessa maailmassa, jossa ulkonäkö on kaikki kaikessa.

    • jussi79111

      Hymyilevä ihminen ei ole ruma. Rumastakin saa ok näköisen pitämällä hyvää huolta itsestään. Sisältä se kauneus tulee.

    • leikola2

      Katoppa Ismo Leikolaa. Mies on kääntänyt geeninsä edukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe