Miten estän sukulaisia käymästä vessassa?

Raineri_Ojanen

Hei, minulla on ongelma, nimittäin aina kun minulla on sukulaisia kylässä he tulevat ja käyttävät vessaani, viime kerralla minä keksin nerokkaan idean ja huijasin heitä että vessa oli korjattavana ja ohjasin heidät naapurille vessaan, nyt he ovat taas tulossa kylään enkä halua että he kuluttavat vessanpönttöäni mutten usko että he jaksavat uskoa etta vessa on aina korjattavana, tarvitsen nyt hyvän syyn jolla saan sukulaiset pois vessastani ja käyttämään naapurini vessaa?

11

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on_tää

      Tehokkain keino on se että linnoittaudut itse sinne WChen, pysyvästi.

      • varavessaeteisessä

        Tai ostat eteiseen vahvan ämpärin (muovisellaiset ei kestä istua) ja paperia, niin siihen kaikki tarpeet ja käsket lähteessä tyhjentämään pihalle astian ;)


    • yllättynyt

      Oh hoh näin ajattelevan on parasta katkaista välinsä kaikkiin sukulaisiin ja muihinkin ihmisiin ja elellä vain itsekseen ettei vaan vessanpönttö kulu

    • vessamustis

      Onko sinulla romanttinen suhde WC-istuimesi kanssa?

    • potta_käteen

      Tarjoa heille potta asiointia varten.

    • ilmaistaruokaa

      Jälkeenpäin voit sitten kätevästi syödä herkut potasta.

    • Iidaselina

      Et taida olla ihan terve tavallisesti ihmiset ovat kiitollisia kun heillä käy vieraita vieläpä omia sukulaisia.

    • Tölöläinen

      Helsingin kantakaupungissa on edelleen yksiöitä, joissa ei ole omaa vessaa vaan pitää mennä käytävällä olevaan WC:hen, sekö sitten olisi parempi?

    • 1812

      Minullakin kävi sukulaiset vessassa, no järjestin asian siten että piilotin sähköjohdon ovelasti menemään pöntölle niin että kun siihen istui niin sai sähköiskun.

      Johan alkoi sukulaisten vessakäynnit vähet.

    • Jeppe1151

      Kerro että naapurillasi on uusi boakäärme, joka käy välillä kurkistamassa sinun pöntöstäsi. Sano että on jo pari kertaa pistänyt sinuakin arkaan paikkaan, ihme että olet vielä hengissä.

    • 0lli

      Minulla on vähän samanlainen ongelma,kun sukulaiset tulee kylään,ne laittaa vaatteet mun naulakkoon ,jättäisivät autoonsa,nyt mun omat vaatteet haisee ihan sukulaisilta.Sitten ne menee istumaan mun sohvalle,viimeksi pinosin etukäteen halkoja sohvalle eivät voineet istua,mutta joudun aina ottamaan halot pois kun menen päivätorkuille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe