Puolueesi on silloin kokoomus
Vastaukset 36
- TollolleTiedoksi
Suksi sinä näppylänaama hevonvittuun kommentoimaan asioita joista et ymmärrä yhtään mitään!
- Tri.Sorbusnappo
Pidä sinä pölhökustaa suomenruotsalainen hevosturpasi kiinni!
- terveisinyksvaan
Tämä keskenkasvuinen kokoomuskloppi se jaksaa. Muuttaisi edes kommenttiensa sanajärjestystä joskus mutta ei taida kyvyt riittää. Tainnut käydä kokoomuksen nuorisosiiven some-koulutuksen jonka järjestivät Susanna Koski ja tappaja-Romppainen.
- jkll678
Taaskaan idioottitason avaaja ei osannut perustella väittämäänsä, kuulunee kansakunnan vajaaälyisiimpään kastiin. Jopa otsikko on huudettu isoilla kirjamilla aivan peelon tavoin ja palstan valintakin on väärä, harvinaisen tyhmä avaaja.
- sdgfh
Ei harvinaisen, niitä on paljon näillä suoli24:n palstoilla.
- pöeisaally
Kai nyt jokainen täysi-ikäinen suomalainen tajuaa ilman perustelua, että kokoomus on
epäisänmaalinen puolue, joka on valmis myymään Suomen.
- waler-
HARVINAISEN HIENO ALOITUS,mielestäni
- xzcvbv
Kuulunet siis tuon nimim. "jkll678 " mainitsemaan kastiin.
- waler-
xzcvbv kirjoitti:
Kuulunet siis tuon nimim. "jkll678 " mainitsemaan kastiin.
Miten vaan,mutta kokoomuslaisena(jos olisin)tuskin pitäisin tästä erittäin lyhyestä,
mutta sitäkin asiapitoisemmasta aloituksesta. - firmankamreeri
No mutta waler, itsehän äänestit kokkareita kun luulit olevasi iso herra.
- waler-
firmankamreeri kirjoitti:
No mutta waler, itsehän äänestit kokkareita kun luulit olevasi iso herra.
Joo.o,ja tein siinä helvetinmoisen virheen.ehehhehe.
- terveisinyksvaan
Oikein hieno aloitus ja sehän se näitä kokoomuksen persreikiä nyppii, se koira älähtää johon kalakka kalahtaa.
- tympäisevää
Mitä enemmän Kokoomusta haukutaan ja Perussuomalaisia ylistetään, sitä enemmän Kokoomus saa ääniä. Asiaton arvostelu tympii sinä missä älytön kehukin.
- menestynytyrittäjä
Kokoomus on jo voittanut vaali, lällällällälläää! Hyvä, koska mielestäni luusereiden kuuluu kärsiä ja menestyjien nauttia. Kokoomus on menestyjien puolue, persut luusereiden.
- vaalit
Se on vaalit.Miten voit olla hyvin menestynyt yrittäjä,kun et osaa kirjoittaa?
- erhxfxb
vaalit kirjoitti:
Se on vaalit.Miten voit olla hyvin menestynyt yrittäjä,kun et osaa kirjoittaa?
- Saatanaprkl84
Äänesti niin tai näin niin päin helvettiä saa tuleva hallituskii Suomen asiat menemään ihan varmasti.
- gangstra
Suomen tulevakin hallitus on EU,n nukkelauma.
- GorillaKingKong
Lupaako kokoomus vittua kaikille? Jos lupaa niin äänestän sitä, on tässä jo puutteessa oltukin jo ihan tarpeeksi kauan.
- huihaihöpönassut
Miten olisi Laura Räty, Pia-Noora Kauppi tai Jaana Pelkonen. Sinun onneksi sinulla taitaisi vain järki seisoa ja ilman jäisit, keskikropassa ei varmaankaan mitään eloa paitsi maanvetovoima. En tosin epäile kykyjäsi oikeiden naisten suhteen.
- GorillaKingKong
huihaihöpönassut kirjoitti:
Miten olisi Laura Räty, Pia-Noora Kauppi tai Jaana Pelkonen. Sinun onneksi sinulla taitaisi vain järki seisoa ja ilman jäisit, keskikropassa ei varmaankaan mitään eloa paitsi maanvetovoima. En tosin epäile kykyjäsi oikeiden naisten suhteen.
Kokkariämmät on kyllä sellasia haaskoja että pitäs olla pannessa säkki päässä, varmuuden vuoksi molemmilla.
- sitähaluan
haluan vittua. Panettaa koko ajan
- ethalua
Stubbilla on kikkeli,ei pimppeliä
- Hätäilemällätehty
Sitä paitsi se on ihan homon oloinen.
- tässä-olen
Stubb hankkii meidät reservaattiin ja loikkaa itse jenkkilään-sä
- kokoooooomuuuus
Äänestän kokoomusta ihan vain vittuillakseni muille, vaikken kokkareita fanitakaan. Se on kivaa. Rakastan sitä kun teillä menee huonommin kuin minulla :D
- huihaihöpönassut
Itse ajattelin äänestää Aku Ankka kunnes selvisi että Walt Disney oli 33. asteen vapaamuurari, pedofiili ja on syväjäädyttänyt itsensä luullen että hänet joskus tieteen kehittyessä herätetään oloon. Onneksi oli sen verran fiksut vanhemmat etteivät minulle Aku Ankkaa tilanneet kersana vaikka olisin halunnut.
Taitaa nämä meidän Suomen kotikutoiset rapparit olla enimmäkseen kokkareita. Ja eikö se ole kokoomustaistainen Tieto níminen firma joka lopullisesti vahvista kansan äänen tulevissa vaaleissa. Johtopäätös: Ääni Aku Ankalle on ääni kokkareille ja luvassa on VITTUMAINEN TULEVAISUUS.
- vittuillaksebi
äänestänb kokkomusta, koska punikit suuttuu ja Johan Bäckman selkämies ja muut puukottajat.
- WW3Tulossa
Häh? Vittumainen tulevaisuus tulee, vaikka äänestäisit sitä kuuluisaa Aku Ankkaa. Ydinpommitusten jälkeen nimittäin vituttaa, kun siellä bunkkerissa sadan sylen syvyydessä ei ole enää nettiä, minne purkaa vittuuntumistaan.
- huihaihöpönassut
Kyllähän minä sen tiedän että psykopaatti illuminati-NWO-bankersit sen sodan haluaa ja se tulee mutta onhan meillä satuolento lähi-Idän paimentolaiskansan Jumala, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja satuolento jonka niminto Jeesus, johon minä turvaan. Hyvin minun käy. Kannattaako uskoa satuihin, mie uskon että kyseinen satu on totta.
- Jungner
200465-055n
Juhani Mikael Jungner
Bulevardi 11 A 6
00120 HELSINKI
[email protected] - krapulako
En saa happea,äänestän vihreitä
- sehommahoidettu
Meillähän oli se ääliö-BÖÖ lippospaska
- Kyllä-nyt-naurattaa
Muistin virkistämiseksi, Kokoomuksen vanha kunnon "PAREMMINVOINTIVALTIO" vaalivideo keväältä 2011.
https://www.youtube.com/watch?v=XXpBBq9CS1U&feature=youtu.be
Nuo omahyväiset bussissa opeteltuja vuorosanoja toistavat pattipäät sitten laitettiin johtamaan maata, 1..3 vuoden pituisine kestoineen. Likimain kaikki bussin Kokoomus-rotat luikkivat kesken hallituskauden karkuun, Häkämies ensimmäisenä - Stubin_omin_sanoin
"En ole konservatiivi. En ymmärrä lokeroinnin tarvetta. Olen liberaali. Kaikki mielipiteeni ovat liberaaleja.---Puolue ja mielipiteet eivät ole automaatio. Moni ajattelee, että kun on oikeistopuolueessa, niin arvomaailma on automaattisesti koti, uskonto ja isänmaa. Ei se niin ole." (Stubb, Suomen Kuvalehti 2005)
"Minä uskon vahvasti kotiin, uskontoon ja isänmaahan. Minä olen konservatiivi liberaalin vaatteissa, joskus ehkä joidenkin mielestä vähän liiankin liberaaleissa vaatteissa." (Stubb, Helsingin Sanomat 2014)
"Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa." (Alexander Stubb, Pohjoismaiden neuvoston kokous)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851335
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä341029Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19855Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita153670Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13660- 46649
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13627Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja184616- 31542
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39528