VVO:n poismuuttavan asukkaan laskutus järjetöntä!

Marianne61994

Tampereen hervannassa VVO laskuttaa poismuuttanutta asukasta 700 euroa asunnon siivouksesta ja seinien kunnostuksesta (tapetointi).
Kun poismuuttanut keskustelee sattumalta tutun henkilön muuttaessa samaan asuntoon, ei asuntoon ole tehty tapetointia ja siivouksesta on annettu 50 euron hyvitys ensimmäisestä vuokrasta uudelle asukkaalle hänen omatoimisesta siivouksesta.
Tapetit uusi asukas voi noutaa kaupasta ja tapetoida seinät itse.
Mistä tuo 700 euron lasku vanhalle asukkaalle oikein koostuu? Tapetit 650 e ja siivous 50e??
VVO ei halua keskustella asiasta.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvosatokruunu

      Ilmeisesti sitten Hervannassa on toisin kuin stadissa. Muutin vajaa 2-kuukautta sitten pois VVO:n kämpästä eikä mua veloitettu mistään siivouksista tai uusita tapeteista. Tosin siivouksen teinkin itse, koska se kuuluu vuokrasopimukseen ja seiniä en ole töhrinyt.

      • jfjhhruff

        Et tainut ymmärtää alkuperäistä kirjoitusta...


    • Jumankeutamas

      VVO on vain keksinyt oivan keinon takoa rahaa, mitä on sitten sinne hautaan mukana vietäväksi. On heillä nopeampikin tapa tehdä paljon rahaa lyhyessä ajassa: sikamaiset vuokrienkorotukset. Epsoossa korottivat vuokria 117 %. Olisivat olleet vielä reilumpia ja korottaneet samalla sitten 200 %. Ja Lahdessa, siellä missä vielä 7 vuotta sitten kaksion vuokra oli 430 euroa, ei taida tänä päivänä asua alta 1000 euroa/kk.
      VVO:lla asuakseen täytyy tienata niin paljon, ettei ole koskaan ollut tarpeen asustella vuokralla, vaan on voinut ostaa oman. Paradoksaalista vai kuinka? Naurettavinta siinä touhussa on se, että VVO:lta kun vuokraa kämppää, ei saa olla liian suuret tulot. On varallisuusrajat. Kuinkahan ruhtinaallisesta summasta siellä nykyään mahdetaan puhua, vaikka eihän se VVO:lta vuokraaminen ole pienituloisen hommaa, ei laisinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe