Voiko itsemurhan vetää näillä lääkkeillä?

NSJDNSK

Asasantin retard 200mg/ 25mg
Dipyridamol./acid. acetylsalic

Actavis fluvastatind actavis 40mg

Amlodipin orion 10mg tabl

8

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön222222

      Ei. Älä hyvä ihminen tee sellaista mikä jättää aivan kauhean surun lähimmäisillesi.. En väitä tietäväni miltä sinusta tuntuu ja minkä takia, mutta itsemurha ei ole missään nimessä suotavaa. Ajattelen itse sen sillätavalla että se on aivan yhtä kauheaa, kuin tappaisi jonkun muun. Koita jaksaa, voimia!

    • Eivielähautaan

      Itsemurha ja kuolema on peruuttamaton, mietippä jos sielusi meneekin pahempaan paikkaan kuin tämä maailma! Parempi jos jotenkin pyrkisit tekemään ihmisille ja läheisille hyviä asioita niin sitten kun joskus on aika täältä lähteä Jumalan muistiin olisi tallennettu hyvät tekosi ja ne tasaavat vaa'an. Tekojen vuoksi sielu tuomitaan kuoleman jälkeen joten pitäisi ihmisten muistaa tehdä maan päällä hyvyyttä. Kysyjä ei kerro ikäänsä eikä sitä onko hänellä parantumaton sairaus, minkä vuoksi tahtoisi ennenaikaisesti pois?
      Itse olen ollut työttömänä vuosia ja ystäviä ei ole yhtäkään, ja täällä sitä vaan ollaan ja yritetään löytää se tie Jeesuksen luo.

      • arvokasElämä

        Älä mene itsemurhaa tekemään, mikään ei ole niin itsekästä, kuin itsemurhan tekeminen.
        Omaisille siitä jää hirveä suru ja syyllisyyden tunne.
        Elämä on ainutkertainen ja arvokas.
        Jokaisella ihmisellä on elämässään jokin tehtävä, johon Jumala ihmistä johdattaa.
        Minulle tehtävä oli hoitaa omaa isääni kotona hänen kuolemaansa saakka ja se tehtävä oli arvokkainta työtä, mitä minä lähimmäiselle sain ja pystyin tekemään, hoitaa ja hoivata isääni hänen elämänsä loppuun asti.
        Raskasta se oli, kun näki kuinka isä menehtyi vakaan sairauteen, ikävä ja kaipaus on kova ja kestää oman elämäni loppuun saakka.
        Lohdututtavaa on kuitenkin se, että nyt isällä ei ole enää kipuja, eikä kärsimystä ja jälleennäkemisen toivo Taivaassa meille on annettu.

        Moni havahtuu elämän ainutkertaisuuten ja arvoon vasta, kun hänelle rakas läheinen kuolee ja kuolema on aina peruuttamaton ja lopullinen tapahtuma.
        Ei voida palata ajassa taaksepäin aikaan ennen kuolemaa, mikä tekee kuolemasta niin lopullisen ja peruuttamattoman.

        Ihmisen tärkein tehtävä eläessään on lähimmäistensä ja apua tarvitsevien auttaminen.
        Se on sitä arvokasta, mutta aliarvostettua työtä mitä lähimmäiselleen voi tehdä.


      • oikeus.kuolla

        Lilleri lalleri.

        Miksi toiset sotkeutuvat ihmisen omiin valintoihin?


    • itsekinmiettinyt

      Kokeile niin sittenhän sen tiedät. Mutta noin yleisesti olen kuullut että lääkkeillä on vaikea saada itseltään henkeä pois. Hirttäytyminen nukutuslääkkeiden voimalla vaikka kaapin oveen voisi tepsiäkin, tai talvella sammuminen hankeen. Hukkuminen saattaisi olla turhan kivuliasta.

      • taivastakohden

        Jos olisin niin sairas ettei paranemiskeinoa ole Alzheimer tai haimasyöpä, niin haluaisin kuolla ulkona avoimen taivaan äärellä lintujen laulua ja sirkutusta kuunnellen. En toivoisi kuolemaa jossakin tunkkaisessa hoivakodissa jossa ikkunaakaan ei saa pitää auki. Pyytäisin puolisoani viemään minut vaikka pyörätuolilla ulos metsäpolulle ja jättää siihen istumaan, jos ei itse jaksa venata siinä vieressä. Sielu pääsee kohoamaan kohti pilviä, ja niitä on rauhallista katsoakin, kuin esim. tyhjää kolkkoa hoitohuoneen kattoa ja tyhjiä kolkkoja valkoisia seiniä, kaikessa siinä tunkkaisuudessa.


      • pitkäkärsimys
        taivastakohden kirjoitti:

        Jos olisin niin sairas ettei paranemiskeinoa ole Alzheimer tai haimasyöpä, niin haluaisin kuolla ulkona avoimen taivaan äärellä lintujen laulua ja sirkutusta kuunnellen. En toivoisi kuolemaa jossakin tunkkaisessa hoivakodissa jossa ikkunaakaan ei saa pitää auki. Pyytäisin puolisoani viemään minut vaikka pyörätuolilla ulos metsäpolulle ja jättää siihen istumaan, jos ei itse jaksa venata siinä vieressä. Sielu pääsee kohoamaan kohti pilviä, ja niitä on rauhallista katsoakin, kuin esim. tyhjää kolkkoa hoitohuoneen kattoa ja tyhjiä kolkkoja valkoisia seiniä, kaikessa siinä tunkkaisuudessa.

        Jos tuijotat kattoon 16-vuotta sitten ymmärtäisin tahtosi ja aikeesi.
        https://youtu.be/IXwL2D2pOBE


    • ei.lähde

      Ei pelkästään noilla lääkkeillä. Vaatii jonkun muun tukitoimen, kuten täällä aiemmin kirjoitettiin.
      Nuo lääkkeet eivät tosin sano minulle mitään, en tunne nimikkeitä, mutta silti pelkillä lääkkeillä lähtö ei onnistu. Ihminen oksentaa ne ulos jossain vaiheessa.

      Minä en kehottaisi kokeileman, vaan etsimään varman tavan lähteä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe