onks farkut ja lenkkarit kummallinen yhdistelmö?

ukdoyditdyxttzrr

Ku lenkkarit liittyy urheiluu mut outoo ku siin yhteydes on farkut jotka ei liity urheiluu O.O ja farkuil ei voi ees urheilla

4

1237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23423

      Ei niinkään kummallinen, vain junttimainen

    • freeballerboy

      Kieltämättä ehkä vähän junttia mut onhan jotku tennarit ja skeitti kengät aika lenkkarimaisia varsinki väritykseltä ja kuviolta.

      Ymmärrän lenkkarit ja farkut jos on menossa vaikkapa johki urheilu harrastuksiin tai liikunta paikkaan eikä viitsi erikseen pakata lenkkareita reppuun vaan ne menee kätevästi kun ne on valmiiks jaloissa. Kuitenki farkut päällä jos ei kehtaa kulkee kaupungilla ja joukkoliikenne välineissä verkkareissa matkalla liikunta paikkaan. Joten sillo farkut lenkkarit on toimiva yhdistelmä :)

    • groot

      Joo siis en itekkää ymmärrä tätä muotivillitystä että on farkut ja lenkkarit koska en nää siinä mitään järkeä sillä ne on kumminkin juoksukengät eikä kävelykengät, esim nää nike freet aka fashion lenkkarit näkee vähintään joka neljännellä joka kävelee ulkona vastaan.

      • rhsdgfhbgshb

        Ensinnäkään se ei ole mikään muotivillitys vaan se juontaa juurensa vuosikymmenien takaa, ihan svengaavalta 60 luvulta saakka. Jos te penikat olisitte eläneet esim. 80 luvulla, te ette pitäisi tätä minään muot ilmiömä koska sitä ei vain ole vaikka kuinka toisin toitottaisitte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3680
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2900
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2694
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2193
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1898
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1857
    Aihe