On helppoa olla vihreä Helsingissä

Ajatelkaapavaan

Kun on ratikat, metrot ja bussiyhteydet vieressä, mutta pitää olla suhteellisuudentajua, kun pyytää muilta suomalaisilta samaa vihreyttä liikkumisen suhteen.

Oletteko ajatelleet, että kun polttoaineveroja ryövätään, niin ne ryövätään harvemman asutuksen ihmisiltä.

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikivihreät-biisit

      Kyllä. Olemme.
      Me täällä helsingissä olemme ottaneet huomioon senkin, että suomessa on kauko landeja, haja-asutus-alueita, korpi kyliä...Otamme huomioon kaiken. Paitsi sillä ei ole vaikutusta, ei merkitystä oman napamme ulkopuolella.
      Juomme vihreää teetä, terästettynä alkoholilla jota rahtaamme Virosta - maailma on meidän.

      • liug

        ölkm


    • ylisuojelu

      Sitten lähdetään suojelemaan metsiä muualle suomeen suot toimenpide kieltoihin

    • aiihanaa

      Jos ei bensan hinnat rupea laskemaan niin minäkin siirryn kohta teidän seuraan julkisiin. Kun ei tarvitse itse ajaa niin jokaisen aamun voikin aloittaa kossupullolla ja sitten siirynkin pysäkille. Suihkussa en sitten käy koko työviikkoon, että hiki ja kusiset kalsarit saattaa herkkänenäisten mielestä vähän tuoksahtaa. Puolityhjässäkin dösässä tungen jonkun ämmän viereen istumaan ja tuijotan häpeilemättä koko matkan samalla kun yritän viritellä väkisin jotain keskustelua. Ja ai että kuinka saatte hävetä mua kun jotain turisteja sattuu paikalle. Menen heti rumissa vaatteissani hölöttämään jotain rallienglantia ja ottamaan selfieitä rumasta naamastani samalla kotoisasti piereskellen. Ja turha sitten valittaa mitään. Kyllä minäkin mielumin menisin omalla autolla kun teidän kanssanne dösällä.

    • linkooja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3610
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2860
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2112
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1807
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      174
      1786
    Aihe