SK- uusi kunnanjohtaja aloitti salailulla

Kuntalaki

Kittilän päätöksenteko on talven ja kuluvan kevään aikana ajautunut pahaan umpisolmuun. Vaikka päättäjiä on varoiteltu riskipäätöksistä, riskejä on kaiken aikaa kuitenkin otettu.

Kunnanhallitus on istunut päättämässä asioista, joita keskusrikospoliisi on ilmoittanut tutkivansa.

Kunnanjohtaja Anna Mäkelän erottaminen on tutkittavana, mutta kunnanhallitus on katsonut voivansa antaa Pohjois-Suomen hallinto-oikeudelle jopa lausunnot Mäkelän erottamisesta tehdyistä valituksista.

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/nain-kittilan-tilannetta-on-ratkaistu-uusi-kunnanjohtaja-aloitti-salailulla/?shared=78840-477ac262-500

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KITTILÄLÄINEN

      Onko Suomen Kuvalehti aloittanut kirjoittelun suoraan Kittilän sivuille? Juttu julkaistu 27.4.2015 klo 7.30 digilehdessä (luettu 3 kertaa) ja täällä jo klo .7.41 kommentoituna!

      • Kuntalaki

        Löysin uutisen ampparit.com -sivuilta. Aamukahvilla tulee luettua pääuutiset.


      • Jotainrotiasentaan
        Kuntalaki kirjoitti:

        Löysin uutisen ampparit.com -sivuilta. Aamukahvilla tulee luettua pääuutiset.

        Tämähän vaatii ehdottomasti väkeviä päätöksiä. Kh voi valtuuston tukemana päättää, että uutisia ei julkaista tai kaupalliset toimijat eivät niitä saa linkittää. Tämähän on varmasti mäkelän ja yrityksen masinoima juttu!!


    • yetreeeytyr

      Hienoa, että Suomen Kuvalehti on perehtynyt asiaan. Tulee Kittilälle valtakunnan tason painetta ruveta noudattamaan Suomen(!!!!) lakia. Ihan uskomatonta sekoilua.

    • Puupäitä_oomme_kaikki

      Hölmölässä vaihdettiin päitä ja ollaan reilusti Leonid Brežnev hengessä. Keskusjohto vahvistui junttapäätöksillä, kuntalaiset taas kertoivat vaaleissa etteivät menoa hyväksy.
      Kunnanhallitus tulee esittämään vahvan näytön laillisuuden valvonnasta....mihin ne vielä yltävät?

    • kyllästyneet

      Hei kaikki, jätetään nyt Yritys ja Suomen kuvalehti oman onnensa nojaan.

      • Tamaeijaatahan

        Miksi? Jotta Kittilässä saadaan elää kuin pellossa. Ei koskaan. Olen kyllästynyt Kittilän lakiin ja meininkiin, Voit luottaa siihen, että tämä asia katsotaan hamaan tappiin asti. Eikä se häivy unholaan, vaikka kovasti niin joku toivoisinkin.


    • HulluHuutaa

      Riiteleekö net Pellossaki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe