pyydän anteeksi mielipiteitäni, onhan se väärin

janneluukuttaja

että vaalilupauksista on luovuttava, jos haluaa hallitukseen
ruätsalaiset ja vihreät luopuu kaikista lupauksista, että pääsisivät hallitukseen
siinä mielessä kyllä ymmärrän persuja, jotka ei anna Sipilän määräillä heitä
kääntämään takkiaan

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3rtytrgj

      Lopeta vouhottaminen ennekö sekoat lopullisesti.

    • Takin.vuori.puhki.jo

      Soinihan jo käänsi takkinsa useita kuukausia sitten. Kun tuli uudelleenohjelmointimatkaltaan USraelista, oikein kyynelsilmin vakuutti maanpetturi-Käteiselle, että kyllä me vielä istutaan samassa hallituksessa.
      Ja niin kävi! Ei tässä tapauksessa illuminaatit pettäneet lupaustaan vaan päästivät Soinin toimimaan sätkynukkenaan hyvää korvausta vastaan.
      Pres. Niinistö saneli Sipilän ulkopolitiikan @ 13.5.2015 18:34:42
      Tuleva pääministeri Sipilä sanoi tänään medialle, että hallituksen ulko- ja turvallisuuspolitiikka mahdollisuuksineen hakea Nato-jäsenyyttä on presidentti Niinistön sanelua joulukuun 19. päivän ulkopoliittisesta puhuttelusta eduskuntapuolueiden puheenjohtajille. Niinistön ja kokoomuksen oli pakko saada hallitusohjelmaan kirjaus mahdollisuudesta hakea Nato-jäsenyyttä. Niinistö itse on sitoutunut presidentintekijänsä Sanoma-säätiön agendaan liittää Suomi Natoon viimeistään vuonna 2018, jolloin Niinistön presidenttikausi päättyy. Kokoomus niinikään on paineessa lunastaa lupauksensa liittää Suomi Natoon, minkä kokoomuksen ministerit Häkämies, Kanerva, Stubb ovat luvanneet mm. Pentagonille, USA:n republikaaniulkoministerille sekä USA:n Helsingin Suurlähetystölle.

      • hyväniin

        Silloin ollaan herran kukkarossa, venäjä voi todeta suomen olevan natossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4726
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3384
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2816
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2707
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2488
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2276
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2255
    Aihe