626 ,20 td moottori

mazda.td

Kertokaa joku jolla on tai on ollut kyseinen auto, lähinnä kiinnostaa kone ja kestävyys ja mitä yleisimpiä vikoja on, jos on ollut?.
Kori on kait? aika hyvä ja kestävä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi_parhaista

      Eikös se ole sama kone, kuin myös Fordissa, Volvossa, Citroenissa ja Peugeotissa? Se luotettava yhteistyömoottori, jota on ollut monena oversiona, ja aina paranee. Itselläni se on C5:ssa 163 hepan versiona, mutta vasta 100.000 ajettuna. Ei siis mitään raportoitavaa. Pelaa, kuin uusi.

      • RMB54

        Älä sekoita Citikan ja Peugeotin käyttämää HDI tai XU-moottoria Mazdaan. 626 D on aika laaja skaala. 4. ja 5. alustanumeron merkintä kertoo enemmän vuosimallista. Tässä ehkä GF eli 98 - 2001.
        Kyllä Mazdan diesel kestävä on. Näissä uusimmissa on ollut voiteluongelmia, johtuen osittain polttoaineen syöttömäärästä ja ruiskun tiivisteen vuodosta. Häiriövalon syttyessä ei kantsuis ajaa pitkästi/ollenkaan.


    • yksi_parhaista

      Sorry, tuli lukivirhe. Luin kyseessä olevan 6:n.

      626:sta ota se, missä pellit ovat kunnossa ja muutenkin tuntuu toimivan, ja leimaa riittää. Aika iäkkäitä alkavat olemaan. Arpapeliä tuon ikäisissä.

      • RMB54

        Tulihan se sieltä tämäkin tieto. Olisi hyvä laittaa myös vuosimalli. Sekin kertoo jotain koska Mazda6:sta valmistettu 2002 ja edelleen tuotannossa. Edelleenkään ei pösön diesel.


    • ihankivauutena

      jep, moottori kyllä kestää mutta korit näissä mätänevät seisoessaankin. Pohja zekattava tarkasti sekä myös jarrut ollut ongelmaiset. Kurakaaret, helmat, ovien alareunat, paxin pohja, bensa-/löpötankki...eli kaikki mahdollinen ja mahdotonkin ruostuu jopa uusissakin Mazdoissa.

    • onkokemusta

      Kori mazdassa se heikoin lenkki on. Jos ostat auton vie se ensimmäiseksi ruostesuojaukseen. Tämä ei ole mitään roskapuhetta, vaan asiallinen neuvo.
      Totta tämä on monen auton kohdalla, mm. volvo on heikentänyt(s80) ruostesuojausta on henkilökohtaista kokemusta. Olen pettynyt.

      • mazda.td

        Oompa tyhmä, vuosimalli tietenkin, eli -99 mallia ja siksi kyselen, koska päällepäin näytää aika tervelle, vaan kun ei ole mitään käsitystä kyseisen merkin koneesta mikä se on. Ajettu päälle 400 tkm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe