Kaipailisin tänne muutamaa henkilöä... :))

kinuskikakku_

InLöweä, No_problemia ja minääähiä. Aattelin et jos voitais järjestää tänne niinku sellane "yhteinen kessa" :D se ois tosi siistii :D Ja. InLöwe voitaisiinko jo sopia se meiän "riita" ei se oo kivaa olla riidoissa vaikka oiski luonteeltaan sellanen, vai mitä? :)

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No_problem

      Minä ainakin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi! :D

    • Siis mikä tämä juttu oikein on? Mitä te olette tänne järjestämässä?

      • kinuskikakku_

        "yhteinen kessa" :D tuutko mukaan? :D


      • bilse
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        "yhteinen kessa" :D tuutko mukaan? :D

        Eli tämä on siis keskustelu, jossa ei välttämättä ole varsinaista aihetta? Joskus kauan sitten joku aloitti täällä keskustelun, jossa oli vain jotain pisteitä tyyliin .;..;;;;... Siitä sitten tuli 500 viestin ketju ja aloitettiin uusi, kun se tuli täyteen.

        -Biologinalku


      • kinuskikakku_
        bilse kirjoitti:

        Eli tämä on siis keskustelu, jossa ei välttämättä ole varsinaista aihetta? Joskus kauan sitten joku aloitti täällä keskustelun, jossa oli vain jotain pisteitä tyyliin .;..;;;;... Siitä sitten tuli 500 viestin ketju ja aloitettiin uusi, kun se tuli täyteen.

        -Biologinalku

        Ok, kiitos neuvosta!


      • Mistä hidsin vidsin neuvosta?


    • minäääh

      Heei oon täällä pitkästä aikaa ja bongasin viestis ;) mulle sopis toi ja haluisin sopii mun mahdollisen riidan InLöwen kanssa :C

      • kinuskikakku_

        Okk... Mä en tienny et teil ois mitää riitaa... En usko tuota.. Kaikkihan tietävät että minäääh on trolli :D


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Okk... Mä en tienny et teil ois mitää riitaa... En usko tuota.. Kaikkihan tietävät että minäääh on trolli :D

        Hei, tossa mättää nyt jotain... minäääh ei kirjoita tuolla tavalla...


      • Älä sitten usko -_- ja miks ees pyydät mua tänne jos et ees usko et oon minäääh?


      • Ja mun kirjotustyyli saattaa kyl muuttua vähän puoles vuodes :'D


      • No_problem
        minäääh kirjoitti:

        Ja mun kirjotustyyli saattaa kyl muuttua vähän puoles vuodes :'D

        Ok ok :D


    • Siis oletteko te kirjoitelleet täällä puoli vuootta sitten? Keitä te oikein olette? Muistatteko minua?

      • Muistan, ja ehkä se puoli vuotta on vähän liioiteltu... mutta siis en ole käynyt sen uusimman päivityksen jälkeen ja siitä on pitkä aika


      • No_problem
        minäääh kirjoitti:

        Muistan, ja ehkä se puoli vuotta on vähän liioiteltu... mutta siis en ole käynyt sen uusimman päivityksen jälkeen ja siitä on pitkä aika

        En muista sinua...


      • Kuka ny Ei TOTA muistais??!! Tai muita?! Oon ollu tääl aikaisemmin jo..vähä seurailees


    • Tai minua? :) Oltiin täällä tosi aktiivisia ennen uudistusta, mut sit uudistuksen jälkeen me tehtiin oma, parempi palsta. Mutta ei sitä alkuperäistä "kotia" unohda.

      • No_problem

        En sinuakaan, olen pahoillani..


    • En oo tietääkseni trolli, eli uskon et joku on leikkiny mun nimimerkillä ku rekisteröin sen vasta pari päivää sitten :C

      • No_problem

        Luulisin että Trollhättan..


      • kinuskikakku_

        Se on se sama joka leikkii mun nimmaril!! rekataan nää nopeest enneku kukaa kerkee ekana..


      • kinuskikakku_
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Se on se sama joka leikkii mun nimmaril!! rekataan nää nopeest enneku kukaa kerkee ekana..

        :D haha haha tuo en ole minä!


      • kinuskikakku_
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        :D haha haha tuo en ole minä!

        Sitä paitsi alkuperänen kinuskikakku on JO rekattu en minä, joku toinen, siks mä täällä nyt sitten nimellä kinuskikakku_ toimin ja juuri tuo tuossa ylempänä joka ei ole minun, kuulostaa ihan siltä trolli-minääähiltä hyvinkin paljon....


    • kinuskikakku_

      Hmmm... Mielenkiintoista, sangen mielenkiintoista.

      • kinuskikakku_

        Mitä vittua toi en ole minä sitä paitsi mä en puhu tol taval :D toi on joku TROLLI!!


    • Bilse

      Suomi24 - trollien pesä!

      - Biologinalku

      • rölösäämh

        Eli evakkopalstalle tiemme käypi. On aavistus mistä on kysymys.


      • kinuskikakku_

        Bilse, olet oikeassa :D


    • Ai vitsi, uusia vakkareita! Viimekesäiset sekoilut olivat kyllä hiton mieleenpainuvia.

    • Justseinlöwe

      MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH !!!!!!!!! MÄ OON SE INLÖWEEEEEEEEEEEEEEEE-E

    • Haloo, kuolitteko jo kaikki?

    • Mä en oo vihanen :D en mä nyt nii helposta suutu!

    • MÄ EN OO NÄHNY TROLLHÄTTANIA TAI TRULLHÄTTANIA!

    • MUISTAKAA ET TROLLHÄTTAN KIRJOITTAA YLEENSÄ ISOLLA TÄHÄN TYYLI: EHHEHEEEEHHEEEHHEHEHEHEHEHHEEE TROLLAAN HABOHOTELISSA JA MULLA ON 3CM (ARVATKAA) MULLA ON KAKAA PYLYSÄ. noin Trollhättan kirjoittaa:'D en osaa matkii kunnolla

    • Vitin jonnet MÄÄoon aito InLöwe ja mun kiki on pentti69. Ps oon 12 voutias Ja TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA!! Noin XD

    • MÄ EN VOI ENÄÄ KOMMATA MUN OMAA KESSAA :'DDD MUT NII NOLO JA ONNEKS SE HÄIPY ETUSIVULTA tai voisin ellei lagis nii hirveesti

    • Trullhattan

      Vitun kakarat saatana painukaa helevettiin täältä ps. rollaan habpo hotelllisa armeijoita ja oon wammanen

      • kinuskikakku_

        Oikeen kaksoisweellä!!!


    • Dr.who_o

      No joo

    • Gjena

      Trollhättänkö on vielä olemassa??? Vanhus bongattu!

    • occe

      Mahtoikohan sitte meän touhut näyttää tältä ko oltiin viellä täälä...

    • Trullhottan

      .........

      • kinuskikakku_

        Moroo :))


    • Tröllhuttan

      JOOOO OON TÄMMÖENEN SEEPEE WAMMAENN ASUN TÄÄL SÄÄKS KÄRVELLÄ PIRKAN MAALLA EN OO NUT PYSTYNY ROLLAAN TÄÄL VÄÄHÄÄM AIKAAN KU SAIN PUOLI VOUTTA DTIETOKONE KIELTII KU ANMUIN MUN VELJEE SELLASELLA MUOBVI KUULA ASEELLA JA SE KOULI JA SIIT TULI WAMANRN SAIN SIT PQLJO HABPO KOLEI JA TROLLAAN ARMEIJOITA!!!! PS KÄVIN JUURI PASKALLA JA PYLYSÄNI ON KAKKAA OON 11 WEEE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe