Biolääketieteen valintakoe 2015, miten meni? :)

kebi2015

Heips! :) Miten meni biolääketieteen valintakoe 2015?

15

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kebi2015

      ja onko kenelläkään tietoa milloin vastausanalyysit julkaistaan netissä? :)

    • Sorbetti

      Mä en kyllä yhtään osaa sanoo miten meni, kemiassa oli vaikeuksia niissä laskuissa ja biologiassa se E coli tehtävä tuotti päänvaivaa..... Jännittää! :D

    • Sorbetti

      Miten muuten ootte menestyneet yo-kirjoituksissa ja mitä kirjotitte? Mietin et oliko kaikki muut hakijat tyyliin jotain L:n oppilaita kun kuitenkin lääketieteellisestä kyse:D ite kirjotin kemiasta C:n :S

    • kebi2015

      Mulla olisi selvästi ollu parantamisen varaa :D Mut joo, kattoo ny! :)
      Ja en oo kun yhen Ln oppilas et tasasilla Mn papruilla mennää :D
      Mut ihmettelin kun vastausanalyysejä ei vaa missään näy..?

    • ciina

      Biolääketiede??? Mitä näistä tulee? Missä oli koe?? Kiinnostaa sikäli kun poika lähti aamulla ja tänäänhän oli lääkikseen pääsykoe. Ei kerro mihin pyrkii. Fysiikna, pitkän matematiikan ja kemian laudaturit.

    • dpd

      Tänäänkö oli biolääketieteen koe??? MIssä?? Mikä niistä tulee?? Tänään oli myös lääkikseen koe. Poika lähti aamulla mutta ei kertonut mihin kokeeseen menee. Laudaturit kemiasta, fysiikasta, pitkästä matematiikasta ja biologiasta exemia.

    • Sorbetti

      Ymmärtääkseni lääkealan ammattilaisia, tutkijoita, jotkut kai työllistyy viranomaistehtäviinkin? Turussa oli koe. Ja tosiaan lääkikseenkin oli koe tänään, samoin ainakin Turussa biokemiaan. Biolääketiede kiinnostaa itseäni kyllä tosi paljon, mutta Turkuun otetaan vain 25 opiskelijaa ja Kuopioon en halua...

    • biolääkikseen

      Olen itse hakenut aiemmin useamman kerran lääkikseen (ja joka kerralla jäänyt tosi pienestä kiinni), mutta vuosien varrella omat näkökulmat ovat muuttuneet ja biolääkis kiinnostaa nyt enemmän. Verrattuna lääkiksen pääsykokeisiin tuntui biolääkiksen koe aika helpolta. Tehtävät ovat perussisältöä, ja tehtävien määrään ja sisältöön nähden aikaa oli runsaasti käytössä. Kokeesta jäi hyvä mieli, mutta katsotaan.. :) Kuopiossa oli nähtävillä bilsan osuuden "mallivastaukset", mutta kemian osuudesta ei.

    • Guugel

      Millaisia pisteitä olette saaneet?:) Itsellä ei kyllä tainnut mennä kovin hyvin, kemian osuus meni aika lailla penkin alle:(

    • kebi2015

      Jep omia pisteitä laskeskelin eikä kyl mennyt niin hyvin ku odotin(35 ja 22) Just se kemian osio oli vaikee ja siinä niitä pisteitä sitte lähtiki reippaammin :/

      haitteko kuopioon vai turkuun?

    • Guugel

      Turkuun hain, mutta nyt kun tyhmä menin katsomaan vastaukset, niin jännityksestä tulee kyllä jäätävä:D biologian osuudesta sain ehkä 32 ja kemiasta 20 pistettä eli pahalta kai näyttää... :( minnes sinä hait, kebi2015?:)

    • kebi2015

      Joo mulla jäätävä jännitys myös :D Kuopioon mä hain. Nii kai se hakijoiden taso sitte ratkasee loppupelissä :/ Katoin viime vuoden koetta ja kyl tän vuoden oli minust selvästi vaikeempi, ainaki just kemian osio :(( toisaalta ku katoin tilastoista 2014 alhaisimpii pistemääriä millä tuli hyväksytyks ni se anto jo pikkasen toivoo :D

    • Elean

      Tän vuoden koe oli mielestäni paljon helpompi kuin viime vuoden, (kattelin vanhoja kokeita). Ainakin biologian kokeesta sain noin 70% oikein, tarkistin jo netistä. En muista kemian vastauksia, mutta mielestäni meni sielläkin aika hyvin.....mä luulen...sekä toivon.... Loppukokeiden takia oli mulla vain noin 2 päivää aikaa kertailla pääsykokeisiin, not bad :)

      • Elean

        Kemiasta myös 70% oikein.


    • Guugel

      Oi sullahan meni hyvin!:) luulis että pääset noilla pojoilla, vai millaset ylppäripisteet sulla oli?:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe