GRILLI VORSSANPOIKA

rtynjhyuhj

Mielipide ruasta ja palvelusta!
Olinko minä ainoa joka en pitänyt kummastakaan?

35

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wok

      minä taas pidin ,, kummastakin

    • wok

      eikun siis jaa, nyt luulin että kysyitte grill makkarasta ja palvelusta yleensä,, noh kuitenkin pidän molemmista

    • mitäkukahän

      siellä on omistajilla noussut kusi päähän.
      nokka pystyssä tiuskitaan asiakkaille,ruoka on kuivaa ja välill maistuu siltä ettei uskalla syödä.
      Olen käynyt kerran toista kertaa en mene.
      Onnea vain uusille omistajille.

    • yöäijä

      hyvännälöistä ruokaa sieltä saa!!!????

    • liiannuoria

      taitaa saada leivän päälle myös voita,vai saako? mitä mieltä olette?
      olisin saanut mutta en huolinut liian nuoria

    • hyvinpettynyt

      oletteko ostaneet gluteenitonta valkosipulihampurilaista täältä. se ei todellakaan ole gluteeniton 2viikkoa sairaana olin ,myyjä vannoi että on gluteeniton.että sillai
      luoti ammattitaitoiseen myyjään.piti ainaskin olla ammattitaitoinen.......................
      luotin fasbookissa olevaan RUOKALISTAAN ja ostin

    • gremmarg

      torstai iltana kaksi hyvin vihaisennäköistä myyjää ,katse oli niin tappava että älkää vaan tulko tänne. ajettiin kyllä ohi ja mentiin Hämeenlinnan yömakkaralle.siellä oli ystävälliset myyjät RIP-VorssanPoika

    • paaasssskkkaaa

      Paska ruoka Paska palvelu.Ei enään koskaan.
      Kauppakadun Aikapoika kutsuu.
      Paras paikka.

      • aikapoikaparas

        Samaa mieltä. Täys feikki lafka. Kopioinu kaikki annokset
        Aikapojalta. Aikapoika kuunnelma kopioinut heiltä. Ha ha haa-Vaikka väittikin heidän omaksi. Kyllä hymy hyyty kun sanoin olleeni 20 vuotta Aikapojan asiakas
        että kyllä ne sieltä ovat kopioitu.
        Oppisivat vielä tekemään ne niin kun Aikapojalla, niin voisi olla syötävää.


    • Tätitammelasta

      Olen aina saanut hyvää ruokaa sekä palvelua kyseiseltä grilliltä. Sillon jo aikapojan aikaan sekä myöskin nyt. Grilli vaihtoi omistajaa marraskuussa ja jatkoi aikapoika nimellä,joka vaihtui keväällä. Samat tuotteet säilyi kuin aikapojalla oli. Miksi vaihtaa jos oli toimivat tuotteet? Ihmettelen suuresti näitä kommentteja. Kaikkia ei voi miellyttää. Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.

      • tietäväinen

        Grilli ei ole vaihtanut omistajaa vain pitäjät on vaihtuneet.


      • kulinaristi

        tutustuin viikonloppuna worssanpoikaan ja kyllä minulta ei kyll saa kehumisia
        jos aikapojalla myytiin näin paska ruokaa niin hyvää päivää vaan.kyllähän niitä tyttöjen takapuolia oli kivakatella,joka ainoolla joku valkonen rätti roikkuu perstaskusta, onkohan joku tavaramerkki vai mikä. kyllä on loukkaus mainita aikapoika tämän paikan rinnalla.kyllä oli paskaa ruokaa WorssanPojalla sääli täytyy mennä enskerralla marjollesiellä osataan tehdä ruokaa...........


      • keliaakikko

        Aikapoikana olis pärjännyt ihan varmasti.Jos ei ole aikaoika miks myydään aikapojan tuotteita ihmettelen vain olenhämeentien autoburgerin asiakas ja aion olla jatkossakin. VorssanPoika kannattaisi keksiä jotakin uutta ,


      • kylläinen

        Kyllä ne hyvää ruokaa myy.
        ei ihmiset nykyään väitä onko se kuivaa vai raakaa kaikki kelpaa.
        ei ystävällisyys kuulu tämän grillin ominaisuuksiin, ei siitä välitetä se on vanhan aikaista.mahdollisemman vanha tavara kaupaksi niin hyvä on .asiakkaiden täytyis herätä mitä niille myydään.oma vika jos on huonoa kun ei välitetä eikä viitti tehä ruokaa kotona


    • huonoolonyt

      ostin LIHAPULLAPERUNAT oksensin koko yön ,onnes säästin loput että saan viedä terveystarkastajalle. kannataisko tarkastaa oliko jotakin vialla-

    • Emil-477

      hyvä ruokaa ja hyvä palvelua. Hot wings on tosi hyvä! Suosittelen!

      • mikämiesyönkulkia

        hyvä että oli nyt kypsiä...ne onhyviä. muuta siinä puljussa ei hyvää olekkaan ,
        kun henkilökunnan väliset puheet mitä ovat poikaystäviensä kanssa tehneet .
        ihan mielenkiintista kuunella kun 16v.myyjä saa asiakkaiden ostamaa alkosta viinaa.ei taida asiakkaat ja omistajat tietää että alaikäsille on viinan välittäminen kielletty.kun 15-16vuotiaill omistajat tuo viinaa ,niin kyllä työsuhde pelittää,näin kertoovat asiakkaiden aikana nämä kullanmurut. kelpais vaikkamullekin
        otin muutaman kuvankin likoista ,että sillai


      • hemmostunut

        olen minäkin kuullut kun alaikäset myyjät puhuvat kun ryyppäsivät viikonloppuna ja heräsivät alasti jonkun sängystä.ARVATKAA ONKO KIVA KUUNNELLA JOTAIN PANOJUTTUJA.tunnen myyjät jotka ovat 16 v. että sillai. Keskittyisivättekemään sitä ruokaa kunnolla että olis laatusitä mitä se on ennen ollut ennen.


    • asiakaspaleluhoi

      kyllä oli jäätävä palvelu kun kävin illalla.pitäisikhän mennä opettelemaan ASIAKASPALVELUA.voi vittu sanon minä.

    • Eitietäjä

      Mitä ruokaa siel tarjota ruuaks. En käy grillil syömässä usein.

      • Tietäjientietäjä


      • aikapojallesiis

        No huh. Onkoos myyjällä hiekkaa jossain. Onneksi ei ole kylän ainoa pulju. Samaa mieltä kun ketjun aloittaja.


      • tisulitykönäsu

        nyt oli tissiä näytillä tänä iltana


    • viikksetpuutuutälltä

      ei voi olla totta mten vooi oolla tämmösessä paikassa niin vastenmieliset palveleva vanhempi naismyyjä? täytysköhän alkaa opeteleman asiakaspalvelua ,tänäpäivänä sitä täytyy osata. en mene enään jos on töissä voi vittu sentään ,eikö ole vara palkata
      semmoisia jotka osaa jotakin ,vaikka sanoa kiitos ihan kun olis myrkkyä nielly koko akka.

    • markussetä

      vorssan poika ilmeisesti lopettanut kun ei ole ollut auki moneenpäivään,,,, ei kyllä tule ikävä.............

    • nahkatakkinenmies

      oranssinväriset hiukset myyjällä,karmeen näköset.hiukset.laita nyyt hyvä immeinen ne hiukset liinan alle.sää näytät ihn maksulliselta horolta.ja tommoselta piäis vielä ostaaa ruokaa ei kiitos, lähe menemään

    • suolakki

      eikö täällä ole mitään määrää kuinka paljon laitetaan suolaa ruokiin´Vanhempi nainen laittaa ihan kamalasti vaikka olen sanonut siitä monta kertaaaONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA SAMASTA ASIASTA täytyy alkaa kaikkien valittaa jospa sitten uskovat.R.I.P.vorssanpoika älkää suolatko elävältä.....

    • zombithopotihei

      painukaa vittuun pilaamasta forssan grillien maine ,pankaa edesmyyjät vaihtoon se vanharyppynen ämmäensimmäisenä januorempi perään ovat kuulemma omistajia
      hyi helvetti mitä ruokaa sain tänäiltana,, oletteko saaneet muuthyvää ruokaa vastatkaa nytihmeessä,,,,

      • petrus4789

        he ovat forssan parhaita kuulemma.onkohan puhtat jauhot pussissa kun on niin monta työntekiääkin mutta ysi asia ihmettyttää yhellä toisella grillä on samatannokset tarjolla eli on yks ja sama grilli meinaan kappakadun grilliä mut miks niillä on eri nimi Tietääkö kukaan?


      • aikapoikaasiakas
        petrus4789 kirjoitti:

        he ovat forssan parhaita kuulemma.onkohan puhtat jauhot pussissa kun on niin monta työntekiääkin mutta ysi asia ihmettyttää yhellä toisella grillä on samatannokset tarjolla eli on yks ja sama grilli meinaan kappakadun grilliä mut miks niillä on eri nimi Tietääkö kukaan?

        Ei oo samaa puljua. Joskus kysynyt Aikapojan omistajalta miksi samat ruokalistat jos eri firma.Niin kommetti oli, että vorssanpojan tarvii kopioida toisten ruokalistoja kun ei ole mitään mitä itse keksis. Aikapojalla annokset ollut 15 vuotta. ja näihän se on. Enemmin syön Aikapojalla, kyllä raaka-aineet ihan toista luokkaa kun Vp:llä.
        Ja palvelu 100 kertaa parempaa.


    • hohjoijaa

      VorssanPoika on kulemma mennossa konkurssiin kuuln siitä vanhemmalta myyjältä,nuoremmat myyjät kiroaa kun eivät ole saaneet palkkojansa,voi voi voi tyttöparat ihan perseestä koko paikka muutenkin

      • voimamies

        aivan paskaruokaa kun mein valitammaan ei ole meiltä vaikka näytin kuitin että olen ostanut sieltä. on kuulemma josakin muualla samat ruokaannokset myynnissä. miten voi olla kaksi samalaista grilliä en ole kosaan kuullut. ottakaa nyt ihmeessä kantaa muukin vai oletteko tyytyväisiä siihen mitä syötte,minä en edes katso siihen päin


    • mintar

      grili vorssanpoika on myynnissä. HYVÄ NIIN

      • uusipitäjägrilliin

        Grilli ei ole myynnissä, Koska he eivät omista kyseistä paikkaa. Varmaa tietoa.
        Mutta lopettavat ja tulee uusi Grillin pitäjä. Varma tieto tämäkin.
        Kyllä muuttuu taso ja palvelu tässäkin paikassa ja rajusti


    • Judegement

      Ihan parhaita grillejä mitä tiedän, harmi että lopetti. Toivottavasti uusi lähtee liikkeelle suunnilleen samankaltaisella menuulla. Jos homma edellisillä kaatui kannattamattomuuteen niin pahaa pelkään että tulee uudessa olemaan hintapolitiikka suht hanurista, niin se Suomessa on tapana että kun ei tule myyntiä niin yritetään paikata sitä hintojen korotuksilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe