Au pairiksi Madridiin, voiko tämä olla huijaus?

Tulevaaupair

Olen löytänyt perheen (AuPairWorld-sivuston kautta) joka asuu kylässä lähellä Madridia. Olen jutellut perheen kanssa ja olisin menossa sinne kuukaudeksi kesällä hoitamaan 8-vuotiasta poikaa. Olen nähnyt kuvia perheen äidistä sekä pojasta ja saanut heidän kotiosoitteensa. Olemme myös sopineet että puhumme pian skypessa. Rahasta ei ole ollut vielä mitään puhetta.

Heillä on kuulemma ollut Aupairi aikaisemminkin mutta he eivät voi antaa tämän yhteystietoja, sillä tämä tyttö oli ollut huono kokemus joka oli ollut kiinnostunut vain pojista ja tietokoneesta.

Isästä en ole kuullut muutakun ammatin

Olen aikaisemmin melkein joutunut huijauksen uhriksi au pair world-sivustolla ja nyt haluaisin olla 100% varma että olen turvassa. (Viimeksi melkein menetin 1000 euroa). Edellisestä kokemuksesta viisaampana haluaisin kuulla jos teillä on kokemuksia tai mielipiteitä asiasta. Kiitos paljon.

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truo

      Suosittelen, että keskustelet perheen kanssa skypessä videokuvan kanssa. Ja mieti kysymyksiä valmiiksi. Kysy työajoista, palkasta, työeduista, miksi edellisen au pairin kansa meni mönkään... Kyllä jossain vaiheessa tulee sitten ilmi, että onko huijausta vai ei.

    • aupparina

      Mitä tarkottaa tuo että viimeksi menetit melkein 1000euroa? Olitko ostamassa lentolippuja jo tms?

      Skypetystä suosittelen kyllä. Ja niinkuin edellinen vastaaja sanoi, kirjaa kysymyksiä etukäteen ylös! Jos vielä skypettelyn jälkeen oot epäileväinen, suosittelen luottamaan omaan vaistoon ja maalaisjärkeen. Kyllä se oikea perhe löytyy. :) Tsemppiä!

    • Huijareita

      Meillä oli kerran aupair. Koko ajan hän oli tyytyväinen, kehui suomalaisia ruokia, ihania ihmisiä, kaikkea. Kuitenkin kuulin kun hän omalla kielellään haukkui kaiken. Suomalaiset ruuat, työn määrän joka oli oikeasti hyvin vähäinen, ihmiseten käytöksen. Väärän lämpötilan, kylmyyden, kaiken. Jopa sen että katkaisimme joskus netin yöllä 02 aikoihin jotta hän jaksaisi paremmin herätä aamulla. Aamu heräämiset oli aina hyvin vaikeita hänelle.

      Ehdotimme tuon puhelun jälkeen jos aupair lähtisi kotiin kun ei taida viihtyä. Hän alkoi vetistää silmiään ja kertoi että haluaisi edelleen jatkaa.

      Emme ymmärrä miksi hän kehui meille, haukkui muille. Sillä tavalla ainakaan mikään ei muutu.

      Myöhemmin annoimme yhteystiedon seuraavalle aupairille. Jo tulossa oleva yhtäkkiä löysi uuden perheen. Kuulemma mitenkään tuo yhteistiedon antaminen ei vaikuttanut asiaan. Erityisesti pyysimme tätä kertomaan mitä hän sain kuulla antamastamme osoitteesta. Kuulemma kaikki oli ollut hyvin. Mitään muuta ei kertonut.

      Juuri tälläisen kaksinaamaisuuden takia en itse anna edellisten osoitetta kenellekkään. Miksi antaisin edellisen yhteystietoja kun ei voi ihmisiin luottaa?

    • aupairspain

      Hei, etsimme tällä hetkellä suomalaisia au paireja Madridiin ja lähialueille. Kaikki perheemme ovat tarkastettuja ja saat reilun työsopimuksen. Jos olet kiinnostunut, niin laita viestiä osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe