Jos elämme lopun aikoja niin haittaako se?

niin.onko

Onko se hyvä vai paha asia jos elämme lopun aikoja?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksenoma

      No eipä juuri oikeastaan kumpaakaan, sitä ei edes huomaa kun elää luottaen Jeesukseen.

    • ahkoroikaa

      Jos olet Jeesuksen lähellä ja kuulet hänen toimeksiantonsa, silloin ei ole mitään merkitystä sillä mitä aikaa elät, ahkeroit niissä askareissa, jotka Herra itse sinulle antaa.

      Jos olet vielä pelastuksen ulkopuolella, silloin olisi hyvä aika selvittää iankaikkisuus asiat kuntoon, koska emme kukaan tiedä, milloin itsekunkin aika on lähteä täältä.

      Lopun ajat eivät vielä ole käsillä, mutta elää Jeesusta odottaen on paras tapa olla innostuneena evankeliumin työssä.

      Siunausta jokaiselle, joka ahkeroi Herran elovainiolla.

    • issachar

      Lopun aikojen jälkeen koittaa hyvät ajat. Hyvä asia maailmalle, mutta ei välttämättä syntisille ja haureuden tekijöille. Riippuu mihin leiriin kuuluu.

    • niin.onko

      Näin ajattelinkin, eli kaikki on hyvin.
      Uskoville "lopun ajat" ei tuota ongelmaa ja ateisteille, kuten minulle, se ei myöskään ole ongelma. Itseasiassa päin vastoin. Hyvä että tämäkin asia selvisi.

      • Mulle vähän huono hetki olisi, jos näin olisi. Olen vihdoin saanut elämäni parhaaseen mahdolliseen tilanteeseen, ja olisi mukava vielä nauttia, eikä loppua kesken kaiken. Mutta koska mitään kummempaa ei ole näkynyt, niin en usko lopun aikojen olevan vielä lähelläkään.


    • helluntailainen

      Valvovana uskovana saamme nostaa päämme, että vapautuksemme on lähellä. Tietenkin voi olla ennen sitä jopa uskovien vainoja, ahdinko maailmassa vain lisääntyy. Monet uskovaiset eivät ole huolissaan itsestään, mutta jälkikasvun tulevaisuus huolestuttaa, kun kouluissa ei enää julisteta evankeliumia ja olla uskossa yhä vähemmän frendikkäämpää nuorten parissa. Ei se helppoa ollut 70-luvullakaan saati nyt. On myös enemmän tarjolla eksytystä, ja kun ei ole kotoa saatua arvoperustaa, niin miten löytää totuus.

    • k_e_

      Ettei totuus unohtuisi, jo Paavali koki elävänsä "lopun aikoja", jotka alkoivat UT:n mukaan Jeesuksen kuolemasta.

      "...ja ne on kerrottu ojennukseksi meille, joiden osana on elää lopun aikoja." (1.Kor. 10:11)

    • ArtoTT

      Ei ole helppoa ihmisen elää maailmassa jossa sielunvihollinen saa yhä enemmän ihmisiä valtansa ja käyttää heitä omiin töihinsä, kyllä uskovat joutuvat silloin yhä ahtaammalle.

      • ateisti

        Onko koskaan käynyt mielessä, että uhka on vain omassa mielikuvituksessasi?
        Oletko koskaan uskaltanut edes hetken pohtia sitä vaihtoehtoa?


      • tule.Herra.Jeesus

        Niin mutta onneksi meidät temmataan ylös ennen vaivanaikaa joten emme ole suuressa ahdistuksessa :)


      • qazzaq
        tule.Herra.Jeesus kirjoitti:

        Niin mutta onneksi meidät temmataan ylös ennen vaivanaikaa joten emme ole suuressa ahdistuksessa :)

        Ahdistus loppuu kaikilta siinä vaiheessa kun teidät temmataan.
        Ondotan innolla sitä hetkeä.


      • qazzaq kirjoitti:

        Ahdistus loppuu kaikilta siinä vaiheessa kun teidät temmataan.
        Ondotan innolla sitä hetkeä.

        Ja niinhän se on, että se Paavali tosiaan odotti ja pani muutkin odottamaan Jeesuksen paluuta ja valmistautumaan lopun aikoihin. He odottivat "innolla sitä hetkeä". Paavalin mukaan olivat jopa liian malttamattomia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe