Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pettäminen sekavassa tilassa...

sad8990

Pari kuukautta sitten mieheni lähti iltaa viettämään. Minä lähdin itse vanhemmilleni yöksi, koska olimme riidelleet enkä jaksanut/halunnut olla kotona, kun mies tulee yöllä kännissä. Hyvin aikaisin aamulla mies laittoi viestin "Haluan puhua." Ensimmäinen ajatus oli että nyt on pettäminen tapahtunut, koska miehellä on aiemmin ollut taipumusta siihen, mutta on halunnut muuttua, eikä tehdä sitä enää. Sitten ajattelin että ei sillä mitään naista siinä ole, koska viesti saapui n. klo. 5.30...
Kun tulin kotiin iltapäivällä niin mies istui sängyllä ja kun kysyin mitä on tapahtunut niin veti peiton korviin ja sanoi ettei haluaisi kertoa, mutta... Oli mennyt baarista jonkun naisen luokse, käynyt hässimässä ja lähtenyt livohkaan...
Hän kertoi että oli ollut hyvin tukevassa humalassa ja saanut huumetta tutultaan (ekstaasia) ja siinä vaiheessa oli kuulemma lähtenyt järki, eikä miettinyt mitään. Sanoi ettei ollut tyyliin edes tässä maailmassa, eikä hän todellakaan ajatellut edes, että tekisi jotain, niin vaan tapahtui. Siinä vaiheessa kun järki alkoi pelata edes vähän niin oli poistunut samantien naisen asunnolta, kun oli tajunnut mitä oli mennyt tekemään...

Jatkoimme suhdetta, mutta tietysti tämä asia kalvaa päivittäin.. usein tulee mietittyä että onko tää valetta, voiko ihminen olla niin sekaisin ettei tajua maailman menosta mitään että tekee tälläistä..? Joka kerta kun alan asiasta puhumaan niin hän sanoo että on jo sata kertaa kertonut syyn ja haluaisi vaan unohtaa että koko viikonloppua edes oli.. Miehen kaveri sanoi, ettei mieheni halua puhua siitä, koska häpeää... mutta haluaisin nyt kysyä onko kenellekään vastaavia kokemuksia? Onko kukaan satuttanut rakasta ihmistä syystä, että oli vain niin sekaisin tai muuta..?

44

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehellä on "ollut taipumusta pettämiseen" eli hänelle ei varmasti tullut yllätyksenä se, että kun hän päihtyy niin muna lähtee viemään miestä. Päihtyneenä oleminen ei ylipäänsä ole puolustus millekään, omasta mielestäni päinvastoin. Jos tietää mokailevansa päihtyneenä, niin on aika iso syy pysyä selvinpäin! Sitä, että mies on päihtyneenä myös muuten hankala, tukee oma halusi lähteä yöksi pois kotoa ettet joutuisi olemaan siellä, kun hän tulee kännissä.

      Oma suhtautumiseni huumeisiin on sen verran ehdoton, että jos miesystäväni käyttäisi ekstaasia, niin se jo itsessään olisi deal breaker. Onko teillä keskinäinen sopimus siitä, että myös huumeet ovat suhteessanne ok?

      Mies petti eikä sillä ole siis oman näkemykseni mukaan mitään merkitystä kuinka päihtynyt hän silloin oli; siinä vaiheessa kun hän joi ja otti huumetta, hän tiesi jo kuinka ne vaikuttavat hänen käytökseensä. Merkitystä on vain sillä, mitä tästä eteenpäin.

      Jos päätät antaa anteeksi ja unohtaa tapahtuneen, se tarkoittaa ettei sitä enää nosteta esiin. Hän on kertonut mitä teki ja hänen mielestään syy oli päihteissä, nyt on sinun asiasi päättää hyväksytkö tämän syyn ja anteeksipyynnön ja asia jätetään lopullisesti taakse. Tietämättä suhteenne taustaa, onko teillä lapsia jne. kukaan ulkopuolinen ei voi kertoa kannattaisiko sinun antaa anteeksi vai ei, ainoa mitä pystyn korostamaan on se, että anteeksi annetut asiat myös jätetään menneisyyteen eikä niitä vatvota enää puheissa eikä omassa mielessäkään.

      Toivottavasti sukupuolitautitesti on jo tehty ja tulos oli puhdas.

      • oli.ikävä

        Helka. Mikset kommentoinut "Lapset ovat tärkeintä minulle"- viestiketjua?


      • oli.ikävä kirjoitti:

        Helka. Mikset kommentoinut "Lapset ovat tärkeintä minulle"- viestiketjua?

        En minä tätä työkseni tee. Muistelen lukeneeni sen mutta en kokenut että minulla olisi siihen mitään sanottavaa. Kaikkia ketjuja en edes avaa.


      • sad8990

        En pidä huumeista, enkä itse ole kokeillut, mutta mies on kokeillut muutaman kerran kun on lähtenyt iltaa viettämään. Kun itse olen hänet jossain nähnyt niin on vaan pirteämpi ja iloinen. Siihen on myös kyllä vaikuttanut, että alkoholin litkiminen on jäänyt silloin syrjemmälle. Silloin pari kuukautta sitten alkoi juomaan päivällä (riippuen riidoistamme) ja oli sitten päänsä täyteen alkoholilla vetänyt, johon päälle oli sitten ilmeisesti humalapäissään suostunut ottamaan sitä ekstaasia parikin nappia, että sillain. Oon tietty miettinyt miten pystyy niin sekavassa tilassa edes tekemään mitään, mutta kun hän ei tiedä, eikä muista illasta mitään.. Ainoa oli että tajusi olevansa alasti, jonkun naisen vieressä ja sitten oli ottanut jalat alleen.. Rassaa vaan niin hemmetisti. Ja tuo kun sanoit, ettei asioita oteta enää esille, kun ne on anteeksi annettu niin voin sanoa että kyllä aika usein mainitsen jos mies kysyy mitä mietin, että "sitä sun reissuas sen naisen luokse" ja riidoissa saatan mainita asiasta. Jäänyt vaan tunne, että siitä asiasta pitää puhua niin paljon, kun se vaan itelle siltä tuntuu, myöhemmin aika alkaa parantaan, eikä asia nouse niin usein esille. Luulisi, jos antaa vaan asian olla, että toinen ajattelee pääsevänsä kun koira veräjästä...


      • sad8990 kirjoitti:

        En pidä huumeista, enkä itse ole kokeillut, mutta mies on kokeillut muutaman kerran kun on lähtenyt iltaa viettämään. Kun itse olen hänet jossain nähnyt niin on vaan pirteämpi ja iloinen. Siihen on myös kyllä vaikuttanut, että alkoholin litkiminen on jäänyt silloin syrjemmälle. Silloin pari kuukautta sitten alkoi juomaan päivällä (riippuen riidoistamme) ja oli sitten päänsä täyteen alkoholilla vetänyt, johon päälle oli sitten ilmeisesti humalapäissään suostunut ottamaan sitä ekstaasia parikin nappia, että sillain. Oon tietty miettinyt miten pystyy niin sekavassa tilassa edes tekemään mitään, mutta kun hän ei tiedä, eikä muista illasta mitään.. Ainoa oli että tajusi olevansa alasti, jonkun naisen vieressä ja sitten oli ottanut jalat alleen.. Rassaa vaan niin hemmetisti. Ja tuo kun sanoit, ettei asioita oteta enää esille, kun ne on anteeksi annettu niin voin sanoa että kyllä aika usein mainitsen jos mies kysyy mitä mietin, että "sitä sun reissuas sen naisen luokse" ja riidoissa saatan mainita asiasta. Jäänyt vaan tunne, että siitä asiasta pitää puhua niin paljon, kun se vaan itelle siltä tuntuu, myöhemmin aika alkaa parantaan, eikä asia nouse niin usein esille. Luulisi, jos antaa vaan asian olla, että toinen ajattelee pääsevänsä kun koira veräjästä...

        "Jäänyt vaan tunne, että siitä asiasta pitää puhua niin paljon, kun se vaan itelle siltä tuntuu, myöhemmin aika alkaa parantaan, eikä asia nouse niin usein esille. Luulisi, jos antaa vaan asian olla, että toinen ajattelee pääsevänsä kun koira veräjästä.."

        Ajattelet, että mies kärsii siitä, kun itse pyörität päässäsi tapahtunutta vielä kuukausi- tai kenties vuosikaupalla? Ei, ei hän kärsi, sinä kärsit. Itsesi takia sinun kannattaisi unohtaa asia mahdollisimman pian. Sinun mielialaasi, verenpaineeseesi, onnellisuuteesi jne se vaikuttaa, että haudot tapahtunutta. Mies tuskin sitä miettii ja vaikka nostaisit asian puheeksi niin hän tietää jo, että kun olet hetken nalkuttanut niin se siitä.


      • sad8990

        Onhan se niinkin tietty. Siitä nyt usein nousee pieni riita pystyyn kun alan asiasta jauhamaan, en aina välttämättä osaa puhua vittuilematta, mutta sekin vittuileminen tulee siitä, kun toista ei kiinnosta puhua.. Olishan se kiva unohtaa kunhan oliskin niin helppoa. Kai sen takia asian nostan tuon tuostakin esille, että mies näkee että minä en oo unohtanut sitä ja se tuntuu edelleen pahalta, että tajuaisi mitä on oikeasti teoillaan toiselle tehnyt. Kun meillä on mukavia hetkiä, kaikki on hyvin ja asia nousee mieleeni yhtäkkiä niin siinä alkaa helposti miettimään että luulekohan tuo mies nyt, että se oli sillä selvä ja nyt kaikki on taas niin hienosti ja että voispa jatkossakin tehdä jotain toisen naisen kanssa, kun ei se tunnu kuitenkaan loputtomiin painavan oman kumppanin mieltä :/


      • plus.miinus

        Olen aivan samaa mieltä kuin helka. Olet paennut kotoa miehen känniä, hän juo päivisinkin, käyttää päihteitä tunnetilojen säätelyyn, hän on pettänyt aikaisemminkin, mutta et näe ongelmana hänen päihteidenkäyttöään, joten kaikki saa jatkua entisellään. Miestä se ei häiritse, pettäminen ole hänelle ollut tarpeeksi iso pelote muuttaa omaa suhdettaan päihteisiin. Se "toinen nainen" on tässä tapauksessa päihteet, jotka hän tosiasiassa asettaa edellesi.


    • ei-ulospääsyäM

      Asia näyttää olevan SINULLE ylitsepääsemättömämpi kuin miehellesi. Vaikka nyt neuvottuna pystyisitkin olemaan ottamatta asiaa uudestaan esille, se jäytää ja jäytää mieltäsi niin kauan, kunnes jätät hänet.

      Kun ryhdyt uuteen suhteeseen, mahdollisuutesi löytää parempi käy koko ajan heikommaksi ikäytyessäsi. Oikein hyvällä tuurilla voi löytää paremman, mutta se on epätodennäköistä. Ongelmasi on mustasukkaisessa luonteessasi. Jos vaihdat miestä, toteutat sitä hänenkin kanssaan.

      Mustasukkaisuus on vain hyvin löysästi riippuva toisen tekemisistä. Tekipä hän mitä tahansa tai oli tekemättä, se vaivaa sinua ja myös TOISTA. Tila on immuuni hoidolle, sekä lääkehoidolle että puheterapialle.

      • sad8990

        Veikkaan että tälläisissä asioissa asia on aina ylitsepääsemättömämpi petetylle kun pettäjälle. On tässä käyty ties millaset tunnemyrskyt läpi. Oon sellanen ihminen, joka yrittää aina ymmärtää. Ymmärtää miksi joku tekee mitäkin ja miksi näin tai noin. Tätä en ymmärrä, koska en ole ikinä ollut itse tilassa etten tajuaisi mitä teen. Uskon, että asia helpottaa ajallaan (muita vastaavia viestiketjuja kyttäämänä), mutta jos asia menee siihen ettei asiaa voi unohtaa ja ns, antaa anteeksi niin eihän siinä sitten mitään muuta vaihtoehtoa ole kun erota.. :/ Mielestäni en ole niin mustasukkainen. Pikemminkin nyt tämän takia epäilevä. Kun mies lähtee niin mietin tuleekohan hän kotiin yöksi. En kuitenkaan lähde häntä kaupungille vahtaamaan. Jos näen hänet jossain puhumassa naispuoleiselle henkilölle, niin en heti vedä kohtausta vaan voin kysyä kuka hän oli ja ei sen enempää. Kyllä tässä on tuota terapiaa tullut mietittyä, pääosin yrittänyt miestä sinne puhumaan miksi on tehnyt tälläistä. Olen kuullut että pettäminen voi johtua varhaislapsuudessa olleista ongelmista, huonosta itsetunnosta yms.. En nyt tiedä miten tälläinen sitä itsetuntoa sitten parantaa kun luulisi omantunnon olevan hemmetin alhaalla tälläisen jälkeen..


      • Stellaria
        sad8990 kirjoitti:

        Veikkaan että tälläisissä asioissa asia on aina ylitsepääsemättömämpi petetylle kun pettäjälle. On tässä käyty ties millaset tunnemyrskyt läpi. Oon sellanen ihminen, joka yrittää aina ymmärtää. Ymmärtää miksi joku tekee mitäkin ja miksi näin tai noin. Tätä en ymmärrä, koska en ole ikinä ollut itse tilassa etten tajuaisi mitä teen. Uskon, että asia helpottaa ajallaan (muita vastaavia viestiketjuja kyttäämänä), mutta jos asia menee siihen ettei asiaa voi unohtaa ja ns, antaa anteeksi niin eihän siinä sitten mitään muuta vaihtoehtoa ole kun erota.. :/ Mielestäni en ole niin mustasukkainen. Pikemminkin nyt tämän takia epäilevä. Kun mies lähtee niin mietin tuleekohan hän kotiin yöksi. En kuitenkaan lähde häntä kaupungille vahtaamaan. Jos näen hänet jossain puhumassa naispuoleiselle henkilölle, niin en heti vedä kohtausta vaan voin kysyä kuka hän oli ja ei sen enempää. Kyllä tässä on tuota terapiaa tullut mietittyä, pääosin yrittänyt miestä sinne puhumaan miksi on tehnyt tälläistä. Olen kuullut että pettäminen voi johtua varhaislapsuudessa olleista ongelmista, huonosta itsetunnosta yms.. En nyt tiedä miten tälläinen sitä itsetuntoa sitten parantaa kun luulisi omantunnon olevan hemmetin alhaalla tälläisen jälkeen..

        Pääasia tässä ei ole se, onko mies tajunnut, mitä tekee. Pääasia on se, että mies on saattanut itsensä sellaiseen tilaan, että järki lähtee.

        Älä yritä ymmärtää käsittämätöntä vaan tee päätös, mitä omalle kohdallesi siedät ja ilmoita se myös miehelle. Koetko olosi suhteessanne turvalliseksi? Onko mies sinulle hyväksi? Itse en sietäisi huumeiden käyttöä enkä alkoholia riitojen "selvittäjänä".


      • ei-ulospääsyäM
        sad8990 kirjoitti:

        Veikkaan että tälläisissä asioissa asia on aina ylitsepääsemättömämpi petetylle kun pettäjälle. On tässä käyty ties millaset tunnemyrskyt läpi. Oon sellanen ihminen, joka yrittää aina ymmärtää. Ymmärtää miksi joku tekee mitäkin ja miksi näin tai noin. Tätä en ymmärrä, koska en ole ikinä ollut itse tilassa etten tajuaisi mitä teen. Uskon, että asia helpottaa ajallaan (muita vastaavia viestiketjuja kyttäämänä), mutta jos asia menee siihen ettei asiaa voi unohtaa ja ns, antaa anteeksi niin eihän siinä sitten mitään muuta vaihtoehtoa ole kun erota.. :/ Mielestäni en ole niin mustasukkainen. Pikemminkin nyt tämän takia epäilevä. Kun mies lähtee niin mietin tuleekohan hän kotiin yöksi. En kuitenkaan lähde häntä kaupungille vahtaamaan. Jos näen hänet jossain puhumassa naispuoleiselle henkilölle, niin en heti vedä kohtausta vaan voin kysyä kuka hän oli ja ei sen enempää. Kyllä tässä on tuota terapiaa tullut mietittyä, pääosin yrittänyt miestä sinne puhumaan miksi on tehnyt tälläistä. Olen kuullut että pettäminen voi johtua varhaislapsuudessa olleista ongelmista, huonosta itsetunnosta yms.. En nyt tiedä miten tälläinen sitä itsetuntoa sitten parantaa kun luulisi omantunnon olevan hemmetin alhaalla tälläisen jälkeen..

        Terapiassa kävijöistä 90 % on naisia. Tämäkin selittää jo sen, että vaadit naisena mieheltäsi aivan mahdottomia.

        Halu olla seksisuhteessa myös toisen kanssa, johtuu ihmisen geneettisestä perimästä eikä lapsuuden kokemuksista. Freudilaisuuksilla ja keittiöpsykologialla ei voi edetä, saati saada miehiä uskomaan niihin. Suomalaisilla on ollut keskimäärin n. 15 seksipartneria tähän mennessä eli keskimäärin elämän puolivälissä. Elämän lopulla luku on jo merkittävästi suurempi.

        Luku on miehillä ja naisilla täsmälleen sama, sillä heteroyhdyntään tarvitaan aina mies ja nainen. Jakauma on kuitenkin erilainen, sillä muutamat miehet ovat suorastaan seksimagneetteja naisten silmissä, joten osa miehistä jää aivan ilman vittua, mutta melkein kaikki naiset saavat kyrpää. Johtuu ihan biologisista seikoista ja havaitaan KAIKKIALLA luonnossa. Naaraat ovat harvojen lapsien huoltajana krantumpia kuin koiraat. Likkaasti liikkuva koiras voi taas saada paljon jälkeläisiä.

        Puolet ova tähän mennessä ollut sivusuhteessa. Koska se ei mene suinkaan päällekkäin, tarkoittaa, että 3/4 liitoista on ollut sellaisia, joissa jompikumpi tai molemmat ovat olleet sivusuhteessa.

        Niin kauan, kuin etsii asioita kyökkipsykologiasta eikä biologiasta, voi olla varma, ettei vakuuta miestä. Mustasukkaisuus on evoluution myötä tullut käyttäytymismuoto. Se on lajitasolla optimoitunut oikean kokoiseksi, mutta koska yksilö voi saada sitä edistäviä geenejä paljon, se meneekin yli. Hoitoa ei ole. Mustasukkaisuus vain noudattaa yksilöilla normaalijakaumaa eli Gaussin käyrää. Liian mustasukkainen ei voi mitään taipumukselleen.


      • sad8990
        Stellaria kirjoitti:

        Pääasia tässä ei ole se, onko mies tajunnut, mitä tekee. Pääasia on se, että mies on saattanut itsensä sellaiseen tilaan, että järki lähtee.

        Älä yritä ymmärtää käsittämätöntä vaan tee päätös, mitä omalle kohdallesi siedät ja ilmoita se myös miehelle. Koetko olosi suhteessanne turvalliseksi? Onko mies sinulle hyväksi? Itse en sietäisi huumeiden käyttöä enkä alkoholia riitojen "selvittäjänä".

        Tottakai meillä on ollut paljon hyviä hetkiä, mutta tietenkään tapahtuneen takia ei ole kiva muistella ensi tapaamista, viime kesää, suunniteltuja yhteisiä reissuja tai mitään. Niitä kun alkaa ensin hymyssä suin muisteleen niin yhtäkkiä näkeekin silmissään miten äijä köyrii toista täysin ventovierasta naista jossain.. Ajatus on niin etova, että välillä vaan sen ajatuksen takia tekisi mieli suksia huitinnevadaan, ettei tarvis näitä miettiä.. sitten taas ne ajatukset rauhottuu ja pystyy keskittyyn muuhunkin ja silloin haluaa olla tässä suhteessa. Välillä mietin että haluais ottaa miehen mukaan ja muuttaa pois tältä paikkakunnalta, ettei tarvisi vahingossakaan törmätä siihen toiseen naiseen. Oon kerran siihen törmännyt baarissa ja ilta oli samantien pilalla ja alotin kauhean sodan miehen kanssa kun näin taas ne mielikuvat päässäni. Ei oo helppoo ei, mutta toivottavasti tämä tästä ajallaan :/


    • sinkkumies39

      Pettäminen on aina tahallinen teko. Ei voi olla niin sekaisin että ei tiedä mitä tekee. Ja naiset nyt on tuollaisia että seurustelee valehtelijan ja huumeita käyttävän kanssa joka vielä pettää. Mahtaa olla huono itsetunto kun tuollaisen miehen ottaa.

      • sad8990

        Siinäkään vaiheessa kun tämä toinen nainen on ylipainoinen ja muistuttaa todella paljon sikaa..? en halua olla ilkeä, mutta ei millään lailla mieheni tyylinen, pystyisi äijä hyvänkin näköisen naisen viemään baarista.. Kun näin tämän naisen kuvat netissä niin huomautin siitä lommo auki miehelleni heti että "siis mitä v*ttua?" Mies kun vilkaisi näytölle niin käänsi pään pois ja huusi "hyi vittu, laita nyt pois ne kuvat. Tajuutko nyt että oon ollut oikeesti ihan jossain muussa maailmassa, että jos ois vähänki ollu järki päässä ni en tosiaan olis tehnyt mitään." Voi olla että sen takia ei halua myöskää puhua asiasta, koska on sanonut että kuvottaa ihan hemmetisti.. en siis vaan tiedä yhtään että mitä voi oikeesti ihmisen päässä pyöriä vai pyöriikö sitten mitään.. Ja joo ei kyllä omakaan itsetunto ihan parhaimmasta päästä ole ainakaan tämmöisen jälkeen -_-


      • niinpätietenkinoli
        sad8990 kirjoitti:

        Siinäkään vaiheessa kun tämä toinen nainen on ylipainoinen ja muistuttaa todella paljon sikaa..? en halua olla ilkeä, mutta ei millään lailla mieheni tyylinen, pystyisi äijä hyvänkin näköisen naisen viemään baarista.. Kun näin tämän naisen kuvat netissä niin huomautin siitä lommo auki miehelleni heti että "siis mitä v*ttua?" Mies kun vilkaisi näytölle niin käänsi pään pois ja huusi "hyi vittu, laita nyt pois ne kuvat. Tajuutko nyt että oon ollut oikeesti ihan jossain muussa maailmassa, että jos ois vähänki ollu järki päässä ni en tosiaan olis tehnyt mitään." Voi olla että sen takia ei halua myöskää puhua asiasta, koska on sanonut että kuvottaa ihan hemmetisti.. en siis vaan tiedä yhtään että mitä voi oikeesti ihmisen päässä pyöriä vai pyöriikö sitten mitään.. Ja joo ei kyllä omakaan itsetunto ihan parhaimmasta päästä ole ainakaan tämmöisen jälkeen -_-

        Minkä ikäisiä te olette? Jotain parikymppisiä? Sä vielä luulet, että pelkästään ulkonäön perusteella se panokumppani valitaan mutta nythän sä jo näit, ettei se aina niin mene. Joku asia siinä naisessa on miestäsi viehättänyt kun meni ja pani. Kauneus on katsojan silmissä. Mitä muuta reaktiota sä mieheltäsi odotit? Tottakai hän kommentoi noin että sä rauhoitut.
        Sä et voi mitenkään olla varma, että oli ensimmäinen vieras nainen, etkä voi olla varma, että jäi viimeiseksi. Pystytkö elämään siinä pelossa, että pettää sua uudestaan ja uudestaan?
        Minä sinuna pistäisin pillit pussiin. Ihan sen takia, että huumeilla ja viinalla päänsä sekoittava ihminen ei milloinkaan ota vastuuta tekosistaan. Selittää ne aina noilla aineilla ja sä polonen uskot. Kukaan ei petä vahingossa. Luuletko, ettei hän selvinpäinkin olisi pettämistä miettinyt? Mun mielestä on ja nyt kun tuli tilaisuus, teki sen ja syyttää omaa kuntoaan tapahtuneesta. Säälittävä selittelyä. Vielä säälittävämmäksi sen tekee, että sä uskot miestäsi, yrität ymmärtää.


      • eivahingossavaan
        sad8990 kirjoitti:

        Siinäkään vaiheessa kun tämä toinen nainen on ylipainoinen ja muistuttaa todella paljon sikaa..? en halua olla ilkeä, mutta ei millään lailla mieheni tyylinen, pystyisi äijä hyvänkin näköisen naisen viemään baarista.. Kun näin tämän naisen kuvat netissä niin huomautin siitä lommo auki miehelleni heti että "siis mitä v*ttua?" Mies kun vilkaisi näytölle niin käänsi pään pois ja huusi "hyi vittu, laita nyt pois ne kuvat. Tajuutko nyt että oon ollut oikeesti ihan jossain muussa maailmassa, että jos ois vähänki ollu järki päässä ni en tosiaan olis tehnyt mitään." Voi olla että sen takia ei halua myöskää puhua asiasta, koska on sanonut että kuvottaa ihan hemmetisti.. en siis vaan tiedä yhtään että mitä voi oikeesti ihmisen päässä pyöriä vai pyöriikö sitten mitään.. Ja joo ei kyllä omakaan itsetunto ihan parhaimmasta päästä ole ainakaan tämmöisen jälkeen -_-

        Pettäminen on aina harkittu teko, kukaan ei petä vahingossa. Vahingossa jäädään vain auton alle. Sinkkumies39 puhuu asiaa.


      • sad8990
        niinpätietenkinoli kirjoitti:

        Minkä ikäisiä te olette? Jotain parikymppisiä? Sä vielä luulet, että pelkästään ulkonäön perusteella se panokumppani valitaan mutta nythän sä jo näit, ettei se aina niin mene. Joku asia siinä naisessa on miestäsi viehättänyt kun meni ja pani. Kauneus on katsojan silmissä. Mitä muuta reaktiota sä mieheltäsi odotit? Tottakai hän kommentoi noin että sä rauhoitut.
        Sä et voi mitenkään olla varma, että oli ensimmäinen vieras nainen, etkä voi olla varma, että jäi viimeiseksi. Pystytkö elämään siinä pelossa, että pettää sua uudestaan ja uudestaan?
        Minä sinuna pistäisin pillit pussiin. Ihan sen takia, että huumeilla ja viinalla päänsä sekoittava ihminen ei milloinkaan ota vastuuta tekosistaan. Selittää ne aina noilla aineilla ja sä polonen uskot. Kukaan ei petä vahingossa. Luuletko, ettei hän selvinpäinkin olisi pettämistä miettinyt? Mun mielestä on ja nyt kun tuli tilaisuus, teki sen ja syyttää omaa kuntoaan tapahtuneesta. Säälittävä selittelyä. Vielä säälittävämmäksi sen tekee, että sä uskot miestäsi, yrität ymmärtää.

        Kyllä tässä lähempänä kolmeekymppiä mennään ja mitä nyt oon ymmärtänyt jutuista mitä on kuullut millon missäkin, että jos ei tunne toista osapuolta eli ei voi ns "ihastua" siihen luonteeseen niin sillon katsotaan ulkonäköä. Mieshän hermostuu jos kuittaan asiasta että "älä puhu siitä vitun siasta enää" ja jos on jotain asiasta joillekin kavereilleen kertonut niin ei ole halunnut edes kertoa kuka se nainen oli, koska ilmeisesti hävettää. En muuten tiedä, ei ole omia kokemuksia tuommoisesta. Ja kuten alotuskirjoituksessa kerroin, että miehellä on ollut taipumusta pettää joskus aiemmin, mutta selittänyt siitä muuttumisen halusta sun muuta. Juttelin kerran hänen ystävänsä kanssa ja hän sanoi että mies on puhunut että ei halua eikä aio olla kusipää enää ikinä eli siinä vaiheessa uskon kyllä itse että hän ei selvinpäin ole sitä miettinyt. Tiedän, että häntä isketään jatkuvasti baarissa, mutta on osannut sanoa ei, mutta nyt oli tämä yksi kerta ja olen siitä niin älyttömän vihainen että ei sanonut ei.. Onhan siinä tullut mietittyä, että voiko siitä ikinä ihminen muuttua ilman ulkopuolista apua.. kyllä itse tiedän, että jossain vaiheessa tulee se vika tikki, eli jos mies katoo jonnekin ja kertoo/saan kuulla mitä on käynyt niin eihän sitä kukaan loputtomiin jaksa. Inho on nytkin niin suuri, että tuntisin pääosin vihaa enkä rakkautta sitä ihmistä kohtaan.. Luulen kyllä, että jos hölmöilee jotain "sekavassa" tilassa niin tajuaa itsekin olla kerjäämäättä anteeksiantoa ja päättää itse laittaa pillit pussiin..


      • teatetaetg
        sad8990 kirjoitti:

        Siinäkään vaiheessa kun tämä toinen nainen on ylipainoinen ja muistuttaa todella paljon sikaa..? en halua olla ilkeä, mutta ei millään lailla mieheni tyylinen, pystyisi äijä hyvänkin näköisen naisen viemään baarista.. Kun näin tämän naisen kuvat netissä niin huomautin siitä lommo auki miehelleni heti että "siis mitä v*ttua?" Mies kun vilkaisi näytölle niin käänsi pään pois ja huusi "hyi vittu, laita nyt pois ne kuvat. Tajuutko nyt että oon ollut oikeesti ihan jossain muussa maailmassa, että jos ois vähänki ollu järki päässä ni en tosiaan olis tehnyt mitään." Voi olla että sen takia ei halua myöskää puhua asiasta, koska on sanonut että kuvottaa ihan hemmetisti.. en siis vaan tiedä yhtään että mitä voi oikeesti ihmisen päässä pyöriä vai pyöriikö sitten mitään.. Ja joo ei kyllä omakaan itsetunto ihan parhaimmasta päästä ole ainakaan tämmöisen jälkeen -_-

        No just joo... Mies näemmä tietää, mikä sinuun uppoaa ; heittäytyy syyntakeettomaksi, vaikka on aivan itse mokannut - ja sinä sitten ihmettelet ja päivittelet, että voi voi ja oih, miten se nyt noin teki... Sen sijaan, että olisit pistänyt päihteiden kanssa sekoilevan tollon pihalle elämästäsi. Toisekseen, totta kai tilanteeseen "kuuluu" haukkua satunnaispanoa: sinuthan pitää saada tuntemaan itsesi paljon paremmaksi - ja taas tulee "touche", kun sinä ihmettelet, että miksi mies pani jotain emakkoa. Ei mies sitä oikeasti halunnut, nainen käytti hänen sekavaa tilaansa häikäilemättä hyväkseen - niinhän?

        Hoh hoijaa, aikamoista tarinaa. Onnea vaan valitsemallasi tiellä - olet valinnut jakaa elämäsi epäluotettavan nuijan kanssa, joka ei osaa ottaa vastuuta omista tekemisistään. TODELLA aikuista käytöstä....


    • Sinkku-mut-en-renttu

      Eikö parempaa miestä löydy kun pettäjä ja humeita käyttävä mies?

    • tuohan on ihan klassinen pettäneen selitys. Olin kännissä, en tiedä mitä tein. huoh.

      Tajuatko, miltä tämä kuulostaa:

      Sinulla on mies, joka valehtelee, pettää, ryyppää tolkuttomasti, käyttää huumeita ja silti sinä yrität ymmärtää miestä.

      kuinka epätoivoinen ja tossun alla voi nainen ollakaan. Tässä realisoituu palstan kaikki legendat jännämiehistä ja naisista.

      • 2011

        Mieshän on raiskauksen uhri. Hän ei ole ollut tilassa, jossa hän kykenee antamaan suostumuksen seksiin.


      • 2011 kirjoitti:

        Mieshän on raiskauksen uhri. Hän ei ole ollut tilassa, jossa hän kykenee antamaan suostumuksen seksiin.

        Aivan! Aloittajan pitäisi käskeä miestään tekemään rikosilmoitus raiskauksesta :-D


      • sad8990

        No kyllähän se paskalta kuulostaa, mutta nyt on moni kirjoittanut juuri tuosta "käyttää huumeita, pettää ja valehtelee" niin se kuulostaa omaan korvaan, että se olisi jokapäiväistä toimintaa. Juominen sijoittuu viikonlopuille ja eikä siihen todellakaan aina huumeita liity, eikä petä aina kun saa vähän päihteitä. Lisäksi ei ole valehdellut. Kertoi minulle heti tästä "vahingosta" vaikka oli varma, että jätän hänet vaikkei hän sitä halunnut. Sanoi ettei olisi halunnut kertoa, mutta ei omatunto olisi kestänyt kantaa, koska oli niin paha olla. Minä en todellakaan ole aina mukana juhlimassa, joten hänellä olisi ollut mahdollisuus pettää vaikka joka viikonloppu, mutta ei ole sitä tehnyt.. en nyt yritä puolustella tai mitään, koska ei tässä tilassa sitä ansaitse, mutta tuntuu että jokainen on käsittänyt asian sillä tavalla, että on patologinen valehtelija, narkkari ja kunnon häntäheikki.


      • sad8990 kirjoitti:

        No kyllähän se paskalta kuulostaa, mutta nyt on moni kirjoittanut juuri tuosta "käyttää huumeita, pettää ja valehtelee" niin se kuulostaa omaan korvaan, että se olisi jokapäiväistä toimintaa. Juominen sijoittuu viikonlopuille ja eikä siihen todellakaan aina huumeita liity, eikä petä aina kun saa vähän päihteitä. Lisäksi ei ole valehdellut. Kertoi minulle heti tästä "vahingosta" vaikka oli varma, että jätän hänet vaikkei hän sitä halunnut. Sanoi ettei olisi halunnut kertoa, mutta ei omatunto olisi kestänyt kantaa, koska oli niin paha olla. Minä en todellakaan ole aina mukana juhlimassa, joten hänellä olisi ollut mahdollisuus pettää vaikka joka viikonloppu, mutta ei ole sitä tehnyt.. en nyt yritä puolustella tai mitään, koska ei tässä tilassa sitä ansaitse, mutta tuntuu että jokainen on käsittänyt asian sillä tavalla, että on patologinen valehtelija, narkkari ja kunnon häntäheikki.

        Ainoa positiivinen puoli on että kertoi.

        Epäilijä minussa kysyy miksi kertoi? Oliko joku tuttu nähnyt ja pelkäsi että tulee muualta ilmi?

        Käykö hän siis juhlimassa lähes joka viikonloppu? Ja lähes aina ilman sinua? Ja ajattelet, että hänellä kävisi flaksi joka viikonloppu jos vain haluaa?

        Uskomatonta miten selostat asioita parhain päin. No sinä heilutat häntääsi ja ehkä opit joskus kantapään kautta tai sitten et. Mieti kuitenkin vakavasti, jos meinaat lapsia tällaiselle sankarille tehdä.


      • sad8990
        BEM kirjoitti:

        Ainoa positiivinen puoli on että kertoi.

        Epäilijä minussa kysyy miksi kertoi? Oliko joku tuttu nähnyt ja pelkäsi että tulee muualta ilmi?

        Käykö hän siis juhlimassa lähes joka viikonloppu? Ja lähes aina ilman sinua? Ja ajattelet, että hänellä kävisi flaksi joka viikonloppu jos vain haluaa?

        Uskomatonta miten selostat asioita parhain päin. No sinä heilutat häntääsi ja ehkä opit joskus kantapään kautta tai sitten et. Mieti kuitenkin vakavasti, jos meinaat lapsia tällaiselle sankarille tehdä.

        Paha mennä sanomaan ketä on ollut samassa paikassa ja onko joku nähnyt. Kyllä siitäkin kyselin, mutta mies sanoi että jotain puolituttuja oli siellä ollut, mutta ei muista kylläkään että olisi tämän naisen kanssa ihmisten ilmoilla muuta tehnyt kuin jutellut. Sanoi vaan että jos olisi jotain baarissa jo säätänyt niin eiköhän joku niistä puolitutuista olisi tullut huomauttamaan. Kyllä hän lähestulkoon käy joka viikonloppu, paitsi mitä nyt viime syksystä - talveen ei niinkään. Sijoittuu enemmänkin tälläiselle keväälle - kesälle, mutta en siitä huomauttele, koska käyn itsekin ja silloin haluaakin mennä, kun ilmat alkaa lämpeneen. Kyllä olen joskus mukana kokoillan tai sitten törmäämme kaupungilla, mutta kyllä minäkin nyt haluan omien ystävien kanssa joskus olla ilman miesystävää. Ja en vaan ajattele, että kävisi flaksi vaan myös tiedän. On pari kertaa jotain ihme tallaajia yrittänyt flirttailla vaikka olen itse paikalla ja myös kuullut asioita kun en ole paikalla. Sen takiakin laitoin tämän keskustelun ylle, jossa kaipailin vastauksia, jos jollain on ollut samantyylinen tilanne, kuin miehelläni pari kuukautta sitten, että onko joku vetänyt myös riitojen päätteeksi päänsä täyteen kaikenmaailman myrkyillä ja niin ettei tajua maailman menosta yhtään mitään..


      • eivahingossa
        sad8990 kirjoitti:

        Paha mennä sanomaan ketä on ollut samassa paikassa ja onko joku nähnyt. Kyllä siitäkin kyselin, mutta mies sanoi että jotain puolituttuja oli siellä ollut, mutta ei muista kylläkään että olisi tämän naisen kanssa ihmisten ilmoilla muuta tehnyt kuin jutellut. Sanoi vaan että jos olisi jotain baarissa jo säätänyt niin eiköhän joku niistä puolitutuista olisi tullut huomauttamaan. Kyllä hän lähestulkoon käy joka viikonloppu, paitsi mitä nyt viime syksystä - talveen ei niinkään. Sijoittuu enemmänkin tälläiselle keväälle - kesälle, mutta en siitä huomauttele, koska käyn itsekin ja silloin haluaakin mennä, kun ilmat alkaa lämpeneen. Kyllä olen joskus mukana kokoillan tai sitten törmäämme kaupungilla, mutta kyllä minäkin nyt haluan omien ystävien kanssa joskus olla ilman miesystävää. Ja en vaan ajattele, että kävisi flaksi vaan myös tiedän. On pari kertaa jotain ihme tallaajia yrittänyt flirttailla vaikka olen itse paikalla ja myös kuullut asioita kun en ole paikalla. Sen takiakin laitoin tämän keskustelun ylle, jossa kaipailin vastauksia, jos jollain on ollut samantyylinen tilanne, kuin miehelläni pari kuukautta sitten, että onko joku vetänyt myös riitojen päätteeksi päänsä täyteen kaikenmaailman myrkyillä ja niin ettei tajua maailman menosta yhtään mitään..

        Ei varmastikkaan ollut ensimmäinen kerta miehellesi vieraissa käydä. Sä sanot heitä, jotka miehellesi flirttaavat, ihme tallaajiksi. Tiedätkö mitä? Miehesi on varmasti flirttaillut joskus heille, antanut vastakaikua. Mitä miehesi tekee tilanteessa, jossa sä olet mukana ja joku vieras nainen tulee flirttaamaan? Sanooko kohteliaasti ei kiitos, olen varattu vai meneekö leikkiin mukaan?

        On se kamalaa myöntää itselleen, että seurustelee epäluotettavan ihmisen kanssa. Varmasti moni on vetänyt päänsä täyteen viinaa riitojen päätteeksi mutta huumeita harvat. Ihmiset tekee niin ihan omasta halustaan. Niin sunkin ukkosi.

        Pettämiselle ei ole koskaan mitään selitystä tai syytä. Se tehdään omasta halusta. Kännin piikkiin on helppo kaikki laittaa, ettei muka tiedä mitä teki. Kännissäkään ei tee mitään mistä ei selvinpäin haaveilisi. Kännissä ihmisestä tulee rohkeampi niitä haaveitaan toteuttamaan. Ei sun mies väkisin sinne vieraan sänkyyn joutunut. Ei vahingossa.

        Sä puolustelet sun miestäsi. Yrität löytää selityksen hänen käytökseensä. Miksi?


      • elämäopettaa
        sad8990 kirjoitti:

        No kyllähän se paskalta kuulostaa, mutta nyt on moni kirjoittanut juuri tuosta "käyttää huumeita, pettää ja valehtelee" niin se kuulostaa omaan korvaan, että se olisi jokapäiväistä toimintaa. Juominen sijoittuu viikonlopuille ja eikä siihen todellakaan aina huumeita liity, eikä petä aina kun saa vähän päihteitä. Lisäksi ei ole valehdellut. Kertoi minulle heti tästä "vahingosta" vaikka oli varma, että jätän hänet vaikkei hän sitä halunnut. Sanoi ettei olisi halunnut kertoa, mutta ei omatunto olisi kestänyt kantaa, koska oli niin paha olla. Minä en todellakaan ole aina mukana juhlimassa, joten hänellä olisi ollut mahdollisuus pettää vaikka joka viikonloppu, mutta ei ole sitä tehnyt.. en nyt yritä puolustella tai mitään, koska ei tässä tilassa sitä ansaitse, mutta tuntuu että jokainen on käsittänyt asian sillä tavalla, että on patologinen valehtelija, narkkari ja kunnon häntäheikki.

        Eikös narkkari ole ihan yleinen nimitys ihmiselle, joka käyttää huumeita? Vai kuulostaisiko sun mielestäsi paremmalta sanoa, että käyttää huumeita viihdetarkoituksessa, silloin tällöin? Ja eihän siitä mitää haittaa ole. Niin taidat ajatella. Tavalliset ja normaalilla järjellä varustetut ihmiset pysyy kaukana huumeista myös kännissä. Tavan tallaajat ei juopottele joka viikonloppu baareissa. Ei hän mistään saa huumeita vaan itse hän niitä hankkii. Ei niitä väkisin tuputeta kellekään.

        Sä taidat vielä olla todella nuori ja kokematon? Usko vanhempaa tätiä, sun nuoruus menee hukkaan pettävän, juovan ja huumeita käyttävän miehen kanssa. Epäluotettava yksilö. Sulla on kokemusta jo aikaisemminkin hänen pettämisistään. Etkö ole mitään vieläkään oppinut?


      • sad8990
        eivahingossa kirjoitti:

        Ei varmastikkaan ollut ensimmäinen kerta miehellesi vieraissa käydä. Sä sanot heitä, jotka miehellesi flirttaavat, ihme tallaajiksi. Tiedätkö mitä? Miehesi on varmasti flirttaillut joskus heille, antanut vastakaikua. Mitä miehesi tekee tilanteessa, jossa sä olet mukana ja joku vieras nainen tulee flirttaamaan? Sanooko kohteliaasti ei kiitos, olen varattu vai meneekö leikkiin mukaan?

        On se kamalaa myöntää itselleen, että seurustelee epäluotettavan ihmisen kanssa. Varmasti moni on vetänyt päänsä täyteen viinaa riitojen päätteeksi mutta huumeita harvat. Ihmiset tekee niin ihan omasta halustaan. Niin sunkin ukkosi.

        Pettämiselle ei ole koskaan mitään selitystä tai syytä. Se tehdään omasta halusta. Kännin piikkiin on helppo kaikki laittaa, ettei muka tiedä mitä teki. Kännissäkään ei tee mitään mistä ei selvinpäin haaveilisi. Kännissä ihmisestä tulee rohkeampi niitä haaveitaan toteuttamaan. Ei sun mies väkisin sinne vieraan sänkyyn joutunut. Ei vahingossa.

        Sä puolustelet sun miestäsi. Yrität löytää selityksen hänen käytökseensä. Miksi?

        Kun olen ollut paikalla niin mies on ollut välinpitämätön häneen kohdistuviin silmäniskuihin ja muuhun ja laittanut kätensä ympärilleni. Tutuille naisille, jotka innoissaan tulevat miehelle juttelemaan niin minut hän esittelee heti tyttöystävänään. Enhän minä voi tietää varmuudella flirttaako vai mitä tekee kun en ole paikalla, mutta jos flirttailee niin miksei sitten aina lähde jonkun naisen matkaan? Luulisi olevan outoa eka vetää silmäpeliä ja kun nainen innostuu niin pamauttaakin "seurustelen" kommentin pöytään. Varsinkin jos kerran näistä tapauksista haaveilee selvinpäinkin. Hän on sanonut aina olevansa järjissään kun on ulkona, mutta sitten oli tämä yksi viikonloppu, kun oli vetänyt överiksi. Ei hän osaa selittää mitä päässä on liikkunut, on vain sanonut että ei hänellä ollut mitään tarkoitusta tehdä mitään, ei mitään himoja päällä tai muutakaan, eikä todellakaan tiedä miten ihmeessä hän naiselle päätyi. Sieltähän oli karannut tuhatta ja sataa kotiinsa, kun järki oli vähänkin pelannut ja minulle ilmoitti asiasta samantien. Kovin oli itkuinen (harvoin kuitenkaan nähteni itkee), eikä vain osannut selittää yhtään mitään. Sen jälkeen ei kyllä ole huumeisiin koskenut vaan pysynyt alkoholissa..

        Kai siinä nyt yrittää löytää selityksiä hänen käytökseensä, koska en itse ole mikään pettäjä eikä asia käy mielessä, en kyllä ikinä ole ollut niin älyttömän sekaisinkaan että heittäisin aivot tyystin narikkaan ja antaisin mennä "hälläväliä" asenteella. Tiedän että huumeita käyttää moni ihminen viihdetarkoitukseen niin siksi toivoin löytäväni jonkun, jolla olisi voinut mennä myös tyystin överiksi ja ehkä osaisi paremmin vastata mitä ihmettä siellä pääkopassa sillä hetkellä tapahtuu.


      • sad8990
        elämäopettaa kirjoitti:

        Eikös narkkari ole ihan yleinen nimitys ihmiselle, joka käyttää huumeita? Vai kuulostaisiko sun mielestäsi paremmalta sanoa, että käyttää huumeita viihdetarkoituksessa, silloin tällöin? Ja eihän siitä mitää haittaa ole. Niin taidat ajatella. Tavalliset ja normaalilla järjellä varustetut ihmiset pysyy kaukana huumeista myös kännissä. Tavan tallaajat ei juopottele joka viikonloppu baareissa. Ei hän mistään saa huumeita vaan itse hän niitä hankkii. Ei niitä väkisin tuputeta kellekään.

        Sä taidat vielä olla todella nuori ja kokematon? Usko vanhempaa tätiä, sun nuoruus menee hukkaan pettävän, juovan ja huumeita käyttävän miehen kanssa. Epäluotettava yksilö. Sulla on kokemusta jo aikaisemminkin hänen pettämisistään. Etkö ole mitään vieläkään oppinut?

        Siinäkin on että seura tekee kaltaisekseen. Ei mies aina ole huumeita nimenomaan viihdetarkoitukseen käyttänyt mutta kun kaverit niin mikä jottei jos siinä nyt sitten itsekin kokeilee. Juu typeräähän se on, mutta on todella yleistä että viihdetarkoitukseen käytetään huumausaineita, niistä ei vaan huudella ympäri kyliä. Ja kuten aiemmin olen täällä ilmoittanut, että yleensä kun on käyttänyt huumausaineita niin alkoholi on jäänyt melkein kokonaan pois. Ja niistä aineista nimenomaan ollut vain pirteämpi ja tajunnut kyllä kaikesta kaiken. Suureen määrään alkoholia yhdistettynä ei enää toimikaan niin kuin pitää... Nimenomaan silloin yönä oli juonut hyvin paljon ja voi olla että on saanut tai hankkinut huumeita ajatuksena piristää itseään kun riidat sun muut on vituttanut mieltä mutta tilanne kääntyikin sitten ihan toisinpäin kuin piti.. En usko että miehellä on ollut tarkoitus vetää itseään tiedottomaan tilaan vaan nimenomaan hakea vaan sitä hyvää oloa niistä napeista.. :/ Erittäin typerää tiedän kyllä. .


      • plus.miinus
        sad8990 kirjoitti:

        Siinäkin on että seura tekee kaltaisekseen. Ei mies aina ole huumeita nimenomaan viihdetarkoitukseen käyttänyt mutta kun kaverit niin mikä jottei jos siinä nyt sitten itsekin kokeilee. Juu typeräähän se on, mutta on todella yleistä että viihdetarkoitukseen käytetään huumausaineita, niistä ei vaan huudella ympäri kyliä. Ja kuten aiemmin olen täällä ilmoittanut, että yleensä kun on käyttänyt huumausaineita niin alkoholi on jäänyt melkein kokonaan pois. Ja niistä aineista nimenomaan ollut vain pirteämpi ja tajunnut kyllä kaikesta kaiken. Suureen määrään alkoholia yhdistettynä ei enää toimikaan niin kuin pitää... Nimenomaan silloin yönä oli juonut hyvin paljon ja voi olla että on saanut tai hankkinut huumeita ajatuksena piristää itseään kun riidat sun muut on vituttanut mieltä mutta tilanne kääntyikin sitten ihan toisinpäin kuin piti.. En usko että miehellä on ollut tarkoitus vetää itseään tiedottomaan tilaan vaan nimenomaan hakea vaan sitä hyvää oloa niistä napeista.. :/ Erittäin typerää tiedän kyllä. .

        Kun rakastaa jotakuta kovasti, on tosiasioiden näkeminen vaikeaa. Joskus totuus on yksinkertainen, mielestäni tässä se, minkä mies itsekin on todennut. Kun hän juo tai ottaa huumeita, menee harkintakyky, jolloin tekee asioita, mitä katuu jälkeenpäin. Tämä on hänen käyttäytymistapansa ollut ennen ja se on sitä edelleenkin, jos päihdehakuinen elämäntyyli jatkuu. Viestisi perusteella hyväksyt hänen päihteiden käyttönsä, mutta et pettämistä, mutta näyttäisi siltä, että pettäminen tulee kaupan päälle väistämättä. Ei ehkä usein, mutta silloin tällöin kuitenkin, kun olet anteeksi antanut ennenkin. Pettämiskavereilla tuskin tällaisissa on mitään tunnemerkitystä, kun ihminen on umpisekaisin, mutta sukupuolitaudit voivat olla lopputuloksena.

        Olet kuitenkin jo ihan aikuinen nainen, mietin, että millainen elämäntyyli on itsellesi mieleinen, tahdotko joskun perustaa perheen, miltä tälläinen viikonloppusekoiluelämä näyttää siltä kannalta? Ulkopuoliselta se vaikuttaa teinityyliltä vai onko kaveriporukkanne iästä riippumatta hyvin päihdemyönteinen eikä elämässä ole muuta "hauskaa"? Mikä on oma suhteesi päihteisiin? Onko päihdekeskeinen elämä tuttua jo lapsuudenkodista, jolloin se tuntuu normaalilta vaikka ei sitä ole?

        Minusta vaikuttaisi siltä, että miehelläsi on päihdeongelma, hän ei pysty kontrolloimaan käyttöään ja ajautuu sitten vaikeuksiin. En epäile, että hän rakastaisi sinua, mutta onko hän valmis luopumaan päihteistä ja keksimään jotakin parempaa tekemistä esimerkiksi yhdessä kanssasi, mitä harrastuksia teillä tai hänellä on? Joka viikonloppuinen juominen kuulostaa minusta aika köyhältä harrastukselta. Jos se johtaa vaikeuksiin ja pettämiseen, niin miten kauan jaksat tällaista elämäntapaa? Entä, jos teille tulisi lapsia?

        Pettäminen on tuskallinen kokemus, joten ei kannata altistaa sille itseään. Juuri ihmiset, joilla on ongelmia impulssikontrollin kanssa, ovat alttiita pettämiseenkin (ja päihteidenkäyttöön). Mielestäni jotain konkreettista muutosta tarvittaisiin, jotta voisit luottaa siihen, ettei pettäminen enää toistu. Pelkkiin lupauksiin en luottaisi, jos sekoilu viikonloppuisin jatkuu.


    • Kilttis

      Huumeita, viinaa, pettäminen. Kolme sanaa jota rakastat vai? Meinaat että tuollaisen miehen kanssa voi elää hyvää parisuhde elämää. No sinähän teet kuten haluat, turha sun neuvoja kysyä koska olet jo ottanut tuollaisen miehen.

    • jyrtdfuoh

      Se on tuo evoluutio tuollainen. naaraat on tuhansia vuosia valinneen sen joka pääsee sukua jatkamaan. siten ne tietyn tyyppiset geenit vahvistuu. Nyt me miehet ollaan sit juuri sellaisia kun naiset ovat halunneet. Turha sitä nyt on itkeä. olette niin ansainneet toisenne.

    • sanonvaan

      Taitaa aloittaja olla vähän sekavassa tilassa kun huumeita käyttävä mies kelpaa.

      • sad8990

        No en minä nyt minkään narkomaanin kanssa kuitenkaan seurustele.


      • namita
        sad8990 kirjoitti:

        No en minä nyt minkään narkomaanin kanssa kuitenkaan seurustele.

        Ei millään pahalla, mutta harva narkomaani tunnustaa olevansa sellainen, aivan samoin kuin alkoholisti yleensä kieltää olevansa alkoholisti.

        Miehesi oli tukevassa humalassa. Sanoit miehen sanoneen "oli saanut ekstaasia". Ts. mies oli juonut itsensä tolkuttomaan humalaan, kukaan muu ei viinaa kaatanut hänen kurkkuunsa. Mies OLI OTTANUT ekstaasia. Tuossa kertomassasi huolestuttaa pettämistä paljon enemmän miehesi päihteiden käyttö. Kun sekoilee niiden vaikutuksen alaisena sinne tänne, ei edes välttämättä muista mitä on tehnyt. Päihteet yhdistettynä seksiin altistaa kaikille mahdollisille sukupuolitaudeille. Päihteet vaikuttavat myös raha-asioihin, joka puolestaan vaikuttaa koko elämän hallintaan.

        Itse jättäisin välittömästi miehen jos kerrankin koskisi huumeisiin, ja kerrankin olisi ns. tukevasti humalassa. Ihan ilman uskottomuutta näin.


    • Järjenjättämät

      Kantapäät vastakkain ja kasvamaan - molemmat eri suuntiin. Aloitus kuulostaa keskenkasvuisten teinien sekoilulta ja sellaisten kannattaa pysyä kaukana sekä päihteistä että parisuhteista.

    • MoiRoikkujat

      Sinä vain haluat roikkua miehessä! Miksi et luota itseesi edes sen vertaa, saati arvosta itseäsi, että uskoisit osaavasi elää paljon onnellisemmin ilman häntä!

      Sun mies vetää "vain vkoloppuisin" viinaa ja joskus huumeita!??!! Ei petä, kun ottaa vain vähän viinaa?? Ja selitys sotanorsun hässimisille oli sekva tila... Olisiko ollut siis järkevämpää panna hoikkaa ja kaunista naista?

      Haluatko HIV-tartunnan, C-hepatiitin tai jonkin muun parantumattoman taudin? Sitä teettää pettäminen ja huumeet... Ethän sä voi luottaa tuohon mieheen!! EROA ihmeessä! Pettäjä ei muutu, varsinkaan kun vierittää syyn huumeisiin ja viinaan...

      Sinä päätät haluatko mahdollisen sukupuolitaudin ja haluatko herätä "todellisuuteen 20 vuotta myöhemmin", kun miesjuna on jo ajanut ohi... Tarjonta on myöhemmin paljon vähäisempää...

      • sad8990

        No voisin kyllä sanoa että jos olisi pannut kaunista ja hoikkaa naista niin en uskoisi selitystä sekavasta tilasta vaan ajattelisin että ei voinut vastustaa kiusausta. Se että kävi bylsimässä tätä sotanorsua niin pystyn uskomaan selitystä edes hiukan.. Ja tietty helpottaa oloa nähdä miten kuvotuksen vallassa mies joutui tapauksen takia rämpimään. En mä mieheen tällä hetkellä luotakaan ja jos joskus luotan niin siihen menee kyllä aikaa ja paljon. En ikinä ole kirjottanut keskustelupalstoille, joten sekin jotain kertoo siitä että olen todella hyvin loukkaantunut ja kaikissa maailman ihme tunnetiloissa tämän takia ja tiedän myös sen että jos seuraava kerta tapahtuu ja mies sanoo "olin taas niin sekasin" niin saa sitten olla jatkossakin mutta minä en sitä enää katsele, eikä mikään itku tai anteeksipyyntö voi antaa minun palata. Nyt vain olen halunnut nähdä miten tästä eteenpäin ja miten aisoissa mies pysyy. Asia vaan ihmetyttää niin paljon, että siksi olen koittanut löytää ihmisiä, jotka ehkä (mahdollisesti) on kokenut samantilan kun tämä mies..


    • Katso-akka-peiliin

      Se varsinainen syy pettämiseen on siellä.

      • sad8990

        tsadam, jotain tuollaista odotinkin johonkin väliin (: hienoa kuulla ihmisen suusta, joka tietää minusta niin paljon :)


    • Anonyymi

      Mieheni petti myös alkoholin (2 konttia) ,pirin (3g) ja mämmin (1 kapseli) ja lisänä vrk valvominen vaikutuksen alaisena. Kertoi samana päivänä ja katuu täysin, en ole nähnyt noin paskana häntä.. kertoi että ei halunnut sitä ja ei ollut oma itsensä. menetti kontrollin kai?-kysyin.. Muistaa pätkittäin mutta aika selvästi miten asiat on mennyt ja kertoi sen kaiken mitä muisti. On nyt paskemmassa jamassa kuin koskaan olen nähnyt ja katuu tekoaan ja ymmärtää jos en anna anteeksi. Ei kaipaa sääliä. En tiedä mitä teen vaihtoehtoni ovat suora jättö tai 1 mahdollisuus ja konkreettiset muutokset kuten ei enää ikinä edes alkoholia muutamaa annosta enempää, luultavasti muutto toiselle paikkakunnalle, hän etsii itselleen paremman työn koska nyt yötyö joka EI vaan sovi ihmiselle.. todella paskaa ja työkin on raskasta. ei ihmisen työtä. Luultavasti käskisin hänen mennä myös psykologille jne juttelemaan riippuvuuksistaan ja hänkin kertoi jo että jos vaan voi tehdä jotain niin tekee mitä vaan elämämme eteen. SHIT. Sitäpaitsi on kai inhimillistä mennä sekavaan tilaan kun käyttää huumeita, hyvästäkin ihmisestä voi kuoriutua pahoja tekoja joita ei ole halunnut tehdä .. vai? Mieheni on 25v ja häntä petetty 6 kertaa ed. suhteissa ja itse ei ole ennemmin sortunut . Antanut itse anteeksi naisille ja sattunut häntäkin erittäin paljon... Apuja?

      • Anonyymi

        sanoi että ei halua minua enempää satuttaa ja on valmis myös lähtemään jos niin tahdon ja kun kysyin ei ollut mikään minussa siis vikana että olisi sen takia tehnyt..


    • Anonyymi

      Jos uskot satuihin niin jatka suhteessa. En tiedä mikä muhun meni, mutta se vaan lipsahti sinne, kuten jatkossakin.

    • Anonyymi

      On mies ollut todella sekaisin, jos menee itkua tuhertaen kertomaan muijalleen tehneensä muutaman minuutin merkityksettömän panon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe