Selkärangaton Soini ja muut matalapalkkaiset

retkuunmenittetaas

matelijat, jotka te taannoin itse valitsitte edustamaan kansaa ja annoitte heille vapaat kädet potkia köyhät maahan.
Onko nyt hyvä mieli?
Köyhin kansanosa saa taas osakseen kantaakseen raskaimman taakan uudesta säästökuurista.
Herrat nauravat partaansa ja kansa luimistelee ihmeissään vaalien jälkeen.
Niin että hyvin te taas olette sen kansalaisoikeutenne käyttäneet.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

      Sekö mieltä nostaa kun vaalien alla luvataan, mitä uskoitte. Ei kai peliä ole vielä pelattu joten katsotaan mitä tuleman pitää, nöyränä.

    • En minä ainakaan luimistele. Olen valinnut juuri sen henkilön sinne, joka hoitaa asiani ja hyvin hoitaakin.
      Todella surkeaa keskustelua tänä päivänä eduskunnassa. On todella hyvä mieli, että valitsin niin kuin valitsin, että en antanut ääntäni tuolla räksyttäjälaumalle, joka siellä tänään räksytti. Sekin oli lähellä.
      Eniten olin pettynyt vihreiden puh,joht. Häneltä on varmaan viety se suurin lelu kun noin pitää...
      Oppositio on kuin pienet lapset, joilta on otettu lelu pois ja nyt itketään ja valitetaan.
      Hallituksella takana viisi työpäivää ja nyt jo kaikki menee päin seiniä.
      Usko vaan sinäkin kaikki se mitä media sulle toitottaa ja luimistele jos haluat.

      • eppu2

        Totta vie, järkyttävää huutelua. Sipilä ihan oikeutetusti huomautti asiasta.
        Puhemiehen kai pitäisi pitää järjestystä. No uusihan hän paikallaan.
        Näytti ne lelut olevan hukassa myös Rinteeltä.
        En kyllä ymmärtänyt tätä kiristysvouhotustakaan. Onhan jokaisen henkilökohtaisessa elämässäkin otettava ratkaistavien asioiden vaihtoehdot esiin ja valittava.


    • armotontamenoa

      Suomessa köyhin kansanosa on pääosin ihan omasta syystään köyhiä. Annetaan kaikkien vaan olla mitä haluavat olla.

    • k-kk

      älähän nyt mahottomia,ei se yks mies kaikkee aikaan saa,kuten ei Arhinmäkikään yksin oo syyllinen vasemiston alennustilaan.
      Me ollaan 8v aikana nähty mitä on aikaan saatu ,ei muuta ku velkanen maa.
      Annetaan nyt mennä yks vuosikin niin sit nähdään suunta,ei köyhä korkeelta putoa ja kyl se 4v kestää ja sit voi äänestää uutta suuntaa.
      Ei se eläkeläisten asumistukikaan ihan noin mene kun nyt huuretaan ja se koulujuttu niin ,ei se työpaikka oo lapsille, vauhtii lukemiseen ja töihin.
      Suomi on nyt kaulaa myöten virtsas ja lapioi lunta kinoksest toiseen ,kova aika vaatii nyt ripeitä ottei.
      Mä voin syörä kärmesoppaa jos tää juttu sil korjaantuu.

      • vaikutus

        Et vaikuta täyspäisele! Suomen huono tila juuri johtuu rikkaiden pienistä veroista ja yritysten. Nytkin ostelivat kartanoita yhteisöveroalella. Sinunlaiset ääliöt nykymenon juuri sallii! Ei Suomi pelastu köyhät ja vanhukset hoidon/ruoan puutteeseen tappamalla. Aseisiin löyty rahat heti. Lapissa hornetinriskut polttaa nytkin euroja sikana..


      • vaikutus kirjoitti:

        Et vaikuta täyspäisele! Suomen huono tila juuri johtuu rikkaiden pienistä veroista ja yritysten. Nytkin ostelivat kartanoita yhteisöveroalella. Sinunlaiset ääliöt nykymenon juuri sallii! Ei Suomi pelastu köyhät ja vanhukset hoidon/ruoan puutteeseen tappamalla. Aseisiin löyty rahat heti. Lapissa hornetinriskut polttaa nytkin euroja sikana..

        Yks osotus täyspäsyyren puuttumisesta on varmaankin tää kun tämmösellä palstalla Suomen asioita järjestelen.
        Loppupeleis olen varmaankin enemän sorrettuja puolustanu kun moni muu.
        Suomes on niin vähän rikkaita et ei niitten veroilla ketään pelasteta, kun isolta porukalta otetaan vähän niin siit tulee paljon ,se on realismia.
        Muistikkos käyrä äänestämäs?


      • ent.siivoojaparka
        vaikutus kirjoitti:

        Et vaikuta täyspäisele! Suomen huono tila juuri johtuu rikkaiden pienistä veroista ja yritysten. Nytkin ostelivat kartanoita yhteisöveroalella. Sinunlaiset ääliöt nykymenon juuri sallii! Ei Suomi pelastu köyhät ja vanhukset hoidon/ruoan puutteeseen tappamalla. Aseisiin löyty rahat heti. Lapissa hornetinriskut polttaa nytkin euroja sikana..

        Yritä nyt ymmärtää, että onhan rikkailla isommat menotkin kun köyhillä. Ei se kartanoitten ostaminen mitään halpaa hommaa ole.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Yritä nyt ymmärtää, että onhan rikkailla isommat menotkin kun köyhillä. Ei se kartanoitten ostaminen mitään halpaa hommaa ole.

        Niin ja sit pitää elättää niit köyhiä pitämällä niit töissä.


      • eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Yks osotus täyspäsyyren puuttumisesta on varmaankin tää kun tämmösellä palstalla Suomen asioita järjestelen.
        Loppupeleis olen varmaankin enemän sorrettuja puolustanu kun moni muu.
        Suomes on niin vähän rikkaita et ei niitten veroilla ketään pelasteta, kun isolta porukalta otetaan vähän niin siit tulee paljon ,se on realismia.
        Muistikkos käyrä äänestämäs?

        Nii, ei tähän soppaan vissiin yhtä syyllistä ole oikeasti osoittaa.
        Syytettyjen lista on pitkä. Kuka syyttää rikkaita, kuka tuilla eläviä, pummeja, vasemmistoo, oikeistoo, Eu:ta, euroo, pankkeja, veronkiertäjiä, huoltosuhdetta jne... , lista on loputon.
        Kuka mistäkin vinkkelistä katsoo, niin intressit on sen mukaiset.
        Ensin kannattaa katsoa miten tälle yhteiskuntasopimukselle käy, vasta sitten tiedämme miten käy asumistukien ym. asioiden joita paketissa on.
        Tätä kai Sinäkin tarkoitit ja että asioita katsottaisiin laajemmin ja vähän pidemmälle.


      • äijä-
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Yks osotus täyspäsyyren puuttumisesta on varmaankin tää kun tämmösellä palstalla Suomen asioita järjestelen.
        Loppupeleis olen varmaankin enemän sorrettuja puolustanu kun moni muu.
        Suomes on niin vähän rikkaita et ei niitten veroilla ketään pelasteta, kun isolta porukalta otetaan vähän niin siit tulee paljon ,se on realismia.
        Muistikkos käyrä äänestämäs?

        -eihän kyse olekaan siitä, et rikkailta ottamalla pelastettaisiin Suomi, vaan kun KAIKKI osallistuvat talkoisiin, niin kukaan ei valita osallistumistaan...


      • eppu2 kirjoitti:

        Nii, ei tähän soppaan vissiin yhtä syyllistä ole oikeasti osoittaa.
        Syytettyjen lista on pitkä. Kuka syyttää rikkaita, kuka tuilla eläviä, pummeja, vasemmistoo, oikeistoo, Eu:ta, euroo, pankkeja, veronkiertäjiä, huoltosuhdetta jne... , lista on loputon.
        Kuka mistäkin vinkkelistä katsoo, niin intressit on sen mukaiset.
        Ensin kannattaa katsoa miten tälle yhteiskuntasopimukselle käy, vasta sitten tiedämme miten käy asumistukien ym. asioiden joita paketissa on.
        Tätä kai Sinäkin tarkoitit ja että asioita katsottaisiin laajemmin ja vähän pidemmälle.

        Just niin eppu,ain kannattaa kattoo rauhassa mitä tulee eikä alkaa panikoimaan.
        Edellinen hallitus ei saanu asioita kuntoon ,nyt on eri keinojen aika .
        Olen ikäni ollu ay hommis mut silti mun mielipire on se et niil on liikaa valtaa, ei järjestöt sais hallitusta painostaa .
        Jos kaikkien suomalaisten valittema porukka joutuu taipumaan junttaporukoitten valitsemien edessä niin ei demokratia sillon toteudu.


      • eppu2
        äijä- kirjoitti:

        -eihän kyse olekaan siitä, et rikkailta ottamalla pelastettaisiin Suomi, vaan kun KAIKKI osallistuvat talkoisiin, niin kukaan ei valita osallistumistaan...

        Vaikka periaatteessa näin olisikin niin käytännössä ei.
        Aina löytyy valittajia, tehtiin asiat sitten kuinka päin hyvänsä.


      • äijä- kirjoitti:

        -eihän kyse olekaan siitä, et rikkailta ottamalla pelastettaisiin Suomi, vaan kun KAIKKI osallistuvat talkoisiin, niin kukaan ei valita osallistumistaan...

        Kaikista juhlapuheista huolimatta kyse on politiikasta, aina on pieni kotiinpäin veto kysees sanotaan mitä sanotaan.
        Olen pitkään ihmetellyt esim nuorison äänestys käyttäytymistä ja olisko nyt herätyksen aika ja ihmiset kiinostuis niist porukoista jotka heiän asioistaan päättää.


      • sindert
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Just niin eppu,ain kannattaa kattoo rauhassa mitä tulee eikä alkaa panikoimaan.
        Edellinen hallitus ei saanu asioita kuntoon ,nyt on eri keinojen aika .
        Olen ikäni ollu ay hommis mut silti mun mielipire on se et niil on liikaa valtaa, ei järjestöt sais hallitusta painostaa .
        Jos kaikkien suomalaisten valittema porukka joutuu taipumaan junttaporukoitten valitsemien edessä niin ei demokratia sillon toteudu.

        Miten ay painostaa ?? Hallituksen vaatimukset ay:lle ovat aivan mielettömiä.
        Ehkä jopa tarkoituksella ? Jo/kun ay hylkää yhteiskuntasopimuksen, hallitus voi toteuttaa kaikki leikkaukset ja veron korotukset ihan täysin ja ehkä vähän ylikin.
        Nurisevalle kansalle sanotaan"...no eihän me muuten, mutta kun ay sakki pisti hanttiin..." Näin saadaan näytelmään konnat.
        Kyllä se köyhän ainoa toivo on juuri ay-liike.
        Ihan samat kuviot oli -91 Esko Ahon hallituksella. Viedään eniten niiltä joilla vähiten on.


      • eppu2
        sindert kirjoitti:

        Miten ay painostaa ?? Hallituksen vaatimukset ay:lle ovat aivan mielettömiä.
        Ehkä jopa tarkoituksella ? Jo/kun ay hylkää yhteiskuntasopimuksen, hallitus voi toteuttaa kaikki leikkaukset ja veron korotukset ihan täysin ja ehkä vähän ylikin.
        Nurisevalle kansalle sanotaan"...no eihän me muuten, mutta kun ay sakki pisti hanttiin..." Näin saadaan näytelmään konnat.
        Kyllä se köyhän ainoa toivo on juuri ay-liike.
        Ihan samat kuviot oli -91 Esko Ahon hallituksella. Viedään eniten niiltä joilla vähiten on.

        Kyllä ne Ay-pomotkin on osannut riittäväst palkkaa nostaa.


      • k-kk
        sindert kirjoitti:

        Miten ay painostaa ?? Hallituksen vaatimukset ay:lle ovat aivan mielettömiä.
        Ehkä jopa tarkoituksella ? Jo/kun ay hylkää yhteiskuntasopimuksen, hallitus voi toteuttaa kaikki leikkaukset ja veron korotukset ihan täysin ja ehkä vähän ylikin.
        Nurisevalle kansalle sanotaan"...no eihän me muuten, mutta kun ay sakki pisti hanttiin..." Näin saadaan näytelmään konnat.
        Kyllä se köyhän ainoa toivo on juuri ay-liike.
        Ihan samat kuviot oli -91 Esko Ahon hallituksella. Viedään eniten niiltä joilla vähiten on.

        Katellaan pikkusen laajemmin asiaa ,ei juur nyt tätä juttua.
        Ainahan on pitäny kysellä josko asia sopis ay johtajille.
        Sama juttu pätee ek herroihin , ain on joku loppaamassa ja kuiskuttelemassa korvaan.
        Kauppaneuvos paukun sauna sarja telkkaris oli mainio esimerkki asiasta.


    • 1eero

      Suomalaiset taitaa olla tyytymättömiä valittaja kansaa, pitää purnata vaikka todellista hätää ei ole on köyhiä keskituloisia joillakin on rahaa yllinkyllin jopa liikaa.
      Se on tätä kapitalismia toista oli Neuvostoliitossa vai oliko ? Mikä olisi toive yhdyskunta höpö höpö turha luulla et sellasta löytyy joo joo minä en halua valittaa koska olen tyytyväinen siihen mitä on.

    • Aina ollaan hallitukseen tyytymättömiä. Neljän vuoden välein tahtoo edelliset päättäjät kokea vaalitappion. Uskotaan että vaihtamalla paranee kerta toisensa jälkeen, nyt on paljon uusia naamoja, saa sitten nähdä. Kun tänään kuunteli opposition mielipiteitä hallituksesta niin olisin odottanut kritiikin lisäksi parannusehdotuksia. Kaikki on totaalisen pielessä puheiden mukaan heti alkumetreillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe