itämainene ruoka kaupa

mammondi

ollan tosi onnelinen kun kontulassa tulut itämainen ruka kauppa ja kaupassa löyty vaika mitä minkä maalaisen ruoat ja tosi hineo palvelu, ja jos virtailet ne muut kaupat kontulan itämainen kaupa on todella edulisempa menkä katsoma sit huomate sen hyvin, kontulassa nyt ei puutu mitä kaikki löyty helposti ihana asu sitä aluessa.

4

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simponen

      Minä olen ainakin käynyt kyllä siellä löyty paljon erilaisia ja mun mielestä ne luomu ruat oli hyviä :)

    • suvi-rantanen

      Hei,
      missä toi kauppa on kontulassa onks ostarissa vai ?

    • mammondi

      on iha ostoskeskuksessa Kontulankaari 1 A ,00940 HELSINKI
      www.bazaar-market.fi

    • suvi-rantanen

      oi kiitos se on hyvää ei tarvi juosta muolle kun on omassa aluessa meen tietenkin käymä kiitos vinkistä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1571
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1245
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      206
      1110
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      997
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      179
      866
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      862
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      57
      806
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      701
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe