Uusi kokkariedustaja puntiksella

EtiikkaHukassa

Nimenhuutoraporttien mukaan vastavalittu turkulainen Kokoomuksen kansanedustaja Saara-Sofia Siren on ollut poissa eduskunnan täysistunnoista kesäkuun alun jälkeen.

Mitään syytä poissaololle ei ole mainittu raporteissa. Onkohan tämä nyt ihan sopivaa että ensin valituttaa itsensä huippupalkkaiseen virkaan ja sitten vetää kotisohvalla suklaata tuolla huippupalkalla? Kokoomuslaisten työetiikka on viime aikoina muutenkin hieman päässyt rupsahtamaan, kun eduskunnasta poispudonnut Raija Vahasalo ilmoitti, että ei viitsi mennä töihin vaikka työpaikka olisi valmiina. Sen sijaan jäi nostamaan sopeutumiseläkettä.

Nimenhuutoraportteja voi kukin tutkia oheisen sivun oikean laidan linkkien kautta.

https://www.eduskunta.fi/FI/lakiensaataminen/taysistunto/Sivut/Täysistuntojen-pöytäkirjat.aspx

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSS-tyttö

      Saara-Sofia Siren ... SSS

    • Selvähänse

      Me nostetaan huippupalkkaa ja lintsataan töistä heti kun kuvitellaan, että kukaan ei katsele...

      • Esesses

        Joo tuosta näkee hyvin kokkareiden arvomaailman.

        Olen itse sitä mieltä, että eduskunnasta tuli turhankin nuorekas vaalien jälkeen. Ei alle kolmekymppiset kuten SSS tajua politiikasta mitään. Toivottavasti nuo lapset toimitetaan takaisin tarhaan seuraavien vaalien jälkeen.


    • Hopealuoti_ek

      Pitäisi ottaa sellainen käytäntö, että kaikki enemmän kuin vuorokauden istunnoista poissa olevat edustajat (Siis ilman työhön liittyvää syytä) joutuvat laatimaan vähintään yhden A4-arkin pituisen selityksen poissaololleen. Samalla selitys siitä, että miten he vastaisuudessa suunnittelevat välttävänsä poissaolot.

      Ja tietenkin palkka pois poissaolon ajalta jos hyväksyttävää syytä ei ole.

      Saatais varmaan näillä lääkkeillä Sirenin tapaiset lintsarit äkkiä kuriin.

      • Hopealuoti_ek

        Unohdin mainita, että ajatukseni oli, että tuo selitys julkaistaisiin eduskunnan sivuilla ja kootut edustajien selitykset löytyisivät etusivulla olevan helposti löytyvän linkin takaa.


      • PalkkaPois

        Näiden lintsareiden palkka pitäisi ehdottomasti ottaa pois lintsausajalta.


      • Poisvaan

        Hyvä idea. Nää kokoomustoopet ovat tosi raivostuttavia joustavine moraaleineen. Ennen vaaleja lupaavat mitä tahansa että pääsevät virkaan ja sitten ei valitsemisen jälkeen viitsi käydä nappia painamassa.


      • enäänestäketään

        Eihän siellä näy istuvan paljon ketään, ellei tiedetä etukäteen, että sinne tullaan televisiosta kameroiden kanssa. Ainakin yhdessä uutispätkässä tämä näkyi selvästi. Samaa mieltä poissaoloista, jos hyvää syytä ei ole, pois palkasta. Ehkä palkan pitäisikin olla istuntopalkkio eikä kuukausipalkka. Muutenkin edustajista saisi 2/3 heittää ulos, eiväthän he mitään voi, kun puoluejohtaja päättää. Kyllä enemmistön voisi tästäkin määrästä laskea.


    • Näinpäs

      Asuin hetken aikaa samassa talossa Saara Sofia (silloisen) Sutelan kanssa ennekuin hän muutti pois. Kävin juttelemassa ja jälkeenpäin ajattelin:"Voi hyvää päivää kirvesvartta ja MISTÄ NÄITÄ SIKIÄÄ?!?!?!?!?!?!?!?!On niin pyrkyri ja minä tänne mulle kaikki heti-tyyppi,että varmasti vielä tulevaisuudessa ainakin pääministeri ellei presidentti!

      • Näinpäs

        Yllätys...yllätys,eduskunnan lorvimislista-sivu poistettu! Minähän sanoin,että tytössä on pääministeri/presidentti-ainesta!


      • Niinpäskö

        Ai kun lintsaa istunnoista vai?


    • Suomen-Kuningas

      Saara is on gear, definitely.

      Saaran pissa polttaa ämpäriin reiän ja hohtaa pimeässä sinisenä.

    • Näinpäs

      Onko Saara Sofia Siren (Sutela) vielä elossa? Ei vaan ole näkynyt eduskunnasta televisioiduissa täysistunnoissa!!!No toisaalta, siellähän tosin oli niin mitättömiä aiheita kuten esim. 2016:n budjettikeskustelu,VR:n kilpailutus ym. ym. - joten ymmärrän etteivät BLONDIA kiinnostavia aiheita.

      • N.A.R.sisti

        Joo sekoitetaan se mikä ei kiinnosta itseä siihen mikä ei ole tärkeää.


      • Suomen-Kuningas

        eipäs tytöt tapella ..kunkusta riittää kaikille


    • konttiinnjakontiin

      Kirjaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      270
      2992
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2474
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1785
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1733
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      99
      1505
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1320
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      24
      1285
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1073
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1073
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1028
    Aihe