Mikään ei ole tyhmempää kuin treenata

geenitratkaiseekaiken

lihaksia ns. "tosimielessä", mikäli ei omaa lahjoja. Aivan sama kuin yrittäisi opetella laulamaan, vaikkei ole minkäänlaista musikaalisuutta. Tai piirtämään ilman minkäänlaista hahmotuskykyä.

Valitettavasti lihasharjoittelun lahjoja ei pysty analysoimaan yhtä helposti kuin vaikka musikaalisuutta (sen huomaa heti, jos joku ei osaa yhtään laulaa), vaan tulokset - tai oikeastaan niiden puutteet - huomaa vasta kuukausien jälkeen.

Kaikista ei ole vahvoiksi eikä lihaksikkaiksi. Tähän vaikuttaa kaikista eniten perimä. Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi. Taas jos ei ole, salilla voi käydä vaikka 10 vuotta mutta tulokset jäävät laihemmaksi kuin lahjakkaammalla henkilöllä, joka on treenannut alle vuoden.

74

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty

      Takuulla pitää paikkaansa tuo juttu.

      Itsekkin huomannut tuon useimmilla,veivaavat hullunlailla monia vuosia ja mitään todellista ei näy päällepäin (lihasta),ei edes sitä voimaa näy kertyvän treenimäärään nähden.

      Varmaan jos itselleni käy niin jossain vaiheessa ettei kehity lihas tai voimat niin eiköhän se lepoon pääty treenaminen eli eise ylitsetreenaaminen auta ja proteeiinien syönti kovinkaan monella.

      Minun onkin nyt kunnia tai mahdollisuus kertoa tässä että omaan erittäin hyvän kehon,niin ulkoisesti kun voimallisestikkin,tästä ulkoisuus on se joka on huomattava.

      treenaan keskiarvoisesti vain alle tunnin kerrallaan ja se on siinä noin 45minuuttia tehokkaasti.

      Kun tulen salille useimmat on jo sielä' ja jäävät myös kun lähden pois.

      Monet on treenanneet 5 vuotta muttei se näy päällepäin kovinkaan selkeästi,siinä ne tahkoaa ja tahkoaa ymmärtämättä ettei se repiminen auta kun ei ole genetiikkaa siihen peritty.

      Kehonrakkennuksessa ei auta painojen määrät vaan laatu kaikessa,useimmat ei osaakeskittyä täydellä teholla.

      Kaikista huonommin menestyy beselin ja muiden kevyt tuotteiden käyttäjä kunta.

      • m31vbodari

        Totta puhut.

        Itse olen nyt 2 ja 1/2 vuotta käynyt pääsääntöisesti bodaamassa enkä ole osallistunut edes työelämään kun elänyt osakesalkun tuotoilla. Menin aika huonoon kuntoon vuosien raksatöiden seurauksena kun en paljon taukoja pidellyt, mutta rahaa siitä tuli :)

        Olin salihommat aloittaessani pelkkä vaahtokarkkiläski, jolla painoa silloin 105 kg. Nostin penkistä oli juuri 90 kiloo ykkösenä, kyykkäsin jotain 85kg ja vedin maasta hyvä kuin 90.

        Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen kyykkään 150kg (reilu vuosi sitten 175kg), vedän maasta tällä hetkellä 215kg (alaselkä tosin kovilla ja tuosta en aio oikein enää nostaa ettei paikat hajoa), penkkaan 132,5kg ja teen hauiskääntöjä 5x12 55 kilon tangolla.

        Olen seurannut monia, jotka aloittivat samaan aikaan kuin minä niin eipä ole kummoisia tuloksia tullut pelkällä lapsellisella heiluttelulla, jossa mitään ei tehdä lähellekkään failurea.

        Tosin olen hormoneja käyttänyt vuoden 2014 alusta (2014 kaksi 12 viikon kuuria) ja nyt on menossa jo pitkä kuuri, jonka aloitin tammikuussa 2015. Välillä otan kuukauden pelkästään yhden ampullin Sustanonia ja mukana clomidia ja sitten taas 3 amp sustaa viikos, 100mg tren a 100 mg testo p per vuorokausi.. nyt pidän breikkiä varmaan ainakin kuukauden taas yhdellä sustalla per viikko ja sit kiskaisen 20 viikon kuurin:

        Viikkoannokset:

        500 mg sustanon
        900 mg deca durabolin

        Vuorokausiannokset:

        30 mg methandrostenoloni
        50 mg anadrol (viikot 1-8)
        10 iu kasvuhormoni (kolme pistosta vuorokaudessa)

        Harkinnan mukaan:

        IGF-1 LR3 kovien treenien jälkeen
        humulin r insuliini (täytyy opetella vielä tarkemmin kuinka käyttää)

        Katsotaan mitä tulee :)

        Kommentteja?


      • RollinThunder
        m31vbodari kirjoitti:

        Totta puhut.

        Itse olen nyt 2 ja 1/2 vuotta käynyt pääsääntöisesti bodaamassa enkä ole osallistunut edes työelämään kun elänyt osakesalkun tuotoilla. Menin aika huonoon kuntoon vuosien raksatöiden seurauksena kun en paljon taukoja pidellyt, mutta rahaa siitä tuli :)

        Olin salihommat aloittaessani pelkkä vaahtokarkkiläski, jolla painoa silloin 105 kg. Nostin penkistä oli juuri 90 kiloo ykkösenä, kyykkäsin jotain 85kg ja vedin maasta hyvä kuin 90.

        Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen kyykkään 150kg (reilu vuosi sitten 175kg), vedän maasta tällä hetkellä 215kg (alaselkä tosin kovilla ja tuosta en aio oikein enää nostaa ettei paikat hajoa), penkkaan 132,5kg ja teen hauiskääntöjä 5x12 55 kilon tangolla.

        Olen seurannut monia, jotka aloittivat samaan aikaan kuin minä niin eipä ole kummoisia tuloksia tullut pelkällä lapsellisella heiluttelulla, jossa mitään ei tehdä lähellekkään failurea.

        Tosin olen hormoneja käyttänyt vuoden 2014 alusta (2014 kaksi 12 viikon kuuria) ja nyt on menossa jo pitkä kuuri, jonka aloitin tammikuussa 2015. Välillä otan kuukauden pelkästään yhden ampullin Sustanonia ja mukana clomidia ja sitten taas 3 amp sustaa viikos, 100mg tren a 100 mg testo p per vuorokausi.. nyt pidän breikkiä varmaan ainakin kuukauden taas yhdellä sustalla per viikko ja sit kiskaisen 20 viikon kuurin:

        Viikkoannokset:

        500 mg sustanon
        900 mg deca durabolin

        Vuorokausiannokset:

        30 mg methandrostenoloni
        50 mg anadrol (viikot 1-8)
        10 iu kasvuhormoni (kolme pistosta vuorokaudessa)

        Harkinnan mukaan:

        IGF-1 LR3 kovien treenien jälkeen
        humulin r insuliini (täytyy opetella vielä tarkemmin kuinka käyttää)

        Katsotaan mitä tulee :)

        Kommentteja?

        https://abagond.files.wordpress.com/2014/02/not-sure-if-troll.png


      • reisihauis
        m31vbodari kirjoitti:

        Totta puhut.

        Itse olen nyt 2 ja 1/2 vuotta käynyt pääsääntöisesti bodaamassa enkä ole osallistunut edes työelämään kun elänyt osakesalkun tuotoilla. Menin aika huonoon kuntoon vuosien raksatöiden seurauksena kun en paljon taukoja pidellyt, mutta rahaa siitä tuli :)

        Olin salihommat aloittaessani pelkkä vaahtokarkkiläski, jolla painoa silloin 105 kg. Nostin penkistä oli juuri 90 kiloo ykkösenä, kyykkäsin jotain 85kg ja vedin maasta hyvä kuin 90.

        Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen kyykkään 150kg (reilu vuosi sitten 175kg), vedän maasta tällä hetkellä 215kg (alaselkä tosin kovilla ja tuosta en aio oikein enää nostaa ettei paikat hajoa), penkkaan 132,5kg ja teen hauiskääntöjä 5x12 55 kilon tangolla.

        Olen seurannut monia, jotka aloittivat samaan aikaan kuin minä niin eipä ole kummoisia tuloksia tullut pelkällä lapsellisella heiluttelulla, jossa mitään ei tehdä lähellekkään failurea.

        Tosin olen hormoneja käyttänyt vuoden 2014 alusta (2014 kaksi 12 viikon kuuria) ja nyt on menossa jo pitkä kuuri, jonka aloitin tammikuussa 2015. Välillä otan kuukauden pelkästään yhden ampullin Sustanonia ja mukana clomidia ja sitten taas 3 amp sustaa viikos, 100mg tren a 100 mg testo p per vuorokausi.. nyt pidän breikkiä varmaan ainakin kuukauden taas yhdellä sustalla per viikko ja sit kiskaisen 20 viikon kuurin:

        Viikkoannokset:

        500 mg sustanon
        900 mg deca durabolin

        Vuorokausiannokset:

        30 mg methandrostenoloni
        50 mg anadrol (viikot 1-8)
        10 iu kasvuhormoni (kolme pistosta vuorokaudessa)

        Harkinnan mukaan:

        IGF-1 LR3 kovien treenien jälkeen
        humulin r insuliini (täytyy opetella vielä tarkemmin kuinka käyttää)

        Katsotaan mitä tulee :)

        Kommentteja?

        Minä piereskelen paljon ja hauis on kasvanut pelkillö 2 kg käsipainoilla, niillä punaisilla, ihan älyttömästi.


      • m31vbodari

        Usko tai älä, mutta kirjoitukseni pitää täysin paikkansa.


      • srth

        > Monet on treenanneet 5 vuotta muttei se näy päällepäin kovinkaan selkeästi,siinä ne tahkoaa ja tahkoaa ymmärtämättä ettei se repiminen auta kun ei ole genetiikkaa siihen peritty.

        Oletko kysynyt heiltä vai tunnetko heidät muuten niin hyvin että voit väittää, että he eivät ymmärrä, ettei repiminen auta, koska ei ole genetiikkaa siihen peritty?


      • kerro.tarkemmin

        "Takuulla pitää paikkaansa tuo juttu.

        Itsekkin huomannut tuon useimmilla,veivaavat hullunlailla monia vuosia ja mitään todellista ei näy päällepäin (lihasta),ei edes sitä voimaa näy kertyvän treenimäärään nähden.

        Varmaan jos itselleni käy niin jossain vaiheessa ettei kehity lihas tai voimat niin eiköhän se lepoon pääty treenaminen eli eise ylitsetreenaaminen auta ja proteeiinien syönti kovinkaan monella.

        Minun onkin nyt kunnia tai mahdollisuus kertoa tässä että omaan erittäin hyvän kehon,niin ulkoisesti kun voimallisestikkin,tästä ulkoisuus on se joka on huomattava.

        treenaan keskiarvoisesti vain alle tunnin kerrallaan ja se on siinä noin 45minuuttia tehokkaasti.

        Kun tulen salille useimmat on jo sielä' ja jäävät myös kun lähden pois.

        Monet on treenanneet 5 vuotta muttei se näy päällepäin kovinkaan selkeästi,siinä ne tahkoaa ja tahkoaa ymmärtämättä ettei se repiminen auta kun ei ole genetiikkaa siihen peritty.

        Kehonrakkennuksessa ei auta painojen määrät vaan laatu kaikessa,useimmat ei osaakeskittyä täydellä teholla.

        Kaikista huonommin menestyy beselin ja muiden kevyt tuotteiden käyttäjä kunta".

        .. Laitapa nyt tänne millaisia treeniohjelmia käytät ja millaisilla tehoilla harjoittelet sekä miten syöt. Vaihda useampijakoiseen, treenaa täysillä ja syö paljon, mutta hyvää bodarisapuskaa n. 3 tunnin ateriaväleillä (n. 20-30g proteiinia joka aterialla) niin onnistuu.


      • kokeilenäin

        2-3-jakoinen on yleensä parempi kuin yksijakoinen. Pienille lihasryhmille 6-9 sarjaa ja suurille 9-12 sarjaa ja 3-4 sarjaa per liike. Toistoja kannattaa vaihtaa esim. 8-10, 10-12 ja 12-15 toistoilla eri treenikerroilla. Myös negatiivinen vaihe vastaan pistäen, ja puhtaat liikkeet. Nousujohteisesti vastusta lisää.

        Joka aterialla n. 3 tunnin välein (n. 6 ateriaa/pvä) 20-30 g laadukasta proteiinia, mm. broilerin rinta, kirjolohifilee, naudan paistijauheliha, tonnikalanpalat vedessä säilyke, kananmuna, maitorahka, raejuusto, palkokasvit, herkkusienet jne.

        Hyvälaatuista rasvaa mm. neitsyt(extra)oliiviöljy, saksanpähkinät ym. pähkinät sekä kuorimattomat mantelit ilman suolaa ja paahtamista, avokadot, kirjolohi, kananmunan keltuainen ym.

        Täysjyvävilja mm. täysjyväpasta/riisi/couscous, täysjyväkaurahiutaleet puurona, täysjyväruisleipä esim. Uotilan 100% maalaisruislimppuviipaleet jne. Myös peruna on hyvä hiilihydraattilähde ja siinä on täysjyväviljaa enemmän ravinteita. Esim. kuorineen uunivalmistetut Rosamunda-perunat ovat hyvä lähde.

        Erivärisiä kasviksia kannattaa syödä mahdollisimman paljon esim. 3/4 lautasesta tai ainakin 1/2 kiloa päivässä. mm. kaalikasvit, sipulit, salaatit, tuoreyrtit, marjat, hedelmät jne.

        Mielellään Välimeren ruokavalion tyylinen ruokavalio, tietenkin suuremmalla proteiinimäärällä. Löytyy myös perinteisen Kreetalaisen ruokavalion nimellä.

        Vettä melko paljon päivittäin, ei tosin liikaa.

        Vihreää teetä useampi lasillinen päivässä. Ei maitoa joukkoon, sen sijaan loraus täyssitruunamehua lisää katekiinien imeytymistä jopa 5-6 kertaiseksi. Vihreäteetabut voivat olla jopa vaarallisia. TV:ssä tuli juuri dokkari jossa vihreäteetabujen käyttö tuhosi maksan, silmämunat keltaiset ja maksansiirto mahdollinen. Vihreän teen katekiinit ovat maksatoksisia suurissa määrissä, aidon juotavan vihreän teen ei ole todettu aiheuttaneen ongelmia.

        Suodatinkahvia, lisää energiaa ja toimii hyvänä antioksidanttilähteenä.

        Raaka-kaakaota tai erittäin tummaa suklaata (vähintään 70%) n. 100g/pvä.
        Lisää harjoitustehoja ja typpioksidin tuotantoa.

        Näillä pääsee hyvään alkuun.


      • kokeilenäin

        jako esim.
        1. Rinta, olkapäät, ojentajat
        2. Reidet, pohkeet
        3. Selkä, hauis, kyynärvarret
        4. Vapaa
        5. Rinta, olkapäät, ojentajat
        6. Reidet, pohkeet
        7. Vapaa
        8. Selkä, hauis, kyynärvarret
        9. Rinta, olkapäät, ojentajat
        10. Vapaa
        11. Reidet, pohkeet
        12. Selkä, hauis, kyynärvarret
        13. Rinta, olkapäät, ojentajat

        (epäkkäät voi treenata joko olkapää- tai selkäpäivänä).

        Vatsoja ja kylkiä voi treenata esim. joka toisella treenikerralla.

        Lisäravinteita voi käyttää mm. palkkareita, mutta n. 1-2 tuntia ennen treeniä otettu proteiiniruoka(20-30g) ja hyvät hiilihydraatit ateria ja heti treenin jälkeen nautittava vastaava ateria ajavat saman asian. Lisäproteiini ei siis ole millään tavalla pakollinen, jos ruokavalio ja ruoka-ajat kunnossa.


      • näin.on

        geenitratkaiseekaiken kirjoitti:

        "Mikään ei ole tyhmempää kuin treenata lihaksia ns. "tosimielessä", mikäli ei omaa lahjoja. Aivan sama kuin yrittäisi opetella laulamaan, vaikkei ole minkäänlaista musikaalisuutta. Tai piirtämään ilman minkäänlaista hahmotuskykyä.

        Valitettavasti lihasharjoittelun lahjoja ei pysty analysoimaan yhtä helposti kuin vaikka musikaalisuutta (sen huomaa heti, jos joku ei osaa yhtään laulaa), vaan tulokset - tai oikeastaan niiden puutteet - huomaa vasta kuukausien jälkeen.

        Kaikista ei ole vahvoiksi eikä lihaksikkaiksi. Tähän vaikuttaa kaikista eniten perimä. Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi. Taas jos ei ole, salilla voi käydä vaikka 10 vuotta mutta tulokset jäävät laihemmaksi kuin lahjakkaammalla henkilöllä, joka on treenannut alle vuoden".

        - Olen varma että Jari "Bull" Mentula, Utti "Hulkki" Hietala tai joku vastaava bodari sun kropassa treenaisi itsensä isoksi ja lihaksikkaaksi bodariksi. Psyyke on se kasvupohja, ei geenit.


      • tehokastatreenausta
        m31vbodari kirjoitti:

        Totta puhut.

        Itse olen nyt 2 ja 1/2 vuotta käynyt pääsääntöisesti bodaamassa enkä ole osallistunut edes työelämään kun elänyt osakesalkun tuotoilla. Menin aika huonoon kuntoon vuosien raksatöiden seurauksena kun en paljon taukoja pidellyt, mutta rahaa siitä tuli :)

        Olin salihommat aloittaessani pelkkä vaahtokarkkiläski, jolla painoa silloin 105 kg. Nostin penkistä oli juuri 90 kiloo ykkösenä, kyykkäsin jotain 85kg ja vedin maasta hyvä kuin 90.

        Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen kyykkään 150kg (reilu vuosi sitten 175kg), vedän maasta tällä hetkellä 215kg (alaselkä tosin kovilla ja tuosta en aio oikein enää nostaa ettei paikat hajoa), penkkaan 132,5kg ja teen hauiskääntöjä 5x12 55 kilon tangolla.

        Olen seurannut monia, jotka aloittivat samaan aikaan kuin minä niin eipä ole kummoisia tuloksia tullut pelkällä lapsellisella heiluttelulla, jossa mitään ei tehdä lähellekkään failurea.

        Tosin olen hormoneja käyttänyt vuoden 2014 alusta (2014 kaksi 12 viikon kuuria) ja nyt on menossa jo pitkä kuuri, jonka aloitin tammikuussa 2015. Välillä otan kuukauden pelkästään yhden ampullin Sustanonia ja mukana clomidia ja sitten taas 3 amp sustaa viikos, 100mg tren a 100 mg testo p per vuorokausi.. nyt pidän breikkiä varmaan ainakin kuukauden taas yhdellä sustalla per viikko ja sit kiskaisen 20 viikon kuurin:

        Viikkoannokset:

        500 mg sustanon
        900 mg deca durabolin

        Vuorokausiannokset:

        30 mg methandrostenoloni
        50 mg anadrol (viikot 1-8)
        10 iu kasvuhormoni (kolme pistosta vuorokaudessa)

        Harkinnan mukaan:

        IGF-1 LR3 kovien treenien jälkeen
        humulin r insuliini (täytyy opetella vielä tarkemmin kuinka käyttää)

        Katsotaan mitä tulee :)

        Kommentteja?

        NO Nyt ei ole kovin kummoset tulokset.Aikoinani kun kävin salilla aloittaessani nostin penkistä 80 kg 5 kk aktiivisen käynnin jälkeen penkki oli 140 kg.Eikä todellakaan tarvi muuta kuin perunavoita ja lisä proteiiniä tarvittaessa.


    • OtanPyllyynM

      Minusta on aina kiva lukea kun jotakin huvittaa. Elämä olisi tylsää ja kauheaa ilman iloa. Olen onnellinen puolestasi, että löydät iloa tällaisesta asiasta. Olet erityisen tyhmä ja vähälahjainen yksilö joka löytää iloa mitä typerimmistä asioista samoin kuten lapset ja jälkeenjääneet (ja jotku naiset).

    • dedddddddd

      niinhän se on että moni ei osaa elääkään vaan minä osaan. muut naruun.

    • flywayz

      Ehkä se johtuu vain siitä, että radiossa soi paskaa musiikkia. Miten voit olla vahva fyysisesti, jos et ole varustautunut siihen henkisesti?

      Ite aloin saada huimia tuloksia, kun ostin mp3 soittimen ja aloin kuunella treenin aikana frederikkiä. Testot suorastaan alkoi jyrää suonissani.

    • Blueteam

      kannattaa käyttää statiinia

    • BodaaJaVoita

      Jos kaikki bodais ja siitä saatu sähköenergia laitettais jemmaan niin siinä ois pysyvä energiaohjelma.

    • nähty

      Ongelma tässäkin palstalla on ja useimpien päässä se ettei kehonrakennuksessa ole kyse mistään painojen nousu määrästä vaan kehon kauneudesta eli sitä hiotaan.

      Kehonrakkenus on rakentamista ei missään tapauksessa suurienpainojen nostoa,sitä on voimannosto sekä painonnosto.

      Puhtaita ilman aineita treenaavia on aika harvassa,eli ei käytetä proteiiniakaan tai kreatiinia tai muita oikeita voimakkaita hormooneja.

      Suuret lihakset on toki useimmille nykynaisille hyvin vasten mielistä katsottavaa ja he karsastavat noita yli suuria lihaksi,mutta taas hiotut on ihan erikseen ja sopusuhtaisuus,ei niinkään massa.

      80kg kaveri tai allekkin on usein miten parempi kuin se 100kg joka ei rätväsi itsensä aineilla pilalle käsittämättä tekevänsä suuren epäurheilumaisen virheen.

      Nopea lihasten kehittyminen ei vie pitkälle.

      • pdtyjhshgsrh

        Varmaan ensimmäinen minun jälkeeni joka on tajunnut tuon tosiseikan että lihaksen kasvatus ei ole painoista kiinni.


      • supernatut

        "Puhtaita ilman aineita treenaavia on aika harvassa,eli ei käytetä proteiiniakaan tai kreatiinia tai muita oikeita voimakkaita hormooneja."

        Hahahahaha! Proteiini eli valkuaisaine muuttuu epäilyttäväksi mömmksi, kun siitä tehdään jauhetta?


      • IsotPainot
        pdtyjhshgsrh kirjoitti:

        Varmaan ensimmäinen minun jälkeeni joka on tajunnut tuon tosiseikan että lihaksen kasvatus ei ole painoista kiinni.

        Joo, kasvaahan se noviisin lihasmassa alussa ilman suurempia painoja, mutta jatkossa lihaskasvun ehto ovat nousevat sarjapainot. Kehonrakentajan lihakset ovat aina vahvat ja ne vaativat suurempia painoja kasvaakseen eli vahvistuakseen edelleen. Voihan sitä jotain viimeistelyjä tehdä erikoisliikkeillä ei niin suurilla painoilla mutta lihaskasvu vaatii suurempaa kuormitusta.


    • Blueteam

      muistakaa statiini

    • muhahhahhahha

      "Kaikista ei ole vahvoiksi eikä lihaksikkaiksi. Tähän vaikuttaa kaikista eniten perimä. Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi. Taas jos ei ole, salilla voi käydä vaikka 10 vuotta mutta tulokset jäävät laihemmaksi kuin lahjakkaammalla henkilöllä, joka on treenannut alle vuoden.
      "


      muhahhahhah!

    • eiolepakkouskoa

      "Testot suorastaan alkoi jyrää suonissani."

      testot nousee tribuluksella vaikkei hormonipäät sitä haluakaan tajuta.

    • vaajasensamppa

      "Totta puhut.

      Itse olen nyt 2 ja 1/2 vuotta käynyt pääsääntöisesti bodaamassa enkä ole osallistunut edes työelämään kun elänyt osakesalkun tuotoilla. Menin aika huonoon kuntoon vuosien raksatöiden seurauksena kun en paljon taukoja pidellyt, mutta rahaa siitä tuli :)

      Olin salihommat aloittaessani pelkkä vaahtokarkkiläski, jolla painoa silloin 105 kg. Nostin penkistä oli juuri 90 kiloo ykkösenä, kyykkäsin jotain 85kg ja vedin maasta hyvä kuin 90.

      Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen kyykkään 150kg (reilu vuosi sitten 175kg), vedän maasta tällä hetkellä 215kg (alaselkä tosin kovilla ja tuosta en aio oikein enää nostaa ettei paikat hajoa), penkkaan 132,5kg ja teen hauiskääntöjä 5x12 55 kilon tangolla.

      Olen seurannut monia, jotka aloittivat samaan aikaan kuin minä niin eipä ole kummoisia tuloksia tullut pelkällä lapsellisella heiluttelulla, jossa mitään ei tehdä lähellekkään failurea.

      Tosin olen hormoneja käyttänyt vuoden 2014 alusta (2014 kaksi 12 viikon kuuria) ja nyt on menossa jo pitkä kuuri, jonka aloitin tammikuussa 2015. Välillä otan kuukauden pelkästään yhden ampullin Sustanonia ja mukana clomidia ja sitten taas 3 amp sustaa viikos, 100mg tren a 100 mg testo p per vuorokausi.. nyt pidän breikkiä varmaan ainakin kuukauden taas yhdellä sustalla per viikko ja sit kiskaisen 20 viikon kuurin:

      Viikkoannokset:

      500 mg sustanon

      900 mg deca durabolin

      Vuorokausiannokset:

      30 mg methandrostenoloni

      50 mg anadrol (viikot 1-8)

      10 iu kasvuhormoni (kolme pistosta vuorokaudessa)

      Harkinnan mukaan:

      IGF-1 LR3 kovien treenien jälkeen

      humulin r insuliini (täytyy opetella vielä tarkemmin kuinka käyttää)

      Katsotaan mitä tulee :)

      Kommentteja?"






      minkäs niminen trokari sinulle roinia myy kun suomessa ei saa yleensä kuin pelkkää paskaa markkinoilta?

      • sdfsfsffsd

        Sain luotettavasta lähteestä hyvää tavaraa, mutta en enää kun se jäi kiinni :D

        Varmaan kyllä osa testoista on ollut bunkkia samoin kasvuhormonista.. kasvustahan ei voi sanoo onko se aitoa vai ei kun ei siitä tule mitään oireita..

        Tosin tuo kuuri saattaa jäädä vajaaksi kun tulee paluu kohta työelämään tod näk.. mut yritetään vetää se siihen asti täysillä :D


    • ZambbTietää

      Samppa V. myy oikeaa ja kunnon tavaraa. Ja taatusti toimivaa!

    • tuomiopäivän_reputtaja

      Olette huonoja kaikki!

    • Jaskavaann

      "Samppa V. myy oikeaa ja kunnon tavaraa. Ja taatusti toimivaa!"

      omaa kustaan se niihin puteleihin porvoon kerrostalo-asunnossa laittelee ja 30% rypsäriä perään.
      Napit on pelkkää kalkkia jotka on värjätty poronkusella.

      apina on myös niin lyhyt että saanut turpaansa useampia kertoja kun isot gasp miehet menneet jututtamaan, ei vaan muista itsekään enää kun ei pää enää pelaa.

      • ZanFan

        Onko totta, et otit selville kuka yarex oli, eikä sitä ole kukaan sen jälkeen nähnyt? Ei ainakaan enää kommentoi sun kirjoituksia.


      • Joukahainenjostain
        ZanFan kirjoitti:

        Onko totta, et otit selville kuka yarex oli, eikä sitä ole kukaan sen jälkeen nähnyt? Ei ainakaan enää kommentoi sun kirjoituksia.

        On totta
        Pelottelin pikku-samivajaavaajasta myös soittamalla pojulla ihan tuntemattomasta numerosta, mutta ei siihen sami-poju vastannut. oli kai myymässä laaturoinaansa jälleen kuninkaantien abc:lla tai sitten pissimässä silmään netissä jotakuta.

        Hiljaista on ollut koska pelko laittaa hiljaiseksi ja kunnioitus suurempaansa kohtaan eli minua Jaskaa, eli Jannea.
        Ei sen koommin ole itsekään tänne tarvinut tulla kun ei ole syytäkään kiusata enää ketään.

        Elikkä summa summarum...
        yarex-vajakki sai sitä mitä tilasi, sen pituinen se.

        jos täällä yarex näkyy, on se feikki yarex.

        oikea yarex pillittää porvoossa tai tampereella.


    • Aorttaläppää

      Painonnosto ja voimailu on tosiaan eri asia kuin bodaus, totta turisette. Lihakset kasvaa selvästi paremmin kun treenaa minuutin palautuksilla jos vain osaa valita painot oikein. Sitten välillä alkaa kutkuttaa palata taas vanhoihin paskoihin tapoihin ja ryskiä isommilla painoilla. Tuloksena on aina jäykistyneet lihakset ja jänteet sekä lihaspaine poissa. En näe muutenkaan järkeä treenata jatkuvasti maksimipainoilla puhumattakaan että sitä tekisi lopun ikää. Voimailu on yhdistetty valtimoiden jäykistymisee myös, joten siinä yksi hyvä lisäsyy hieman maltillisempiin kuormiin.

    • srth

      > "tosimielessä"

      Pystytkö tarkemmin avaamaan tosimieltä?

      > Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi.

      Parasta on varmaan jos sekä äiti että isä ovat vahvoja.

    • JJthemanpower

      parasta olisi jos tekisitte sekopäät joskus muutakin elämässänne kun leikkisitte voimamiehiä.

      ostakaa vaikka mökki ja menkää uimaan.

      T: Lomalla suomessa

    • hölömöjaheikko

      Paremman puutteessa sitä joutuu välillä tekemään hölmömpiäkin asioita (kuten painonnosto tai kaljanjuonti. Jos minulla olisi nainen, en tekisi muuta kuin nussisi sitä.

      • JJmanthepower

        tuskinpa koko ajan nussisit.
        terve mies nussii yhden kerran joka päivä tai vähintään joka toinen päivä.


    • minä123456789

      Täällä kun jotkut mainitsivat siitä kuinka jotkut eivät saa tulosta aikaan vaikka kuinka harjoittelevat... no mistäs sen tiedätte mitä kyseinen hlö tavoittelee? Omasta mielestäni ei ole mitään järkeä hankkia suuria lihaksia... voima on eriasia. Harrastan kestävyysjuoksua, ja olen n.16v, reilu 170cm ja 56-57kg. En juurikaan käy salilla mutta kun käyn niin teen harjoittelua pienillä painoilla ja yritän lisätä voimaa, enkä massaa, sillä siitä on vain haittaa juostessa. Vaikka en olekkaan mikään muskeli-masa, niin silti saan jalkaprässissä 200kg pari-kolme kertaa putkeen ja leukoja saan reilu 10... muista liikkeistä en muista. Mutta siltikään en ole harjoitellut muuta kuin kotona leuan vetoa, eli muuvoima in tullut juoksemisesta ym. Mitä haluatte siis suurilla lihaksillanne? Kankeutta? Vai onko kyse pelkästään muihin vaikutuksen tekemisessä? Ei siinä mitään, itsekkin tykkään käydä salilla mutta en uskalla koska pelkään että lihasmassa kasvaa liikaa. Ja onhan se aina 100 kertaa parenpaa kuin maata päivät pitkin pituuttaan sohvalla ja ssyödä einesruokia.

      • hanska51cm

        Mäki lämmittelen 200kg pari kolme kertaa, tosin toistoja on 10-12... Yks hyvä syy on se, että muijat monesti haluu sen riskimmän kaverin mielummin. Syy siihen on, että jos vaikka tulee lauantai yönä kaupungilla ongelmia, niin siinä voi tyttöä sitten puolustaa... Sä voit taas juoksijana vaikka lähtee juokseen..


    • JJmanThePOWER

      "Tuloksena on aina jäykistyneet lihakset ja jänteet sekä lihaspaine poissa. En näe muutenkaan järkeä treenata jatkuvasti maksimipainoilla puhumattakaan että sitä tekisi lopun ikää. Voimailu on yhdistetty valtimoiden jäykistymisee myös, joten siinä yksi hyvä lisäsyy hieman maltillisempiin kuormiin."

      pyh ja pah... ei näistä asioista 90 luvun alussakaan hifistelty
      netti kun tuli niin kaikki maailman asiat hifistellään niin perusteellisesti että
      naurattamaan rupiaa.
      jos treenaat , saat voimaa ja lihaksia, paskan väliä hifistelelyllä saa aikaan
      samaa tarkoittaa myös nää pellet täällä jotka vittuilee toisten tuloksista ja saavutuksista vaikkeivat edes tunne saati tiedä jne.

      kyllä oli maailma parempi paikka ennen nettiä. nyt on apinat vallanneet somen.

      mikä vitun some? se on paskanetin tuotos kuten kakkakin joka tulee perseeestä-

    • jos.ei.ole.niin.ei.ole

      "Kaikista ei ole vahvoiksi eikä lihaksikkaiksi. Tähän vaikuttaa kaikista eniten perimä. Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi. Taas jos ei ole, salilla voi käydä vaikka 10 vuotta mutta tulokset jäävät laihemmaksi kuin lahjakkaammalla henkilöllä, joka on treenannut alle vuoden".

      Täyttä luuserin sontaa!

      Monet, monet menneiden vuosien ammatibodaajat olivat nuoruudessaan luukeppejä tai ylipainoisia. Eli ei mitään sijaa bodauksessa jos katsoo pelkkää kroppaa. Kyse ei olekaan lahjoista, vaan oikeanlaisesta treenistä ja ravinnosta, sekä tietenkin psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen, nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan. ADHD-luonne ei jaksa harjoitella ohjelman mukaan pitkäjänteisesti, ei tosin moni muukaan tavisjamppa. Kaikista ei väkisin tule Mr. Olympiaa tai maailmanmestaria, mutta isolihaksinen bodaajan kroppa on jokaisen saavutettavissa oikealla treenillä ja ruokavaliolla sekä pitkäjänteisyydellä ja ns. periksiantamattomalla "munalla".

      • syö-ja-treenaa

        Aivan oikein. Jos koitat pitää mallipojan kropan, ja syöt sen takia aivan liian vähän, niin ei mitään mahdollisuutta kasvattaa lihaksia, narukädeksi jäät. Tai jos et osaa laatia, tai joku ei laadi sinulle sopivaa harjoitusohjelmaa, niin ei todennäköisesti kehitystä kovin paljon tule. Harjoittelet liian vähän tai liian paljon, liian usein tai liian harvoin. Teet liikaa harjoitteita treenissä tai liian vähän. Tai harjoitusten intensitteetti on liian alhainen, eli teet puolella teholla harjoitteet esim. kelloa vilkuillen. Mutta jokaisesta tulee lihaksikkaan kropan omaava bodaaja oikealla ruokavaliolla ja oikealla treenillä, jonka ei tarvitse edes olla täydellistä, korkeintaan hyvää ja säännöllistä. Ulisijat jättää jutun kesken kun ei ole paukkuja panostaa asiaan. Sitten on hyvä syyttää huonoja geenejä.
        Periaatteessa lihavasta tulee helpommin isolihaksinen bodaaja kuin liian laihasta, koska lihava osaa syödä. Ei tarvitse muuttaa kuin ruokavalio vähäkalorisemmaksi ja/tai lisätä säännöllinen 3-5 kertaa viikossa tapahtuva painoharjoittelu aerobiset & venyttelyt päälle, niin lihasta kasvaa samalla kun läski häviää. Naruniskan on paljon vaikeampaa alkaa syödä kunnolla, varsinkin jos kuvittelee että mallipoikien hoikkaan varsiin tulee lihakset pelkästään treenaamalla.


      • Djebudaan

        "psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan...pitkäjänteisyydellä ja ns. periksiantamattomalla "munalla"."

        Haista sinä pitkä paska, kun et tajua mistään mitään. Mr. Olympia Phil Heath aloitti treenaamisen 2002. 3 Vuotta myöhemmin voitti NPC:n overall:in saaden lisenssin kilpailla ammattilaisenä. 2004 teki debyytin ammattilaiskisoissa voittaen kilpailun. 2008 voitti Iron Man shown ja sijoittui toiseksi Arnolds Classicissa ja kolmanneksi Mr. Olympiassa. Siis 6 vuotta treenaamisen aloittamisesta maailman huippuammattilaiseksi.

        Siinä sulle vähän pitkäjänteisyyttä. Ei siinä tarvii muuta kuin tarpeeeksi pitkät ruiskut ja neulat. Vittu, mitä vatipäitä, että luulee jonkun saavan kehonrakentajan kropan vielä kovalla ja pitkäjänteisellä työllä.


      • ufdtyj

        > Monet, monet menneiden vuosien ammatibodaajat olivat nuoruudessaan luukeppejä tai ylipainoisia.

        Ketkä?

        Luukeppiys voi johtua esim. seuraavista asioista:
        - (kai yleisin) henkilö syö vähän
        - henkilöllä on lipodystrofia

        Luukepilläkin voi aivan hyvin olla paljon lihasmassalahjakkuutta, mutta hän vain on jättänyt sen käyttämättä syömällä liian vähän.

        > Kyse ei olekaan lahjoista, vaan oikeanlaisesta treenistä ja ravinnosta, sekä tietenkin psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen, nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan.

        Höpsistä, ilman lahjoja ei edes pysty treenaamaan niin kovaa että kannattaisi mihinkään lavoille yrittää. Tuota psyykkistä ominaisuuttakin voi pitää lahjana. Menestys asiassa x on monen pienen ja ehkä parin isonkin asian summa.


      • Natu4Eva
        ufdtyj kirjoitti:

        > Monet, monet menneiden vuosien ammatibodaajat olivat nuoruudessaan luukeppejä tai ylipainoisia.

        Ketkä?

        Luukeppiys voi johtua esim. seuraavista asioista:
        - (kai yleisin) henkilö syö vähän
        - henkilöllä on lipodystrofia

        Luukepilläkin voi aivan hyvin olla paljon lihasmassalahjakkuutta, mutta hän vain on jättänyt sen käyttämättä syömällä liian vähän.

        > Kyse ei olekaan lahjoista, vaan oikeanlaisesta treenistä ja ravinnosta, sekä tietenkin psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen, nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan.

        Höpsistä, ilman lahjoja ei edes pysty treenaamaan niin kovaa että kannattaisi mihinkään lavoille yrittää. Tuota psyykkistä ominaisuuttakin voi pitää lahjana. Menestys asiassa x on monen pienen ja ehkä parin isonkin asian summa.

        Tyhmyyskin voi olla lahjakkuutta. Pitää olla riittävän tyhmä ottaakseen riittävän annoksen steroideja, että saa isot lihakset.
        Toisen kirous voi olla toisen lahjakkuus.


      • psyyke.ei.kestä
        Djebudaan kirjoitti:

        "psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan...pitkäjänteisyydellä ja ns. periksiantamattomalla "munalla"."

        Haista sinä pitkä paska, kun et tajua mistään mitään. Mr. Olympia Phil Heath aloitti treenaamisen 2002. 3 Vuotta myöhemmin voitti NPC:n overall:in saaden lisenssin kilpailla ammattilaisenä. 2004 teki debyytin ammattilaiskisoissa voittaen kilpailun. 2008 voitti Iron Man shown ja sijoittui toiseksi Arnolds Classicissa ja kolmanneksi Mr. Olympiassa. Siis 6 vuotta treenaamisen aloittamisesta maailman huippuammattilaiseksi.

        Siinä sulle vähän pitkäjänteisyyttä. Ei siinä tarvii muuta kuin tarpeeeksi pitkät ruiskut ja neulat. Vittu, mitä vatipäitä, että luulee jonkun saavan kehonrakentajan kropan vielä kovalla ja pitkäjänteisellä työllä.

        "psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan...pitkäjänteisyydellä ja ns. periksiantamattomalla "munalla"."

        "Haista sinä pitkä paska, kun et tajua mistään mitään. Mr. Olympia Phil Heath aloitti treenaamisen 2002. 3 Vuotta myöhemmin voitti NPC:n overall:in saaden lisenssin kilpailla ammattilaisenä. 2004 teki debyytin ammattilaiskisoissa voittaen kilpailun. 2008 voitti Iron Man shown ja sijoittui toiseksi Arnolds Classicissa ja kolmanneksi Mr. Olympiassa. Siis 6 vuotta treenaamisen aloittamisesta maailman huippuammattilaiseksi.

        Siinä sulle vähän pitkäjänteisyyttä. Ei siinä tarvii muuta kuin tarpeeeksi pitkät ruiskut ja neulat. Vittu, mitä vatipäitä, että luulee jonkun saavan kehonrakentajan kropan vielä kovalla ja pitkäjänteisellä työllä".

        Ja susta 3 vuotta tai 6 vuotta ei vaadi pitkäjänteistä ja periksiantamatonta harjoittelua??? Phil Heathilla oli urheilijatausta, ja nimenomaan se antaa mainitsemaani "Munaa!" harjoitteluun sekä tietenkin pohjat löytyy lihastreenille. Treenit eivät ole epämääräistä pyörimistä salilla epämääräisinä aikoina ja epämääräisillä harjoitusohjelmilla. Ammattimainen asenne ja periksiantamaton ote bodaukseen on asia, jota suurin osa treenaajista ei edes tajua. Tämä sekä harjoittelussa että ravintoasioissa siis ruokavaliossa.
        Treenit tehdään täydellä intensiteetillä ja puhtaasti. Palautusajat ovat optimaaliset jne. Huonoja geenejä narisevat eivät ole kunnon treeniä nähneetkään. Jokaisella on sama anatomia ja oikealla harjoituksella, levolla, ruokavaliolla jne. kaikki saavat bodaajan kehon. Vain joistakin tulee kisoissa pärjääviä bodaajia, mutta jokainen saa kehonrakentajaksi tunnistettavan lihaksiston. On tosin faktaa että vain pienellä osalla riittää psyykkinen kapasiteetti tällaisen tekemiseen, muutenhan me kaikki olisimme lihaksikkaita atleetteja.


      • Faktaa

        Niin ja vaikka siis roinaamalla kehitys nopeutuu ja helpottuu, niin ilman ammattimaista erittäin kurinalaista ja intensiivistä harjoittelua ja ruokavaliota ammattilaisen lihaksistoa ei hankita edes roinilla. Luuletko että ns. bodaajat ruiskuttaisivat itseensä Synthenol ym. aineita jos pelkkä roinaaminen kasvattaisi lihaksia??? Naturaalikin saa hankittua bodaajaksi tunnistettavat suuret lihakset oikealla treenillä ja ruokaohjelmalla, tosin aineet helpottavat ja nopeuttavat prosessia, ja aivan massiivisimmalla tasolla ovat todennäköisesti edellytys. Classic Bodybuilding -lihaskokotasolle ainakin on mahdollista päästä ilman roinaamista.


      • psyyke100pros

        Jokaisen terveen ihmisen anatomia mahdollistaa Classic Bodybuilding lihasmassatason saavuttamisen ilman aineita. Ei siis kisoihin pääsyä, koska symmetrisyys, erottovuus ym. seikat vaikuttavat kisoissa pärjäämiseen, mutta saman kokoluokan lihaksiston. Treeni, lepo, ravinto vaikuttavat eniten, mutta vähintään yhtä tärkeä tekijä on psyyke joka pystyy viemään ammattimaisesti ja säännöllisesti ohjelmat läpi.


      • uskomaton.selitys
        ufdtyj kirjoitti:

        > Monet, monet menneiden vuosien ammatibodaajat olivat nuoruudessaan luukeppejä tai ylipainoisia.

        Ketkä?

        Luukeppiys voi johtua esim. seuraavista asioista:
        - (kai yleisin) henkilö syö vähän
        - henkilöllä on lipodystrofia

        Luukepilläkin voi aivan hyvin olla paljon lihasmassalahjakkuutta, mutta hän vain on jättänyt sen käyttämättä syömällä liian vähän.

        > Kyse ei olekaan lahjoista, vaan oikeanlaisesta treenistä ja ravinnosta, sekä tietenkin psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen, nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan.

        Höpsistä, ilman lahjoja ei edes pysty treenaamaan niin kovaa että kannattaisi mihinkään lavoille yrittää. Tuota psyykkistä ominaisuuttakin voi pitää lahjana. Menestys asiassa x on monen pienen ja ehkä parin isonkin asian summa.

        "Höpsistä, ilman lahjoja ei edes pysty treenaamaan niin kovaa että kannattaisi mihinkään lavoille yrittää. Tuota psyykkistä ominaisuuttakin voi pitää lahjana. Menestys asiassa x on monen pienen ja ehkä parin isonkin asian summa".

        What?! Onko tekemisen meininki ja saamattomuus muka synnynnäisiä ominaisuuksia? Jos on liian laiska ja mukavuudenhaluinen, tai hien pintaan tuleminen sekä lihaskipu epämiellyttäviä, niin onko se muka synnynnäistä?


      • tkud
        uskomaton.selitys kirjoitti:

        "Höpsistä, ilman lahjoja ei edes pysty treenaamaan niin kovaa että kannattaisi mihinkään lavoille yrittää. Tuota psyykkistä ominaisuuttakin voi pitää lahjana. Menestys asiassa x on monen pienen ja ehkä parin isonkin asian summa".

        What?! Onko tekemisen meininki ja saamattomuus muka synnynnäisiä ominaisuuksia? Jos on liian laiska ja mukavuudenhaluinen, tai hien pintaan tuleminen sekä lihaskipu epämiellyttäviä, niin onko se muka synnynnäistä?

        > Onko tekemisen meininki ja saamattomuus muka synnynnäisiä ominaisuuksia? Jos on liian laiska ja mukavuudenhaluinen, tai hien pintaan tuleminen sekä lihaskipu epämiellyttäviä, niin onko se muka synnynnäistä?

        Kyllä uskon että ovat ainakin jossain määrin synnynnäisiä. Tietysti on mahdollista päättää tehdä epämiellyttäviä asioita ja se on usein tarpeen. Olen laiska ja mukavuudenhaluinen ja pidän treenaamisen aiheuttamia lihas- ja nivelkipuja ja melkein kaikkea muutakin treenaamiseen liittyvää epämiellyttävänä, mutta treenaan silti koska pidän sitä tarpeellisena.


      • j5s6r
        psyyke.ei.kestä kirjoitti:

        "psyykkisistä ominaisuuksita jotka mahdollistavat pitkäjänteisen nousujohteisen harjoittelun vuosien ajan...pitkäjänteisyydellä ja ns. periksiantamattomalla "munalla"."

        "Haista sinä pitkä paska, kun et tajua mistään mitään. Mr. Olympia Phil Heath aloitti treenaamisen 2002. 3 Vuotta myöhemmin voitti NPC:n overall:in saaden lisenssin kilpailla ammattilaisenä. 2004 teki debyytin ammattilaiskisoissa voittaen kilpailun. 2008 voitti Iron Man shown ja sijoittui toiseksi Arnolds Classicissa ja kolmanneksi Mr. Olympiassa. Siis 6 vuotta treenaamisen aloittamisesta maailman huippuammattilaiseksi.

        Siinä sulle vähän pitkäjänteisyyttä. Ei siinä tarvii muuta kuin tarpeeeksi pitkät ruiskut ja neulat. Vittu, mitä vatipäitä, että luulee jonkun saavan kehonrakentajan kropan vielä kovalla ja pitkäjänteisellä työllä".

        Ja susta 3 vuotta tai 6 vuotta ei vaadi pitkäjänteistä ja periksiantamatonta harjoittelua??? Phil Heathilla oli urheilijatausta, ja nimenomaan se antaa mainitsemaani "Munaa!" harjoitteluun sekä tietenkin pohjat löytyy lihastreenille. Treenit eivät ole epämääräistä pyörimistä salilla epämääräisinä aikoina ja epämääräisillä harjoitusohjelmilla. Ammattimainen asenne ja periksiantamaton ote bodaukseen on asia, jota suurin osa treenaajista ei edes tajua. Tämä sekä harjoittelussa että ravintoasioissa siis ruokavaliossa.
        Treenit tehdään täydellä intensiteetillä ja puhtaasti. Palautusajat ovat optimaaliset jne. Huonoja geenejä narisevat eivät ole kunnon treeniä nähneetkään. Jokaisella on sama anatomia ja oikealla harjoituksella, levolla, ruokavaliolla jne. kaikki saavat bodaajan kehon. Vain joistakin tulee kisoissa pärjääviä bodaajia, mutta jokainen saa kehonrakentajaksi tunnistettavan lihaksiston. On tosin faktaa että vain pienellä osalla riittää psyykkinen kapasiteetti tällaisen tekemiseen, muutenhan me kaikki olisimme lihaksikkaita atleetteja.

        > Jokaisella on sama anatomia ja oikealla harjoituksella, levolla, ruokavaliolla jne. kaikki saavat bodaajan kehon.

        Anatomiassahan on vaikka mitä variaatioita, joten väitteesi ei ole totta. On myös olemassa lihastauteja, jotka aivan varmasti estävät bodaajan kehon saamisen.


      • Seoli
        j5s6r kirjoitti:

        > Jokaisella on sama anatomia ja oikealla harjoituksella, levolla, ruokavaliolla jne. kaikki saavat bodaajan kehon.

        Anatomiassahan on vaikka mitä variaatioita, joten väitteesi ei ole totta. On myös olemassa lihastauteja, jotka aivan varmasti estävät bodaajan kehon saamisen.

        Lue: terveen.


      • tyrhghjtujytr
        j5s6r kirjoitti:

        > Jokaisella on sama anatomia ja oikealla harjoituksella, levolla, ruokavaliolla jne. kaikki saavat bodaajan kehon.

        Anatomiassahan on vaikka mitä variaatioita, joten väitteesi ei ole totta. On myös olemassa lihastauteja, jotka aivan varmasti estävät bodaajan kehon saamisen.

        Sinä puhut paskaa, eli 100% todennäköisyydellä olet aivoton aivottoman teinilegioonan jäsen.


    • minä12345678

      No onhan tossaki ihan pointtinsa :D Mut eihän se lihas määrä kerro et kuin hyvä on tappelemaan...toisaalya isompi kokoinen ei välttämättä joudu niin herkästi tappelemaan :)

    • näyttöhaluja

      Isoja nimenomaan haastetaan tappelemaan känni-idioottien taholta.

      mm. Tony Halme joutui vähän väliä näiden itselleen todistavien näyttöhaluisten huligaanien takia puolustamaan itseään.

      Ja Bull Mentulaa haastetaan suurten lihasten takia
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13691881

      Mikään ei ole tyhmempi kuin itseään kovana pitävä huligaani.

    • näin.se.on

      geenitratkaiseekaiken kirjoitti:

      Mikään ei ole tyhmempää kuin treenata

      "lihaksia ns. "tosimielessä", mikäli ei omaa lahjoja. Aivan sama kuin yrittäisi opetella laulamaan, vaikkei ole minkäänlaista musikaalisuutta. Tai piirtämään ilman minkäänlaista hahmotuskykyä.

      Valitettavasti lihasharjoittelun lahjoja ei pysty analysoimaan yhtä helposti kuin vaikka musikaalisuutta (sen huomaa heti, jos joku ei osaa yhtään laulaa), vaan tulokset - tai oikeastaan niiden puutteet - huomaa vasta kuukausien jälkeen.

      Kaikista ei ole vahvoiksi eikä lihaksikkaiksi. Tähän vaikuttaa kaikista eniten perimä. Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi. Taas jos ei ole, salilla voi käydä vaikka 10 vuotta mutta tulokset jäävät laihemmaksi kuin lahjakkaammalla henkilöllä, joka on treenannut alle vuoden".

      - Olen varma että Jari "Bull" Mentula, Utti "Hulkki" Hietala tai joku vastaava bodari sun kropassa treenaisi itsensä isoksi ja lihaksikkaaksi bodariksi. Psyyke on se kasvupohja, ei geenit.

    • Jooopajooo

      Mitä helvettiä.. kun jotain tekee, niin miksei sitten kunnolla.. ja jokainen kasvaa ja muotoutuu kunhan vaan treenaa, syö ja lepää oikein.

      • kehityksenehto

        Mutta kun haluaa pysyä hoikkana mallipoikana, eikä syö tarpeeksi. 2g proteiinia per painokilo/pvä on minimi, ja tasaisesti 3 tunnin välein n. 6 aterialla päivässä. Tarkoittaa 20-30g proteiinia per ateria. Päälle täysjyvähiilihydraatit, hyvät rasvat ja kasvikset ym. 80 kiloisella se tarkoittaa jo 160g proteiinia päivässä!


      • djyrhtkthgstryh

        Ei kukaan tarvitse 160 grammaa proteiinia päivittäin. Elät vitun teiniapina harhoissa.


      • Kehittynyt
        djyrhtkthgstryh kirjoitti:

        Ei kukaan tarvitse 160 grammaa proteiinia päivittäin. Elät vitun teiniapina harhoissa.

        Sä et olekaan iso bodari. Opettele syömään.


      • trefhgdtyhshbsrgthb

        En halua olla läskikasa jolla pumppu hakkaa miljoonaa muutaman askeleen otettua. Mutta sinä voit ihan rauhassa olla ja odotella kun munuaiset sanoo stop.
        Katsos kun lihaksen kasvatus ei tarkoita koon eli sen läskikerroksen kasvatusta. Mutta ethän sinä semmoisia ymmärrä, proteiinia niin paljon kehossa, että ei aivoissakaan enää toimi mikään.


      • vain_hyötyjä

        No jos offin 10-12% rasvat on susta isot. Kunnon lihaskasvu vaatii n. 2g per painokilo vrk jos tarkoitus bodata tosissaan, eikä valittaa täällä huonoja geenejä joiden takia ei tarvitsisi harjoitella;) Kun hiilihydraatit ottaa vain laadukkaista 100% täysjyvätuotteista ja kasviksista sekä käyttää ainoastaan laadukkaita rasvoja eikä syö roskaruokaa, niin rasvat pysyy alhaalla kohtalaisesta proteiinimäärästä huolimatta. Itse asiassa tuollainen proteiinimäärä ei aiheuta mitään haittoja mutta lisää lihaskasvua ja auttaa itse asiassa rasvan polttamisessa.


      • srhgbszdegbdrbdx

        Pakkisapina päästelee taas aivopierujaan. Vittu oot joku tuulennussima 60 kilonen läski joka osaa vain vittuilla anonyymisti netissä.


      • kuneikasva
        srhgbszdegbdrbdx kirjoitti:

        Pakkisapina päästelee taas aivopierujaan. Vittu oot joku tuulennussima 60 kilonen läski joka osaa vain vittuilla anonyymisti netissä.

        Ja sä taas oot joku tuulennussima 60 kilonen läski joka osaa vain vittuilla anonyymisti netissä mutta huonogeeninen vielä ;)


      • tuloksetpuhuu
        djyrhtkthgstryh kirjoitti:

        Ei kukaan tarvitse 160 grammaa proteiinia päivittäin. Elät vitun teiniapina harhoissa.

        Joo, ei tarvitse kuuskytkiloinen luuviulu tai 100 kiloinen liikkumaton läski. Mutta jos haluat bodata ja kasvattaa isot lihakset niin sitten 80 kiloinen tiukka bodaaja jo tarvitseekin (á 2g/per painokilo/pvä = 160g/pvä).


      • tdhtsghjuygshs

        Pakkisapinan aivopieruja. Mee jaa sitä paskapuhettas muiden avaruusinsinöörien kanssa.


      • tghhbsrfgthbntyr

        Pakkisapinan aivopieruja taas. Mee jaa sitä paskapuhettas muiden avaruusinsinöörien kanssa.


      • juu_uh
        tdhtsghjuygshs kirjoitti:

        Pakkisapinan aivopieruja. Mee jaa sitä paskapuhettas muiden avaruusinsinöörien kanssa.

        NO siinä mielessä olet oikeassa että pakkotoistoa tulee luettua, koska siellä on asiaa, ja oikeista pro-bodaajia, ei näitä geenijämiä itkeviä.


      • 5u6yhjk675thgrsdgtd
        juu_uh kirjoitti:

        NO siinä mielessä olet oikeassa että pakkotoistoa tulee luettua, koska siellä on asiaa, ja oikeista pro-bodaajia, ei näitä geenijämiä itkeviä.

        BUAHAHAHAHAHAHA voi vittu mikä pelle...


    • VeeÄmPee

      "Jokaisen terveen ihmisen anatomia mahdollistaa Classic Bodybuilding lihasmassatason saavuttamisen ilman aineita. "

      VMP!!!

      • trhythgshbsr

        Nämä pakkisapinat kato tietää kaiken.


      • aivan_joo
        trhythgshbsr kirjoitti:

        Nämä pakkisapinat kato tietää kaiken.

        Joo kokemusta on pakkiksen porukoilla miten jokainen on saanut Classic Bodybuilding kehon aloittaen tavisjampasta. Ei valiteta huonoja geenejä vaan kasvetaan.


      • dhtshnjsdgsg

        "Ei valiteta huonoja geenejä vaan kasvetaan."
        Johan päästi aivoton teinilegioonalainen taas aivovammailunsa liikkeelle.


    • potentiaali_ulos

      Mikään ei ole tyhmempää kuin treenata
      geenitratkaiseekaiken

      "lihaksia ns. "tosimielessä", mikäli ei omaa lahjoja. Aivan sama kuin yrittäisi opetella laulamaan, vaikkei ole minkäänlaista musikaalisuutta. Tai piirtämään ilman minkäänlaista hahmotuskykyä.

      Valitettavasti lihasharjoittelun lahjoja ei pysty analysoimaan yhtä helposti kuin vaikka musikaalisuutta (sen huomaa heti, jos joku ei osaa yhtään laulaa), vaan tulokset - tai oikeastaan niiden puutteet - huomaa vasta kuukausien jälkeen.

      Kaikista ei ole vahvoiksi eikä lihaksikkaiksi. Tähän vaikuttaa kaikista eniten perimä. Jos suvussa on ollut todistetusti vahvoja miehiä, on todennäköistä että potentiaalia on tulla itsekin vahvaksi. Taas jos ei ole, salilla voi käydä vaikka 10 vuotta mutta tulokset jäävät laihemmaksi kuin lahjakkaammalla henkilöllä, joka on treenannut alle vuoden".

      Jari "Bull" Mentulan tai Utti "Hulkki" Hietalan psyyke sun päässäsi ja tulosta tulisi myös ilman horkkaamista. Ei nyt ihan Mentulan tämän hetken h-tasoa, mutta paljon, paljon bodaajan lihasmassaa joka tapauksessa. Lihasmassa on pitkälti päästä kiinni.

    • KylläKasvaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe