ihastuminen koulussa

iloinenn

Juu näin siis kävi...
Elikkäs hän oli tutustumassa meidän luokkaan. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa... Mun sydän alko hakkaamaan tuhatta ja sataa. No kun olimme sitten tableteilla niin hän sanoi moi minulle. Sanoin takaisin epäröivästi moi. No sitten n. 1-2viikkoa sitten hän laittoi minulle whatsappissa. Hän kyseli miten menee. No sitten meni taas viikko ohi... Päätin että NYT, nyt on aika laittaa hänelle viestiä. Laitoin moi. Ja hän vastasi takaisin. Sitten juttelimme yli 2 tuntia. Kai se merkitsee jotain vai mitä? Eräs ystväni tietää että tykkään hänestä. Hän lupasi ettei kertoisi ihastukselleni. Kertoi hän kuitenkin. Olin todella vihainen. Hän kysyi minulta oliko se totta? Vastasin kyllä. Juttelimme senkin jälkeen normaalisti. Seuraavana päivänä juttelimme myös, samoin seuraavana ja sitten tullaan tänä päivään. Jaamme selfieitä toisillemme. Hän pyysi eräänä päivänä myös mielipidettä itsestään ja sanoi awwww. Tarkoittaako tämä sitä että hän ehkä tykkää minusta myös?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L4D2

      Kyllä se siltä vaikuttaisi. Pyydä vaikka jätskille tai jotai nyt ku on kesä

      • iloinenn

        Selvä sitten :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe