Kattoverhoilun korjaus vinkkejä

Saabo

Museoikää lähestyvässä lkassikossani repsottaa kattoverhoilun kangas.
Verhoilun alla on jonkinlainen puolikova, ilmeisesti muotoon valettu vaahtomuovi.
Miten irronneen verhoilu kankaan saisi kiinnitettyä?
Tuleeko koko katto purkaa?
Voiko vanhaan alustaan kiinnittää uuden kankaan tai muun materiaalin?

2

1798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaurastaOn

      Tuo ei tunnetusti ole helppo juttu ja esimerkiksi lähestulkoon kaikki Saabistit joilla oli 90-900 jostain 80-luvulta muistavat että kattoverhoilu mureni repsahti silmille eikä siitä hyvää saanut kuin uusimalla verhoilu.
      Alla oli juurikin tuommoista vaahtomuovin tapaista tavaraa.
      Jos yritit liimata,tuli kamalan näköinen ruttukasa ja jos yritit kiristää löysät pussit tai fiksata rypistymiä ei siitäkään mitään tullut koska itse kangas oli ns entinen koostumukseltaankin.
      Elikkäs hommaat uuden verhoilun jos löytyy ja et itse yritäkkään asentaa sitä ellet tosi kätevä teräshermoinen kaveri=)
      Ellei uutta löydy(älä osta mistään purkuautosta!)niin viet verhoilijalle ja etsitte suht samannäköistä materiaalia metritavarana ja asennutat sen.
      Hyvin harva huomaa vaikka ei nyt ihan just samanmoinen tulisi,mutta tulee priima!
      Museotarkastusta ei tule haittaamaan,tokko edes huomaavat ellet sano ja ymmärtävät ongelman vaikka sanoisitkin.

      • HaurastaOn

        Ai niin,unohtui sanoa että itse tuskastuin custom malliseen kattoverhoiluun joka roikkui silmillä teit mitä teit 900 Saabissani vm-87...kiskaisin koko rievun irti ja ajelin pehmusteet loistaen=huomattavasti parempi.
        Sama ongelma takatolppien verhoiluissa!
        Huonolaatuinen materiaalihan se perus-syy,täällä ei pahemmin aurinko paahda kuin jossain Kalifornia tuonneissa nähty,ne taasen auringon aiheuttamia merkki mikä merkki,ei kestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe