Oikein oli mukavaa!

EttäOsaakinOlla

4000 km kiersin kesää matkailuautolla, mukavia ihmisiä tapasin matkalla, ne yleensä liikkuivat henkilöautolla, noo muutaman Norjalaisen matkailuautoilijan kanssa vaihdettiin tietoja jne... Minulla ei ole "merkkejä" klubeista autossa ja yövyn aina ulkona "alueilta"....
Että osaakin olla liikkuminen mukavaa ;))) on on Trumatic ! Nukuttaakin niin pirun hyvin..... ilmasia kalapulliakin pistelin, ne ei pieretä niin paljon kuin pavut ja pegooni. Minä en morjestele, mutta jos joku "heilauttaa" pyrin vastaamaan.
Minulla on Fiatti, onhan sillä omat tapansa mutta niin on minullakin, kun Fiatti kelas 162 noppeutta, minä kelasin 126 painoo.... akalle.
Parasta on kuitenkin iltasella se pieni "pössäys" ;)) ! Aamupäivästä pitää kuitenkin olla ajokunnossa.... niin Fiatin kuin minunkin, on meillä tapamme.
Pysykäähän rytmissä ! niin liikenteessä kuin syrämmessännekin ! Hyvää heinäkuuta !

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa

      Kyllä reissaaminen on mukavaa, kun sen oikein oivaltaa!
      Ja esimerkillistä toimintaa tuo tuollainen että heti kertoo millä alustalla ja millä lämmittimellä auto on varustettu. Ei sitten jokisen reinon tarvitse sitä ihan asiakseen kysellä!

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Rumatikillä meidänkin Elnakki on varusteltuna. Ja tietysti Fiatti ropottivaihteilla.


    • Tyäeläkeläinen

      Mulla on Hymmermopiili Rumatikillä myös Palstavahtijoksu vaan sitä Reinoansa hokee.Pitäisi lähtee käymään Kylmäkoskella.

    • Palstavahtijoksu

      Rumatikillä minäkin jos Reinhöpinöiltä joskus kerkiän.Savossa on kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe