Onko teidänkin Jeesus elukkana teurastettu?

gksjena

Tai olenko ainoa joka ei hyväksy Jeesusta pilkkaavien oppeja?

Tietääkö joku, että mistä tämäkin teutan "PERUSTOTUUDEKSI" kirjoitus "Jasajalta" on lähtöisin?
Minun raamatussa ei elukkana Jeesusta teurastettu
mutta
onko tuo "Jasaja" joku kristittyjen epäjumala, kultavasikka vai mikä tai kuka se on?

teutan "perustotuutta" on, ettei hänessä ole sen vertaa rehellisyyttä, että vastaisia asiallisiin kysymyksiin joita hänen tekstien perusteella hänelle tehdään.
Rehellisesti vastaamattomuus osoittaa jotain kristittujen perus ominaisuutta,:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole ymmärrystä'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
JOS/KUN KRISTITTY ON IKUISESTI SYNTINEN/RIKOLLINEN, NIIN SILLOINHAN KRISTITTYJEN HERRA EI VOI OLLA JUMALA JA JEESUS SILLÄ HE OVAT KRISTILLISIÄ JA HEIDÄN LAIT JA OPIT OVAT KRISTILLISILLE eikä rikolliselle kristinuskolle.

SENKÖ VUOKSI teuta PILKKAA JA VIHAA JEESUSTA ELUKKANA TEURASTAEN TOIVOSSA, KRISTITTYJEN PERISYNTIEN ANTEEKSI SAAMISEKSI?
Mielestäni toivokin siitä, on kumottu Jeesuksen antamassa opissa:
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan;
3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."
KRISTITTYJEN RIKOLLISUUS TODISTAA, ETTÄ EIVÄT USKO JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA JA OPPEJA. JOTEN OLET TEOILLAAN, USKOLLAAN JNE ITSELLEEN TUOMION HANKKINEITA RIKOKSILLAAN, JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJINA.

POISTETTIINKO JUMALAN PILKKAA KOSKEVA LAKI SEN VUOKSI, ETTÄ RIKOLLINEN KRISTINUSKO SAISI VAPAAT SAATANALLISUUDEN OIKEUDET TOIMIA IHMISKUNTAA TURMELEVANA RIKOLLISUUTENA?

MIELESTÄNI JEESUS EI OLE ELUKKA EIKÄ ELUKKANA TEURASTETTU KUTEN teuta herransa opeillaan opettaa kaltaisilleen uskovaisille valehdellen.

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
JEESUKSEN evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54479660
"TEU. 2.4.2012 09:30
No niin , tänään on malka maanantai , huomenna tikku Tiistai jolloin
ennen vanhaan Maanantsi tehtiin puita reiluksi viikoksi , ja tiistai oli
tikkujen tekoa äänet sai hiljentyä samaan tahtiin , saatettiin tehdä
vuoden sytykkeet samalla , no ne oli maallisia puuhia .

Jasaja 53, Herran palvelijan kärsimys ja korotus.
tähän kohtaan on otettu , 52:13-15. -53:1-12. jakeet. ja sanotaan että tämä on
Vanhan Testämentin KRISTUSTA JA HÄNEN SOVITUSTYÖTÄÄN , koskevista
profetioistaan keskeisin ja tärkein se sisältää 5 suurta PERUSTOTUUTTA. :

1. kAIKKI IHMISET ON LANGENNEITA JA OMILLE TEILLEEN EKSYNEET JA
PAHANTEKIJÖITÄ .SYNTIVELAN ALAISIA , RAUHAA VAILLA.

2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "

HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

3. HÄN ELÄÄ KAUAN , SILLÄ HÄN ONM NOUSSUT YLÖS IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN .
4. SANOMAA TÄSTÄ ON SAARNATTAVA , JA JOKA SEN USKOO , SAA HERRALTA VEREN VIHMONNAN , SYNTIEN ANTEKSIANTAMUKSEKSI JA VANHURSKAUDEKSI , 8vihmonta merkitsee pirskottamista )
5. NÄIN OMASSATUNNOSSA syntien tähden "SAIRAS " PARANEE JEESUKSEN HAAVOJEN KAUTTA . HÄN SAA RAUHAN JA tuntee hänet omana vapahtajana JA HERRANAAN , TULLEN SITEN JUMALAN LAPSEKSI .

TÄLLÄ TAVALLA JUMALAN TAHTO PELASTAA SYNTISIÄ IHMISIÄ TOTEUT-
UU , KRISTUKSEN KAUTTA .
SIUNAUSTA H, VIIKOLLE. "

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

      eI OLE etkä' sinä sitä ymmärräkkään , Kun Jesaja syntyi 767, eKr. Herra teki Hänestä
      Profeetan eli Jumalan miehen n.740 eKr. ja hänestä tuli Jumalan asioitten tietäjä,
      Jesajan isä Oli Aamos 1.:1 Jesajan ,Aamoksen pojan , näky jonka hän näki Juudaasta ja Jerusalemista Ussian , Joonatamin , Aahaan ja Hi´skian, Juudaan kuninkasten päivinä..
      .
      6:8- 10. Lue. .
      .
      . Jes. ,53:7: 8 (örvelö ) on nimittänyt asiat Elukoiksi ei muut , Jesaja sanoo Karitsa .
      Teuta on sanonut Karitsa , mikset sinä kestä totuutta , Niinkuin karitsa joka teraaksi viedään. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois , mutta kuka sitä hyänen polvikunnastaan ajatteli,, ? Sillä Hänet temmattiin pois elävien maasta ;Minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi Rankaistus häntä,,
      .

    • Entinenesl

      Nimenomaan elukkana lyötiin kiinni ristinpuuhun. Mutta oikeassa olet, ei Jeesuksen opetuslapset sitä tehneet vaan nimenomaan nämä synnittömät ja puhtaat korkeasti oppineet Juutalaiset, niin kuin syntinen ryövärikin ristin puulla tunnusti Jeesuksen syyttömäksi. Huomaa; synnittömillä oli Jeesus elukkana. Juutalaiset olivat varsin siviää kansaa..

    • Entinenesl

      Mutta oikeassa olet sen suhteen että ei oikeat Jeesuksen opetuslapset raiskaa omia lapsiansa, mutta eikö se kirjoiteta että jotka Jumalasta luopuvat, he lankeavat häpeällisiin himoihin?

      • teuta

        Kyllä , ja yleensä niiden kylmyys tekee Rakastamattomuutta
        jolloin tulee tiettäväksi että se joka luulee paljon , ja ajattalee
        että toinen kannattaa toista , nyt tulee Tietäminen totuuden kanssa
        sillä ei , voida sanoa niin kuin örvelö ,miksei ? Siksei kun hänellä on
        panettelu ,vain mielessä.


    • teuta

      Ei ole eipä' juuri mainita elukkaa , kuin örvelön tekstissä.
      Raamatussa sanotaan Karitsa (paitsi panettelijat sanoo
      elukkana )

      • emfkfeåm

        Ihimiäsiä rikollidenne tappaa ja tapattaa
        mutta
        Jumalaa ja Jeesus vihaajat keksii kaikkea valheellisuuksi ja Heitä pilkkaamisia ja siksi opetat että Jeesus terastettiin koska järjettömänä saatanaa jumaloivana halusit pilkata Jeesus elukaksi, elukat ja eläimet teruatetaan mutta ihminsia tatetaan ja murhataan.
        Ei edes väärennetyssä raamatussa teurasteta ihmisiä, vaan eläimiä uhrattavaksi
        joten
        olet olet salasaatanallinen saastainen piru oppeinesi.
        Kuluttaisit aikaa vastataksesi kysymykseen:

        Mistä
        ja
        keneltä
        tämä Jeesuksen Nimeen antamasi saatanallisen törkeä vale on???

        Olet uskontunnustuksen kaltainen ääliö mutta kun osaat tuolleen Jeesusta pilkata elukaksi ja valehdella Jeesuksen Nimeen niin oppi jota esittelet on joltakin toiselta; onko se toinen saatanaa palveleva aivospessyt perkele vai onko se itse pääpiru?


      • kjhgtrew

        Ei kristillinen ihminen opeteta tallaisia rikollisia suojelevia opeja vaan järjettömät uskovaiset jotka uskontunnustuksissaan ovat luopuneet Jumalasta ja ihmisyydestään joten ovat järjettömiä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."


      • ujhnbgtfe
        emfkfeåm kirjoitti:

        Ihimiäsiä rikollidenne tappaa ja tapattaa
        mutta
        Jumalaa ja Jeesus vihaajat keksii kaikkea valheellisuuksi ja Heitä pilkkaamisia ja siksi opetat että Jeesus terastettiin koska järjettömänä saatanaa jumaloivana halusit pilkata Jeesus elukaksi, elukat ja eläimet teruatetaan mutta ihminsia tatetaan ja murhataan.
        Ei edes väärennetyssä raamatussa teurasteta ihmisiä, vaan eläimiä uhrattavaksi
        joten
        olet olet salasaatanallinen saastainen piru oppeinesi.
        Kuluttaisit aikaa vastataksesi kysymykseen:

        Mistä
        ja
        keneltä
        tämä Jeesuksen Nimeen antamasi saatanallisen törkeä vale on???

        Olet uskontunnustuksen kaltainen ääliö mutta kun osaat tuolleen Jeesusta pilkata elukaksi ja valehdella Jeesuksen Nimeen niin oppi jota esittelet on joltakin toiselta; onko se toinen saatanaa palveleva aivospessyt perkele vai onko se itse pääpiru?

        herra jumalaa jumaloiva kristitty, paavalilais-luterilaiset lestadiolaisineen ovat avoimesti ja julkisesti Jumalan ja ihmisyyden kieltäneitä rikollissia kristittyjä:
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        ja teuta on yksi monista Jumalasta luopuneista rikollisista, mm rikollisten puolustaja oppeja levittävä ja Jeesuksen Nimeen valehteleva kristitty rikollinen tunnustuksensa mukaan ikuisesti sellainen!

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        Ja kun siinä on kaikki oikein, niin silloin TÄMÄKIN ON MIELESTÄSI OIKEIN.
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky;
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        JA TÄTÄ LINJAA PIDÄT SINÄ YLLÄ ETTEI herra jumalas vihastu:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Ja erityisen "eläimellistä" saatanallisuuden pedomaisuutta, osoittaa se, että kristityissä on murhaamisen jälkeen vainajaa raiskaavia pedoja! Ilmeisesti teutan käyttämän sanamuodon mukaan samaa vainajaa raiskaavista kysymys.
        VOIKO SAIRAAMPAA SAATANALLISUUTTA EDES SAATANA ITSE OSOITTAA???
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
        KAIKEN TUOLLAISEN SAATANALLISEN TÖRKEYDEN teuta VIELÄ KUITTAA SYNTEINÄ=RIKOKSINA ANTEEKSI; todistaa kuinka sairasta sairaammasta ihmisyydestäkin luopunut saatanan palvelija voilla olla kristitytki koulutettuna "hyenaksi" tai pirua pirullisempi raakalainen peto.

        teuta, teu kirjoittelee mm näillä nimimerkeillä:
        teuta, teu, Gapriel., matti., ville, väinö, Fered. kalle jne
        JA TEUTA ESIINTYY ENIMMÄKSEEN JEESUSTA VIHAAVANA JA JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELEVANA JOKA SUORAAN; AVOIMESTI TAI SALAKAVALASTI KUTEN ESIMERKIKSI JEESUS ELUKKANA TEURASTUS OPEILLAA JULKI TUO.
        TÄSSÄ teuta YRITTÄÄ VÄITTÄÄ JEESUKSEN PERUSTANEEN RIKOLLISEN KRISTINUSKON SEURAKUNNAN JA SE ON SELVÄÄ SELVEMPI SAATANALLISUUDEN VALE JOLLA KRISTITYT OVAT saatanaan palvelevan paavalian AJOISTA EKSYTTÄNEET IHMISIÄ POIS JUMALALLISUUDESTA.
        Jeesus ei ole perustanut kristinuskon seurakuntia rikollisille:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        "MATTI 17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "

        TÄSTÄKIN SE TOTUUS SELVIÄÄÄ:
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        ((HUOMATKAA!!! että wikipedia antaa rikollisen kristinuskon sivustoillaan pitää väärää tietoa. Siis wikipedia on kirkon ohjattavissa. Joten korvatkaan yllä olevasta "kristillisten" sanalla kristittyjen sanalla.))

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.
        ---------------------------------
        Muistakaa:
        Aito, Jeesuksen seuraaja on kristillinen.
        Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.
        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:

        Kristityt=Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleinnen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        Kristilliset=Jeesuksen perustamien seurakuntien seurakuntalaisia Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien ymmärtäväisiä ihmisiä opetuslapsineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe