25-vuotiaan miehen Tinder kokemukset

FuckTinder

Päätinpä jakaa teille surkuhupaisan tarinan Tinderistä. Kerrotaan aluksi että olen 25-vuotias työssäkäyvä normaalin näköinen itsestään huolehtiva mies.

Olen kokeillut Tinderiä 2 kertaa yhteensä noin kuukauden. Käyttäessäni en edes tykännyt kaikista idiooteimmista duckface eukoista vaan yritin jo vaistomaisesti poimia vähän laadukkaampaa . No tässä match tapauksista esimerkkejä_

1. Nainen 22v. Juttu luisti hyvin ja nainen jopa ehdotti treffejä. No treffit sovittiin pikaisesti, mutta "yhtäkkiä" kyseinen eukko perui, Sanoi että hän järjestää toisen kerran. Toista kertaa ei tullut -BITCH

2. Nainen 20v. Tämänkin kanssa juttu luisti hyvin. Ensimmäisen 2-päivän jälkeen tosin kysymykset yms tuli vain minulta. Sain kyllä selville että hän oli ollut 5 eri Tinder treffeillä, joten eiköhän tuo kertonut jo kaiken olennaisen. -MSTÄYDELLINEN-

3. Nainen 23v. Tämän kanssa luulin että nyt saattaisi olla potentiaalia. Höpön löpön.
3-päivää juttua riitti sitten yllättäen hänellekkin matchejä taisi tulla niin paljon että kiinostus lopahti. Kysyin häneltä että mikäs on ku lopetit juttelun, vastauksena sain että hän "olisi kuulemma vastannu" myöhemmin. -LOL-

4. Tämä oli helvetin nopea. Todennäköisesti perinteinen. Ensin itse idiootti kyselee miten menee yms. Sitten vastattuani ja itse kysyttyäni tulee perinteinen 2-päivän hiljaisuus jonka jälkeen totean hänelle "Olisi edes kohteliasta vastata jos itse kysyit".
Tämän jälkeen hän poisti minut :DDDDD -WTFOIKEESTI-


Tämän jälkeen samantyyppisiä tapauksia on tullut muutamia.
Jos olet joskus harkinnut Tinderin poistoa suosittelen tekemään sen nyt.

23

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhehhee

      "3-päivää juttua riitti sitten yllättäen hänellekkin matchejä taisi tulla niin paljon että kiinostus lopahti. Kysyin häneltä että mikäs on ku lopetit juttelun, vastauksena sain että hän "olisi kuulemma vastannu" myöhemmin. -LOL-"

      Kyllä mulla ainakin on yleensä useampi keskustelu käynnissä, jolloin vastaaminen voi vähän viivästyä. En jaksa hengailla tinderissä 24/7 ja naurattaa kun jotkut miehet ottaa pultit siitä, etten ole heti vastannut viestiin vaikka olen ollut onlinessa. Olen ehkä vastannut jollekin muulle tai vain selaillut profiileja. Ok ymmärtäisin jos menee 3 päivää vastata, mutta tyyliin pari tuntia ja "Jaahas nyt ei sit enää vastatakaan" HUOH

    • jokumies83

      Ite 31v mies ja saldona on tasan nolla matchia jo pitemmältä ajalta :) Se oliskin ihme homma jos joskus matchi tulisi.

    • 9plus19

      Pari havaintoa:

      Nostat itsestäsi esiin sellaisia puolia kuin työssäkäyvä ja "normaalin" näköinen sekä itsestäsi "huolehtiva" mies. Se on hyvä tietää, ettet ole syrjäytynyt pummi, epämuodostunut tai jätä itseäsi lojumaan kaduille.

      Etsit vaistomaisesti "laadukkaampaa" ja selkeästi myös nuorempaa.

      Toivotan sulle hyvää yksinäisyyttä ja katkeroitumista! :D

      • lolkukk

        No olipas kypsä kommentti. Mistään katkeroitumisesta tai yksinäisyysdestä ole kysymys. Varninainen douchebag sinäkin.


      • Nohomo
        lolkukk kirjoitti:

        No olipas kypsä kommentti. Mistään katkeroitumisesta tai yksinäisyysdestä ole kysymys. Varninainen douchebag sinäkin.

        Yhdyn tähän ja mahdollisesti aloituspostaajaan


      • 9plus19
        lolkukk kirjoitti:

        No olipas kypsä kommentti. Mistään katkeroitumisesta tai yksinäisyysdestä ole kysymys. Varninainen douchebag sinäkin.

        Kunhan tuon esiin ilmeisen kovaa peppukipua aiheuttavan faktan, että meillä on taas yksi nolla joka ihmettelee kuinka "normaalin näkösellä ja työssäkäyvällä, itsestään huolehtivalla (mitä vittua se sitten ikinä tarkoittaakaan) miehellä" ei käy flaksi nettideiteillä tai tinderissä itseään nuorempien "laadukkaiden" naisten kanssa.


      • werfstgdfhyju
        lolkukk kirjoitti:

        No olipas kypsä kommentti. Mistään katkeroitumisesta tai yksinäisyysdestä ole kysymys. Varninainen douchebag sinäkin.

        Nimimerkki 9plus19 vaikuttaa itse varsin katkeralta :D


    • tässä-sitä-ollaan

      Kuukauden verran olin tuli kaksi sopivaa josta toiselle vastasin että lähdetkö iltaa istumaan terassille. Terassilta mentiin naisen luokse mutta ei naitu vasta kuin 2 viikon päästä kunoli selvää että tulee pidempi juttu.

    • 3tinder

      Mä olen 48 ja match 20v laatukissan kanssa.

      Hyvät kyydit on antanut!

      • Herätys

        Unissasi...


      • 3tinder

        V ituttaahan se tuollaisia kurpan kanssa asuvia :)))


      • jaahasss

        En tiennytkään, että maksulliset lasketaan seuraksi/seurusteluksi nykyään, pitänee lähteä filippiineille halpoihin huoriin ja kehuskella haaremilla.


    • asennevammako

      Sun tapa puhua muista on jo niin vastenmielinen. Ehkäpä naiset huomasi sen ja perääntyivät (ajoissa)!
      Jokainen löytäköön kaltaisensa. Kyllä joku bitch vielä pysähtyy pidemmäksi aikaa.

      • nsiudfo

        Ihan sama tuli mieleeni, kun luin juttua.


      • komppaus

        Minullakin.


    • Itsekkin tinderiä kokeilleena voin sanoa että siinäpä vasta kokemus. Löytyy sieltä tosin järkeviäkin naisia vaikkei sitä kemiaa löytyisikään. Poistin sen ihan turhana koska etsin jotain muutakin kuin pelkkää ulkonäköä. Pitää siellä päässäkin olla jotain muuta kuin tyhjää

      • Juuri näin. Samoilla linjoilla.


    • Itse olen sieltä löytänyt oikein kauniin, fiksun ja hauskan naisen, joka vieläpä itse teki aloitteen.

    • kummatimbe

      Mitenkäs tuon tinderi oikein toimii, jos hakukriteerit menee ristiin? Jos minä haen esim. 25-35v naisia ja olen itse 30v, mutta nämä 25v naiset hakevatkin vain vaikkapa 25-29v miehiä. Ilmeisesti menee niin että minulla nuo naiset näkyy, mutta minä en näy naisille? Entäs jos tykkään, niin näynkö sitten vaikka ikä ei menekään kriteereihin?

    • OllakkoTinderissäVaiEikö

      Tinderissä on mielestäni potentiaalia, joka menee hukkaan erityisesti Suomalaisilla, kun meillä ei ole kunnollista treffailukulttuuria. Ensinnäkin Tinderin pinnallisuus kärjistää sitä tosiasiaa, että haetaan koko ajan parempaa eikä tutustuta oikeasti siihen yhteen henkilöön kerralla. Oikeastaan tämä on koko nettitreffailun akilleen kantapää. Ihmiset hakevat koko ajan sitä parempaa tai omiin pinnallisiin kriteereihin paremmin sopivaa kumppania. Uskaltaisin väittää, että töiden, harrastusten tai vastaavien parista löytyneet kumppanit ovat usein pidemmän tutustumisen tai tuntemisen kautta tulleita, jolloin ollaan oikeasti ihastuttu siihen ihmiseen tai sen ihmisen johonkin sisäiseen piirteeseen eikä ulkoisiin tekijöihin. Useimmiten on annettu aikaa toiselle ehkä jopa tietämättään, kun tutustuminen on tapahtunut ajan kanssa. En väitä, että ulkoisilla tekijöillä ei olisi silloin merkitystä, mutta väitän, että niillä on merkitystä huomattavasti vähemmän kuin netissä/Tinderissä, jossa emme edes suostu antamaan mahdollisuutta omien rajaustemme ulkopuolelle jääville henkilöille. Kannusteena tuohon voisi tietysti sanoa, että jossain on joskus sanottu meistä noin 10% löytävän sen "oikean". Eli jos siis haluamme saada paremmat mahdollisuudet sen oikean löytämiseen, niin kannattaa ihan oikeasti höllentää niitä kriteereitä ja antaa ihmisille aikaa näyttää keitä ovat useampien treffien tai tapaamisten merkeissä :)

      Toisaalta täytyy muistaa myös, että Tinder on meille vielä suhteellisen uusi lelu ja uusi tapa treffailla. Mistä sitä tietää tuleeko ihmisistä fiksumpia vai tyhmempiä sitä käyttäessään :)

      Itse ainakin näen Tinderin vain yhtenä mahdollisena tapana tavata uusia ihmisiä. Ei se hyvä kanava ole mielestäni hieman epäterveen nettitreffailukulttuurin vuoksi, mutta kanava kuitenkin.

      • Tinder on hyvä raakile aplikaatio ja sopii parhaiten pinnalliseen seuranhakuun. Itse odottelen tinderin kaltaista ohjelmaa joihin on lisätty hakukriteerejä. Muutamalla täsmentävällä kysymyksellä hakukriteereihin saisi aikaan todella laadukkan sovelluksen. Esim. Etsitkö seikkailuseuraa vai seurustelua? Tupakoitko? Etsitkö lenkkipolulla vai viihteellä viihtyvää seuraa? Nämä nyt joitain esimerkkejä mahdollisista kysymyksistä. Liian suuret hakukriteerit, kuten suomi24 treffeissä saa ihmiset sulkemaan itseltään monta hyvää mahdollisuutta liiallisten kriteerejen takia. Jo tuolla ensimmäisellä kysymyksellä saisi rajattua todella hyvin sen mitä tinder sinulle suoltaa ja luultavasti samanhenkiset ihmiset kohtaisivat paremmin. Tarjontaa on vain nykyään liikaa. Itse poistin sen lähinnä juuri tuon takia. Ei ole mitään järkeä, kun matchejä tulee 5-15 päivässä ja naisille vielä varmasti enemmän. Jos jollain nyt tulee mieleen, että olin vaan swaipannu kaikille likea niin ei. Katsoin jokaisen profiilin ennen juuta tai eitä.


    • eläyksin

      Tuon sinun tekstisi perusteella oletat, että naisten pitäisi heti sitoutua vain sulle puhumiseen ja nimenomaan vain tavata sinua sen keskustelun aikana, ei se kuule niin mene... Tunnut myös vetävän koko hernepussin nenään kun ei vastausta tule.

      Vaikutat helvetin itsekkäältä ja ainakin lyhyen arvion mukaan olisitkin luultavasti helvetin kontrolloiva suhteessa eli kaikin puolin täysi kusipää joka ei kyllä ansaitse kuin toisen vastaavanlaisen kusipään seurakseen.

      • eeekki

        Hienoa että palstan femakkopartio on hereillä myös yöaikaan, suomen turvallisuus on hyvissä käsissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe