Tämmönen ongelma: mondeo pelaa mainiosti paikallisajossa mutta kun ajan vaikka puolitoista tuntia yhteenmenoon, alkaa pikkuhiljaa ilmestyä nykimistä ja parhaimmillaan tehot katoaa (ei ota kierroksia 3000 enempää). Himaan pääsin nipin napin. Aamulla pelas taas ihan ok. Kun taas parin viikon kuluttua tuli reissu, jossa oli tarve ajaa yhteen menoon se parisen tuntia niin alku meni hyvin mutta taas nykiminen alkoin ja sitten oli pakko ajaa ihan hissukseen (ei siedä kaasua).
Vaihdoin pa-suodattimen uuteen ja tsekkasin, miten bensasytö toimii letkut irti.
Virta-avain virta, niin ruikkasi vähän bensaa (lopetti itsekseen tulon) ja vasta startatessa alkoi bensaa tulla, ei kauheen voimakkaasti mutta startin tahdissa pulputtamalla. Letkut kiinni ja kylmänä heti lähti käyntiin. Ja siis paikallisajossa pelaa mainiosti, kun lenkit on alle tunnin mittaisia.
Alle 200 t ajettu, tulpat vaihdettu. Mitä arvioisitte viaksi ?
1,8 Duratec -02 bensa, tehot katovat
8
974
Vastaukset
- 2589
Imuilma määrä mittari voi aiheuttaa tuollaista, olisko nokinen?
- nokikolari
Pelaa paikallisajossa ! Eikö noki silloin peitä ?
- mahtasollahintava
Joo sulla on ny sit samaa vikaa ku jenkki nitros, ei muuta kun uusi kaasuläppä kotelo kehiin jovain loppuu nikotukset mollukassa!
- paaliinnnn
mahtasollahintava kirjoitti:
Joo sulla on ny sit samaa vikaa ku jenkki nitros, ei muuta kun uusi kaasuläppä kotelo kehiin jovain loppuu nikotukset mollukassa!
Eli tarkoitat, että tallinnaan bussilla ja täysi satsi viinaa.
Ja rahathan tuli auton paalauksesta.
Sitähän neuvosi tarkoitti.
- Töks.töks
Ilmamäärämittari, jos on samat taudit kuin Zetecissä.
- paikallisajoa
Pelaa paikallisajossa, eikö silloinkin mittarin pitäisi olla sökönä?
- komeekotelo
Puolat paistunu kannen alla karrelle!
- Ex_mondeomies_powershift
MAF-anturi ja 1-lamda kestävät normaalisti tuon 150tkm, sitten alkaa tulemaan mystisiä vikoja. Mm.alavääntö katoaa, koneesta ikäänkuin puuttuu tehoa, polttoaineen kulutus kasvaa n.1,5-2l/100km, tyhjäkäynti vaeltaa/tai nousee korkeaksi (1200-1500r/min) kuin ryyppy olisi päällä ilman mitään näkyvää syytä.
Myös polttoainepumppu (riittävä tuotto/paine) ja polttoaine suodatin kannattaa tarkistaa/vaihtaa uuteen.
Jos kone toimii, mutta auto ei kulje, katse kiinnittyy durashift-laatikkoon jos auto on automaattiaskilla. Siihen pitäisi vaihtaa öljyt imuvaihtona 20 000km välein, huollon väite ikuisesta öljystä on palturia, laiminlyömällä öljynvaihto aski on selvä/kaput 150-200tkm kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
- 2002801
- 222618
- 492588
- 202466
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412305Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101753Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241707- 371560
- 181416