Peugeot 307, onko millainen?

kinostunut

Onko kellään kertoa kyseisestä automallista kokemuksia, vai onko auto laadultaan täysi susi, kun Nettiautosta näyttää saavan kyseistä mallia aika edullisesti, vähän olen katsellut tuommoista pirssiä seuraavaksi autoksi..

Onko noissa mitään herkästi vikaantuvia kohteita, ja miten luotettavuuden kanssa, onko kokonaisuutena luotettava? Kuuleman mukaan näissä on ollut näitä häiriöilmoituksia, ja muita sähkövikoja mutta koskeeko ne koko mallisarjaa vai uudempia malleja?..

28

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostinjuuri

      Ihan hyviä autoja hintaan nähden. Tutki yksilö tarkasti ja ettei siinä ole mitään vikoja mm. seuraavissa ilmastointi, ESP,ABS, jäähdytys (katso että nousee normaalilämpö 90 ja pysyy siinä myös paikoillaa käydessä), moottori. Jotain raidetangonpäitä joutuu uusimaan katsastukseen (9,90 kappale). Alustan kolinat kuulee koeajolla. Penkinlämmittimet lienee rikki ja radio kuuluu huonosti - noista voit tinkiä.

      • exsw

        Tuulilasissa oli päässyt juttuun missä lueteltiin huonoimpia kestotesti tuloksia.
        Itselläkin oli tuommoinen sw tila-auto 6-paikkaisena ja voin vakuuttaa että siinä yksilössä oli uskomaton määrä vikoja. Jos laitan tähän mitä kaikkea siihen tehtiin niin minua aletaan haukkua provoilijaksi. Jos kyseessä on 1,6l bensa niin tarkasta myös mahdollinen kannen vesivuoto kuljettajan puoleinen etunurkka eli edestä katsottuna oikealla puolella, mulla tihkui nestettä ja sen piti korjaantua tiivisteen vaihdolla mutta lopulta siinen jouduttiin vaihtamaan koko kansi. Laitan myös mitä mulla vaihdettiin 40tkm aikana, eli ostin auton 30tkm. ajettuna ja pois lähti meiltä 70tkm ajettuna. Käsijarruvaijerit, vilkku/valovaihdinpaketti 2 kertaa, venttiilin hydraulinostajat, kuskin oven lukko 2 kertaa, keskuslukituksen joku hemmetin releboksi, alatukivarsi siitä kun oli pettänyt joku kumin vulganointi, puhaltajan moottori, ns. koiranluut eli kallistuksenvakaajan nivelet ja todellakin kruununa oli tuo uuden moottorin sylinterikannen vaihto kun ei pysynyt jäähdytysnesteet sisällä. En hyvällä tahdollakaan suosittele tuota 307 mallia kenellekkään! Varmasti osa niistä on ihan kelpo kulkuvälineitä mutta minulla oli aivan uskomattoman huono tuuri. Sitten vielä että mielestäni yllättävän kylmä talvella.


      • SebLöe
        exsw kirjoitti:

        Tuulilasissa oli päässyt juttuun missä lueteltiin huonoimpia kestotesti tuloksia.
        Itselläkin oli tuommoinen sw tila-auto 6-paikkaisena ja voin vakuuttaa että siinä yksilössä oli uskomaton määrä vikoja. Jos laitan tähän mitä kaikkea siihen tehtiin niin minua aletaan haukkua provoilijaksi. Jos kyseessä on 1,6l bensa niin tarkasta myös mahdollinen kannen vesivuoto kuljettajan puoleinen etunurkka eli edestä katsottuna oikealla puolella, mulla tihkui nestettä ja sen piti korjaantua tiivisteen vaihdolla mutta lopulta siinen jouduttiin vaihtamaan koko kansi. Laitan myös mitä mulla vaihdettiin 40tkm aikana, eli ostin auton 30tkm. ajettuna ja pois lähti meiltä 70tkm ajettuna. Käsijarruvaijerit, vilkku/valovaihdinpaketti 2 kertaa, venttiilin hydraulinostajat, kuskin oven lukko 2 kertaa, keskuslukituksen joku hemmetin releboksi, alatukivarsi siitä kun oli pettänyt joku kumin vulganointi, puhaltajan moottori, ns. koiranluut eli kallistuksenvakaajan nivelet ja todellakin kruununa oli tuo uuden moottorin sylinterikannen vaihto kun ei pysynyt jäähdytysnesteet sisällä. En hyvällä tahdollakaan suosittele tuota 307 mallia kenellekkään! Varmasti osa niistä on ihan kelpo kulkuvälineitä mutta minulla oli aivan uskomattoman huono tuuri. Sitten vielä että mielestäni yllättävän kylmä talvella.

        Huonoa tuuria tosiaan, minulla oli käytössä vuoden 2006 mallia oleva 1.6 307, ajoin sillä 87.000km.
        Vuosihuollot, muutamia polttimoita per vuosi ja yksi koiranluu....siinä vikalista koko taipaleelta. Akku vaihdettiin myös ihan loppupuolella, murheeton ei vikoja ei yhtään ylimääräistä pajalla käyntiä.
        En ainakaan minä pysty pahemmin valittamaan.


      • juuriostin
        exsw kirjoitti:

        Tuulilasissa oli päässyt juttuun missä lueteltiin huonoimpia kestotesti tuloksia.
        Itselläkin oli tuommoinen sw tila-auto 6-paikkaisena ja voin vakuuttaa että siinä yksilössä oli uskomaton määrä vikoja. Jos laitan tähän mitä kaikkea siihen tehtiin niin minua aletaan haukkua provoilijaksi. Jos kyseessä on 1,6l bensa niin tarkasta myös mahdollinen kannen vesivuoto kuljettajan puoleinen etunurkka eli edestä katsottuna oikealla puolella, mulla tihkui nestettä ja sen piti korjaantua tiivisteen vaihdolla mutta lopulta siinen jouduttiin vaihtamaan koko kansi. Laitan myös mitä mulla vaihdettiin 40tkm aikana, eli ostin auton 30tkm. ajettuna ja pois lähti meiltä 70tkm ajettuna. Käsijarruvaijerit, vilkku/valovaihdinpaketti 2 kertaa, venttiilin hydraulinostajat, kuskin oven lukko 2 kertaa, keskuslukituksen joku hemmetin releboksi, alatukivarsi siitä kun oli pettänyt joku kumin vulganointi, puhaltajan moottori, ns. koiranluut eli kallistuksenvakaajan nivelet ja todellakin kruununa oli tuo uuden moottorin sylinterikannen vaihto kun ei pysynyt jäähdytysnesteet sisällä. En hyvällä tahdollakaan suosittele tuota 307 mallia kenellekkään! Varmasti osa niistä on ihan kelpo kulkuvälineitä mutta minulla oli aivan uskomattoman huono tuuri. Sitten vielä että mielestäni yllättävän kylmä talvella.

        Tuo sylinterin kannen vaihto viittaa mielestäni siihen että se flekti ei ole toiminut ja edellinen omistaja on sen vienyt liikkeeseen keittämisen jälkeen ja kansi kiero - ja josta joku on vähän ajetun loistoyksilön ostanut.. Tarkistuslistalla oli moottorilämmöt ja tuo tarkentaa miksi se pitää todellakin tehdä...

        Mutta edelleen kannattava ostos hintaan nähden. Kansiongelmat ei voi olla näkymättä ostaessa - haistele, avaa öljykorkki - ei saa olla kellertävää hyhmää ja tarkasta paisuntasäiliö. Helpoimmalla pääsee tietenkin ostamalla 2-litrainen.


      • exsw

        Siinä mielessä oli mielenkiintoista kun merkkiliikkeen huollon kaveri osasi suoraan kohdistaa katseensa siihen yhteen paikkaan, ja totesi että siitähän se vuotaa mistä yleensäkkin.Mainitsi että kyseisessä kohdassa kannessa olisi todella ohut kannas josta rupeaa herkästi vuotamaan. Muuten se flekti toimi moitteettomasti ja autossa oli onneksi huoltosopimus muuten tuon kanssa olisi tullut henkilökohtainen konkurssi. Huom. vielä että ostin tuon vain 1v. ja 30tkm ajettuna ja oireet tuli n.60tkm kohdilla, auto oli merkkihuollettu.


      • SebLöe
        exsw kirjoitti:

        Siinä mielessä oli mielenkiintoista kun merkkiliikkeen huollon kaveri osasi suoraan kohdistaa katseensa siihen yhteen paikkaan, ja totesi että siitähän se vuotaa mistä yleensäkkin.Mainitsi että kyseisessä kohdassa kannessa olisi todella ohut kannas josta rupeaa herkästi vuotamaan. Muuten se flekti toimi moitteettomasti ja autossa oli onneksi huoltosopimus muuten tuon kanssa olisi tullut henkilökohtainen konkurssi. Huom. vielä että ostin tuon vain 1v. ja 30tkm ajettuna ja oireet tuli n.60tkm kohdilla, auto oli merkkihuollettu.

        Autosi 'vikatilastoa' ei missään tapauksessa pidä yleistää ja tuntuu uskomattomalta.
        Kaikissa autoissa on vikoja, mutta jos auto huolletaan ei noilla kilometreillä pidä esiintyä luettelemiasi ongelmia....?


      • nunnukalailaalaaa

        Meinaat että kun noihin kilometreihin mennessä on ollut takana jo yksi huolto (30tkm), niin sen väliinjättäminen olisi rikkonut käsijarruvaijerit, vilkku/valovaihdinpaketin 2 kertaa, venttiilin hydraulinostajat, kuskin oven lukon 2 kertaa, keskuslukituksen releboksin, alatukivarren, puhaltajan moottorin, ns. koiranluut eli kallistuksenvakaajan nivelet ja sylinterinkannen.

        Aika velhoja ovat noissa merkkihuolloissa kyllä...


      • SebLöe
        nunnukalailaalaaa kirjoitti:

        Meinaat että kun noihin kilometreihin mennessä on ollut takana jo yksi huolto (30tkm), niin sen väliinjättäminen olisi rikkonut käsijarruvaijerit, vilkku/valovaihdinpaketin 2 kertaa, venttiilin hydraulinostajat, kuskin oven lukon 2 kertaa, keskuslukituksen releboksin, alatukivarren, puhaltajan moottorin, ns. koiranluut eli kallistuksenvakaajan nivelet ja sylinterinkannen.

        Aika velhoja ovat noissa merkkihuolloissa kyllä...

        Juuri nuo ovat uskomattomia ja tällä palstalla valitettavasti noin puolet kirjoittelusta on provo pohjaista?
        En väitä mitään....mutta eiköhän ne vilkkuviikset saa hajalle ihan fyysisellä käsittelylläkin....samaten muutkin mainitut jutut...?
        Jos kysymys on ollut normaalista ajosta, en jaksa uskoa...jotain oleellista on mainitsematta?


      • exsw

        Valitettavasti tämä kirjoitus jonka laitoin ihan vaan siksi koska petyin melko pahasti, autossa oli onneksi huoltosopimus ja kaikki meni takuuseen. Moottori ei ylikuumentunut missään vaiheessa ja se flektikin toimi moitteettomasti kun joku viittasi kansiongelmien syntyyn aikaisemmin. Myönnän että kukaan ei usko tuota todeksi ja olen kyllä kuullut myös positiivisia kokemuksia ko. Pösöstä mutta mulle sattui varmaan se ns. Maanantaikappale.


      • Monimerkkimies

        Olet kirjoittanut palstaetiketin vastaisesti. Täällä ei Pösöstä saa sanoa poikkipuolista sanaa, oli perusteita tai ei. Mahdolliset murheet ovat aina käyttäjälähtöisiä ja huonosta huollosta tai väärästä käytöstä johtuvia, oli sitten kyse vaikka parkkitutkan anturista.

        Itse olen ajellut vähän kaikenmerkkisillä autoilla ja neljä viimeistä vuotta 407:lla, jolla ajattelin myös jatkaa vielä jokusen vuoden. Ei sekään täydellinen auto ole mutta ihan hyvin hoitaa hommansa kuitenkin. Sen sijaan näiden merkkikeskusteluden fanaattisuuden taso on jotain johon en ole minkään muun merkin kohdalla törmännyt.


      • exsw

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi kun kerroin omakohtaiset kokemukset, siksi en juurikaan viitsi kirjoittaa tänne koska jos se on negatiivista heti haukutaan provoilijaksi. Kaikilla merkeillä on varmasti murheellisia yksilöitä tai malleja aina välillä.


      • AutoPena

        Olen ajanut 307 SW 1.6:lla nyt 90 tuhatta 4.5 vodessa (auton mittarissa nyr 160 000) jokainen katsastus mennyt huomautuksitta yhtään niveltä ai vaihdettu, jarrut käyty kerran läpi , startti 140 tuh (70 euroa) Paras autoni 42 vuoden ja n.miljoonan kilometrin aikana. Seuraavakin on PÖSÖ.


      • ERommel
        Monimerkkimies kirjoitti:

        Olet kirjoittanut palstaetiketin vastaisesti. Täällä ei Pösöstä saa sanoa poikkipuolista sanaa, oli perusteita tai ei. Mahdolliset murheet ovat aina käyttäjälähtöisiä ja huonosta huollosta tai väärästä käytöstä johtuvia, oli sitten kyse vaikka parkkitutkan anturista.

        Itse olen ajellut vähän kaikenmerkkisillä autoilla ja neljä viimeistä vuotta 407:lla, jolla ajattelin myös jatkaa vielä jokusen vuoden. Ei sekään täydellinen auto ole mutta ihan hyvin hoitaa hommansa kuitenkin. Sen sijaan näiden merkkikeskusteluden fanaattisuuden taso on jotain johon en ole minkään muun merkin kohdalla törmännyt.

        Et ole sitten käynyt katsastamassa VW- sivustolla sikäläistä keskustelua.


      • Seb.Löe
        exsw kirjoitti:

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi kun kerroin omakohtaiset kokemukset, siksi en juurikaan viitsi kirjoittaa tänne koska jos se on negatiivista heti haukutaan provoilijaksi. Kaikilla merkeillä on varmasti murheellisia yksilöitä tai malleja aina välillä.

        Ei täällä ketään haluta haukkua provoksi, mutta valitettavasti sellaisia on aika paljon jotka ainoastaan syöttävät autosta huonoa mainosta....ilman kunnon asiaa?


    • 407_on_parempi

      Hei, Osta mieluimmin 407 sedan niin saat selvästi enemmän laatua kohtuuhintaan. Itselläni on vuoden 2004 mallia oleva 407 sedan 2.0 diesel automaatti runsailla varusteilla Saksasta tuotuna. Netistä löytyy hyviä tuotnifirmoja, jotka toimittavat auton sinulle jopa hengästyttävän nopeasti (kahdessa viikossa). Laakereiden ja antureiden kulumisia on ollut kuten jokaisessa autossa. Mutta on Peugeotin loistomalli kohtuuhintaan.

      • ei407aa

        Tuo neuvo on typerä ja sitä ei kannata noudattaa. 407:kaan tulee lisänä seuraavat viat: taka-akselin tuennat joka katsastukseen, penkki menee rikki (fyysisesti!), ilmastoinnin putki katkeaa tulipellin lähistöltä ja korjaus ei onnistu ilman koelaudan purkua yms., pakoputki katkeaa väärän suunnittelun johdosta jne.


      • Autoilijaggfd
        ei407aa kirjoitti:

        Tuo neuvo on typerä ja sitä ei kannata noudattaa. 407:kaan tulee lisänä seuraavat viat: taka-akselin tuennat joka katsastukseen, penkki menee rikki (fyysisesti!), ilmastoinnin putki katkeaa tulipellin lähistöltä ja korjaus ei onnistu ilman koelaudan purkua yms., pakoputki katkeaa väärän suunnittelun johdosta jne.

        Oletkohan tosissasi? Minulla on 2 kpl 407 dieseleitä, joissa on yhteensä 460.000km. Taka-akseleille on vaihdettu koiranluut kertaalleen. Penkit ovat vielä kuin uudet. Verhoilut ovat erittäin kestäviä, samoin istuimien rungot. Toiseen autoon on vaihdettu hiljattain uusi ilmastoinnin kompressori. Parin vuoden välein tehty ilmastointien huollot. Ei muita ilmastointiin liittyviä murheita. Pakoputket ovat alkuperäiset, eikä niille ole tarvinnut tehdä mitään. Minusta 407:t ovat osoittautuneet erittäin kestäviksi autoiksi.


    • Älävahingossakaankoske

      Kierrä kaikki kolmenollaseiskat mahdollisimman kaukaa sillä huonompaa autoa saa etsiä vaikka kuinka kauan eikä silti löydy !

      • uzudifjfudzixi

        Noh noh... Megane on ainakin laadullisesti huonompi


    • Ei_bensana

      eikä 1.6 HDI, jos ajettu yli 200 tkm. TI-miehille mainio vapaa-ajan harrastuskohde ja tilaisuus tutustua läheltä ranskalaiseen autotekniikan. Väyläsähköineen oikea mysteeriö jopa merkkihuolloille.

    • SebLöe

      Liikenteessä suhteellisen paljo 307 malleja, halpa ja suhteellisen huoleton.
      Nivelet ja laakerit hoituvat tee se itse mieheltä ja halvat osat.
      Kori näissä on yksi parhaita...kuten kaikissa pösömalleissa, ette juuri näe ruosteista pösöä jos ikää on enintään 20-vuotta.
      Ei pitäisi olla suuria ongelmia, kuten VAG-tuotteissa on....siis TSI ja DSG...ovat todella isoja murheenpesiä....yksinkertaisesti hyvä ja halpa käytettynäkin.

    • sellainense

      Nyt ajanut omalla kymppitonnin noin puolessa vuodessa. 1.6. bensa viistoperä -04. Takaluukun lukko reistailee kovilla pakkasilla, luukku jää auki, kuun asento saattaa vaikjuttaa asiaan. Bensan hajua tulee sisään kun tankki alkaa tyhjenemään. Yksi alapallonivel. Yksi ajovalopolttimo. Ilmastointi vuotaa jostain ja ei toimi (en korjauta). Etujarrut aavistuksen ravistaa. Alusta kolisee (ominaisuus). Ajotietokone ei toimi. Löysähkö vilkun viiksi. Katsastuksesta läpi kuitenkin moitteitta. Iso tuulilasi tuntuu tehokkaasti nappaavan kaikki lentävät kivet pintaansa. Lähinnä kaikki viat ovat tuollaisia pieniä jotka eivät haittaa päivittäisessä käytössä ainakaan itseäni mitenkään. Missä yli 10 vuotisessa autossa näitä ei olisi? Auto kuitenkin kulkee ihan mainiosti eteenpäin ja on hyvä ajettavakin kokoisekseen. Matka jatkuu.
      Hintaansa nähden ollut minusta todella hyvä käyttöauto. Vienyt noin 6,5ltr/100km. Tiloiltaan loistava. Kuljettanut fillareita, sänkyjä ja kirjahyllyjä. Farkulla varmaan kuskaa jo kulmasohvia ja takkoja.. :)

    • Feline_307

      2 litrainen vm.2008 3D Feline (130kW) vaimon kauppakassina ollut uudesta lähtien. Ajettu 127tkm ja noin 100tkm:n kohdalla kytkin ja jarrulevyt ja palat vaihdettu. Käsijarruvaijeri vaihdettu ja xenon polttimot myös noin 100tkm kohdalla. Lisäksi kummankin puolen lämmönsäätimen muoviset rattaat korjattu korjaussarjalla (n.25€ itse tehtynä). Polttimoita menee ehkä useammin, kuin muissa autoissani, mutta muuten ollut ihan ok. peli. Ai niin jäähdytysnesteen määrän varoitusvalo ja teksti ilmestyi aina aika ajoin, vaikka nesteet olivat kunnossa. Puhdistin anturin ja yritin etsiä netistä varaosaakin, mutta kun ei löytynyt, niin otin piuhan pois. Tuossa kun on sekä veden- että öljynlämmön mittari eli pitäisi huomata, jos vedet häviää.

    • Miespohjolan

      11 vuotta ollut 1,6 litran bensamoottorilla, ajettu 300000 km, tyyppivika starttimoottori, joka vaihdettu kahdesti, alkuperäinen akkukin toimii. Alustan kuluvat osat jarrupalat, etupään jarrulevyt, nivelet vaihdettu ensimmäisen kerran vasta 250 tuhannen kilometrin jälkeen. Ei varoitusvalo-ongelmia, renkaat ja muutkin osat kohtuuhintaisia, bensiinin kulutus koko ajan tehtaan ilmoittaman mukainen, ei kuluta moottoriöljyä. Autokaupat eivät ota vaihdossa uuteen, mutta kun toimii tämäkin hyvin, niin jatkan ajamista Pösöllä ja jätän uudet autot autokauppaan. Koirat haukkuu Peugeot 307 Wagon kulkee.
      Kaikissa automerkeissä huoltaminen pitää auton kunnossa.

    • kinostunut

      Kiitoksia kokemuksia jakaneille! Tuolloin vuonna 2015 minusta ei tullut vielä Pösökuskia, mutta nyt on eilisestä alkaen ollut alla tuommoinen vuoden 2005 farkkumallin S-Edition Business kolmenollaseiska 1,6l koneella, ja ajettu vähän yli 300tkm, ja olen kyllä todella tyytyväinen autoon. Tänään käytin auton katsastuksessa ja meni läpi heittämällä kaikilta osin..

      • ostinmyös

        No pitkään sulla kuitenkin meni tuohon hankintaan.
        No minä ostin myös taanoin 307 farmari trendyn 1.6 bensan 2006 ja on hyvä auto hintaan nähden,sisältä tosi siisti ja kulumaton,päältä ruosteeton.

        Kilometrit 282000 ja kone tosi hyvä,pienellä menee kun osaa ajaa pintakaasuulla.

        Tosi hiljainen koneen ääni,nyt pitää etsiä ne hiljaiset kesä renkaat,oisko nokian blackit.

        Nykyaikainen se on mitä monet muut saman ikäluokan autot.


      • kinostunut
        ostinmyös kirjoitti:

        No pitkään sulla kuitenkin meni tuohon hankintaan.
        No minä ostin myös taanoin 307 farmari trendyn 1.6 bensan 2006 ja on hyvä auto hintaan nähden,sisältä tosi siisti ja kulumaton,päältä ruosteeton.

        Kilometrit 282000 ja kone tosi hyvä,pienellä menee kun osaa ajaa pintakaasuulla.

        Tosi hiljainen koneen ääni,nyt pitää etsiä ne hiljaiset kesä renkaat,oisko nokian blackit.

        Nykyaikainen se on mitä monet muut saman ikäluokan autot.

        No, joo pitkään siinä meni, mutta ei ollut silloin meikäläisen hintaluokkaan sopivaa autoa tarjolla tuosta "uudemmasta" päästä, ja tuo mikä nyt on niin se on ollut samalla omistajalla viimeiset 10 vuotta, ja on kyllä kaikinpuolin siistikuntoinen pirssi. Vielähän tuossa on opettelua, että mistä toimii mikäkin systeemi mutta on niitä oppinut käyttämään tässä pikkuhiljalleen.. :D


    • ostinmyös

      Onhan sitä opettelua toki,en minäkään ole omistanut kuin ehkä alta kaksi kuukautta,mutta kilometriä tulee melko vauhdikkaasti.

      Opettelin ajotyylin tuohon ja sain kulutusta laskettua mukavasti,ja nyt etsin sitten tulevaksi kesäksi hyviä hiljaisia renkaita.

      Lappiin lähtö on kesäkuun alussa kolmella hengellä joista yhden meistä paino on luokkaa 130kg jos enemmänkin.Tuon päälle suuri koira konttiin siis suurempi kuin sakemannit tai rotikat,sekä tavarat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe