Missä fiksut aikuiset keskustelijat?

bear_nick2

Mistähän tämmöisiä harvinaisuuksia löytyy? Palsta olisi tässä olemassa, mutta käyttäjät puuttuvat.

104

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljflajfhjadf

      provo älkää vastatko

      • Ei ole provo, mutta kiitos vastauksesta kumminkin.


    • ettahdotunkua

      Fiksut siihen ikään vartoneet aikuiset löytynevät omalta alueeltasi. Haittaaxe, että ihmisetkin saa olla aikuisia...

      • Ei haittaa. Teini kik ei kiinnosta, lääkekuurilla oleville ano-aliaksille juupas-eipäs -filosofointi tai virtuaalishakki ei kehitä, joten mitä täällä on oikeasti vaihtoehtona?


      • oikeahomo

        Sinun vaihtoehtosi on lopettaa tälle palstalle kirjoittelu ja hankkia elämä.


      • oikeahomo kirjoitti:

        Sinun vaihtoehtosi on lopettaa tälle palstalle kirjoittelu ja hankkia elämä.

        Koetko, että tämä palsta ei voisi olla muuten parempi ja asiallisempi? Eikö samat kantis-vänkkääjät voisi keskustella asiaakin, kun täällä kuitenkin kaikki ollaan? Ja näköjään Qruiserista tänne siirtyneet.

        Vai pitääkö aloittaa politiikan puhuminen? :P

        Mainitsepa muistin virkistämiseksi ne omat tänne kirjoittamasi asialliset aloitukset tai kommentit minulle. Tämä ei ole haaste, eikä vittuilua. Pelkkä pyyntö.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Koetko, että tämä palsta ei voisi olla muuten parempi ja asiallisempi? Eikö samat kantis-vänkkääjät voisi keskustella asiaakin, kun täällä kuitenkin kaikki ollaan? Ja näköjään Qruiserista tänne siirtyneet.

        Vai pitääkö aloittaa politiikan puhuminen? :P

        Mainitsepa muistin virkistämiseksi ne omat tänne kirjoittamasi asialliset aloitukset tai kommentit minulle. Tämä ei ole haaste, eikä vittuilua. Pelkkä pyyntö.

        Missä bear sinun asialliset kirjoitukset ovat ?


      • aapolappi kirjoitti:

        Missä bear sinun asialliset kirjoitukset ovat ?

        No, justhan tässä yritän yhtä asiaketjua luoda.

        Henkilökohtaiset antipatiat tai anojen takaa feikkailut voisi unohtaa edes yhdessä ketjussa?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        No, justhan tässä yritän yhtä asiaketjua luoda.

        Henkilökohtaiset antipatiat tai anojen takaa feikkailut voisi unohtaa edes yhdessä ketjussa?

        Olenko sitten tehnyt jotain väärin tässä keskustelussa ?


      • aapolappi kirjoitti:

        Olenko sitten tehnyt jotain väärin tässä keskustelussa ?

        Kommentoit piipparin kanssa ja piippari kommentoi sinulle. Siinä se tuhon kaava on pähkinänkuoressa. Lukuisia ennakkotapauksia on siitä, miten nopeasti se menee teillä väärin.

        Tarvitsemme asiallisen ratkaisun asiaan.


      • peepingtommi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Kommentoit piipparin kanssa ja piippari kommentoi sinulle. Siinä se tuhon kaava on pähkinänkuoressa. Lukuisia ennakkotapauksia on siitä, miten nopeasti se menee teillä väärin.

        Tarvitsemme asiallisen ratkaisun asiaan.

        Ratkeaa helpolla tavalla: Aapo jättää minut rauhaan. Mutta kuten vuosien saatossa olemme huomanneet, ei se tule onnistumaan.


      • peepingtommi kirjoitti:

        Ratkeaa helpolla tavalla: Aapo jättää minut rauhaan. Mutta kuten vuosien saatossa olemme huomanneet, ei se tule onnistumaan.

        Siis sinun kirjoituksia ei saa kritisoida ? Ja vastaavasti sinulla olisi oikeus sitten kritisoida oman mielesi mukaan jokaista, vailla vastauksia sinun kommenteihin ? Sehän on ollut ikuisuuksia sinun tapasi ja kieltää kaiken mitä olet aikaisemmin sanonut !
        Ei piippari parka se noin mene, nytkin järjestit kahdelle sivulliselle qx bannit olet tyytyväinen itseesi, jos olit raivoissasi kun järjestin sinut ulos viime vuoden kesällä sinun rasistisista kommenteista joka oli ihan oikein sinulle ja minut olet bearin avustuksella 3 kertaa savustanut ulos qruiserista ja esimmäisellä kerralla qx palautti käyttiksen ja sen jälkeen poistin sen ja tein uuden jonka myös itse poista ja sen jälkeen alkoi sinun ja bearin valheelliset ilmiannot ylläpidolle joilloin 2 bannausta tuli ja se käyttis millä ilmoitin sinut rasistisista kommenteista ylläpidolle on vieläkin jäljellä joten voin koska tahansa ilmoittaa sinut ylläpidolle :D
        Ei nuo sinun omatkaan postaus Peijun kohdalla olleet ihan asiallisia ja astron kohdalla en tiedä mitä paskaa tapasi mukaan ilmoitit hänestä ylläpidolle, ei sinulla ollut mitään aihetta heitä ylläpidolle ilmoittaa muu kuin kostaakseen minule, koska luulit että ne minun aliaksia kuten bearkin luuli. Teidän molempien päättely kyky on erittäin rajallinen ja sinä et edes tajunut että astro kirjoitti niistä mitä sinä itse täällä postailit ja sait myöskin Peijun tutustumaan suomi24:n viesteihin.
        Mikä erikois oikeus sinulla olisi olla qruiserin jäsen ? ja ilmiantaa kaikki joiden kommentit eivät miellytä sinun qx raver aliastasi ?


    • peepingtommi

      fiksut aikuiset on muilla foorumeilla

      • Etkö sinä ole?


      • peepingtommi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Etkö sinä ole?

        Olipa hauska heitto. Olen muillakin foorumeilla, joissa netiketti toimii ja keskustelut rullaa.


      • peepingtommi kirjoitti:

        Olipa hauska heitto. Olen muillakin foorumeilla, joissa netiketti toimii ja keskustelut rullaa.

        ja tämä ei mielestäsi ole netiketin arvoinen?


      • jhyrthyd

        Netiketin tekee käyttäjät ja tällä palstalla sellaista ei ole. Samat feikkinikit (3kpl) huutelee provoja ja luulevat olevansa hauskoja ja siihen provoiluun yhtyvät muutkin ja siinäpäs onkin tyhjänpäiväinen juupaseipäs intos käynnissä.

        Joten fiksu, asiallinen keskustelu on tämän palstan multinikki trollille ihan liian monimutkainnen asia.


      • peepingtommi
        bear_nick2 kirjoitti:

        ja tämä ei mielestäsi ole netiketin arvoinen?

        Olisi, muttei tule toteutumaan koskaan. Tämä on juuri sen näköinen foorumi kuin käyttäjät ovat siitä halunneet tehdä.


      • peepingtommi kirjoitti:

        Olisi, muttei tule toteutumaan koskaan. Tämä on juuri sen näköinen foorumi kuin käyttäjät ovat siitä halunneet tehdä.

        Millaisen sinä tästä olet halunnut?

        Aapo-piippari-bear -kinafooruminko?


      • peepingtommi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Millaisen sinä tästä olet halunnut?

        Aapo-piippari-bear -kinafooruminko?

        Paikan, jossa voisi keskustella asioista, eikä kuunnella toisten nälvintää ja solvaamista. Onneksi muilla alueilla keskustelu onnistuu


      • peepingtommi kirjoitti:

        Paikan, jossa voisi keskustella asioista, eikä kuunnella toisten nälvintää ja solvaamista. Onneksi muilla alueilla keskustelu onnistuu

        Niin.


      • Teillehän on nyt vaihtoehto, jos minä otan jompaa kumpaa tai kumpaakin kupoliin: bearnickitön keskustelu... tai taitaa olla kaksikin...


    • oikeahomo

      Bearnick ei ole koskaan osannut olla asiallinen. Perseen perässä kiimaisena huoraaminen ei ole soveliasta vanhalle ukolle.

      • Juuri kaltaisillesi vastaaminen tekee kommenteistani asiattomia, koska eihän tuossakaan ole mitään muuta kuin provoilua.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Juuri kaltaisillesi vastaaminen tekee kommenteistani asiattomia, koska eihän tuossakaan ole mitään muuta kuin provoilua.

        Enkä ala nyt asiattomasti kommentoida, että oikeahomon/aapon/piipparin ongelma on, etten kiimaisena huoraa oikeanhomon/aapon/piipparin persettä.


    • Et ainakaan qruiserissa ole kovinkaan asiallinen, siinäkö sitten yrität arvata minun qruiser nimimerkin, on siinäkin "aikusella" miehellä huvinsa.

      No piipinkitommihan (qruiserissa nimella raver) on kunnostautunut siellä jo arvaamaalla väärin, ihan ilmoitustaululla, kuten nyt sinäkin kehoitat qruiserilaisia arvailemaan.

      Ei voi kun nauraa näitä sinun idioottimaisia tuherruksia.

      • peepingtommi

        Tämäkin foorumi olisi paljon parempi ilman Aapon aivopieruja ja loanheittoa. Ja toisten nimimerkkien arvailua, kuten minun :) Qruiserissa olen jos olen, oma on asiani :)


      • peepingtommi kirjoitti:

        Tämäkin foorumi olisi paljon parempi ilman Aapon aivopieruja ja loanheittoa. Ja toisten nimimerkkien arvailua, kuten minun :) Qruiserissa olen jos olen, oma on asiani :)

        Lopettakaapa tässä ketjussa heti alkuun. JOS olette kertomanne mukaan asiallisia, jos se toinen ei kiusaa.

        Kymmeniä muita hepuliketjuja teillä on jo, menkää saastuttamaan niitä.


      • peepingtommi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Lopettakaapa tässä ketjussa heti alkuun. JOS olette kertomanne mukaan asiallisia, jos se toinen ei kiusaa.

        Kymmeniä muita hepuliketjuja teillä on jo, menkää saastuttamaan niitä.

        Kysypä tuota Aapolta. Totuus on, että parempi tämäkin paikka olisi ilman Aapon jatkuvaa vainoamista.


      • peepingtommi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Lopettakaapa tässä ketjussa heti alkuun. JOS olette kertomanne mukaan asiallisia, jos se toinen ei kiusaa.

        Kymmeniä muita hepuliketjuja teillä on jo, menkää saastuttamaan niitä.

        Jos katson sinun kommentointia muissa ketjuissa, on se todella kaukana asiallisesta keskustelusta. Välillä sinulta tulee teräviä huomioita, mutta suurin osa kyllä on asiatonta.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Lopettakaapa tässä ketjussa heti alkuun. JOS olette kertomanne mukaan asiallisia, jos se toinen ei kiusaa.

        Kymmeniä muita hepuliketjuja teillä on jo, menkää saastuttamaan niitä.

        Oliko viestini asiaton ?
        Siis kysymys on bearille vain .


      • aapolappi kirjoitti:

        Oliko viestini asiaton ?
        Siis kysymys on bearille vain .

        Eipä kai. Kummallakin teillä (anteeksi: Sinulla) on vastaavat "aikusen" miehen huvit kehitellä aliaksia, joissa ei ole alkuunkaan päätä eikä lopputuloksena varsinkaan häntää. Kaikki muu häirikkökäytöshän on vain samalla mitalla tähän keskinäiseen trollaamiseen reagointia.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Eipä kai. Kummallakin teillä (anteeksi: Sinulla) on vastaavat "aikusen" miehen huvit kehitellä aliaksia, joissa ei ole alkuunkaan päätä eikä lopputuloksena varsinkaan häntää. Kaikki muu häirikkökäytöshän on vain samalla mitalla tähän keskinäiseen trollaamiseen reagointia.

        Taitaapa joku muu niitä aliaksi tehtailla.
        Niinpä eipä näytä aloittajakaan itse pysyvän asialinjalla.
        Senkuin jatkatte tätä teidän ainiais höpinäänne keskenänne.
        Naurattaa kauhiasti ....


      • Ota piipparia kädestä kiinni, blomma1 toiseen käteen, katsokaa toisianne syvälle silmiin ja kuunnelkaa oikein ajatuksella kymmenen tuntia tätä ja vastatkaa sitten asiallisesti:

        https://www.youtube.com/watch?v=IWaZhnwdTio


    • No kuka vainoo ketä ja heittää lokaa.
      Eikö sitten ole minun oma asiani millä nimellä olen qruiserissa ?
      No 10 viestiä saitte molemmat aikaiseksi, yhdestä viestistäni.
      No en minä piippari arvaile vaan tiedän että olet qruiserissa raver ja sinun arvauksesi meni pieleen qruiserissa, en valitettavasti ole astro.
      Bear ei minulla taida olla enää yhtäkään keskustelua olet sen hoitanut tai piipinki, aivan sama kumpi tai joku muu.

      • peepingtommi

        Arvaa mitä arvaat, kun et tiedä :) Ja who cares paitsi sinä :D


      • Siis viimeinkin tunnistat itsesi !
        Harmi vaan kun heti torppasit bearin hyvää tarkoittavan aloituksen.


      • peepingtommi
        aapolappi kirjoitti:

        Siis viimeinkin tunnistat itsesi !
        Harmi vaan kun heti torppasit bearin hyvää tarkoittavan aloituksen.

        Taisit itse sen tehdä, kuten aina :D


      • peepingtommi

        Ja sinullahan on vuosia jatkunut jo tämä vainoaminen ja loan heitto. Sekä uhkailu suvun kostolla ja mitähän muita sinulta aikoinaan tulikaan.


    • Minusta tuntuu et joku on jo mennyt asiattomiin kommentteihin.

      • peepingtommi

        niin olet :D Hyvä kun tunnistat vihdoinkin


    • Minusta nyt tämä on ihan juuri niin, että jokaisen postaukseni jälkeen ilmestyy yleensä samalta useampi vittuilu viesti.

      • asiaa!


      • bear_nick2 kirjoitti:

        asiaa!

        Näin se menee viirapäiden kanssa, kun ne ei osaa lukea ja tajuta mitä haet tällä keskustelulla.


    • PIIPINGTOMMILE etkö näillä omillasi viesteillä yhtään vainoa minua tai asiattomasti väännä juttuu meitsistä ? Vai oletko ihan sitä mieltä, että olet ihan asiallisesti toiminut ? Vai onko ollut sinun kaikki postaukset asiallista vittuilua vain ?

      • peepingtommi

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa Aapo hyvä. Enpä ole sinua vainonnut, toisin kuin sinä jo Qruiserissa aikoinaan, kuten myös uhkailit. En ole tasollesi vajonnut, vaan antanut välillä takas samalla mitalla :) Turhaan kuule asiallisuudesta puhut, kun et sanan merkitystä tiedä.


      • peepingtommi kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa Aapo hyvä. Enpä ole sinua vainonnut, toisin kuin sinä jo Qruiserissa aikoinaan, kuten myös uhkailit. En ole tasollesi vajonnut, vaan antanut välillä takas samalla mitalla :) Turhaan kuule asiallisuudesta puhut, kun et sanan merkitystä tiedä.

        Lopeta se paskanjauhaminen ja ole edes miehenpuolikas, johan sinä tässäkin keskustelussa aloitit ennen kuin olin edes mitään postannut tänne.

        Kerro noista sinun tässä keskusteluissa olevista asiallisista viesteistä jossa et minusta jauha paskaa !!!


      • peepingtommi
        aapolappi kirjoitti:

        Lopeta se paskanjauhaminen ja ole edes miehenpuolikas, johan sinä tässäkin keskustelussa aloitit ennen kuin olin edes mitään postannut tänne.

        Kerro noista sinun tässä keskusteluissa olevista asiallisista viesteistä jossa et minusta jauha paskaa !!!

        Joskos lopettaisit itse jo paskan levittelyn, haukkumisen ja vainoamisesi näin vuosien jälkeen se on jo sooo last season :D Muttei taida sinulla olla moiseen munaa, joten en odota edes moista.

        Katsotaanpas:
        "Et ainakaan qruiserissa ole kovinkaan asiallinen, siinäkö sitten yrität arvata minun qruiser nimimerkin, on siinäkin "aikusella" miehellä huvinsa.

        No piipinkitommihan (qruiserissa nimella raver) on kunnostautunut siellä jo arvaamaalla väärin, ihan ilmoitustaululla, kuten nyt sinäkin kehoitat qruiserilaisia arvailemaan.

        Ei voi kun nauraa näitä sinun idioottimaisia tuherruksia."

        Ensimmäinen kirjoituksesi, johon vastasit. Sisältää vittuilua. Kumpihan se aloittikaan TAAS???

        Ja katsotaanpa muita viestejäsi, joissa kerrot muiden olevan hullujenhuoneella, vankimieli sairaalassa jne? Sehän ei sinun kriteerisiesi mukaan ole paskanjauhamista, vaan Aapon "asiallista" keskustelua. Ja leimaat erään pedofiilliksi minkä ehdit. Aapon asiallista keskustelua lisää. Sinähän ety koskaan kenestäkään jauha mitään joo... Taitaa vaan tehdä kipeää, kun joku antaa samalla mitalla joskus takas :)


      • peepingtommi kirjoitti:

        Joskos lopettaisit itse jo paskan levittelyn, haukkumisen ja vainoamisesi näin vuosien jälkeen se on jo sooo last season :D Muttei taida sinulla olla moiseen munaa, joten en odota edes moista.

        Katsotaanpas:
        "Et ainakaan qruiserissa ole kovinkaan asiallinen, siinäkö sitten yrität arvata minun qruiser nimimerkin, on siinäkin "aikusella" miehellä huvinsa.

        No piipinkitommihan (qruiserissa nimella raver) on kunnostautunut siellä jo arvaamaalla väärin, ihan ilmoitustaululla, kuten nyt sinäkin kehoitat qruiserilaisia arvailemaan.

        Ei voi kun nauraa näitä sinun idioottimaisia tuherruksia."

        Ensimmäinen kirjoituksesi, johon vastasit. Sisältää vittuilua. Kumpihan se aloittikaan TAAS???

        Ja katsotaanpa muita viestejäsi, joissa kerrot muiden olevan hullujenhuoneella, vankimieli sairaalassa jne? Sehän ei sinun kriteerisiesi mukaan ole paskanjauhamista, vaan Aapon "asiallista" keskustelua. Ja leimaat erään pedofiilliksi minkä ehdit. Aapon asiallista keskustelua lisää. Sinähän ety koskaan kenestäkään jauha mitään joo... Taitaa vaan tehdä kipeää, kun joku antaa samalla mitalla joskus takas :)

        Tuohan oli aika asiallista.


      • peepingtommi

        Kuvasit juuri itsesi :) Katsotaanpas, yllä olikin taas Aapon asialinjaa :D Joopajoo. Taisi tehdä kipeää, kun joku uskaltaa antaa samalla mitalla takaisin, kun itse annat. Ei näemmä herra sitä kestä yhtään, voi voi.

        En ole sanonut kaikkien muiden olevan idiootteja, vain sinun kommenttiesi ja haukkumisesti olevan idioottimaista. Sen multinickeilyn jätän sinulle suosiolla. Montako varanickiä sinulla on tällä hetkellä Qruiserissa? Kun banneja on pidellyt aikoinaan, enemmän kun kukaan jaksaa laskea. Ja väärässäpä olet taas Qruiser aliaksen kanssa, voi voi.

        Omat paskasi täällä ovat pilanneet foorumin, kuten teit aikoinaan jo Qruiserille. Onneksi siellä sentään on palattu normaaliin meininkiin, ainakin toistaiseksi. Nyt on sitten siirtynyt Aapon tuttu paskanheitto vaan Suomi 24:ään.


      • peepingtommi

        Aapon "asiallista" kirjoittamista:

        Bi-palstalta:

        "Olisihan tuon pitäny arvata kuka on ensimmäisenä kukkona tunkiolla.

        6:den minuutin viiveellä, olisi nyt odottanut hiukan omalla provollasi.

        Eipä tuo keskustelun aloittaja toduudesta kaukana ole.

        Eipä piipparille koskaan kelpaa toisten näkemykset, heti pitää olla toitottamassa bisse puollusta vaikka omien sanojensa mukaan ei ole bisse.

        Taitavat bisset itsekin olevan hakoteillä mitä edustavat.

        Ei voi kuin nauraa piipparia ja ei olisi mikään ihme, ettei aloittaja ole piippari itse."

        Homofoorumilta, kun olin eri mieltä kanssaan:
        "Mitään noin sairasta väitöstä en ole pitkään aikaan lukennut tai edes kuullut.

        Et ole oikeassa ja olet hullu.

        Helvetti jos panee vain miehiä perseeseen on homo ei mikään hetero vaikka niin tuntee olevan, jo pikku lapsetkin sen tietää.

        Sinä olet hullu joka luulee olevan normaali järkinen.

        Olet hullumpi kuin luulinkaan.

        Totta kai jokainen saa määritellä itsensä vaikka hevoseksi jos siltä tuntuu, mutta totuus on ihan muuta.

        Olet ihan väärässä koska olet hullu ja paskat en ole väärässä jos homo luulee olevan hetero ja sanon, että se on homo koska vain panee miehiä perseeseen, olen oikeassa ja sinä hullu ja se homo olet yhtä hulluja ja väärässä, näin asiat on ja tulee aina olemaan.

        Hoida pääsi kuntoon, johan sinulle kaikki nauraa.

        Kannattaa olla jauhamatta paskaa ja en ole edes missään ollut päättämässä mitä kukin haluaa olla, tosiasiat sen päättää, eikä mikään mielenvikaisen pää.

        Olet sen verran tyhmä, että et edes tajua mitään mitä naama vaahdossa vauhkoat."

        "Ei sinä edes tajua mitä luet, olet liian tyhmä ymmärtämään luettua tekstiä.

        Näin kirjoitin "Helvetti jos panee vain miehiä perseeseen on homo ei mikään hetero vaikka niin tuntee olevan, jo pikku lapsetkin sen tietää." Missä olen väittänyt aloittajan olevan homo,hetero,bisse tai hevonen ?

        Sekoile nyt lisää, kun et osaa muutakaan."

        "Kyllä oot todellakin koko internet maailman tyhmin kusipää."

        "Toinen kusipää tai peepingtommin omia aliaksia. Ei sen enempää idiootille."

        Jne jne jne

        Asiallisuuden perikuva oikein olet. Joko suku tulee kostamaan, laitanko kahvit, kuten ensimmäisessä vainoamisessasi vaadit?


      • peepingtommi kirjoitti:

        Aapon "asiallista" kirjoittamista:

        Bi-palstalta:

        "Olisihan tuon pitäny arvata kuka on ensimmäisenä kukkona tunkiolla.

        6:den minuutin viiveellä, olisi nyt odottanut hiukan omalla provollasi.

        Eipä tuo keskustelun aloittaja toduudesta kaukana ole.

        Eipä piipparille koskaan kelpaa toisten näkemykset, heti pitää olla toitottamassa bisse puollusta vaikka omien sanojensa mukaan ei ole bisse.

        Taitavat bisset itsekin olevan hakoteillä mitä edustavat.

        Ei voi kuin nauraa piipparia ja ei olisi mikään ihme, ettei aloittaja ole piippari itse."

        Homofoorumilta, kun olin eri mieltä kanssaan:
        "Mitään noin sairasta väitöstä en ole pitkään aikaan lukennut tai edes kuullut.

        Et ole oikeassa ja olet hullu.

        Helvetti jos panee vain miehiä perseeseen on homo ei mikään hetero vaikka niin tuntee olevan, jo pikku lapsetkin sen tietää.

        Sinä olet hullu joka luulee olevan normaali järkinen.

        Olet hullumpi kuin luulinkaan.

        Totta kai jokainen saa määritellä itsensä vaikka hevoseksi jos siltä tuntuu, mutta totuus on ihan muuta.

        Olet ihan väärässä koska olet hullu ja paskat en ole väärässä jos homo luulee olevan hetero ja sanon, että se on homo koska vain panee miehiä perseeseen, olen oikeassa ja sinä hullu ja se homo olet yhtä hulluja ja väärässä, näin asiat on ja tulee aina olemaan.

        Hoida pääsi kuntoon, johan sinulle kaikki nauraa.

        Kannattaa olla jauhamatta paskaa ja en ole edes missään ollut päättämässä mitä kukin haluaa olla, tosiasiat sen päättää, eikä mikään mielenvikaisen pää.

        Olet sen verran tyhmä, että et edes tajua mitään mitä naama vaahdossa vauhkoat."

        "Ei sinä edes tajua mitä luet, olet liian tyhmä ymmärtämään luettua tekstiä.

        Näin kirjoitin "Helvetti jos panee vain miehiä perseeseen on homo ei mikään hetero vaikka niin tuntee olevan, jo pikku lapsetkin sen tietää." Missä olen väittänyt aloittajan olevan homo,hetero,bisse tai hevonen ?

        Sekoile nyt lisää, kun et osaa muutakaan."

        "Kyllä oot todellakin koko internet maailman tyhmin kusipää."

        "Toinen kusipää tai peepingtommin omia aliaksia. Ei sen enempää idiootille."

        Jne jne jne

        Asiallisuuden perikuva oikein olet. Joko suku tulee kostamaan, laitanko kahvit, kuten ensimmäisessä vainoamisessasi vaadit?

        Ja nämät on varmaan tässä keskustelussa ? No nyt ainakin ovat ihan sinun toimesta.


      • peepingtommi kirjoitti:

        Aapon "asiallista" kirjoittamista:

        Bi-palstalta:

        "Olisihan tuon pitäny arvata kuka on ensimmäisenä kukkona tunkiolla.

        6:den minuutin viiveellä, olisi nyt odottanut hiukan omalla provollasi.

        Eipä tuo keskustelun aloittaja toduudesta kaukana ole.

        Eipä piipparille koskaan kelpaa toisten näkemykset, heti pitää olla toitottamassa bisse puollusta vaikka omien sanojensa mukaan ei ole bisse.

        Taitavat bisset itsekin olevan hakoteillä mitä edustavat.

        Ei voi kuin nauraa piipparia ja ei olisi mikään ihme, ettei aloittaja ole piippari itse."

        Homofoorumilta, kun olin eri mieltä kanssaan:
        "Mitään noin sairasta väitöstä en ole pitkään aikaan lukennut tai edes kuullut.

        Et ole oikeassa ja olet hullu.

        Helvetti jos panee vain miehiä perseeseen on homo ei mikään hetero vaikka niin tuntee olevan, jo pikku lapsetkin sen tietää.

        Sinä olet hullu joka luulee olevan normaali järkinen.

        Olet hullumpi kuin luulinkaan.

        Totta kai jokainen saa määritellä itsensä vaikka hevoseksi jos siltä tuntuu, mutta totuus on ihan muuta.

        Olet ihan väärässä koska olet hullu ja paskat en ole väärässä jos homo luulee olevan hetero ja sanon, että se on homo koska vain panee miehiä perseeseen, olen oikeassa ja sinä hullu ja se homo olet yhtä hulluja ja väärässä, näin asiat on ja tulee aina olemaan.

        Hoida pääsi kuntoon, johan sinulle kaikki nauraa.

        Kannattaa olla jauhamatta paskaa ja en ole edes missään ollut päättämässä mitä kukin haluaa olla, tosiasiat sen päättää, eikä mikään mielenvikaisen pää.

        Olet sen verran tyhmä, että et edes tajua mitään mitä naama vaahdossa vauhkoat."

        "Ei sinä edes tajua mitä luet, olet liian tyhmä ymmärtämään luettua tekstiä.

        Näin kirjoitin "Helvetti jos panee vain miehiä perseeseen on homo ei mikään hetero vaikka niin tuntee olevan, jo pikku lapsetkin sen tietää." Missä olen väittänyt aloittajan olevan homo,hetero,bisse tai hevonen ?

        Sekoile nyt lisää, kun et osaa muutakaan."

        "Kyllä oot todellakin koko internet maailman tyhmin kusipää."

        "Toinen kusipää tai peepingtommin omia aliaksia. Ei sen enempää idiootille."

        Jne jne jne

        Asiallisuuden perikuva oikein olet. Joko suku tulee kostamaan, laitanko kahvit, kuten ensimmäisessä vainoamisessasi vaadit?

        No voit ihan lukea tässä keskustelussa omat asiattomuudet ja loput löytyy sinun muista keskusteluissa.


      • peepingtommi
        aapolappi kirjoitti:

        No voit ihan lukea tässä keskustelussa omat asiattomuudet ja loput löytyy sinun muista keskusteluissa.

        Sinulla kuule ei varaa ole puhua toisten asiallisuudesta. Johan vitsin murjaisit :D :D :D


      • peepingtommi kirjoitti:

        Sinulla kuule ei varaa ole puhua toisten asiallisuudesta. Johan vitsin murjaisit :D :D :D

        Aika sairas pitää olla jos kerää toisista keskusteluista kaikenlaisia keskustelun pätkiä tänne.
        Siinä sinulle sinun omia vitsejä ja asiallisuutta.
        Olet vain anomuumio nettiräkyttäjä


      • aapolappi kirjoitti:

        Aika sairas pitää olla jos kerää toisista keskusteluista kaikenlaisia keskustelun pätkiä tänne.
        Siinä sinulle sinun omia vitsejä ja asiallisuutta.
        Olet vain anomuumio nettiräkyttäjä

        Hyvin olette oppineet lainaamaan sanontoja ja lauseita - minulta :P ja kumpikin aloittaa räkytyksen heti kun kirjaudun tänne tai Qruiseriin. Vika on siis minussa, kun annan hulluille ideoita?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Hyvin olette oppineet lainaamaan sanontoja ja lauseita - minulta :P ja kumpikin aloittaa räkytyksen heti kun kirjaudun tänne tai Qruiseriin. Vika on siis minussa, kun annan hulluille ideoita?

        Sorry bear olin jo kirjaantuneena mutta eihän anomuumiot osaa kirjaantua ja eihän heillä ole rekisteröitynyttä käyttistä :) ovat liian heikkolahjaisia sen tekemiseen. hahaa lainasin sun sanontoja txh


    • Ainakin tässä keskustelussa tulee ilmi ne asiattomat postaajat :) jospa pitäisi laittaa keskustelu missä saa olla asiaton olisiko se sitten asiallinen keskustelu..
      Bear aloitatko sinä vai ihan asiattomuuksien kingi peepeepari tommi alias rave ja tuhat muuta nickii ?
      tämähän on täysi prova myyrmäen moppitukalle jolla onkin pikku pili joka on värjätty steenkaari väreillä :)

      • homppelihoi

        Bear ei nyt ehdi, kun se on harrastamassa asiattomuuksia uimahallin lastenaltaassa.


      • homppelihoi kirjoitti:

        Bear ei nyt ehdi, kun se on harrastamassa asiattomuuksia uimahallin lastenaltaassa.

        Ahaa mistä sen tiiät ? oletko ite lapsi ? vai mistä kenkä puristaa ? kerro nyt :)


      • peepingtommi

        Taas osui Aapo väärään :D Ei ole moppitukka eikä värjätty. Enkä ole Myyrmäessä. Kyllä nyt Aapo parkaa vituttaa, eikä edes usko olevansa väärässä, kun on aina oikeassa. Eikö blomma enää anna, vai vaatiiko isompaa, kun pikku-Aapoa niiin kiukuttaa ja ahdistaa taas? Ota nallekarkki niin helpottaa. Ja nyt taas haukutaan, kun saa samalla mitalla takas. Sitä saa mitä tilaa.


      • aapolappi kirjoitti:

        Ahaa mistä sen tiiät ? oletko ite lapsi ? vai mistä kenkä puristaa ? kerro nyt :)

        ei homppelihoi ole vastannut :( varmaan uimavalvoja ottanut korvasta kiinni ja taluttanut ulos ja kännykkä jäänyt pukuhuoneeseen.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        ei homppelihoi ole vastannut :( varmaan uimavalvoja ottanut korvasta kiinni ja taluttanut ulos ja kännykkä jäänyt pukuhuoneeseen.

        Voi olla niin. Yli 120cm ei saa polskutella lasten altaassa.


      • aapolappi kirjoitti:

        Voi olla niin. Yli 120cm ei saa polskutella lasten altaassa.

        Entä yli 120 kg?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Entä yli 120 kg?

        En tiiä kysy uimavalvoja peepingtommilta ! oi vai oliko raver mille voit sen tehdä qruiserin ilmoitustaululla :D
        Sillä kiristää uimalakki nyt varmaankin ja vastaa sinulle kohta asiallisesti.


      • aapolappi kirjoitti:

        En tiiä kysy uimavalvoja peepingtommilta ! oi vai oliko raver mille voit sen tehdä qruiserin ilmoitustaululla :D
        Sillä kiristää uimalakki nyt varmaankin ja vastaa sinulle kohta asiallisesti.

        Toivottavasti vastaa Qruiserissa, jos on fiksu, asiallinen, aikuinen ja 120 kg. Mies minun makuuni. Ei haittaa, jos on bi.

        Näitä vaan ei täältä löydy? Ainoastaan teidän/sinun aliaksiasi. Tai sitten alaikäisiä häiriköitä.


      • homppelihoi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Entä yli 120 kg?

        Sinä et saa polskia missään altaassa.


      • homppelihoi kirjoitti:

        Sinä et saa polskia missään altaassa.

        "Polskia"? Meinaakko puolalaista?

        :D


      • homppelihoi kirjoitti:

        Sinä et saa polskia missään altaassa.

        Mutta voi se homppelihoi:n kallisarvoinen EGO, kun meni kokonaista kaksi minuuttia, ennenkuin vastasit :D

        Viitaten alempana olevaan kommenttiini siihen, ettei homppelihoi ehdi muilta persooniltaan v*ttuilla :D


    • peepingtommi

      Älä nyt, onhan täällä Aapo asiallisesti haukkumassa tapansa mukaan :D Siinä asiallista keskustelua a la Suomi 24 gay palsta

    • Ihan olet qx keskustelussa raver nimellä moittinut uutta blommaa ! No kohta oot taas bannattu qruiserista.

      • Miksi teillä pitää olla "uudet" aliakset? Osaako kumpikaan vastata? MITÄ HYÖTYÄ niistä on kummallekaan?

        Entisilläkin saatte tarpeeksi sotkua aikaan.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Miksi teillä pitää olla "uudet" aliakset? Osaako kumpikaan vastata? MITÄ HYÖTYÄ niistä on kummallekaan?

        Entisilläkin saatte tarpeeksi sotkua aikaan.

        Bear ei mulla ole, sorry


      • aapolappi kirjoitti:

        Bear ei mulla ole, sorry

        No, sittenhän jos sulla ei ole aliaksia, sun pitäisi olla aapolappi myös Qruiserissa. Osaatko kertoa, miksi et ole aapolappi Qruiserissa?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        No, sittenhän jos sulla ei ole aliaksia, sun pitäisi olla aapolappi myös Qruiserissa. Osaatko kertoa, miksi et ole aapolappi Qruiserissa?

        ok voin tehä sen profiilin sinne, mutta en tiiä kauanko se saa olla siellä ? Raver piipinki heti alkaa postailee ylläpidolle ! Jos piipinki raver saa olla niin miksi en minä ?
        Ja kuinka monta minua olet ilmiantanut ? osa oli joku muukin sillä olet vain yhden minun ilmiantanut ....


      • aapolappi kirjoitti:

        ok voin tehä sen profiilin sinne, mutta en tiiä kauanko se saa olla siellä ? Raver piipinki heti alkaa postailee ylläpidolle ! Jos piipinki raver saa olla niin miksi en minä ?
        Ja kuinka monta minua olet ilmiantanut ? osa oli joku muukin sillä olet vain yhden minun ilmiantanut ....

        Minulla oli ennen sinun bannejen järkkäystä jo tämä minun qruiserissa oleva :D HUOM SE VERIFIOITU
        MYÖSKIN KULTAJÄSEN OLEN


      • aapolappi kirjoitti:

        Minulla oli ennen sinun bannejen järkkäystä jo tämä minun qruiserissa oleva :D HUOM SE VERIFIOITU
        MYÖSKIN KULTAJÄSEN OLEN

        Kerrotko nyt ystävällisen asiallisesti tämän verifioidun profiilisi meille kaikille, niin menee asialliset vastaukset oikeaan osoitteeseen.

        Kerrankin.

        Jäähän sulle kuitenkin ne toistasataa varaprofiilia.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Kerrotko nyt ystävällisen asiallisesti tämän verifioidun profiilisi meille kaikille, niin menee asialliset vastaukset oikeaan osoitteeseen.

        Kerrankin.

        Jäähän sulle kuitenkin ne toistasataa varaprofiilia.

        haha tuskin kerron sitä
        ja on vain tämä yksi qx tili
        se oli vitsi et teen aapo lappi nimellä qx käyttiksen
        kaikki mitä haluat mulle sanoo tulee tässäkin s24:s perille


    • Tämähän on aika asiallista ?
      Aapo Lapin oma areena.

      peepingtommi

      29.7.2015 22:59

      Tähän ketjuun meidän asiallisuuden profeetta Aapo Lappi voi haukkua kaikki muut ja purkaa pahan olonsa keskitetysti, jotta muut ketjut eivät pilalle menisi. Jospas muut ketjut pysyisivät jatkossa asiallisina.

      • peepingtommi

        Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa :D Joskos sirkuksesi siirtyisi tuonne ja loput keskustelut pysyisivät asiallisina.


    • Mitäs tänne kuuluu? Joko peepparit ja aapot ovat eheytyneet toistensa peilikuviksi ja asialliset aikuiset keskustelijat voivat astua estradille?

      • Vieläkin tarvittaisiin asiallista keskustelua asiallisten ihmisten kera. Ironista, että tämän hetken ykkösaihe on "Miksi bear_nick2 aastaa riitaa?", koska enhän minä sitä haasta.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Vieläkin tarvittaisiin asiallista keskustelua asiallisten ihmisten kera. Ironista, että tämän hetken ykkösaihe on "Miksi bear_nick2 aastaa riitaa?", koska enhän minä sitä haasta.

        Tästä voidaan olla montaa mieltä :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Tästä voidaan olla montaa mieltä :D

        Mielenkiintoinen freudilainen lipsahdus. Monellakos mielellä tänään olette aapon kanssa?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen freudilainen lipsahdus. Monellakos mielellä tänään olette aapon kanssa?

        olipa taas todella älykäs kommentti. Alitit jo Aaponeidin tason, onnittelut


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        olipa taas todella älykäs kommentti. Alitit jo Aaponeidin tason, onnittelut

        No, kun seuraa näitä keskusteluja, niin tietty monimielinen osasto on täällä aina äänessä ja niitä älykkäitä kommentteja nimenomaan sillä kuka kukin on? -osastolla ei näytä olevan, jotain keskinäistä lapsellista kiistaa, jolle ei tule loppua.

        Lukekaa nyt aapo ja peeppari aliakset oikeasti tämä, josta käytöksestä olette oppikirjaesimerkkejä:
        http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#trolli


      • Tuo mun "haastaa riitaa" -keskustelun suosio kahden rajatapauksen keskuudessa tarkoittanee ilmeisesti sitä, että kumpikin sivu(n)persoona saa tyydytyksen siitä, että minut sotketaan edes fiktiivisesti riitaan ;D

        No, on se sentään parannusta asioihin, kun ne TODELLISET riitelijät jaksavat duracellien tavoin tuoda itseään julki. Ehkä muutkin sitten huomaavat, että nämä kaksihan täällä kautta netin riitoja hakevat.

        Qruiserikin rauhoittui samantien häirikköaliaksista kun nämä kaksi löysivät toisensa täällä ;D ja ano-homppelihoit ja ano-heteropridetkin hiljenivät, kun ei aapo eikä peeppari nyt ehdi v*ttuilla kuin itselleen/toisilleen :D


    • uppia

      uppia

    • Anonyymi

      Sadepäivien tarinoita jos ei muuta keksi.

    • Anonyymi

      Tosiaan, netistä löytyy pilvin pimein asiallisiakin keskustelufoorumeita, mutta ovat tyypillisesti rajoittuneita erilaisten harrasteiden tai tekniikan osa-alueisiin liittyvään keskusteluun ja joissa on suhteellisen aktiivinen moderointi. Mitä kaemmas näistä liikutaan kohti tunteita herättäviä aiheita, kt. seksuaalisuus, sen harvemmaksi asiallisen keskustelun palstat käyvät. Ei kukaan jaksa pidemmän päälle moderoida pelkkään tunnepitoista paasausta salaliittoineen, varsinkaan omalla kustannuksellaan.

      En sano, etteikö asiallinen homofoorumi olisi mahdoton. Tavallaan ranneliike.net sellainen on, mutta jostain syystä siellä ei juurikaan keskustelua käydä, mitä nyt harvakseltaan kommentoidaan uutisia silloin kun ne ajatuksia herättävät jaettavaksi asti. Ehkäpä asialliselle keskustelulle ei ole tosiasiallisesti tarvetta...

    • Anonyymi

      Yksi ilmoitti suorasanaisesti äskettäin, ettei ole eikä tule koskaan olemaan asiallinen.
      Yritä nyt rakentaa asiallista keskustelua sellaisen kanssa joka jokaisessa keskustelussa tulee heti jälkeeni tuomallaan esiin hänen vakavat mielenterveysongelmansa.

    • Anonyymi

      Missä fiksut aikuiset keskustelijat?
      bear_nick2
      2015-07-23 13:40:34
      Mistähän tämmöisiä harvinaisuuksia löytyy? Palsta olisi tässä olemassa, mutta käyttäjät puuttuvat.

      Kaksi viimeisintä ja muutama hänen edellistä on bear_nick2:n kaipaamia "Missä fiksut aikuiset keskustelijat?", mutta ovat niin harvinaisia, että vain yksi on löytynyt!

      • Anonyymi

        Ei ole löytynyt ainuttakaan. Asualliset kommentit ovat harvinaisuus.


    • Anonyymi

      Harvinaista herkkua ovat ne fiksut aikuiset keskustelijat.
      On herKULLISTA osallistua sellaiseen keskusteluun ja erittäin harviNAISTA.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan "asualliset" mitenkään lisännyt fiksujen postaajien joukkoa.

    • Anonyymi

      Suurin osa fiksuista ovat jättäneet Suomi24:n.

    • Anonyymi

      Uimarannalla aurinkoisena päivänä tai terassilla.

    • Anonyymi

      City gay boy osaa jo vastata mistä tykkää. Hiukset on ajettu koneella ihan lyhyeksi

      • Anonyymi

        City gay olet väärässä paikassa, tämä on kansanradion akvarellien maalauskeskustelu.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe