Pärjääkö Pirkanmaalla 3300 brutto palkalla

otankotyönvastaan

Käteen 2300 / kk Menot olisivat asumiskustannukset kuussa 550 eur. Sähkö, autolaina 150 eur / kk, ruoka, vaatteet, asunnon, auton vakuutukset, auton huollot, polttoaine. Ehkä vähän johonkin huvituksiin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otaihmeessä

      Kyllä pärjää, pärjää oikein hyvin. Jos ei pärjää, on tosi tyhmä ja osaamaton. Ota ihmeessä työ vastaan. Voit sitten myöhemmin päästä vielä paremmillekin palkoille.

    • otankopillerin

      Minäpä näin unta että tarjottiin 5000€ bruttona !!

    • adfyqery

      Ei pärjää mitenkään. Joudut ottamaan pikavippejä heti alusta alkaen jos noin pientä palkkaa saat.

    • Valivalivali

      Mee töihin urpo!

    • Spsonerufjmsw

      Auton lainakustannus 150e kk? Sulla helvetin pitkä laina tai vanha romu jobbarilta. Dokaatko kaikki rahasi? Jos et, sijoita ne ja hanki oma asunto jota lyhennät vähän enemmän mutta maksat omaasi. Taidat olla nuori.. Kaikki menot mahdollisimman pieniksi ja loput juhlimiseen, jep.

    • Leenuhki

      Pirkanmaalla.. Tuu poika poies sieltä.

    • Truuuu

      käteen 2300e/kk..siinä ja siinä. otetaan esimerkki: Auton laina 250e/kk, bensat 500e/kk, asunto 850e/kk, ruoka 500e/kk, harrastukset 50e/kk, muut menot 250e/kk-->2400e/kk esim.lääkäri, lääkkeet, auton huolto...

    • suhteellistakaikki

      No pärjää, jos ei lähde käsistä eikää löydä naista ... Joka on muuta kuin martta ihminen ... Naiset ovat kovia sisustamaan ostamaan kaikkea ns. kertakäyttökamaa ja esim kukkia.. Lahjoja kavereille sukulaisille.. Kahvilla, ravintoloissa menee aika nopsaa .. Tosiaan auto maksaa paljon helposti kaikkineen 500€/kk bensa,vakuutus,huollot renkaat yms/keskimäärin.Asunto on mitä on maksaa kyllä ... Matkat biletys veikkaukset kodinkoneet .. Ruoka maksoi yksin ollessa 200€ muijan tullessa 500€ kahdelta .. Yksin pärjäisin hyvin tolla rahalla 2300€/kk netolla tosin korjaan autot ja huollan ja teen kaiken mutta biletän kyllä ja haluun et kaikki elektroniikka on vimpan päälle. Mut muijan kanssa 4000€ netolla tekee tiukkaa

    • Voielämänkevättaas

      Minä olen pärjännyt viimeiset 10 vuotta 600 euron tuloilla (netto), joten etköhän aloittaja pärjää sillä kolmella tonnillasi. Hoh hoijaa. :-(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe