ihastunut sinuun

yötär

En saa sua mielestäni, vaikka välimme ovat asialliset. Pystyn kyllä peittämään tunteeni, mutta oikeasti olen ihan hämmentynyt sinusta, voi kumpa asiat olisivat toisin....sua vasten painautuisin... Silti se vaivaa olnko tunteeni yksipuoliset? Taisteletko saman asian kanssa ?

54

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatontunnelmat

      tutulta kuulostaa ja minun puolestani sen kun painaudut rinnalleni ja jäät siihen. Todennäköisesti sinulla on numero tallessa niin ilmoittele itsestäsi.

      • seuraavassajaksossa

        Ei minulla ole ..enkä minä uskalla :D :D ....


    • valitettavastinäin

      Naiseen joka on naimisissa tunnen vetoa ja hänkin luultavasti minuun, mutta koska tilanne on se ei mitään romantiikkaa välillämme tule koskaan olemaan.

      • salainenhaave

        Niin .... Mutta silti.. Tuskaa on nähdä sinua ja silti niin ihanaa.


      • höpötys

        Kerro se hänelle. Minä haluan tietää.


      • Yllätyin

        Sain kyllä tietää, kiitos tälle miehelle ;)


      • aloittajayötär
        Yllätyin kirjoitti:

        Sain kyllä tietää, kiitos tälle miehelle ;)

        Mä en tiedä mistään mitään.


    • Hymysionparasta

      No hyvin osaat välillä ne peittääkin! Huom välillä ;) Menen joskus ihan lukkoon seurassasi ja siitä saattaa johtua 'tylyn' asiallinen käytökseni kun ei tiedä oikein miten päin sitä olisi. Eikä sitä helpota yhtään tunteidesi peittely.

      • sinunniinmielelläänoisin

        Tiedän liian hyvin.


      • sinäsinisilmäni

        Olen ajatellut paljon syy-yhteyksiä käytökseesi ja arvasin oikein, vaikka kyllä jo epäilin olevani ainoa ihastunut tässä baletissa. En minä voi näyttää tunteitani en niissä merkeissä miten tapaamme tiedät kyllä itsekin, mutta välillä en kykene edessäsi näyttelemään eli netaitaa tulla läpi kuitenkin...


      • Hymysionparasta
        sinäsinisilmäni kirjoitti:

        Olen ajatellut paljon syy-yhteyksiä käytökseesi ja arvasin oikein, vaikka kyllä jo epäilin olevani ainoa ihastunut tässä baletissa. En minä voi näyttää tunteitani en niissä merkeissä miten tapaamme tiedät kyllä itsekin, mutta välillä en kykene edessäsi näyttelemään eli netaitaa tulla läpi kuitenkin...

        Tiedän kyllä, ei sitä hyvällä katsottaisi. Onneksi ne tunteet tulevat aina silloin tällöin läpi ja saan tuntea olevani maailman onnellisin sillä hetkellä :) Ehkä pitäisi nähdä sitten muualla...


      • haaveissavainkoootmun

        Olen pitkään haaveillut ja toivonut sitä. Mutta vain hassuissa haaveissa uskaltanut ajatella, että ottaisin sinut autiolla saarelle :D ja ennenpitkää emme enää taistelisi toisiamme vastaan.


      • Voinsamaistua

        Ihana viesti jollekin. Onko naiselle vai miehelle? Minkälaisissa tilanteissa hän ei pysty peittelemään tunteitaan ja miten se ilmenee? Entä minkälaisissa tilanteissa itse menet lukkoon, onko jotain erityistä?


      • sinulletämäkysymys
        sinäsinisilmäni kirjoitti:

        Olen ajatellut paljon syy-yhteyksiä käytökseesi ja arvasin oikein, vaikka kyllä jo epäilin olevani ainoa ihastunut tässä baletissa. En minä voi näyttää tunteitani en niissä merkeissä miten tapaamme tiedät kyllä itsekin, mutta välillä en kykene edessäsi näyttelemään eli netaitaa tulla läpi kuitenkin...

        Pitääkö mun joskus olla odottamassa kun pääset töistä? Olisiko se rennompaa sitten?


      • etsäteesitäkuitenkaan
        sinulletämäkysymys kirjoitti:

        Pitääkö mun joskus olla odottamassa kun pääset töistä? Olisiko se rennompaa sitten?

        Voi pitäisi varmaan. Voi sinua :D jään odottamaan.... Ootsä silloin erivuorossa vai vapaalla?


      • yhteinenloma
        sinulletämäkysymys kirjoitti:

        Pitääkö mun joskus olla odottamassa kun pääset töistä? Olisiko se rennompaa sitten?

        Voi minä haluan kanssasi sinne autiolle saarelle


      • oletkosamaamieltäkulta
        Voinsamaistua kirjoitti:

        Ihana viesti jollekin. Onko naiselle vai miehelle? Minkälaisissa tilanteissa hän ei pysty peittelemään tunteitaan ja miten se ilmenee? Entä minkälaisissa tilanteissa itse menet lukkoon, onko jotain erityistä?

        Kun hän vaan vitsailee ja me nauretaan silmät toisten silmissä....:D tai se toinen kun joudumme yllättäen vastakkain jossain tilanteessa niin kumpikin hämmentyy....ja alkaa esittää virallista !


      • tutustutaan90059069
        sinulletämäkysymys kirjoitti:

        Pitääkö mun joskus olla odottamassa kun pääset töistä? Olisiko se rennompaa sitten?

        Tule odottamaan pihalle töiden jälkeen. Se on sitten jo eri juttu, ois rennompaa. Työroolit tipotiessään, mutta nyt olen vielä pari viikkoa lomalla :) Haluisin tuoda sulle syksyyn lämpöä...


      • millälomalla
        tutustutaan90059069 kirjoitti:

        Tule odottamaan pihalle töiden jälkeen. Se on sitten jo eri juttu, ois rennompaa. Työroolit tipotiessään, mutta nyt olen vielä pari viikkoa lomalla :) Haluisin tuoda sulle syksyyn lämpöä...

        Paitsi et oo ketä ajattelen. Ei hän oo lomalla


      • Duunarimiesd
        millälomalla kirjoitti:

        Paitsi et oo ketä ajattelen. Ei hän oo lomalla

        Ok,ei ole lomalla. Milloin hänen loma on ja tekeekö päivätyötä vai vuorotyötä? Onko huomenna töissä?


      • yötär
        Duunarimiesd kirjoitti:

        Ok,ei ole lomalla. Milloin hänen loma on ja tekeekö päivätyötä vai vuorotyötä? Onko huomenna töissä?

        Lomat ollu osittain. Töitä riittää hoitoalalla. Hyväniin :D


      • sinulletämäkysymys
        tutustutaan90059069 kirjoitti:

        Tule odottamaan pihalle töiden jälkeen. Se on sitten jo eri juttu, ois rennompaa. Työroolit tipotiessään, mutta nyt olen vielä pari viikkoa lomalla :) Haluisin tuoda sulle syksyyn lämpöä...

        Minä odotan kärsivällisesti. Tulen sitten käymään. Vaikka ei sun kyllä tarvitsisi mitään työroolia pitää minun kanssani.


      • Samoinsanoinmiehelle
        tutustutaan90059069 kirjoitti:

        Tule odottamaan pihalle töiden jälkeen. Se on sitten jo eri juttu, ois rennompaa. Työroolit tipotiessään, mutta nyt olen vielä pari viikkoa lomalla :) Haluisin tuoda sulle syksyyn lämpöä...

        Miten ois viikon päästä viesti, puhelu ja mahdollisesti tapaaminen : ) Kaipausta on kovasti...Sinä sen teet : )


      • nytmeneeerihlölle
        Samoinsanoinmiehelle kirjoitti:

        Miten ois viikon päästä viesti, puhelu ja mahdollisesti tapaaminen : ) Kaipausta on kovasti...Sinä sen teet : )

        Viikon päästä???


      • tiedätmistäsaatnroni
        Samoinsanoinmiehelle kirjoitti:

        Miten ois viikon päästä viesti, puhelu ja mahdollisesti tapaaminen : ) Kaipausta on kovasti...Sinä sen teet : )

        Aikataulusopii( n-m)jos olet sinä..


    • ehkäsinäkinmua

      Tietäsitpä miten ikävöin sua tälläkin hetkellä! Hukun sinun silmiisi, sen takia joudun välttää niin usein katsettasi, etten paljastuisi!

      • oniinikäväettettiedäkään

        Laita minulle jokin kappale tänne, jotta tietäisin että se olet sinä..


      • kaipaansuaelämänimies
        oniinikäväettettiedäkään kirjoitti:

        Laita minulle jokin kappale tänne, jotta tietäisin että se olet sinä..

        Vaikka et kuitenkaan ole sinä... Vaan joku muu.. Haaveet pysyy ja kestää.


      • tartujokii
        oniinikäväettettiedäkään kirjoitti:

        Laita minulle jokin kappale tänne, jotta tietäisin että se olet sinä..

        Tykkään susta niin, että halkeen. :)


      • toiolikylhuumorii
        tartujokii kirjoitti:

        Tykkään susta niin, että halkeen. :)

        :D:D :D


      • jäänkuntelemaanniitä
        tartujokii kirjoitti:

        Tykkään susta niin, että halkeen. :)

        Laita lisää kappaleita


    • Naiselle08

      Olet ihana, kaunis, huumorintajuinen, voisin upota silmiisi ikusesti.

      • ykskaipaavanainen08

        Miksi et kerro tuolle naiselle suoraan? :)


      • Naiselle08

        Kerään rohkeutta ja joku päivä vielä kerron.


      • samassaveneessä
        Naiselle08 kirjoitti:

        Kerään rohkeutta ja joku päivä vielä kerron.

        Kerro se kuiskaten....


      • peukkuylöställe
        Naiselle08 kirjoitti:

        Kerään rohkeutta ja joku päivä vielä kerron.

        hienoa :)


    • lääpällään

      Kyllä on
      Mutta minä en enää kauaa pysty tunteitani peittelemään...

      • Josetniinäytäne

        Mulle ainaki voi rauhassa näyttää ku ymmärrän ihmisiä. Jos yhtään auttaa nii anna tulla vaa.


      • hoitajako

        Ai ymmärrät? Mäki ymmärrän. Sun täytyy olla hoitoalalla?


      • Eioohoitoala

        Kyllä kai sitä voi muutenkin ihmisiä ymmärtää kun vain pelkän ammatin vuoksi.


      • hehjoookei

        :D jaa.


    • perhosenajatus

      Niin.. Nainen taidat olla.. Mut osuipa viestisi silmääni ja vähän samanlaisia ajatuksia tuli minullakin tänäkin aamuna eräästä miehestä jonka näin hetki sitten.. No en tiedä.. Mut saahan sitä silti haaveilla.. Kukaan ei sitä minulta kiellä..
      Että huomenta vaan.. :)

      • perhosenajatus

        Ajatus meni siis sellaiselle tummahkolle miehelle jonka näin ennen klo 9.ää tänä aamuna yhdessä paikassa.. Siis siellä missä aiemminkin..


    • puuttuupelailu

      Ihastumisessa niin kuin muissakin maailman asioissa on voimassa kysynnän ja tarjonnan laki. Ihminen, johon moni on ihastunut ei ihastu ihmiseen joka häneen on ihastunut ja puolestaan se, johon hän ihastuu ei ihastu häneen. Tämä on mielenkiintoa ylläpitävä kaava. Yksipuoliset ihastumiset ovat normaaleja ja niistä vain poimitaan parhaat. Molemminpuolinen ihastuminen on luonnonvastainen ilmiö.

      • luonnonvastainen

        No olkoon yksipuolista, ei se sinun maailmassa tunnu miltään.


      • eikaikkisentään

        Niin valitettavasti usek ovat yksipuolisia


    • yötär

      Aloittajalta: Oletko mies kerännyt rohkeutta? Vaikka tiedän että sitä sinulla kyllä on ennestäänkin. Terveisin vaikeasti tulkittava nainen.

      • kuinka_uskallat_

        olen rohkea pelkuri..mutt olisiko vaikeasti tulkittavalla enemmän rohkeutta..?


      • enhaluanaurunalaisex
        kuinka_uskallat_ kirjoitti:

        olen rohkea pelkuri..mutt olisiko vaikeasti tulkittavalla enemmän rohkeutta..?

        No tota ööööö :( ... :D... tällä hetkellä hieman liian vaikeaa olla ihan niinku niin rohkee.


      • olisiniinnoloa
        enhaluanaurunalaisex kirjoitti:

        No tota ööööö :( ... :D... tällä hetkellä hieman liian vaikeaa olla ihan niinku niin rohkee.

        Kiemurtelisin kuin onkimatoedessäsi


    • yötär

      Aloittajalta. Tää siis menee itäsuomeen. Ettei tuleväärinkäsityksiä ;-l)

      • tunnistathanminut

        Enempää... Kuin enemmän


      • epätietoinenja

        Toista joku tietty sana vaikka kahdesti kuullessani, niin todellakin kerron myös tunteistani :D


      • äläherätämuaunesta
        epätietoinenja kirjoitti:

        Toista joku tietty sana vaikka kahdesti kuullessani, niin todellakin kerron myös tunteistani :D

        Alan takertelemaan kanssasi muutenki...:D tai sitten hölisen jotain aivotonta, tai olen hiljaa:D ...täytyyhänsinunollalaskutaitoinen;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe