Miksi tr:ä saa uhkailla palstalla väkeä..

jatkuvasti?? Haukku heitä hulluksi ja tekee poliisitutkintoja! Kuka se onkaan se palstan pahin häirikkö, no tr:ä itse.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSIressukka

      Heh, poliisilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin jonkun TOSIressukan tutkintapyynnöt.

      • Reijon-adjutantti

        Reijon tapaukset on top-secret ei niistä muille tiedoteta


      • Ylläpidon olisi jo aikoja sitten pitänyt potkia tr:ä pois palstalta. Aiheuttaa vaan riitaa muiden kanssa, valtaa palstan typerillä jutuilla, haukkuu muita ym...


      • Alleraller
        Kittiechi kirjoitti:

        Ylläpidon olisi jo aikoja sitten pitänyt potkia tr:ä pois palstalta. Aiheuttaa vaan riitaa muiden kanssa, valtaa palstan typerillä jutuilla, haukkuu muita ym...

        Se rekisteröinti vaatimus mutta kun aller mediaa ei kiinnosta sijottaa siihen kun nyt tulee enempi kirjoittajia ja lukijoita joiden lukumäärällä sitten myydään mainosaikaa.


    • mitäHÄH-

      tr ei kestä totuutta ja kun me se sille sanotaan, niin eiköhän vedä herneet nokkaan. Kun on niin älykäs ja jopa nero suorastaan olevinaan, niin miksi ei saa aikaiseksi ensimmäistäkään näyttöä asiasta?

      • Reijon-adjutantti

        Onhan sillä näyttöä mm nyrkkeilyn sm ja kokkolan komein puutarha


      • Reijon-adjutantti kirjoitti:

        Onhan sillä näyttöä mm nyrkkeilyn sm ja kokkolan komein puutarha

        No mitä nuo merkkaa?? Kun äijä on typerä narsisti.


      • Reijon-adjutantti
        Kittiechi kirjoitti:

        No mitä nuo merkkaa?? Kun äijä on typerä narsisti.

        Reijolla on komeimmat narsissit ja oikeutettu siksi itsekehuun


      • Woodhead

        Omille jutuilleen se vastailee lukemattomat kerrat päivittäin. Seuratkaapa vain realistin aloittamaa palstaa. Lukemattomia käyntejä, jotka raukka on itse sopertanut eri nimimerkeillä. Ei ole vaikea arvata, kuka on tämänkin tarinan Reijon-adjutantti.


      • Woodhead kirjoitti:

        Omille jutuilleen se vastailee lukemattomat kerrat päivittäin. Seuratkaapa vain realistin aloittamaa palstaa. Lukemattomia käyntejä, jotka raukka on itse sopertanut eri nimimerkeillä. Ei ole vaikea arvata, kuka on tämänkin tarinan Reijon-adjutantti.

        Olen kyllä huomannut.. Lapsellinen äijä, ei taida olla oikeita kavereita, jos kerran pitää itselleen palstalla vastata?


      • Feikki-ihailija
        Woodhead kirjoitti:

        Omille jutuilleen se vastailee lukemattomat kerrat päivittäin. Seuratkaapa vain realistin aloittamaa palstaa. Lukemattomia käyntejä, jotka raukka on itse sopertanut eri nimimerkeillä. Ei ole vaikea arvata, kuka on tämänkin tarinan Reijon-adjutantti.

        Eipäs olekkaan jos et huomannut niin reijon adjutantti jutut sisältävät tarkoituksellista sarkasmia reijoa kohtaan.


      • klooraaja
        Kittiechi kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut.. Lapsellinen äijä, ei taida olla oikeita kavereita, jos kerran pitää itselleen palstalla vastata?

        Uimahallilla ei kukaan ole ilmoittanut olevansa hänen kaveri.


      • klooraaja kirjoitti:

        Uimahallilla ei kukaan ole ilmoittanut olevansa hänen kaveri.

        Ottakaa Toljanterin neuvosta vaarin, jättäkää se ukko juttelemaan omille mielikuvituskavereille. Parempi kun ei sille vastaa, kun juuri sitä se haluaa..


      • Niinpä_menee
        Kittiechi kirjoitti:

        Ottakaa Toljanterin neuvosta vaarin, jättäkää se ukko juttelemaan omille mielikuvituskavereille. Parempi kun ei sille vastaa, kun juuri sitä se haluaa..

        niin toimiihan se kyllä välillä itsekkin omana adjutanttinansa ja välillä jotkut lainailee reijon nimimerkkiä. aidon reijon erottaa siitä että reijo sivuroolipersoonillansa kehuu itseänsä muttei sarkastisesti tietenkään


      • Niinpä_menee kirjoitti:

        niin toimiihan se kyllä välillä itsekkin omana adjutanttinansa ja välillä jotkut lainailee reijon nimimerkkiä. aidon reijon erottaa siitä että reijo sivuroolipersoonillansa kehuu itseänsä muttei sarkastisesti tietenkään

        Jep, aina se kehuu itseään yökötykseen asti.. Mutta tuollaisia narsistit on.. Antaa sen puhua itsekseen vaan.


      • Anonyymi
        klooraaja kirjoitti:

        Uimahallilla ei kukaan ole ilmoittanut olevansa hänen kaveri.

        Eikös sillä porttikielto?


    • Mä en usko noihin juttuihin.Kunhan uhittelee ku ei muutakaa osaa.On jo varmasti montaki kertaa kiukkusena hyppiny tasajalkaa..ties vaikka menny lattiastaki läpi..hän kun ei mikää kevytkeiju ole..

      • TOSItonnikeiju

        Pikemminkin tonnikeiju!


      • Reijon-adjutantti

        Reijolla on yli-ihmisen voimat, se kestää mitä vaan ja sen isku on kuin hevosenpotku


      • Reijon-adjutantti
        TOSItonnikeiju kirjoitti:

        Pikemminkin tonnikeiju!

        Oikeat tonnikeijut on vain kateellisia Reijolle kun se käyttää keiju margariinia ja liikkuu kepeästi loikkien kuin kevyt keijukainen


      • Ylläpidon ei pitäisi sallia tr:ä ilkeilyä palstalla ollenkaan..


    • Reijon-adjutantti

      Tr on ihan ufo

      • On kyllä! Kuinka moni on laittanut ylläpidolle viestiä tr:än käyttäytymisestä? Minä ainakin olen. Ja toivon että moni tekisi samoin, ehkä sitten saamme rauhan palstalle??


      • voiskoolaanäin
        Kittiechi kirjoitti:

        On kyllä! Kuinka moni on laittanut ylläpidolle viestiä tr:än käyttäytymisestä? Minä ainakin olen. Ja toivon että moni tekisi samoin, ehkä sitten saamme rauhan palstalle??

        Varmaan ne siellä ylläpidossa voivottelee että mihin tää maailma on menossa kun kaksi latvakakkosta laittaa toisistaan jatkuvasti ilmoituksia, jos nyt sitten olette laittanut. Ehkä ajattelevat että on kuitenkin melko vaaratonta kun kaksi hörhöä meuhkaa tällä palstalla verrattuna jos touhuaisivat livenä kaupungilla ja antavat touhun terapia mielessä jatkua.


      • voiskoolaanäin kirjoitti:

        Varmaan ne siellä ylläpidossa voivottelee että mihin tää maailma on menossa kun kaksi latvakakkosta laittaa toisistaan jatkuvasti ilmoituksia, jos nyt sitten olette laittanut. Ehkä ajattelevat että on kuitenkin melko vaaratonta kun kaksi hörhöä meuhkaa tällä palstalla verrattuna jos touhuaisivat livenä kaupungilla ja antavat touhun terapia mielessä jatkua.

        Ja kiitosta vaan haukuista.. Ai se on ylläpidolle ok kun tr:ä pilaa palstan?? Miksei keskustelupalstoista voida tehdä mukavempia?


      • voivoivoivoi
        Kittiechi kirjoitti:

        Ja kiitosta vaan haukuista.. Ai se on ylläpidolle ok kun tr:ä pilaa palstan?? Miksei keskustelupalstoista voida tehdä mukavempia?

        Niin, miksei?
        Eiköhän se ole kirjoittelijoista kiinni, eikä ylläpidosta kirjotetaanko tänne mukavasti vai miten? Jos ylläpito ottaa kaikki viestit pois mitkä ei ole "mukavia" niin sähän jäät tänne yksin! Katso nyt tota sunkin viestiä, sama narina aina, ei mukava!
        No kuten todettua ethän sä ymmärrä etkä muuta tapojasi.


      • voivoivoivoi kirjoitti:

        Niin, miksei?
        Eiköhän se ole kirjoittelijoista kiinni, eikä ylläpidosta kirjotetaanko tänne mukavasti vai miten? Jos ylläpito ottaa kaikki viestit pois mitkä ei ole "mukavia" niin sähän jäät tänne yksin! Katso nyt tota sunkin viestiä, sama narina aina, ei mukava!
        No kuten todettua ethän sä ymmärrä etkä muuta tapojasi.

        Voi voi, taitaa olla herne nenässä kohtaani? En minä ole kaikkia ajamassa pois palstalta, tr:ä riittäisi.

        Ja sori jos narisen, pitääkö minun olla vain kokonaan välittämättä tr:ä ilkeilyistä? Ei se ole niin helppoa.. Jos kokoajan tökätään neulalla, niin kyllä siihen reagoi ennenpitkään..

        Ymmärrystä kyllä riittää kiitos vain. Miten on oma laitasi kun aina täällä kiusaat minua?


      • Siinäsyyt
        voivoivoivoi kirjoitti:

        Niin, miksei?
        Eiköhän se ole kirjoittelijoista kiinni, eikä ylläpidosta kirjotetaanko tänne mukavasti vai miten? Jos ylläpito ottaa kaikki viestit pois mitkä ei ole "mukavia" niin sähän jäät tänne yksin! Katso nyt tota sunkin viestiä, sama narina aina, ei mukava!
        No kuten todettua ethän sä ymmärrä etkä muuta tapojasi.

        pakollinen rekisteröityminen rajoittaisi kirjoittelua. Ei tuhansia palstoja kukaan pysty valvomaan. Aller media tienaa kävijä määrällä.


      • Siinäsyyt kirjoitti:

        pakollinen rekisteröityminen rajoittaisi kirjoittelua. Ei tuhansia palstoja kukaan pysty valvomaan. Aller media tienaa kävijä määrällä.

        Kuulemma voi rekata vaikka monta nimmaria.. Olisi hyvä jos vain yhden voisi rekata.


      • ideoitsija
        Kittiechi kirjoitti:

        Kuulemma voi rekata vaikka monta nimmaria.. Olisi hyvä jos vain yhden voisi rekata.

        Yksi ip-osoite yksi rekisteröityminen voisi olla hyvä idea.


      • ideoitsija kirjoitti:

        Yksi ip-osoite yksi rekisteröityminen voisi olla hyvä idea.

        Jep, tämä olisi kyllä hyvä idea. :)


      • Kittiechi kirjoitti:

        Jep, tämä olisi kyllä hyvä idea. :)

        Tuo varmaan olisikin se ainoa keino puhdistaa vähän palstoja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo varmaan olisikin se ainoa keino puhdistaa vähän palstoja.

        Niin varmaan olisi.. Ihme kun ei tapahdu mitään parannuksia.. :(


      • Kittiechi kirjoitti:

        Niin varmaan olisi.. Ihme kun ei tapahdu mitään parannuksia.. :(

        No eihän tällä foorumilla tapahdu muutenkaa mitää tän uudistuksen jälkeen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eihän tällä foorumilla tapahdu muutenkaa mitää tän uudistuksen jälkeen.

        Juu ei todellakaan.. Ihme juttu kun pitää uudistaa, vaikka ei mitään uudisteta! : (


      • kivahuonossaseurassavai
        Kittiechi kirjoitti:

        Juu ei todellakaan.. Ihme juttu kun pitää uudistaa, vaikka ei mitään uudisteta! : (

        Ihme juttu että pitää roikkua palstalla joka on mielestänne ihan paska?
        Kuuluuko tämä roikkuminen siihen sun mt kuntoutukseen, tähtääkö kuntoutuksesi kokkolapastan ammattilaiseksi? Maksetaanko tästä sulle vai mikä sua täällä pitää?


      • Hyvääkrapulaa
        kivahuonossaseurassavai kirjoitti:

        Ihme juttu että pitää roikkua palstalla joka on mielestänne ihan paska?
        Kuuluuko tämä roikkuminen siihen sun mt kuntoutukseen, tähtääkö kuntoutuksesi kokkolapastan ammattilaiseksi? Maksetaanko tästä sulle vai mikä sua täällä pitää?

        Onko liikaa viinaa päässä kun kiukuttaa


      • kivahuonossaseurassavai kirjoitti:

        Ihme juttu että pitää roikkua palstalla joka on mielestänne ihan paska?
        Kuuluuko tämä roikkuminen siihen sun mt kuntoutukseen, tähtääkö kuntoutuksesi kokkolapastan ammattilaiseksi? Maksetaanko tästä sulle vai mikä sua täällä pitää?

        Voi jestas kun oli tyhmä kommentti! Saahan sitä keksutelupalstalla olla, vaikka en ole siihen täysin tyytyväinen. Ja onko sinull jotain mielenterveyskuntoutujia vastaan?


    • TOSItahvo

      Poliisikin saisi makeat naurut kun lukisi Tahvon lapsellisia lässytyksiä.

      • Joku täällä kauan sitten kirjoitti että poliisit nauraa oikeasti tr:älle..


      • TOSItahvo

        Kukapa ei Kokkolassa nauraisi.


      • TOSItahvo kirjoitti:

        Kukapa ei Kokkolassa nauraisi.

        Juu, varmaa monet nauraa.


      • TOSIrealistiKokkola
        Kittiechi kirjoitti:

        Juu, varmaa monet nauraa.

        Itkupilli-pieni Lilli:

        Hah hah hah hah hah hah haa,
        salli mun nyt makeest nauraa.
        Pissiäinen itkee parkuu,
        itseään ei pääse karkuun.
        Kolossansa murjottaa,
        tätä pahaa maailmaa.
        Hah hah hah hah hah hah haa,
        saanen vielä kerran nauraa.


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Itkupilli-pieni Lilli:

        Hah hah hah hah hah hah haa,
        salli mun nyt makeest nauraa.
        Pissiäinen itkee parkuu,
        itseään ei pääse karkuun.
        Kolossansa murjottaa,
        tätä pahaa maailmaa.
        Hah hah hah hah hah hah haa,
        saanen vielä kerran nauraa.

        Todella lapsellisia runoja.. Ja lapsellinen on koko ukkokin..


    • Legolo

      TR lyhennys: Tosi raukka.

    • TOSIrealistiKokkola

      Tosirealisti ei koskaan uhkaile ketään, joten vedä pissiäinen vittus päähän. Tosirealisti on aina nimimerkilleen uskollinen. Hän on ainut tätä sivustoa "ylläpitävä voima" ja ainut NERO, ELMO - KELPO, HEMMO...

      • Mitä? Etkö itse tajua milloin kiusaat muita?? Mikä sinut oikeuttaa muita täällä haukkumaan ja pahasti? Olisit edes hiljaa ja jättäisit muut palstalaiset rauhaan!


      • Kittiechi kirjoitti:

        Mitä? Etkö itse tajua milloin kiusaat muita?? Mikä sinut oikeuttaa muita täällä haukkumaan ja pahasti? Olisit edes hiljaa ja jättäisit muut palstalaiset rauhaan!

        Lisäys.. Mm. haukut kaikkia pissiäisiksi, teet palstalle avauksen jossa haukut muita hulluiksi ja tehtailet heistä tutkintapyyntöjä.. Eikö tuo ole kiusaa ja narsistin käyttäytymistä on se että luulet itseäsi neroksi..

        Millä selität sen että kukaan ei palstalla pidä sinua nerona, vaan palstan häirikkönä ja provoilijana??

        Oppisit edes vanhoilla päivillä käytöstavat, ihmetyttää millaisia vanhempasi ovat kun ovat tuollaisen kamaluuden kasvattaneet...


      • Pissiboy

        Kun tätä ääliötä on aikanaan tehty, on sekaan lörähtänyt kyllä aimoannos myös kusta.


      • Terveseon
        Pissiboy kirjoitti:

        Kun tätä ääliötä on aikanaan tehty, on sekaan lörähtänyt kyllä aimoannos myös kusta.

        Tiedäksää että kusi vaan puhdistaa baakteerit kun se on hapanta.


    • TOSIrealistiKokkola

      Koska hän on nero ja sivuston kunkku...

    • TOSItahvo

      Pitää ymmärtää että Tahvo ei päässyt elämässään kuin tyhmäksi kapiaiseksi.

    • Kittie hei... Älä nyt suutu tästä mitä sanon...

      Kaikille muille paitsi sinulle tuon TR:n jutut ovat täysin merkityksettömiä. Kukaan ei niitä lue eikä siten edes provosoidu niistä. Etkö voisi toimia samoin ja jättää kyseisen henkilön kommentit ilman huomiota. Jätä hänet keskustelemaan itsensä kans, niiden keksimiensä 'kavereiden' kans ja unohda koko mätisäkki:)

      • En suutu, olet ihan oikeassa. :) Ok. Jätän hänet omaan arvoonsa.


    • RessunKaveri

      TR ei koskaan hauku ketään. Hän on nero.

    • TOSItahvomajuri

      Tahvo oli uransa huipulla saunamajurina!

    • persueipetäpersu

      J.Niinistö laittaa tosiääliön komennukselle ahvenanmaalle. Eiköhän lopu siihen uhkailut ja haukkumiset.

      • TOSItotuus

        Ei lopu reijolla on tuhansittain jopa reijolle tuntemattomia omatoimisia adjutantteja. Niinistön on parempi vaan tottua pissimään housuunsa. Ahvenanmaa katoaa maailmankartalta kun reijo ottaa puhelimella yhteyden putinatseihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe