Sinetin terveiset Kainuun lomalta...

sinettisormus1

Terveiset Kainuun lomaltani:
5.7.Näin mökillä unen jossa olin jossakin suuressa ja uudessa ostoskeskuksessa. Mieheni sisko tuli hakemaan minua apuun, että nostaisimme hänen miehensä ylös, kun oli kännissä kaatuillut jossain. Vihaisena ilmoitin, ettei edellisestäkään nosto avustani ollut apua, mutta lähdin kuitenkin katsomaan tilannetta. Tulimme pellon laitaan joka oli maantien rajassa ja näin kuinka ojan reunalla oleva lumi oli vyörynyt alas ojaan ja kälyni mies oli tuon kaiken lumen keskellä, johon oli yrittänyt hukuttautua. (lumi-maailman kylmyys/ pahuus) Lähellä asuvat oli kuitenkin jo kerinneet apuun ja mies oli saatu ylös. Menin miehen eteen ja kysyin, haluaisiko hän ottaa Jeesuksen elämäänsä? Samalla näin hänen kasvoillaan Jeesuksen kasvot (Jeesus oli antanut vielä tilaisuuden pelastukseen) jotka sitten hävisivät yhtäaikaa kun hän sai vastattua minulle:
”En tahdo!”
Sanoin vielä hänelle:
” Oma on valintasi, mutta se tulee vaikuttamaan loppu elämääsi.”
Koin tuon unen olevan kälyni miehelle ehkä viimeisiä kutsuja Jumalan yhteyteen. Uni oli selvästi vertauskuvallinen. Olin ennenkin yrittänyt tarjota hänelle Herralta saamiani sanomiani hänelle, jotka olivat kutsuja, mutta sain aina vastauksen - ”En tahdo!”
Jeesuksen kasvot hänen kasvoillaan hävisivät kun hän ilmoitti nuo kieltävät sanat, joten se tarkoittaa että Herra ei ehkä enempää tule häntä kutsumaan ja se on hänen oma valintansa joka tulee myös vaikuttamaan hänen loppu elämäänsä. Olen murheellinen hänen vuokseen, laitoin hänelle viestinä tuon uneni, mutta hän ei ole vastannut siihen mitään.
7.7. näky maasta tulevasta putkesta, josta valui runsaasti kirkkaan puhdasta vettä. Koin että tuo putki esittää ohjattua ja johdatuksessa olevaa uskoa ...
13.7.aamunäky; näin kuvan maantieltä, jossa kuvan oikeassa alareunassa oli jonkin auton keula pysäyksissä (jonkun henk.koht henkellinen kulkuneuvo). Toisella puolella tien reunassa (vasen reuna) seisoi kaksi ihmistä ja noiden ihmisten ylle piirtyi valkoinen risti. (valkoinen=vanhurskaus)Nämä ihmiset ovat niitä vielä ”maailman hengessä” kulkevia, jotka saavat ottaa vastaan elämäänsä Jeesuksen Kristuksen.
15.7.aamunäky; näin paljon valkosia hautakiviä..... valkoinen=vanhurskaus. 21.7.aamunäky; näin ensin lehdettömän viinipuun oksan ja kohta näin kun oksaan ilmestyi uusia viininlehtiä, ja näin käden joka hellästi siveli tuota oksaa...
Samana iltana kuuntelin raamattu kannesta kanteen ja se avasi minulle rukoilemani asian, asian johon toivoin saavani lisää avausta ja se avautui Haggain kirjasta. Tuo vastaus oli kovin siunaavaa ja antoi uskomattoman rauhan ja samalla koin valtavaa nöyryyttä Herraa kohtaan, näi se avautui:
Se joka on Herran valitsema on Herran sinettisormus. Hän voi tehdä työtä joka voi tuntua vähäpätöiseltä, esim. suurten saarnaajien rinnalla, mutta tuo työ voi olla suurempaa kun näiden huippu julistajien, sillä Herra on asettanut hänet siihen ja tietää sen tärkeyden. Sinettisormus vahvistaa asiakirjoja ja sopimuksia. Herran sinettisormus/palvelija muuttuu sormuksensa näköiseksi.
Haggai 2:23:
Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot; minä otan sinut, palvelijani Serubaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut olen valinnut, sanooHerra Sebaot.”
Olkaa Siunatut Jeesuksen Kristuksen nimeen!

95

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArmonVarassa

      Kiva, kun olet palanut lomalta. Kiitos siunaavista näystäsi , ne ovat rohkaisevia. Jumalan rauhaa sinulle .

      • sinettisormus1

        Kuin myös sinulle, Herra olkoon kanssasi.


    • Westsider-

      Tervetuloa, niin kovasti kaivattu Sinetti, Herran lahja meille kaikille.

      • sinettisormus1

        Herran lahja olet myös sinä, ihana Westsider veliseni hänen lahjojaan saamme olla kaikki, me Herran omat. Ihana on tulla takaisin, kun on näin ihania ystäviä odottamassa....


    • filade

      Kaivattuja olette Westsider kuin sinettisormus1 joita Herra käyttää.

      • näkymätön-ninni

        Kaivattuja olette te kaikki yllä olevat!


      • sinettisormus1

        ... niin kuin myös ninni ja filade, siunattuja te kaikki... tuolla matkalla savon puolessa ajattelin, että täällä jossain se ninnikin ..... :)


      • sinettisormus1

        ... kiitosvirrelle kiitokset, Herra vastasi rukoukseeni ja se oli niin siunaavaa kuin sanoit, kyyneleet oli silmissäni vastauksen saadessani ja myös ystävälläni mäen takana jolle myös viestitin tuon Herran vastauksen .... Kiitos ja Kunnia Herralle!


    • sinettisormus1

      Missä on veljemme Seurailija, kovinkin kaivattu ja Jarmo velisemme, ja tietenkin Tuula siskomme?

      • sinettisormus1

      • sinettisormus1

        .... Lusin suoralla ajattelin että tulisikohan Tuula vastaan, ehkä jossain vastaan tulevassa autossa? :)


    • kiitosvirsi

      Olen iloinen siitä että Herra vastasi Sinulle. Hän virvoittakoon omiaan Sanansa ja Henkensä kautta. Ylistys Jumalalle ja kunnia Karitsalle.

      • sinettisormus1

        Siunattu olet Uskovien joukossa, kiitosvirsi.


    • sinettisormus1

      Loppupuolella lomaa näin neljänä yönä perättäin unta jossa olin jättämässä miestäni. Se että näin samaa unta neljä kertaa perättäin, tarkoitti jotain, mutta olin ihmeissäni mitä? Lopulta kuitenkin ymmärsin että se oli varmaankin eksytystä, että alitajuntani saisi minut oikeasti miettimään eroa ja näin luopuisin myös sotimasta mieheni uskoon tulon puolesta, taitaa olla lähellä ja vihtis pelkää menettävänsä mieheni Suuremmalle Herralle. Miehelläni ei ole tapana käydä kirkossa, mutta nyt hän viimeisellä viikolla lähti käyttämään minua kirkossa pyynnöstäni ja papin puhe oli niin sopivaa miehelleni ja yleensä liittoamme ajatellen. Kirkon menojen jälkeen sain vielä jätettyä kirkon eteisessä olevaan koriin, ”Se on täytetty” ristin. Jätin sen siksi, kun eräänä iltana nykkumaan mennessä sain kuin tiedonsanoina, ettei minun aina tarvitse antaa ristiä henkilökohtaisesti, vaan voin vain jättää sen jonnekkin josta joku, Jumalan johdattama löytää sen ja tätä toteutin. Sain myös jättää yhden ristin serkulleni ja hänen vaimolleen siunaukseksi ja lähetin myös eräälle uskoon tulleelle ristin vanhain kotiin. Kyläilessämme vielä erään 91 vuotiaan miehen ja hänen vaimonsa luona jätin ristin myös heille siunaukseksi. Mökllä oli ihana kuunnella nukkumaan mennessä raamattu kannesta kanteen ja parasta oli se että miehenikin saattoi kuunnella sitä, sillä, … totta, uskohan tulee kuulemisesta.

      • sinettisormus1

      • Tuulah

        kyllä sielun vihollinen tekee ahkerasti työtä. itselleni sattui Facebookissa, että eräs amerikkalainen armeijassa jokin herra halusi minun Facebook kaveriksi. no ajattelin, että saanpa kertoa sillekin evankeliumin, mutta sehän yltyi ihan mahottomaksi ja kehui minut, että olen nainen hänen makuunsa. ja kaikkea.löin kaveruuden poikki samantien. ei älynnyt vaikka sanoin sille englanniks, että olen naimisissa.


      • Tuulah
        Tuulah kirjoitti:

        kyllä sielun vihollinen tekee ahkerasti työtä. itselleni sattui Facebookissa, että eräs amerikkalainen armeijassa jokin herra halusi minun Facebook kaveriksi. no ajattelin, että saanpa kertoa sillekin evankeliumin, mutta sehän yltyi ihan mahottomaksi ja kehui minut, että olen nainen hänen makuunsa. ja kaikkea.löin kaveruuden poikki samantien. ei älynnyt vaikka sanoin sille englanniks, että olen naimisissa.

        harmittaa, kun en kerinnyt kysyä siltä jenkkiläiseltä, että oliko se sirutettu kun kerta armeijan palveluksessa siellä oli. se selittäisi sen käytöksen, kun ei kuunnellut yhtään mitä sanoin. luin että se norjan massamurhaaja andrej breivik oli sirutettu samoin kun kouluampujat usassa.pitääpä äkkiä käyttää tilaisuus hyväksi ja kysyä tuolta toiselta jenkki Facebook kaverilta, onko se sirutettu.


      • sinettisormus1

        Totisesti, pahalla on kiire!


      • Niinpäniinn

        Sekin tietää, että aikaa on vähän jäljellä.


      • sinettisormus1

        Aamen.


    • nääerinimmarit

      On erikoista, kun juuri iltapäivällä ajattelin, että missä on sinettisormus. Olen myös paljon ollut poissa. Hauskalta tuntui nyt havaita, että jo illansuussa olet kirjoittanut. Kiitos taas kirjoituksistasi ja siunausta.

      • sinettisormus1

        Siunausta myös sinulle, ikävä jo tänne olikin, kaikesta negatiivisesta huolimatta. Minun ystäväni sanoi samaa, kun hänelle lomalta soitin, sanoi että oli vallannut syvä ikävä ja pari kertaa kun oli juuri ajatellut minua, minä jo hänelle soitin, taitaa olla sitä Herran antamaa yhteyttä.


      • sinettisormus1

    • sinettisormus1
      • Hei Sinetti, ja hyvää loppukesää !

        Kiitos taas tuomistasi uusista unista ja näyistä ! Niitä on niin mukava lukea ja tutkailla . : )


      • sinettisormus1

        Hyvää loppukesää sinullekkin siunauksien kera, AOAOAO.... Yritän jakaa sitä minkä koen Herralta saaduksi, se on tehtäväni ja haluan olla kuuliainen sille. Itsessäni en ole mitään, mutta voi sitä ihanuutta, mitä Herramme antaa. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!


    • Seurailija1

      Lomailtu on pitemmän kaavan mukaan.. Siunausta sinetille ja kaikille muillekkin.

      • sinettisormus1

        Voi, ihanaaa... seurailija on tullut vihdoin maisemiin, kyllä sinua on kyselty minulta, mutta mitäs osaan vastata... Jooo-o, Siunausta myös sinulle, Herra olkoon kanssasi. Pitkän loman sinäkin pidit, tai mitä sitten teitkään, luulin että olit jo saanu tarpeeksesi....


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Voi, ihanaaa... seurailija on tullut vihdoin maisemiin, kyllä sinua on kyselty minulta, mutta mitäs osaan vastata... Jooo-o, Siunausta myös sinulle, Herra olkoon kanssasi. Pitkän loman sinäkin pidit, tai mitä sitten teitkään, luulin että olit jo saanu tarpeeksesi....

        Jooo-o iha-naa, vai on kyselty, mitä minussa nyt kyselemistä?.. remonttiakin tehty ja suomen pienimmässä kaupungissa(arvaa mikä? kyläilemässä ja ja ja... Mistä tarpeeksi olisin saanut?.. no ei ainaskaan sinetistä ja mun täytyy se muistaa ja kunnioittaa teitä, mäen taakkin halit.. Olet kyllä niin siunattu kun jaksat..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Jooo-o iha-naa, vai on kyselty, mitä minussa nyt kyselemistä?.. remonttiakin tehty ja suomen pienimmässä kaupungissa(arvaa mikä? kyläilemässä ja ja ja... Mistä tarpeeksi olisin saanut?.. no ei ainaskaan sinetistä ja mun täytyy se muistaa ja kunnioittaa teitä, mäen taakkin halit.. Olet kyllä niin siunattu kun jaksat..

        .... Kaskinen? :) Mitä kyselemistä, no onhan se jos hyväksi ystäväksi muodostunut läheinen häviää, silloin pitää kysellä... ja tuolta mäen takaa on kyselty myös, taidanpa tietää että joku muukin on nyt iloinen.... yritän jaksaa ja siksi hyvät ystävät onkin tärkeät, tukea antamassa, jooo-o! Kun lomailtiin tuolla Kainuussa, ajattelin että nyt olisin sen verran korkealla, ettei Kokkolaankaan olisi pitkä matka ja kun käytiin matkan varrella munkki kahilla, muistin keskustelumme, kun keittelit munkki kahvia tuona päivänä. Matkalla mietin todella eri henkilöihin liittyviä asioita, heitä joihin täällä olen saannut tutustua .... heihin, joilla on sama henki, niinkuin sinä, seurailija.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        .... Kaskinen? :) Mitä kyselemistä, no onhan se jos hyväksi ystäväksi muodostunut läheinen häviää, silloin pitää kysellä... ja tuolta mäen takaa on kyselty myös, taidanpa tietää että joku muukin on nyt iloinen.... yritän jaksaa ja siksi hyvät ystävät onkin tärkeät, tukea antamassa, jooo-o! Kun lomailtiin tuolla Kainuussa, ajattelin että nyt olisin sen verran korkealla, ettei Kokkolaankaan olisi pitkä matka ja kun käytiin matkan varrella munkki kahilla, muistin keskustelumme, kun keittelit munkki kahvia tuona päivänä. Matkalla mietin todella eri henkilöihin liittyviä asioita, heitä joihin täällä olen saannut tutustua .... heihin, joilla on sama henki, niinkuin sinä, seurailija.

        Olisit tullut käymään, olisin kahvit keittänyt ja munkit.. oikeastaan olen hämilläni kuin laiminluönyt väärintekijä.. uskon että haluat olla ystävä ja niin minäkin ja olla tukena.. Hyvä että mäen takana ollaan iloisia.. Kiitos.


      • sinettisormus1

        ... et sinä ketään ole laiminlyönyt, meillä kaikilla on omat elämämme ja kiireemme... mutta hyvää ystävää tulee ikävä kun hänestä ei pitkään aikaan kuulu, aivan kuin yksin armosta on tällainen ystävä, tiedät mistä puhun, sillä olimme hyvä kolmikko .... Yksin armosta, kuka oletkaan ja missä oletkaan, Herra olkoon kanssasi ja siunatkoon sinua!


      • sinettisormus1

      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... et sinä ketään ole laiminlyönyt, meillä kaikilla on omat elämämme ja kiireemme... mutta hyvää ystävää tulee ikävä kun hänestä ei pitkään aikaan kuulu, aivan kuin yksin armosta on tällainen ystävä, tiedät mistä puhun, sillä olimme hyvä kolmikko .... Yksin armosta, kuka oletkaan ja missä oletkaan, Herra olkoon kanssasi ja siunatkoon sinua!

        Häntä Yksin armosta olen ajatellut usein, Herra on hänen kanssaan, antaa jossain vaiheessa elonmerkkejä itsestään. Olet kyllä melkonen ystävä sinetti.. Nyt syömään ja sitte illalla tyttären lasta 3v. katsomaan... mutta pailaillaan.. Siunausta.


    • sinettisormus1

      Pyhän Hengen ilta: Anne Miettinen

      Oletko todella antanut kutsusi Jumalan käsiin? tv7, 1.8. la. klo.20.

    • näkymätön-ninni

      Siunausta! Herra olkoon teidän kaikkien kanssa!
      Lähden viikoksi reissuun tai oikeastaan viikko ja 3 päivää! En ole nettimaailman ulottuvilla! Näkemisiin ja kuulemisiin!

      • sinettisormus1

        Hyvää lomaa ja siunausta lomallesi, ninni siskoni, Herra olkoon kanssasi, missä oletkin ja mitä teetkin. Tapaamisiin.


    • Vanha jengi koolla taas... lauletaak yhdessä "kumbaijaa..." alkaa c-stä... ;))

      Siunausta Sinetille, Ninnille, seurailijalle ja AOAOAOA:lle :)
      Missäs "kesää kohti" on kun ei ole näkyny?

      • Tuulah

        on vanha jengi koolla taas. niimpä. tulin lukaseen, mitä täällä puhutaan. enpä olekaan pitkään aikaan tänne kurkkinut sattuneista syistä.


      • Tuulah kirjoitti:

        on vanha jengi koolla taas. niimpä. tulin lukaseen, mitä täällä puhutaan. enpä olekaan pitkään aikaan tänne kurkkinut sattuneista syistä.

        ...ja sinäkin :) Rauhaa Herrassa myös sinulle Tuulah


      • sinettisormus1

        Onpa ihana nähdä teitäkin taas, jo tuossa kerkisin miettiä, josko olette kokonaan ennättänyt lopettaa täällä olonne, Herran siunausta ja rauhaa teille, Jarmo ja Tuula, veljeni ja siskoni, Herra olkoon teidänkin kanssa.


      • sinettisormus1


      • sinettisormus1
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kiitti linkistä, oli hieno versio :)

        ... oli ilo saada laulaa Herralle tuota laulua, kiitos sinulle Jarmo kappale vinkistä, ihanaa ylistystä ja iloa!


      • Tuulah
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... oli ilo saada laulaa Herralle tuota laulua, kiitos sinulle Jarmo kappale vinkistä, ihanaa ylistystä ja iloa!

        no mutta olipa yhteen sattuma taas. lauloin tuota kumbaja my lord laulua aamulla kahvia keitellessä ja ajattelin, mistä tuo vanha kappale nousee minun mieleeni, jota lapsena lauloin. rauhaa kaikille uskoville täällä.


      • sinettisormus1
        Tuulah kirjoitti:

        no mutta olipa yhteen sattuma taas. lauloin tuota kumbaja my lord laulua aamulla kahvia keitellessä ja ajattelin, mistä tuo vanha kappale nousee minun mieleeni, jota lapsena lauloin. rauhaa kaikille uskoville täällä.

        ... no Tuula, ei mitään sattumaa, vaan sama Henki meitä johdattaa! Aamen!


      • Tuulah

        niin tietenkin. sehän se sinetti. olen niitä ihmisiä toisinaan, että ensin sanon ja sitten ajattelen ja se pitäs olla toisinpäin.


      • sinettisormus1
        Tuulah kirjoitti:

        niin tietenkin. sehän se sinetti. olen niitä ihmisiä toisinaan, että ensin sanon ja sitten ajattelen ja se pitäs olla toisinpäin.

        ... käy noita samaisia lipsahduksia joskus täälläkin, ihmisiähän tässä vain ollaan ja jos on tarpeen on hyvä pyytää anteeksi, tässä nyt ei ollut kyse niin vakavasta, mutta tuo on myös eräänlainen mittari uskostamme.


    • Tuulah

      siunausta sinulle ja perheellesi sinetti. profeetallisia näkyjä ja uniapa olet saanut.

      • nääerinimmarit

        Siunausta teille kaikille ja kiitos Jumalalle tästä ketjsta, on kertakaikkiaan ihmeellinen. Kyllä koen ihan profetiaksi tuon ajatukseni ja ihmetykseni Sinetin poissaolosta ja samana iltana vielä tämä aloitus häneltä.


      • sinettisormus1

        Olen niin iloa ja Herran Rauhaa täynnä. Herra puhui niin ihmeellisesti, omalla tavallaan loman aikana, sai nähdä kuinka elävä Hän on, elävä ja elävänä, elämässäni. Olen saanut jättäytyä Hänen käsivarsilleen ja siinä vastaanottaa sitä mitä Hänellä on kulloinkin tarjolla, enkä itse yritä rimpuillen saavuttaa jotain, johon en kuitenkaan pysty, en omassa voimassani, vaan Herrani voimassa.... kiitos teille siskoni ja kiittäkää alati Herraa, Ylistäkää Häntä, Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
        Aamen.


      • nääerinimmarit
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Olen niin iloa ja Herran Rauhaa täynnä. Herra puhui niin ihmeellisesti, omalla tavallaan loman aikana, sai nähdä kuinka elävä Hän on, elävä ja elävänä, elämässäni. Olen saanut jättäytyä Hänen käsivarsilleen ja siinä vastaanottaa sitä mitä Hänellä on kulloinkin tarjolla, enkä itse yritä rimpuillen saavuttaa jotain, johon en kuitenkaan pysty, en omassa voimassani, vaan Herrani voimassa.... kiitos teille siskoni ja kiittäkää alati Herraa, Ylistäkää Häntä, Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
        Aamen.

        Kiitos Sinetti paljosta, sanasta ja musiikista. Tänne tulee mielellään rakentumaan ja usein myös TV7 seurana. Nyt siellä Ojarekset. Siunaa Herra heitä ja TV7. Nyt myös erittäin iäkäs vanhuksemme sai yhteyden kaapelitv:n kautta kuunnella Herran Sanaa. Kiitos Herralle, Hän tekee ihmeitä ilman määrää.

        Ojares: Herra käyttää väylänä Tv7:ää. Myös Herralta vastaus rukoukseen Suomen puolesta, että heillä on Tv7. Olemme rikkaita ja iloisia Herrassa. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle.


    • Joo, siis kyllä Sinettiä on kaipailtu. Varsinkin jossain kohtaa kun kaikenmaailman muslimit ja trollit vallotti palstan.

      • sinettisormus1

        Joo, kävin tuolla vähän lukaisemassa lomalta tultuani, mitä täällä oli tapahtunut ja ilosta yllättyneenä sain nähdä kuinka minua oli kyselty, voi kuinka te olette ihania, siskoja ja veljiä, sanat ei riitä kertomaan, aivan kuin mainoksessa: "niin hyvää ettei sanotuksi saa."
        Illalla katselin tuon tv7 Anne Miettisen ohjelman ja Kesäkonferenssin 2015- Patrick Tiaisen osuuden ja voi kuinka olin Henkeä täynnä ja ne olivat myös hyvin avaavia ohjelmia, kannattaapi katsoa.


      • älkääeksykö
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Joo, kävin tuolla vähän lukaisemassa lomalta tultuani, mitä täällä oli tapahtunut ja ilosta yllättyneenä sain nähdä kuinka minua oli kyselty, voi kuinka te olette ihania, siskoja ja veljiä, sanat ei riitä kertomaan, aivan kuin mainoksessa: "niin hyvää ettei sanotuksi saa."
        Illalla katselin tuon tv7 Anne Miettisen ohjelman ja Kesäkonferenssin 2015- Patrick Tiaisen osuuden ja voi kuinka olin Henkeä täynnä ja ne olivat myös hyvin avaavia ohjelmia, kannattaapi katsoa.

        Taitaa tuo Anne Miettinen edustaa ns. 'Uutta viiniä'. Olkaa varovaisia ettette eksy.


      • Tätäkötarkoitat
        älkääeksykö kirjoitti:

        Taitaa tuo Anne Miettinen edustaa ns. 'Uutta viiniä'. Olkaa varovaisia ettette eksy.

        1:30 Tämä on se, josta minä sanoin: 'Minun jälkeeni tulee mies, joka on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä.'

        3:30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.


      • älkääeksykö
        älkääeksykö kirjoitti:

        Taitaa tuo Anne Miettinen edustaa ns. 'Uutta viiniä'. Olkaa varovaisia ettette eksy.

        Ainakin 'kultapölyjuttuja' löytyy hänen kirjoituksestaan: 6. ANNE MIETTINEN: AUSTRALIAN KUULUMISIA

        23.2.2000 Brisbane

        Terveisin Aussinmaasta jälleen yhdeltä erittäin innostuneelta Jumalan polun
        tallaajalta, kirjoittelen teille lisää tästä kullasta. En saa siitä tarpeekseni joten ilahduttakoon se muitakin.

        Olin kirjakaupassa katselemassa kirjoja ja juttelin myyjän kanssa näistä kulta-asioista. Hän näytti käsiänsä ne olivat kultapölyä täynnä sanoi että se on pysyvää hän pesee käsiänsä mutta siihen ne ovat jämähtäneet, olleet jo monta kuukautta. Kun lähdin kotiin niin kiukuttelin miksei mulla ole niitä käsissä ja aloin lukea sitä mitä olin ostanut äkkiä minä tunsin että käteni olivat öljyiset ja kasvot olivat tahmeat. Laitoin pienen yöpöydän lampun päälle ja tarkastelin oikeata kättäni äkkiä näin siihen ilmaantuvan kultakimalteen sitten niitä alkoi tulemaan lisää ja kohta oli koko käsi kultapölyn peitossa. Niitä ilmaantui ihohuokosista ilman määrää ja pian niitä alkoi tulemaan vasempaan käteen. Mitä kauemmin katselin sitä enemmän niitä tuli sitten hain peilin ja katsoin kasvojani nyt niidenkin ihohuokoisista alkoi työntymään kultaa kaikkialla kasvoissani. Sitten minulla jämähti uusi asia mieleen - aina aamuisin kun vien autolla lapsia kouluun rukoilen matkalla - ja olen ihmetellyt miksi minun autoni ratti kimaltelee, jotta mitä kumman ainetta ne siellä autotehtaalla ovat siihen laittaneet ja miksen minä aikaisemmin ole sitä huomannut????

        jatkuu linkissä...

        http://www.tulta.net/NRK/NRK050.htm


      • älkääeksykö
        älkääeksykö kirjoitti:

        Ainakin 'kultapölyjuttuja' löytyy hänen kirjoituksestaan: 6. ANNE MIETTINEN: AUSTRALIAN KUULUMISIA

        23.2.2000 Brisbane

        Terveisin Aussinmaasta jälleen yhdeltä erittäin innostuneelta Jumalan polun
        tallaajalta, kirjoittelen teille lisää tästä kullasta. En saa siitä tarpeekseni joten ilahduttakoon se muitakin.

        Olin kirjakaupassa katselemassa kirjoja ja juttelin myyjän kanssa näistä kulta-asioista. Hän näytti käsiänsä ne olivat kultapölyä täynnä sanoi että se on pysyvää hän pesee käsiänsä mutta siihen ne ovat jämähtäneet, olleet jo monta kuukautta. Kun lähdin kotiin niin kiukuttelin miksei mulla ole niitä käsissä ja aloin lukea sitä mitä olin ostanut äkkiä minä tunsin että käteni olivat öljyiset ja kasvot olivat tahmeat. Laitoin pienen yöpöydän lampun päälle ja tarkastelin oikeata kättäni äkkiä näin siihen ilmaantuvan kultakimalteen sitten niitä alkoi tulemaan lisää ja kohta oli koko käsi kultapölyn peitossa. Niitä ilmaantui ihohuokosista ilman määrää ja pian niitä alkoi tulemaan vasempaan käteen. Mitä kauemmin katselin sitä enemmän niitä tuli sitten hain peilin ja katsoin kasvojani nyt niidenkin ihohuokoisista alkoi työntymään kultaa kaikkialla kasvoissani. Sitten minulla jämähti uusi asia mieleen - aina aamuisin kun vien autolla lapsia kouluun rukoilen matkalla - ja olen ihmetellyt miksi minun autoni ratti kimaltelee, jotta mitä kumman ainetta ne siellä autotehtaalla ovat siihen laittaneet ja miksen minä aikaisemmin ole sitä huomannut????

        jatkuu linkissä...

        http://www.tulta.net/NRK/NRK050.htm

        Kaikki ei ole kultaa...

        "Parempi kultaa on hankkia viisautta, kalliimpi hopeata hankkia ymmärrystä" - Snl 16:16.

        Toukokuun Kristityn Foorumissa oli lyhyt kuvaus Silvania Machado nimisestä brasilialaisesta naisesta, jonka iholle ja hiuksiin ilmestyy kokoustilanteissa kultahippuja.

        Eräät suomalaiset kristilliset lehdet ovat sittemmin kirjoittaneet ilmiöstä. Lokakuun -99 Sana lehdessä Pirkko Jalovaara ilmoittaa omissa rukoustilanteissaan kultahippujen materialisoituvan ihmisten iholle.

        Vuoden 1999 aikana ilmiö sai maailmanlaajan maineen. Sitä esiintyy samoissa seurakunnissa ja piireissä, jotka ovat vastaanottaneet ja hyväksyneet epäraamatullisen "nauruherätyksen" ja "toronton siunauksen". Siunaukseen liittyvät ilmiöt kuten kaatumiset, juopuneen lailla käyttäytyminen, lattiaan liimautuminen, tulen tuntemus käsissä tai muissa ruumiinosissa, hillitön nauru, eläinäänet ym.

        Raportteja kultahippujen ilmestymisestä on saapunut ympäri maailmaa ja Toronton seurakunnan "Revival News" kokoaa näitä ilmoituksia yhteen. Samassa yhteydessä kerrotaan ihmisten hampaisiin ilmestyneen uusia kultapaikkoja tai vanhojen paikkojen muuttuneen kullanvärisiksi. Nyt jo maailmanlaajan "toronton herätyksen" historioitsija Richard Riss sanoo herätyksen saaneen uuden ulottuvuuden, kohonneen uudelle tasolle. Toiset johtajat näkevät kultahiput ja kultapaikat Jumalan uutena voiteluna. Englannissa liikkeen johtajiin lukeutuva Gerald Coates puhuu "viimeisimmästä herätyksen aallosta".

        Aivan aluksi sanottakoon ettei kyseessä ole uusi ilmiö. Lahkojen ja kulttien parissa on kautta aikojen

        kerrottu samanlaisista ilmiöistä. Katolisen kirkon taikauskoisessa ilmapiirissä kullan ilmestyminen ei ole mitenkään epätavallista, kuten myöhemmin kerron.

        "Herätyksen" kannattajat painottavat kyseisen ilmiön olevan Pyhän Hengen työtä. Heidän mukaansa ihmeet ja merkit synnyttävät uskoa ihmisissä. Raamattu sanoo toisin. Ihmeet ja merkit eivät synnytä uskoa vaan Sana.

        http://www.kristitynfoorumi.fi/eikaikkiolekultaa.htm


      • älkääeksykö
        älkääeksykö kirjoitti:

        Kaikki ei ole kultaa...

        "Parempi kultaa on hankkia viisautta, kalliimpi hopeata hankkia ymmärrystä" - Snl 16:16.

        Toukokuun Kristityn Foorumissa oli lyhyt kuvaus Silvania Machado nimisestä brasilialaisesta naisesta, jonka iholle ja hiuksiin ilmestyy kokoustilanteissa kultahippuja.

        Eräät suomalaiset kristilliset lehdet ovat sittemmin kirjoittaneet ilmiöstä. Lokakuun -99 Sana lehdessä Pirkko Jalovaara ilmoittaa omissa rukoustilanteissaan kultahippujen materialisoituvan ihmisten iholle.

        Vuoden 1999 aikana ilmiö sai maailmanlaajan maineen. Sitä esiintyy samoissa seurakunnissa ja piireissä, jotka ovat vastaanottaneet ja hyväksyneet epäraamatullisen "nauruherätyksen" ja "toronton siunauksen". Siunaukseen liittyvät ilmiöt kuten kaatumiset, juopuneen lailla käyttäytyminen, lattiaan liimautuminen, tulen tuntemus käsissä tai muissa ruumiinosissa, hillitön nauru, eläinäänet ym.

        Raportteja kultahippujen ilmestymisestä on saapunut ympäri maailmaa ja Toronton seurakunnan "Revival News" kokoaa näitä ilmoituksia yhteen. Samassa yhteydessä kerrotaan ihmisten hampaisiin ilmestyneen uusia kultapaikkoja tai vanhojen paikkojen muuttuneen kullanvärisiksi. Nyt jo maailmanlaajan "toronton herätyksen" historioitsija Richard Riss sanoo herätyksen saaneen uuden ulottuvuuden, kohonneen uudelle tasolle. Toiset johtajat näkevät kultahiput ja kultapaikat Jumalan uutena voiteluna. Englannissa liikkeen johtajiin lukeutuva Gerald Coates puhuu "viimeisimmästä herätyksen aallosta".

        Aivan aluksi sanottakoon ettei kyseessä ole uusi ilmiö. Lahkojen ja kulttien parissa on kautta aikojen

        kerrottu samanlaisista ilmiöistä. Katolisen kirkon taikauskoisessa ilmapiirissä kullan ilmestyminen ei ole mitenkään epätavallista, kuten myöhemmin kerron.

        "Herätyksen" kannattajat painottavat kyseisen ilmiön olevan Pyhän Hengen työtä. Heidän mukaansa ihmeet ja merkit synnyttävät uskoa ihmisissä. Raamattu sanoo toisin. Ihmeet ja merkit eivät synnytä uskoa vaan Sana.

        http://www.kristitynfoorumi.fi/eikaikkiolekultaa.htm

        Tuossa on videota Patric Tiaisen tapahtumasta. En tuomitse, mutta haluan että koettelette tämän myös? Iloa ja vauhtia kyllä piisaa ja varmasti vetoaa nuoriin, mutta onko tämä muuten Raamatun valossa ok oppia?

        https://www.youtube.com/watch?t=1323&v=gl81XHQXqXM


    • sinettisormus1

      Kävin äsken katsomassa ohjelman joka on valitettavan totta tänäpäivänä, suosittelen katsomaan ja miettimään mitkä asiat elämässäsi on tulleet tärkeiksi?
      Kosketus: Ulla. Hävitin New Age-materiaalin.
      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19922

      • Sen voin taata Jumalan sanana ettei Jumalan valittu koskaan eksy lopullisesti. Saatana saattaa saada jotain välierävoittoja, muttei koskaan tee valitusta lopullista kadotettua sielua. Raamattu sanoo kuvaavasti, "eksyttää jos voi, valitutkin" vaan ei voi lopullisesti. Sen takaa Jeesuksen sana hyvästä paimenesta joka hakee viimeisenkin eksyneen lampaansa takaisin laumaan ja juhlii kun on sen löytänyt. Jopa se kuuluisa "Jumalan väkevä eksytys" on tarkoitettu viimeiseksi mahdollisuudeksi jo eksyneille, jotta nämä eksyisivät vieläkin syvemmälle vain huomatakseen olevansa eksyksissä. Ei Jumala lähetä kiusallaan tai huvikseen, tai rangaistakseen eksytystä, vaan sillä on tarkoituksensa.


      • sinettisormus1

        Aamen.


      • sinettisormus1

        Tällainen ihminen, kun on topiunut tuosta eksytyksen kaudestaan, selvitynyt taas oikealle tielle, voi vain ihastella hänen kulkuaan, sillä hänestä on muodostunut entistä vahvempi ja voimallisempi uskova, kuitenkin nöyryyden kautta ja tämä kirkastaa Kristusta uskovassa.


      • sinettisormus1

        ... tämä on sitä Jumalan antamaa, hengellistä koulua ....


      • sinettisormus1

      • mustahevonen

        Kuulkaa korpiemme kuiskintaa , sopii paljon paremmin , kuin tuo uskonharha !


      • sinettisormus1

        Tiedätkös, että rakastan tuota tuomaasi laulua paljon, vaikkei se hengellinen olekkaan ja tänä kesänä sain laulaakkin sitä siellä Kainuussa. Se kertoo niin hyvin Kainuun elämästä ... ja on tunnetta täynnä.
        https://www.youtube.com/watch?v=u-eI6eEU2jM


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        Tiedätkös, että rakastan tuota tuomaasi laulua paljon, vaikkei se hengellinen olekkaan ja tänä kesänä sain laulaakkin sitä siellä Kainuussa. Se kertoo niin hyvin Kainuun elämästä ... ja on tunnetta täynnä.
        https://www.youtube.com/watch?v=u-eI6eEU2jM

        AIvan mahtava!!!! Mieskuoro on sitte älyttömän hieno juttu, samoin poikakuoro. Jännä juttu että molemmat ovat miespuolisia.


      • sinettisormus1

        Minun edesmennyt äitini oli Kainuusta ja siis se on minunkin verenperintöäni. Pari kesää sitten ostin sieltä sukukirjamme, joka hyvin kertoi Kainuulaisten menneestä elämästä, ei siellä koskaan ole ollut eläminen helppoa, mutta hyvin sopetuvaisia he ovat olleet ja pakkohan se on ollut ... Mieheni kanssa olemme usein puhelleet, että josko sitten, kun jäämme eläkkeelle, muutamme Kainuuseen, tai ainakin puoli Kainuulaisiksi, eli olisimme kesät siellä, no, se jää vielä nähtäväksi, emmehän tiedä tulevaa, Herran kädessä on kaikki.


    • Tuulah

      kävimme mieheni kanssa kesäkuun alussa Israelissa. sanotaan, että jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella. yhtenä yönä minulle sanottiin tuolla reissulla, että tällaista unta näkee vain juutalainen.noh. unesta en muista mitään, mutta eikös ole hassu yhteensattuma. luin tekstin, että suomalaisista 60-70% on juutalaisia.

      • sinettisormus1

        ... jospa kuitenkin Jumala halusi viestittää sinulle jotakin tuon unen ja tekstin kautta, Jumala puhuu niin eritavoin, meidän tulee olla vain avoimia tuolle puheelle.


      • MInun äitini oli ammattumuusikko ja kärsi hyperakustisesta korvasta, eikä voinut nukkua kunnolla, saati kuunnella mitään. Kauheeta siis!!! Sitten hän kävi Israelissa ja rukoili siellä paljon ja korva parani heti sieltä tultuaan.


      • sinettisormus1

        Tänään, pitkästä aikaa sain näyn; näin paljaat jalat, joiden päällä ei seisty, vaan ne olivat levossa ja nuo jalat näyttivät kovin puhtailta ....
        Koin että meidän on hyvä olla levossa Herramme kasvojen edessä, levähtää hänen käsivarsillaan.


      • sinettisormus1
        JarmoEklund kirjoitti:

        MInun äitini oli ammattumuusikko ja kärsi hyperakustisesta korvasta, eikä voinut nukkua kunnolla, saati kuunnella mitään. Kauheeta siis!!! Sitten hän kävi Israelissa ja rukoili siellä paljon ja korva parani heti sieltä tultuaan.

        Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, Hän on meidän parantajamme ja saamme hänen kauttaan vapauden, vapauden sairauksista, peloista ja vääristä synneistä.


    • Seurailija1

      Eipä ollut ainakaan meikäläisen jalat sillä ne olivat eilen maalissa, valkoinen maalipurkki tippui kädestäni kun olin avaamassa ulko ovea ja maali sotki koko eteisen lattian ja jalkani.. En ole ikinä ollut niin liemessä maalatessani tuota huonetta, mikään ei kunnolla onnistunut tuossa tutussa hommassa mitä olen tehnyt niin paljon, tunsin että paholainen jarrutti kaikkia vaiheita..

      Ja mistä näitä painajaisunia tai näkyjä riittää?.. edellinen oli se kun kaverini ammuttiin jossain sodassa ja minulle vinkattiin että lähde äkkiä pois täältä..

      Viime yönä näin unen joka jälleen hätkähdytti.. Orava kävi kimppuuni!.. suuri liito oravan tapainen syöksyi kimppuuni ja teki käsiini suuria noin neliösentin kokoisia syviä reikiä, neliön mallisia, silmiin se yritti mutta sain aina käteni eteen, useasti se hyökkäs, käteni olivat ihan reikiä ja verta täynnä... Ihmiset ihmettelivät miksi se minun kimppuun käy eikä toisten kimppuun.. Heräsin tuohon painajaiseen yöllä ja tuntui ettei uskalla enää nukkua mutta nukahdin kuitenkin..

      Aamulla kävin sähköpostillani tarkastamassa että mikä raamatunlause on päivän sanana.. Jälleen tuli tuo tuo tuttu 2Tim. 1:6 joka tuli myös silloin v.-09 kun hellari tytöt olivat Vuokatissa rukoilleet puolestani.. heti kun kotiin pääsin ja avasin sähköpostin niin tuo jae oli silloinkin tullut, se vaikutti minuun kovin, olihan tytöt rukoilleet ja pitäneet käsiään päälläni edellisenä päivänä.. Tulin uskoon noitten tapahtumien jälkeen.. 2Tim.1:6: "Siitä syystä minä sinua muistutan virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, joka sinussa on minun kätteni päälle panemisen kautta."..

      Enkö olekkaan virittänyt palavaksi?.. On kastettu, on tunnustettu Jeesus Herraksi mutta en ole virittänyt palavaksi?... Viimeaikojen toimintani on ollut haaleaa ja tukee tuota, en ole pahemmin edes tilaisuuksissa käynyt.. Ymmärrän että Jumala on minulle vihanen ja lähettelee noita unia ja raamatunjaetta.. Minkäs teet kun ei lähde palamaan, tunnen itsekkin ettei ole syttynyt.. Tämä on ristiriitainenkin tilanne!.. Minulle sanottiin alttarilla uskoon tullessani etten saa ottaa pulttia mistään, en saa
      itse yrittää mitään, Jumalalla on oma aikataulu kohdallasi...

      Perhetilanne on jarruttanut paljon, ajatukset ovat tässä rakkaudettomuudessa ja huutojen ilmapiirissä, sellainen sammuttaa palavankin nuotion.. Me emme ole mitään ilman rakkautta, ihan kilisevä kulkunen olen.. Tiedän että Jumala on suurin rakkaus mutta saa kai avioelämässäkin olla rakkautta, ei kai Jumala ole sitä vihan ilmapiiriksi luonut... Nuorin tytär tuli uskoon pari vuotta sitten mutta hänkään ei ole käynyt muutamaan kuukauteen tilaisuuksissa, häntä painaa sairautensa ja kun lapsikin on viety pois isänsä hoidettavaksi... On tää vaikeeta mutta usko on kuitenkin pysynyt, riipun siitä kiinni enkä päästä irti.. Tuo sinetin mainitsema "levähtää hänen käsivarsillaan" on tuttu, jokapäivä jätän itseni ja perheeni hänen käsivarsilleen, aamuin ja illoin.. mutta tunnen että olen väsynyt. Aamen.

      • sinettisormus1

        Tuntuu siltä että Herra haluaa sinua todellakin muistuttaa tuon Timoteuksen sanan kautta, koska on puhunut tuon samaisen sanan kautta ennenkin. Tiedän miltä tuntuu elää jumalattomien keskellä, se hälinä ja kaikki, rakkaudettomuus ja maailman menon ihailu tai sen materian ihailu, mitä tänään on tarjolla, tarjolla aivan liikaa. Vähän väliä kuuluu jonkun suusta: kunpa saisin lottovoiton. Raha on joka paikassa se numero yksi. Niin monesti olen huutanut Herrani puoleen: "Haluan irtioton tästä kaikesta, en halua allekirjoittaa tällaista maailman menoa." Läheiseni eivät voi ymmärtää näitä ajatuksiani, sillä he ovat niin kiinni maailmassa. Tämä on meidän uskovien ongelma, meidän tulee vain osata luovia tämän maailman keskellä ja siksi on tärkeää pitää yhteys Herraan jokapäiväisenä ja yrittää levätä hänen käsivarsillaan, levätä hänen sanassaan ja ammentaa sieltä voimaa. Minullakin oli työssä eilen huono päivä, heti ekana päivänä loman jälkeen sain todistaa hoitajien väsymystä, sinne oli lomani aikana tullut uusia muutoksia jotka eilen sitten käristyi riidaksi, siitä tuli kovin huono fiilis. Erehdyin kysymään, voisinko helpottaa jotain osastoa työ osuudellani ja se oli erhdys, sillä sain heti ryöpyn niskaan: "Kyllä me selvitään...!"
        Sitten jätin käteni pyykkikärryn ja seinän väliin tehdessäni käytävällä väistöliikettä vastaan tulijan kohdalla ja nyt käteni selkämys on hyvällä mustelmalla. Illalla särki sitten koko illan päätä kotona enkä jaksanut mitään. Kun kävin levolle rukoilin vain tärkeimmät ja kerroin väsymyksestäni, ehkäpä siksi Herra näytti nuo jalat, me kyllä tiedämme missä saamme levon, mutta muistammeko toteuttaa sitä, on niin helppoa rätti väsyneenä lösähtää sohvalle katsomaan vaikka tv:tä ja sekös sitä hengeä virvoittaa, no eipä kai, saattaapi tulla vielä pahempi mieli katsellessa tuota maailman menoa. Nyt olenkin ajatellut jatkavani kuuntelua netin kautta Radio Kajausta. Klo 21 SU-TO siellä menee Raamattu kannesta kanteen raamattukoulu, jonka kertoo Pastori Jukka Norvanto. Hänellä on rauhoittava ääni ja selittää Raamattua hyvin ymmärettävästi. Miehenikin kuuntelee sitä silloin tällöin vaikkei uskova olekkaan ja hyvä niin, sillä uskohan tulee juuri kuulemisen kautta, suosittelen lämpimästi, rauhoittaa mukavasti.


      • sinettisormus1

        Tässä linkki jos jotain kiinnostaa kuunnella sieltä tuota Raamattu kannesta kanteen, se kyllä tulee ilmeisesti Radio Deiltäkin, mutta en tiedä sen parempaa ajankohtaa.
        http://www.radiokajaus.fi/


      • sinettisormus1

    • sinettisormus1

      3.8. näin unta aamuyöstä, jossa seisoin valtavan kokoisella sukuhaudalla. Haudan molemmissa päissä oli myös pääty kivet ja keskikivi oli komea. Näin haudalla myös 101 vuotiaan Kainuussa asuva tätini pyörätuolissaan istumassa ja hänen tytär seisoi hänen vierellään, eli serkkuni. Serkku sanoi minulle:
      ” Äiti sanoi minulle, että haluaa tummanpunaisia ruusuja tuohon haudalle.”
      Vastasin hänelle, että ymmärsin tuon halun ruusuihin, sillä niitä laitoimme myös äitimme haudalle. Sitten näin kuinka haudan kivissä oleviin koloihin laitettiin upottamalla miekkoja, myös pääty kiviin. Aamulla kerroin miehelleni tuon unen ja hän oli hiljaa ja aavistelin hänen ajatuksiaan, sillä olinhan usein nähnyt unia ja näkyjä juuri näistä verisukulaisista ja ne olivat tienneet kuolemaa. Usein tai lähes aina näin myös tuon kaatuavan puun jota vielä ei ollut tullut tätini kohdalle, mutta unen koen alkavana varoituksena ja pyysin Herraa näyttämään tuon puun kun aika olisi lähellä, sillä olihan hän äitini sisko ja hyvin läheinen, siis tuon puunäyn arvoinen. Äitini sisarus parvesta ei ole enää jäljellä kuin nämä kaksi siskosta, tämä 101 vuotias ja 88 vuotias sisko, kun ei lasketa toista sisarus parvea jotka ovat eri äidistä. Kohta siis tuo sukuhauta (vertauskuvallinen) suljetaan, näin tuon unen koin. Jää nöhtäväksi pitääkö kokemani unesta paikkansa ....

      • Siunaten

        Hyvä lepo....
        Teen samoin, mutta minulla usein kuulumassa kun ramattua luetaan korviini.
        Siis myös korvaporttien kautta raamattua tutuksi.


    • sinettisormus1

      Tämän aamuinen näkyni: Kuulin ensin sanat: -"kahden lapsen isä"

      Sitten aivan kuin esirippu aukaistiin ja näin miehen seisomassa kohti minua (näyn katsojaa), hänen päänsä oli kuin ihmetyksestä kallellaan ja hänen yllään oli pitkä sotilastakki....
      Tehköön jokainen oman tulkintansa.

      • sinettisormus1

        ... pieni lisäys; tuo takki oli vaalean harmaa ja ei kovin uuden näköinen....


      • sinettisormus1

        Siunaa ja varjele meitä (v.584) Suomalainen rukous.
        https://www.youtube.com/watch?v=CKgCzf852yA

        "Siunaa ja varjele meitä, Korkein, kädelläs. Kaitse ain kansamme teitä vyöttäen voimalla meitä heikkoja edessäs. Sulta on kaikki suuruus, henki sun hengestäs."

        Rakas Jumalani tässä rukoilen polvilleen käyden, ole Suomen kansalle armollinen, älä anna minkään pahan maatamme yllättää.
        Aamen.


    • Sinetille:
      Oi sinä hyvä ja nöyrä Herran palvelija, olet tuonut monille lohtua ja iloa ahdistuksiin ja salvaa haavoille, sinä Herran oma. Minä siunaan sinua ja polkujasi, minne ikinä mentekin. Olen aina iloinen nähdessäni sinun nimimerkkisi ja loputtoman kärsivällisen kirjoittelusi, joskus aivan kuin yksin olisit, vaan et ole. Lukijoitasi on paljon ja he saavat sellasiat hengenravitoa sinulta, jota Pyhässä Hengessä sinä armossa saat heille antaa. Ole siunattu sisareni ja jaksa loppuun saakka!
      Jeesus on Herra ja voimassaan suuri.

      • sinettisormus1

        Oi kiitos siunauksestasi, Jarmo veliseni, minäkin siunaan sinua, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, Olkoot Herra kanssasi siellä missä olet ja mitä teetkin. Herra olkoot aina voimamme!
        Aamen.


    • sinettisormus1

      Joh.3:7-8.

      Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

      Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

      Gal.5:22.

      Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, sävyisyys, itsensähillitseminen.

    • Tuulah

      no nyt koen, että Jumala on alkanut puhumaan minullekkin miehenihän on ihan pääkaupunki seudulla kasvanut. itse tuolla Koillismaalla.olen aina viihtynyt taikka niin kauan kuin olen asunut täällä Helsingissä, enkä haluaisi oikeastaan täältä minnekkään muuttaa. mutta nyt mieheni, joka on katujen kasvatti on alkanut puhumaan maalle muutosta. olen omassa mielessäni kritsoinut ajatusta ja sanonut ääneenkin, että sekaisinko oot mennyt.joten Jumalan puhetta tässä täytyy olla. se profetia nyt vain alkaa tulla mieleen, joka vuosia sitten tuli julki, jossa toimitettiin muuttamaan maalle, jossa vähän maata ja jossa voi kasvatella kaikenlaista perunasta porkkanaan saakka ja siltäväliltäkin.ja että tulisi niin kovat ajat, että ruoka loppuu ja hinnat kohoaa pilviin. taitaa se aika olla lähellä, kun kieheni puhuu maalle lähdöstä. sanoin että nojoo. jos mennään maalle, niin laitan myös kanoja.saahaan joka aamu metästää munia pitkin pihaa, missä munat luuraa.

      • sinettisormus1

        Herra puhuu. Kun olet profetiankin asiasta saanut ja niillä ei ole aikamääreitä, Herra yksin tietää ja hän myös tietää että kohta voi Suomella olla kovat ajat, nälkää sun muuta ja se voi olla yleismaailmallistakin, mutta Herra haluaa pitää huolen omistaan ja uskosi kautta olette siunatut. Maalla on jotkin mahdollisuudet itse hankkia syötävää toisin kuin esim. Helsingissä. Se tulee olemaan aikamoinen elämän muutos, mutta jos ennustukset käy toteen, niin hyvä valintana, ei Herra turhaan sanojansa jakele. Siunausta sinulle Tuula ja perheellesi, Herra avatkoon tuon maalle muutto asian niin selvästi, ettei siitä jää pienintäkään epäilystä, että se on Herralta. Ole avoin asialle, Herra puhuu ihmeellisistä tahoista.


    • Seurailija1

      Herra puhuu ja selvittää kysymyksiä mitä elämä tuo tilanteissaan.. Poikani uudesta skootterista oli joku vihamielinen puukottanut penkin hajalle, päällysnahka viilletty pituussuunnassa koko matkalta auki, entinenhän se on..

      Ajattelin mielesssäni että mitenkähän tuo pääsi tapahtumaan?.. olin silloin illalla pyytänyt Jeesuksen verensuojaa koko perheelleni kaikkea pahan hyökkäyksiä vastaan!.. Ja kuitenkin paha pääsi hyökkäämään, eikä rukous mennytkään perille?..

      Pyhähenki lähetti vastauksen nyt menneenä yönä, muutama tunti sitten ja se selvitti tilanteen, rukous oli mennyt perille!.. me ei vaan aina ymmärretä..

      Unessa näytettiin äidin ja pikkulapsen(luultavasti 1v)juhlista jonne äiti oli kutsunut valokuvaajankin.. Äiti oli lapsensa kanssa talon yläkerrassa jossa oli makuuhuoneet, äiti piti lastaan sylissä ja ilmeisesti nojas makuuparven kaiteeseen(tai horjahti siihen) sillä seurauksella että kaide antoi periksi ja äiti tippui lapsi sylissään alakertaan, muutama metri pudotusta ja siinä olisi voinut käydä todella pahasti jos ei Jeesuksen verensuoja olisi ollut päällä!..

      Ensin näytettiin asia niin kuin se tapahtui eli nopeana josta ei saanut käsitystä muuta kuin sen että paha onnettomuus on tapahtunut.. Mutta tämä kutsuttu valokuvaaja sai tilanteen nauhoitettua video kamerallaan.. Näytettiin hidastettuna miten tuo onnettomuus tapahtui..

      Filmiltä näki hidastuksessa että äiti tipahti selkä edeltä ja piti koko ajan lastaan vatsansa päällä tiukasti puristaen.. äiti tippui lapsensa kans suoraan alhaalla olevalle sängylle!, törmäys oli kuitenkin sen verran raju että äidin ote lpsahti ja lapsi pääsi hänen käsistään mutta lapsi tipahti pehmustetun rahin päälle eikä hänelle käynyt kuinkaan, itkua tietenkin tuli mutta ei loukkaantunut, säikähti vain,. Samoin äiti selvisi säikähdyksellä, sänky vaimensi iskun ettei vammona tullut!..

      Heti perään näytettiin raamatunlauseita Psalmi 91:tä.. Korkeimman suojelus: 4)"Sulillaan hän suojaa sinua, hänen siipiensä alla sinä saat turvan. Hänen totuutensa on kilpi ja suojus.".. 7) "Kaatukoon tuhat sivultasi, kymmenentuhatta oikealta puoleltasi, sinuun ei satu.. 11)"Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.".. 12)He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaisi jalkaasi kiveen."..14"Koska hän on kiintynyt minuun, minä pelastan hänet. Minä vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun nimeni."

      Tuo äiti tunsi Korkeimman nimen ja oli pyytänyt suojelusta ja se toimi!...
      Samalla ymmärsin että tuollaiset pienet murheet niin kuin tuo poikani skootterin penkin ruhjominen kuuluu elämän tapahtumiin, onnettomuuttahan ei siinä edes tapahtunut, tapahtumalla on eri tarkoitus. Jospa tuota viiltäjää kutsutaan, hän oli tehnyt muutakin pahaa, naarmuttanut autojakin samalla reissulla.. Kiinni häntä ei ole saatu mutta hän on Jumalan tarkkailussa ja herätettävänä..

      Suojeluksessakin saattaa tapahtua onnettomuuksia, sen ymmärrän nyt! mutta jos Jeesuksen verensuoja on päällä niin Jumala pelastaa tuon onnettomuuden keskeltä sen nöyrän joka tuntee hänen nimensä(Raamatun kirjoitukset pitää paikkansa!)..((Eli vaikka tuhat kaatuu sivultasi ja kymmenentuhatta oikealta puoleltasi, sinuun ei satu. On totta!

      Tuli mieleen eräs moottoripyörä onnettomuus jossa nuori nainen oli joutunut pyöränsä kans luisuun ja pyörä meni tieltä suoraan metsään kovalla vauhdilla.. Sattui uskova ihminen autonsa kans näkemään tilanteen ja hän rukoili nopeasti että älä anna Jeesus käydä tuolle ihmiselle mitään pahaa!... Eikä tuolle naiselle käynyt mitenkään vaikka syvälle lepikkoon sukelsi pyöränsä kaa! rukous kerkes perille tiukassa paikassa... Kiitos Jumalalle ja Siunausta kaikille Aamen.

      • varjeluksessaJeesuksen

        Amen ! Kiitos Jeesus, että varjelet meitä. On turvallista jättää kaikki asiat Sinulle Jeesus. Kiitos sinulle seurailijalle rohkaisevasta kirjoituksestasi. Taivaan Isän Siunausta myös sinulle ja läheisillesi.


      • mustahevonen

        "On se varma juttu jotta rukoukset auttaa " , Perkele kun isis taistelija rukoilee Allahia ja Turkin Allah NATO pommittaa ei satu.
        Ja kun Turkin allah pommittaa kurdeja ja he rukoilevat usean uskonnon Jumalia eniten tietenkin Allahia ei satu.
        Jakun itsemurhapommin vie isis Turkkiin niin ei satu. kun rukoilee perkele Allahia on tosi ei satu.


      • Seurailija1
        varjeluksessaJeesuksen kirjoitti:

        Amen ! Kiitos Jeesus, että varjelet meitä. On turvallista jättää kaikki asiat Sinulle Jeesus. Kiitos sinulle seurailijalle rohkaisevasta kirjoituksestasi. Taivaan Isän Siunausta myös sinulle ja läheisillesi.

        Kiitos myös sinulle "varjeluksessaJeesuksen".. Siunausta tässä tarvitaankin..


      • sinettisormus1

        Jeesuksen verensuojaa sinulle Seurailija, ole Siunattu Herrassamme.
        Kiitos tuosta sanomastasi. Joku päivä sitten katselin ohjelmaa jossa puhuttiin juuri tuosta aiheesta. Siinä sanottiin, että joskus kun meitä kohtaa onnettomuuksia, Jumala sallii sen, että pysähtyisimme, sillä jos hän ei olisi pysäyttänyt ihmistä jonkun "onnettomuuden" avulla, olisi voinut tapahtua jotakin vieläkin pahempaa, Herra näin puhuttaa meitä ja laittaa meidät tarkistamaan sen hetkistä tilannettamme. Ole siunattu myös sinä, "varjeluksessaJeesuksen", veren suojaa myös sinulle.


      • mustahevonen

        Sairaudet ei valikoi yksilöitä päänsisäisten ajatuksien perusteella.
        Auto - ja lento-onnettomuudessa ei ole uskoilla pelastavaa vaikutusta.
        Hölyn pölyä ovat teidän Jeesus suojelee kertomuksenne.
        Jos ihminen luottaa varjelukseensa niin hän on alttiimpi onnettomuuksille, kuin joka ei luota ja ottaa vaaran mahdollisuudet huomioon.
        Joten vahingollista on höpinät , vähemmän sattuu jos menee sänky , wc,keittiö, tietokone ,keittiö ,wc, jne.. ja sänky !
        Huhuuu varjeli se Jeesus tänäänkin onnettomuuksiin joutumiselta.

        Helsingissä on niin kovat vuokrat kannattaa eläkeläisten muuttaa vaikka Portukaliin, kaikki ja tänne jäävän asunnon kaupunki vuokraa maahanmuuttajalle ja maksaa 1000 - 2000.
        Niin talous tulee taas kuntoon - 6000 euroa. !
        Kainuuseen aikoinaan muuttivat lukutaidottomat ja Savoon lukutaitoiset,
        nälänhätä tappoi vielä 1800 luvulla, joten hasalaisen on maalla ihanaa, mutta suunta pitää osata valita jos saa korkeakulttuurin tarjoaman eläkkeen , niin kuin suuret johtajat osaavat valita verottomasti tietenkin.


    • mustahevonen

      Mahtaako niitä kraakkuja siellä Kainuun suunnilla olla jotta sais helemen sinettisormukseen ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe