Niinistö on loistava päättelemään

vetreä.raani

Onko tämä aivopieru puolustusministeriltä: Ukrainan kriisissä Venäjä valtasi Krimin saaren.
Suomikin on Venäjän naapuri ja meillä on myös saari, Ahvenanmaa.
Nyt on erityinen uhka, että Venäjä hoksaa sen saaren, sen puolustamiseen pitää kiirehtiä, nopeus ratkaisee.

Onko ainoa kanssakäymisen muoto, Venäjän kanssa, asevoimat?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PUOLUSTUS

      NIINISTÖN PITÄÄ ALKAA JAKAMAAN KONEPISTOOLEJA NIITÄ HALUAVILLE....MINÄ AINAKIN HALUAN JOTTA VOIN AMPUA KAIKKI VIHREÄT....MIEHET !

    • rauhanmees

      Sinä päivänä, kun Nato uhkaa tulla Ahvenanmaalle, niin Venäjänkin kiinnostus herää. Silloin ratkaisee nopeus. Niinistön hallussa on "starttipistooli".

    • Näinseon

      Venäjä ei ole hyväksynyt Ahvenanmaan demilitarisointia. Venäjällä on kauaskantoinen suunnitelma, vallata Ahvenanmaa. Venäjä ei halua, että monikansallinen tutkijaryhmä selvittää malesialaiskoneen alasampumista. Venäjä ampui koneen alas. Venäjä piiloutuu toisten toimijoiden taakse, tällä kertaa Ukrainan separistien. Venäjä ei taistele omalla maaperällään vaan muiden maiden maaperällä. Suomi on otollinen taistelutanner.

    • EINETAJUU

      VENÄJÄLLÄ JA USALLA ON HAARP ASE KYLLÄ NIIDE TARTTE KU TEHÄ JOHONKI KUIVUUS NI KYL SE SILLO O JO SOTAA MUT ERI ASEIN
      JOKA HALLITTEE RUOKAA HALLITTEE MAILMAA
      OOTTEKO VÄHÄ DAIJUJA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe