Pojat hei..

Kivajuttujuu

Tän tarkotuksena ei oo nyt sanoo, et olis ainoastaan poikien tehtävä mennä puhuun tytölle, mut nyt miettikää hetki. Olkaa kilttejä ja menkää laittaa sille tytölle jonka kanssa juttelette, niin viestiä. Tytöt tykkää, jos alotatte eka. Tytöt tuntee ittensä erityiseks. Ne ei ite uskalla vältsii alottaa, koska pelkää, että sulla on parempaakin tekemistä tai tuhat muuta kiimasta muijaa. Älä anna muijan olla epävarma sun mielipiteestäs sitä kohtaan. Anna sen tietää, että oot kiinostunu. Sä voit ihan sanoo sen ääneen sille. Ei tarvi yrittää vihjailla.

Käytä hymiöitä. Käytä sydämii, tytöt rakastaa sitä. Oikeesti, jos tyttö koskaa käyttää sydäntä laittaessaan sulle jotain viestiä, niin ota tilaisuus vastaan.

Me ollaan yleensä ujoja ja me halutaan, et poika on meidän turvana ja tukena. Jos tyttö sanoo, et sil on kylmä, niin sano, että voit lämmittää.. Se lämmittää heti sydäntä.

Oo romanttinen. Niin monesti ite ain toivoo pojan laittavan jotain ihanaa, mut ei se laitakkaan.
Ja kaikkein tärkeintä on; kysele sen kuulumisia ja kysele siltä siitä itsestään. Oo kiinnostuneen olonen. Älä vaan mieti omii kiinnostuksen kohteita, vaan tulkitse.

Sama pätee tyttöihin. Mut ota se puhelin kouraan ja laita joku söpö viesti.

15

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjkljhg

      Siis tämä!! Itse oon niin ujo etten vois ees kuvitella laittavani ekana viestiä tai jotai sydäntä :DD

    • Ettesaakylselvää14v

      Siis musta toi alote olis ainaki välillä parempi et tyttö tekis sen koska mä yritän olla niin mukava et en torjuis ketää suoraa tai sillee mut en uskalla jutella esim luokkalaiselleni tytölle koska pelkään et siitä tulee joku juttu ja nolaan itteni :D. Esim pari luokan tyttöä tuli juttelee parille pojalle ni ne oliki heti jotai huoria... Vaikka ihan mukavi ovat. T. 14v poika

    • 14vEunukki

      Minä ainakin aloitteena vetäsin tyttöä turpiin ja oikeen huolella eikä enää kaduta.

      • Taisit tulla kaapista ulos ja mikäköhän on loppu tulos.

        Tyttöjen vihaaja :/


      • Tshäkkitshään

        Sinä: Homo - tyttöjen vihaaja
        Minä: *Kuuluisa Tshäkkii Tshään meme ilme*


    • NouHappy

      Noh, monesti ongelmana on se että tytöt on maailman nopein asia. Pinja kuulee jutun jonka hän kertoo Annalle joka kertoo ryhmässä Oonalle ja Katariinalle jotka kertoo sen... Ja lopulta jos tyttö ei ole kiinnostunut niin koko koulu/kerho/joukkue kuule kämäyksestäsi :(

      • Kirsikkapusu

        Jätkä. Ne on innostuneita kyl mäki kerron joitain jos esim juttullen pojan kanssa ,mutta leviääkö? Se riippuu tilanteesta mut naama voi näyttää vielä koulussa


      • Toteemieläin

        No vittu kuka muka menee silleen "mä tykkään susta"-tyyliin tytölle. Ei mitään ideaa. Varsinkin jos tiedät ettei sulla varsinaisesti ole hyviä mahiksia siihen tyttöön niin ei kannata möläyttää sitä suoraan vaan olla mukava sille tytölle ja sitten myöhemmin pyytää ulos.


    • ebun

      Kolmelle tytölle oon laittanu parin viikon sisällä viestii mut eivät oo vastannu. Joten mitä hyötyä olla se ensimmäine joka laittaa viestii ku vastausta ei kumminkaa kuulu?

      • Omgwtf

        Viddu mikä playerrr


    • Kirsikkapusu

      Niin sitä pitää mäki oon tyttö mut niin semmonen me nyt vaan ollaan

    • eiikinäenää

      Joo, oon menny kerran puhumaan ja toista kertaa en mene.

    • vaittumitapaskaa

      Vittu mitä paskaa toi on että pitäs mennä laittaa tytölle viestiä kun joka vitun kerta kun oon menny (eli noin 10? kertaa) nii siitä on syntyny jotain erittäin ikävää... >:(

    • 14vpoika

      Hyvä teksti oli :3

    • markoboy853

      monesti oon kysyny kuulumisia mutta ei se koskaa suostu kertomaa mitää vaikka oon ihan aidosti kiinnostunu. kysyy vaa et mitä sulle ja vaikka suoraa sanon etten tykkää puhuu itestäni vaa kuuntelisin mieluummi sua ni se vaa vänkää vastaan. mitä pitäs tehä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe