Passikuvat edullisesti?

sanna.34

Mistähän mahtaisi löytää edullisesti passikuvat Kuopiosta? Ei ainakaan monet firmat nettisivuillaan hintoja kerro, mikä saa odottamaan pahinta.

15

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • passportti

      Rajalasta torin kulmalta.

      • porttipassi

        Millä kulmalla?


    • mikä_on_edullinen
      • sanna.34

        tunninkuva oli liian kallis. rajalasta en löytänyt hintaa.


    • 15-18

      Hae googlesta passikuva kuopio. Yksi tulos näyttää hinnan jo otsikossa. Tämä ymmärtääkseni on edullisimmasta päästä. Itse kävin muutama vuosi sitten asioimassa ja hinta oli sama.

      • sanna.34

        Hainkin sieltä, halvin mikä löytyi oli 15 €. Aukio-oloajat olivat siinä aika huonot.


      • kalliasta

        Ohoh, onpas kallista pari kameran räpsäystä. Niillä paikkakunnilla joilla sijaitsee Verkkokauppa.com -myymälä saa passikuvat yhdellä eurolla. Ei taida vielä Kuopiossa tosin olla, mutta onhan se melko kallista jos toisessa kaupungissa on 15-kertainen hinta..


      • ha_loo
        kalliasta kirjoitti:

        Ohoh, onpas kallista pari kameran räpsäystä. Niillä paikkakunnilla joilla sijaitsee Verkkokauppa.com -myymälä saa passikuvat yhdellä eurolla. Ei taida vielä Kuopiossa tosin olla, mutta onhan se melko kallista jos toisessa kaupungissa on 15-kertainen hinta..

        Ei taida olla verkkokaupan päämyyntiartikkeli? Mieti hetki mitä verkkokauppa tekee ja mitä valokuvaamo tekee.


      • Hyssshyssss
        ha_loo kirjoitti:

        Ei taida olla verkkokaupan päämyyntiartikkeli? Mieti hetki mitä verkkokauppa tekee ja mitä valokuvaamo tekee.

        No sama kai mikä artikkeli se on jos kerran toisaalla on 15-kertanen hinta samasta palvelusta. Ymmärrän valokuvausliikkeen pitäjän pelkotilan 15-kertaa halvemmasta kilpailijasta mutta ei se hyssyttelemällä ja vähättelemällä muuta sitä faktaa että kyseinen tuote on 15-kertaa halvempi muualla. Usein jopa vieläkin halvempi kun se hinta saattaa olla jossain valokuvaamoissa yli 20 euroa.


    • Pihistin

      Studio Liisassa maksoi 15 eur runsas vuosi sitten. Oli tuolloin edullisin vaihtoehto ja palvelu oli ystävällistä.

    • suosittelen-tätä

      Kirjaston vessassa on hyvät peilit ja saa rauhassa touhuta.

    • ksjfsdkjfskljf

      pässikuva löytyy joko peilistä tai eläintarhasta.

    • suh71

      Spottikuvassa maksoi 15€ ja ihan hyvät tuli. Maanantaisin taisi olla myöhään auki, kannattaa katsoa aukioloajat.

    • wwwwwwwwwwwwww

      Sairaat savolaiset...

    • Maalta679

      12 e 4 kuvaa ! Maalta hommasin passi kuvat ! Maaseutu matkailu avartaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe