Kumpi oon? :o

Joohhemt

Oon 14v tyttö. Eli mä en oikeesti tiiä et oonko mä hetero vai lesbo. Olin viimeksi ihastunut poikaan 6lk alus ja menen nyt siis 8lk. En oo koskaan ollu ihastunut tyttöön. Mut katoin yhtä sarjaa jossa esiintyi : roby rose hän on itse lesbo. Olin vaa sillei "wtf! Miten hyvännäköinen" se on kokoajan mun mieles siis katon siit kokoajan kuvii ja videoit tubest en ole ihastunut häneen tai mitään ihailen vain hänen ulkonäköä. Mut tottakai halusin olla hetero. Mut jostain syystä en tiedä kumpi olen.. Miten se edes voi olla mahollist? :D

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiy

      Hetero oot silti, vaikka katteletki niitä kuvii

    • fasfasfs

      Liittyykö ihastumiseesi eroottisia ajatuksia? Olet vielä siinä iässä että seksaalinen suuntautumisesi ei ole vielä kunnolla vakiintunut. Älä ota paineita vaan ole oma itsesi. Jos tytöt kiinnostaa niin sitten kiinnostaa. Hyväksy ittes sit semmosena.

      • Komppaan tätä. Mä oon homo ja tossa ku sanoit et"toivoisin tietty olevani hetero" niin entä sit jos oot lesbo. Tosin jos ihailet jonkun naisen ulkonäköö niin se ei tee lesboksi:)

        Toivottavasti vastasin:)


    • biseksuaali

      Tai ehkä sä oot bi.

    • hjhkjhkj

      "en ole ihastunut häneen tai mitään ihailen vain hänen ulkonäköä."

      Tällä logiikalla varmasti jokainen ihminen tällä pallolla olisi bi, sekä myös eläinten perään.

      Ei nyt millään pahalla, mutta luulisi että tuohon ikään mennessä käsitteet "hetero" ja "homo" olisivat hallussa, ja että mitä siihen väliin mahtuu.
      Jos ei ole, niin ei ole vaiva eikä mitään selvittää asioita, vaikkapa sieltä wikistä. Sieltä saa tyhjentävän vastauksen termeihin ja sitä kautta voi sitten itse päätellä, että onko lesbo, hetero, tai jotain muuta.

    • Toopeta

      Hey, try http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! Couldnt believe at first but it really works for CoC!(XRlXCl60oK)

      • pahvilla

        Miks nää tänne jotai CoC k = CoCk,linkkejä laitat


    • lolstztztxyc

      lel..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe