Poppe.fi Huijausyritys

Komee78

tilasin jo ajat sitten poppersia www.poppe.fi verkkokaupasta. Rahat meni mutta tavaroita ei ole tullut. Onko kellään samoja kokemuksia? Entäs löytyisikö firmaan toimivia yhteystietoja?

29

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been_there

      Itse tein pari vuotta sitten saman virheen. En ole saanut rahoja takaisin, eikä yhteydenottoihini ole vastattu. Täyttä kusetusta koko pulju!

    • rikosilmoitus

      jatkaahan ne huijaamista jos kukaan ei tee rikosilmoitusta.

    • hemasira

      itse tein saman virheen ja tilasin 14.8 tuotteita eikä puljusta ole kuulunu yhtään mitään.Oiskohan rikosilmoituksen paikka?

    • Rikosilmoituksen menen tekemään keskiviikkona. Mistäs poppersia vois tilata, että sais tavaratkin?

      • poppoppop

        popperskauppa.fi


    • sox75

      Sama täällä. Tilasin 25.08.2015 ja maksoin etukäteismaksun. Kortimaksuthan siellä eivät toimineet. Tyhmä olin. Tavaraa ei ole tullut ja kukaan ei vastaa. Ilmeisesti huijausta.

      • hemasira

        Jep.Täytyy suunnistaa itse myös rikosilmon tekoon :) eipä ne muuten lopeta tuota huijaamista jos useampi tekee samasta asiasta ilmon ni varmasti myös poliisi kiinnostuu tutkimaan enemmänkin.


    • asfafsadfdsa

      Kalliost saa

    • Tähän ei nyt voi oikein kun sanoa että toimikaa huijareiden kiinni saamiseksi ja sympatiat, jotta saatte rahat takaisin.

      Jos sitten vetää poppen sijaan herneet nenään siitä, että rahat haihtuivat (kuin poppe), niin sillä ei taida olla samaa vaikutusta?

    • Kake82

      Keltaisesta Ruususta noita saa, melko laaja valikoimakin. Lähettivät kotiinkin, tosin niin että tein chatin kautta tilauksen ja maksoin ennakkoon. Suosittelen :)

      • Huijausta

        Heinäkuussa 2016 tehty tilaus ja syyskuussa 2016 edelleenkään ei toimitettu.. Eikä vastata mihinkään yhteydenottoihin. Huijausta!!


    • Nakkisoosi

      Sama juttu täällä. Vittu kun tulee luettua nämä jutut liian myöhään! Poppe.fi rikosilmoitus tekeillä.

    • Saako Tampereen seudulta mistään?

      • Have-A-Cigar

        Joistakin seksikaupoista saa, mutta tietoa on vaikea onkia ellei joku ole asiasta maininnut jossakin keskustelupalstalla.

        Helpoimmalla pääset, kun soitat alan liikkeisiin ja kysyt asiaa puhelimessa.


      • TreGay

        Hot Girls Hämeenpuistossa myy


    • GelGrea

      Onko yrityksestä tehty rikosilmoitusta jo?

      Itsekin tilasin reilu viikko sitten tavaraa, mutta mitään ei ole vieläkään saapunut eikä reklamaatioihin vastata.

      • minä olen ainakin tehnyt.


    • kiimainen-idiootti

      Jees, huijausta taitaa olla. Onneksi tilasin vain muutamalla eurolla kokeeksi. Mitään luottokorttimaksusysteemejä ei ole käytössä, vaan ainoastaan ennakkomaksu s-pankin tilille, vaikka tuolla muka lukeekin että voi maksaa checkout finlandin maksutavoilla.

      Kunnollisia yhteystietoja ei ole, ei Y-tunnusta eikä puljun nimeä. ytj.fi : ssä ei ole poppe.fi :stä mitään mainintaa.

      Ihmisten nimiähän täällä ei saa paljastella, mutta kun katsoo domain.fi : stä että kuka on tuon poppe.fi -osoitteen takana, siellä on ihan yksityishenkilön nimi.

      Varmasti tuossa on monella kova kynnys tehdä rikosilmoitusta, kun tuotteet on tuollaisia ja hävitty summa monesti melko pieni.

      Mitä tähän muuta voi sanoa kuin että kimianen mies on yhtä tyhmä kuin kännissä oleva mies.

      • Näytti tämä ko. henkilö olevan myös Facebookin huijarit pois ryhmässä (Ironista). Ainakin nimi ja paikkakunta täsmäs.


    • Tilaansuoraan

      Mä tilaan aina Saksan Poppersilta. Reilusti halvempaa postikuluineenkin ja aina ollu nopea ja varma.

    • Vittuuntunutx

      Sama täällä. Tilasin tuotteita jo kuukausi sitten, eikä mitään ole kuulunut. Yhteydenottoihin ei vastata. Frikosilmoitista tekemään..

    • talu

      Itsellä sama ongelma tuotteita ei tullut. 3 vuotta sitten oli eri nimisen yrityksen kaa samoja ongelmia, mutta kuluttajalautakunnalle kun otti yhteyttä niin saapuivat tuotteet parin päivän päästä postiin

    • minäj.o

      Ehkä omankädenoikeus parempi kuin rikosoikeus tällaisissa....?

    • joukkinen

      Voi vittu sentää! Luen tän keskustelupalstan ihan liian myöhään! Tilasin tuotteita 2.10.2015 ja vielä ei ole näkyny mitään ja he eivät vastaa mihinkää puheluihin tai s-postehin. menen maanantaina tekemään rikosilmoituksen poliisille. Tehkää muut samoin. Tärkeintä on se että mahdollisimman moni tekee ilmoituksen!

    • onseperkele

      onse perkele kumma homma ku ihmisiä kusetaan tuolla lailla... ittehän tilasin 80e poppea pari kk sitten eikä ole kuulunut mitään eikä vastata mihinkään.

    • Tänään tuli syyttäjältä kirje. Laillista toimintaa myydä olematonta tavaraa. Pitäisköhän itsekin laittaa tuollainen nettikauppa?

    • Neuvontaa

      poppe.fi sivuston osalta tilanne on toukokuussa 2016 ennallaan.

      Suosittelen jokaista tähän huijaukseen mennyttä tekemään seuraavat toimenpiteet:

      1. Ilmoitus kuluttajansuojaviranomaiselle:
      http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/kuluttajaneuvonta/

      Kuluttajansuojaviranomainen ottaa kantaa myös toimitusaikoihin ym. muotoseikkoihin, mikäli syyttäjä ei ymmärrä minkä kanssa on tekemisissä.

      2. Ilmoitus googlelle tietojenkalastelusivustosta. Ottaen huomioon että tuotetta ei tule, mutta maksutapahtumia ja rekisteröitymisiä kirjataan, ei sivuston perimmäinen tarkoitus ole selvä. Itse en luota sivuston rekisteriselosteeseen.

      https://www.google.com/safebrowsing/report_phish/

      3. Vapaamuotoinen palaute googlelle:

      https://services.google.com/fb/forms/sharesuccess/

      Googlen palautteet eivät todennäköisesti tuota minkäänlaista lopputulosta, mutta jos jokainen huijattu tekee ilmoituksen, voi sivusto menettää "Tämä sivu on turvallinen" leiman, suodattua hakutuloksista tai saada "Ilmoitettu huijaussivusto" merkinnän.

      Samansisältöinen palaute kannattaa laittaa myös käyttämäsi selaimen (firefox, chrome ym.) ohjelmistopalautteeseen.

      4. Nettivinkki ja rikosilmoitus:
      https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus
      https://www.poliisi.fi/nettivinkki
      Ensimmäinen on kevyt, mutta vaatii määrällisesti enemmän ilmoituksia että asia siirtyy mihinkään. Rikosilmoituksia täällä onkin tehtailtu, ja suosittelen jatkamaan. Ymmärrettävästi siihen harvempi jaksaa ryhtyä, enkä tiedä pysyykö mahdollisesti markkinaoikeuden riita-asiassa osapuolien yksityisyys turvattuna. Tähän voisi joku antaa infoa.


      Minkään ylläolevan tekeminen ei maksa kellekkään mitään, mutta mahdollistaa omien rahojen takaisin saamisen ja estää muita tekemästä vastaavan virheen. Älkää lannistuko vaikka keskustelupalstoilla lukee ettei asiaa otettu käsittelyyn: näissä asioissa määrä ratkaisee.

      Sivusto pelaa sillä tiedolla, että kukaan ei uskalla/kehtaa valittaa tunnetusti seksuaalivähemmistön käytössä olevan päihteen ostamisesta. Kukaan ostaja ei ole tehnyt mitään väärää, eikä ylläolevien toimenpiteiden tekeminen tuo omaa nimeä näkyviin (pl. rikosilmoitus?). Kannattaa siis toimia rohkeasti.

    • Ihanhyvää

      Itsekkin tilasin kokeeksi poppe.fi mutta mitään ei koskaan tullut. Minulle on ainakin toiminut lähinnä Orgasmin tehosteena. Muutaman kerran olen tilannut täältä: FinGaySex.fi. Aina on tullut lähes seuraavaksi päiväksi. Ja sen olen huomannut että toimii paremmin kun poppers on tuoretta. FinGaySex puljussa taitaa olla tuoretta tavaraa koska kuulemma myyvät paljon.

    • Toinenhuijattu

      Juuh huijausta on.... Älkää ostako!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe