Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Liukasrata

Reilusti

Hei,
Kertokaa onko minua kusetettu?
Olen autokoulussa Movia Oulunkylä. Mentiin liukkaan radalle kolme oppilasta yhtäaikaa samassa autossa. Kaverini tuli samaan aikaan (on toisessa autokoulussa) niitä oli kaksi samassa autossa. Niinkuin näkyi olleen muissakin autokoulujen autoissa. Oltiin radalla 13.00-15.00 välinen aika. Samoin kaverinkin. Kysymys kuuluu? Kaverini käytti radalla itse ajaen n.1h ja minä n.30min. Jälkeenpäin juttelin kaverin kanssa, ratamaksu samansuuruinen, ajotunti velvoitettiin 1h mittaisena. Kaveri ajoi kuitenkin enemmän.

14

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähh

      Mitä teit radalle sen loput 1,5 h ?

    • tääh

      siis radalla... :)

      • Reilusti

        Eka opettaja kertoi ja näytti mitä harjoitellaan n.15min. Sitten meistä jokainen ajoi n.30.min. Ja sitten lähdettiin pois.
        Siis istuin kyydissä 1.15 min ja itse ajoin n. 30min. Laskussa oli ratamaksu ja 1h rata-ajosta.


      • Näin

        Valitsithan varmasti halvimman koulun? Juuri tästä syystä ne on halpoja. Asiakkaan ajasta ja opetuksesta tingitään.


    • Huijauksenmakua

      Tarkka ajankäyttö radalla on sellainen, että opettajan näytöt kestää 10min. ja oppilas ajaa 40min. Tästä koostuu 50min kestävä ajotunti.

      Kuten nimimerkki "Näin" kommentoi, jotkut koulut tinkii opetuksesta oppilaan kustannuksella.

      Törmäsin tässä menneellä viikolla tapaukseen, että autokoulun toimistotyöntekijä hoitaa autokoulun pimeänajon simulaattoriopetuksen

      • Isivahtimaan

        Eikös se peruskoulun oppituntikin ole 45 min...
        Ja ihan sama kuka sen simulaattorin laittaa päälle, jos siinä ei sen syvällisempää ole ja kun liki kaikki on "ajanut" tietokonepeleillä, niin...


      • Huijauksenmakua
        Isivahtimaan kirjoitti:

        Eikös se peruskoulun oppituntikin ole 45 min...
        Ja ihan sama kuka sen simulaattorin laittaa päälle, jos siinä ei sen syvällisempää ole ja kun liki kaikki on "ajanut" tietokonepeleillä, niin...

        Ei se ole ihan sama, koska laki ei anna oikeutta liikenneopettajan tehtäviin muille kun liikenneopettajan tutkinnon suorittaneille. Paljonhan on puhuttu valelääkäreistä yms., joten pitäisikö nyt puhua myös valeliikenneopettajista.


      • fgmkhbg
        Isivahtimaan kirjoitti:

        Eikös se peruskoulun oppituntikin ole 45 min...
        Ja ihan sama kuka sen simulaattorin laittaa päälle, jos siinä ei sen syvällisempää ole ja kun liki kaikki on "ajanut" tietokonepeleillä, niin...

        Ajo-opetuksessa tunti on 50 minuuttia. Älä yritä verrata kahta eri asiaa keskenään.


    • Ope555

      Taas kirjoittelevat autokoulun kateelliset omistajat ja heidän työntekijänsä! Ei kukaan oppilas tänne tuollaisia kirjoittele! No, tämä foorumihan on tunnettu nimellä: Autokoulun omistajien omat kommentit!

      • Tarkoittanet legendaarista Haagan autokoulua jossa pomo kirjoitteli "työntekijänä" nimellä AK.konttoristi ja "tyytyväisenä asiakkaana" milloin milläkin nimellä... On tainnut kadota lähes kokonaan tuo ääliö?


      • Huijauksenmakua

        "Ope55" Taidat olla oikein arkipäivän Herlokki Solmunen, kun huomat, että en ole autokoulun oppilas. Siinä tosin olet väärässä, että olisin kateellinen omistaja, sillä en osaa kadehtia "ammattilaisia", joiden ammattiylpeys antaa periksi huijata maksavia asiakkaita. Enemmänkin koen myötähäpeää näitä ns. leipäpappeja kohtaan.


      • AK.konttoristi
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Tarkoittanet legendaarista Haagan autokoulua jossa pomo kirjoitteli "työntekijänä" nimellä AK.konttoristi ja "tyytyväisenä asiakkaana" milloin milläkin nimellä... On tainnut kadota lähes kokonaan tuo ääliö?

        Olen kyllä keski-suomessa.


    • RikeRyökäle

      Aina kun kyseessä on MOVIA, niin aina KUSETETAAN.
      Niin asiakkaita ,henkilökuntaa, velkojia, verottajaa sekä koko yhteiskuntaa.

    • Kilonkundi

      Mitä väliä? Kunhan saan ajokortin, niin se riittää. Ihan sama ajanko 1 tunnin vai 3 tuntia. Täällä nipottaa autokoulun omistajat alaisineen! Surkuhupaisaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe