Tämän ajallisen jälkeen!

onseihanaa

Kun ihminen lankesi syntiin, niin kirous ja paha tuli maailmaan. Siitä saa myös koko luomakunta kärsiä. Onneksi tämä olotila ei ole lopullinen.

Uusi taivas ja uusi maa
Katso, minä luon uuden taivaan
ja uuden maan.

Menneitä ei enää muistella,
ne eivät nouse mieleen.
Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja
ikuisesti
siitä, mitä minä luon. Jesaja 65. 16 - 17

"mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat". .Kor.2:10

Etsikää Jumalaa ja elämää Jeesuksessa Kristuksessa, niin elämälle tulee suunta ja tarkoitus. Kyllä sitten jaksaa tämän lyhyen ajallisen taipaleen ja voimaa annatetaan päivittäin.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satujahve

      5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

      Vanhaa testamenttia ei tarvitse kauaa lukea huomatakseen että jumala ei luonut ihmistä omaksi kuvakseen vaan ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen. Siksi tämä uhreilla ja verellä mässäilevä narsistinen, sadistinen ja moraaliton jumalaolento on täysin luojansa, paimentolaismiehen kaltainen.

      • ellet.tiedä

        Jeesus oli sellainen viimeinen uhri, joten ei käytetä nykyisin.


      • tiedätkö.sinä

        Eli palvot jumalaolentoa joka vaati verta ja eläinuhreja alttarilleen? Ja kliimaksina tämä olento uhrasi itsensä itselleen? :D Miten typerältä tällainen olento kuulostaakaan.

        14 "Jos joku tahtoo uhrata Herralle polttouhrina linnun, hän tuokoon uhrilahjaksi metsäkyyhkyn tai muun kyyhkysen. 15 Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään"

        Millainen jumalaolento vaatii linnulta pään revittäväksi irti ja veren roiskimisen ympäri omaa alttariaan? ... Arvasit oikein, nimittäin se narsistinen, sadistinen, moraaliton ja paha jumalaolento, jonka paimentolaismies loi oman kuvansa mukaiseksi.


    • >Etsikää Jumalaa ja elämää Jeesuksessa Kristuksessa, niin elämälle tulee suunta ja tarkoitus. Kyllä sitten jaksaa tämän lyhyen ajallisen taipaleen ja voimaa annatetaan päivittäin.
      Aika moni jaksaa kyllä muutenkin. Ja kyllä niitä uskonsa menettäneitä ex-uskovia on aika paljon, jotka eivät löytäneetkään elämälleen järkevää suuntaa ja tarkoitusta uskonnon dogmeista.

      • minä-itse-uskon

        Jumalaa voi etsiä vielä kun on elämää, sen jälkeen aika loppuu.


      • Garggi

        Meitä on paljon ja lisää tulee...


      • minä-itse-uskon kirjoitti:

        Jumalaa voi etsiä vielä kun on elämää, sen jälkeen aika loppuu.

        Piileksiikö Jumala siis vielä kuolleillekin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe