KD:n uusi puheenjohtaja

Päivifani

Mitäpä mieltä olette uudesta KD:n puheenjohtajasta, Sari Essayahista? Toivottavasti hän jatkaa Päivi Räsäsen linjalla koska muuten täytyy ruveta miettimään jonkun toisen puolueen kannattamista.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

      Kyllä ,niin : voi olla että Päivi on tehyt kuin Mooses ,silloin joskus Hän koulutti
      Joosuan tehtäväänsä Hän opetti entisen orjan , Lukemaan ,kirjoittamaan ,ja
      laskemaan ja Kuninkaallisen kätös tavan kun oli saanut Faaraon koulusssa .
      Siis kaikki oli hoidettu , Hän oli heti valmis ,KUN HERRA tuli ja kysyi tänään
      on se päivä ,jolloin sinun tulee kuolla ,onko kirjat valmiit .
      .
      Hän ehti vain vastata ,kirjoista on. otti kamelinnakaisen salkku kassin ,jossa
      oli viisikirjaa ja toi ne ulos vaunusta . Ja HERRA sanoi mene NEBOvuorelle ,
      ja Piskan huipulle minä näytän sinulle kaikki ne maat ,joita et saanut olla.

    • Mitä.Häh

      Tarkoitatko Päivi Räsäsen linjalla sitä, että hän saa kannanotoillaan loputkin eroamaan kirkosta?
      Tai no en tie, ette kai te lestat kuulu muutenkaan ev.lut kirkkoon.

      • Kuuluu ne.


      • teuta
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kuuluu ne.

        Kirkosta eroaminen , on LV:t aikaan saanosta valitan ,mutta
        meitä on n.14000as. ja muutamia kymmeniä on jo eronnut
        valitan , etupäässä nuori ,tai nuoripari , tai alkava perhe.
        tuo luku oli suomesta , koko maailmassa n.38000as.


    • Päivifani

      Jos joku lähtee kirkosta Päivi Räsäsen puheiden takia, vika ei ole Päivissä vaan lähtijässä itsessään.

      • Kyllä se suurin vika on Päivi Räsäsen vihapuheissa. Voisitte nyt joskus olla rehellisiä edes jossakin!


      • Päivifani

        Päivi Räsänen ei ole puhunut vihapuheita ollenkaan. Hän on puhunut sitä, mikä on Jumalan tahto. Syyllistämällä Päiviä vihapuheiden puhujaksi, syyllistät samalla itse Jumalaa, maan ja taivaan luojaa. Sielujemme vihollinen perkele taas haluaa kylvää todellisia vihapuheita ihmisten parissa, mikä sinunkin kommenttisi oli, hyvä ateisti1982.


      • Pudis54

        Kiitos Päiville hänen hyvin tekemästä työstään ateismin hyväksi. Olisin toivonut hänelle jatkoa muutamia vuosikymmeniä. Jään kovasti kaipaamaan hänen fobioitaan ja niistä kumpuavia vihapuheita jotka ovat herätelleet ihmisiä huomaamaan kristillisyyden todellisen luonteen.


      • Pudis54 kirjoitti:

        Kiitos Päiville hänen hyvin tekemästä työstään ateismin hyväksi. Olisin toivonut hänelle jatkoa muutamia vuosikymmeniä. Jään kovasti kaipaamaan hänen fobioitaan ja niistä kumpuavia vihapuheita jotka ovat herätelleet ihmisiä huomaamaan kristillisyyden todellisen luonteen.

        Minä olisin toivonut Sari Tanusta Päkän seuraajaksi. Siinä olisi ollut kristillisillä oikein komeat ja ikiomat Lopun ajat.


      • teuta
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kyllä se suurin vika on Päivi Räsäsen vihapuheissa. Voisitte nyt joskus olla rehellisiä edes jossakin!

        Kuin myös , sinä et varmasti edestunnusta ,hänen monia sanoja Jumalan sanoiksi
        mutta pahaa jälkeä sinunkin kannanottosi tekee , ei päivi ole puhunut vihaa.
        kos ette ymmärrä sitä älkää sitten minä tiedän että hän oli pityämässä puheen
        Es/koisissa LAHDESSA ,2v.sittten ,ensin sanoi että hän on viides läinen ,
        mitä se tarkoittaa ?
        kun he oli aikanaan valinneet nimiä omalle poppoolleen ,humasivat että 4. oli jo
        valittu joten Viidesläinen siinä vaiheessa oli yhtä hyvä kuin mikä tahansa .
        .
        ateisti 1982, et varmaan tiedä vihapuheista mitään , On kaikenlaisia sana sanojia
        kuten sinä , Kun Päivi avasi suunsa 2010 ,alkoi eroja tapahtumaan myönnän mutta
        katsotaan siltä kantilta , että hän joutui toisten väärin ymmärtäjäksi , Minäkin
        olisin sanonut aivan samoin , ensin erosi homoja ,lespoja sitten niitä jotka olisivat
        mieluusti olleet vaan , SITTEN LOPUKSI HEITÄ EROSI n. 61, 000 N.VUODEN AIKANA ,Ja joku 13,900 otti jäsenyyden takaisin .
        .
        Mutta kun Arkki piispa avasi suunsa n,vuosi sitten ,vaikka vain pyysi anteeksi .
        eroja on tapahtunut n.76.000 eikä kukaan ole tullut takaisin .


      • teuta kirjoitti:

        Kuin myös , sinä et varmasti edestunnusta ,hänen monia sanoja Jumalan sanoiksi
        mutta pahaa jälkeä sinunkin kannanottosi tekee , ei päivi ole puhunut vihaa.
        kos ette ymmärrä sitä älkää sitten minä tiedän että hän oli pityämässä puheen
        Es/koisissa LAHDESSA ,2v.sittten ,ensin sanoi että hän on viides läinen ,
        mitä se tarkoittaa ?
        kun he oli aikanaan valinneet nimiä omalle poppoolleen ,humasivat että 4. oli jo
        valittu joten Viidesläinen siinä vaiheessa oli yhtä hyvä kuin mikä tahansa .
        .
        ateisti 1982, et varmaan tiedä vihapuheista mitään , On kaikenlaisia sana sanojia
        kuten sinä , Kun Päivi avasi suunsa 2010 ,alkoi eroja tapahtumaan myönnän mutta
        katsotaan siltä kantilta , että hän joutui toisten väärin ymmärtäjäksi , Minäkin
        olisin sanonut aivan samoin , ensin erosi homoja ,lespoja sitten niitä jotka olisivat
        mieluusti olleet vaan , SITTEN LOPUKSI HEITÄ EROSI n. 61, 000 N.VUODEN AIKANA ,Ja joku 13,900 otti jäsenyyden takaisin .
        .
        Mutta kun Arkki piispa avasi suunsa n,vuosi sitten ,vaikka vain pyysi anteeksi .
        eroja on tapahtunut n.76.000 eikä kukaan ole tullut takaisin .

        "ensin erosi homoja ,lespoja sitten niitä jotka olisivat mieluusti olleet vaan , SITTEN LOPUKSI HEITÄ EROSI n. 61, 000 N.VUODEN AIKANA ,Ja joku 13,900 otti jäsenyyden takaisin . "

        Missä on sinulla vedenpitävämmät todisteet, kun väität että kirkosta erosi VAIN homoja/lesboja. Suurin osa oli heteroita ja monet minun ja avovaimoni ystäväpiirissä ovat sanoneet myöskin minulle että "jos olisin ollut vielä kirkossa niin olisin eronnut kirkosta KUN PÄIVI RÄSÄNEN AUKOI PÄÄTÄNSÄ homoillassa" ja jotkut erosivat. Ne meidän ystäväpiirissä olleet ovat HETEROITA!
        Kyllä suurimmat homoseksuaalien oikeuksien puolustaja ovat HETEROT, eikä vain homoseksuaalit!

        "Kuin myös , sinä et varmasti edestunnusta ,hänen monia sanoja Jumalan sanoiksi mutta pahaa jälkeä sinunkin kannanottosi tekee , ei päivi ole puhunut vihaa. "

        Eihän Adolf Hitlerkään koskaan mitään vihannut. Oman Raamattunsa kirjoitti nimellä Mein Kampf - Taisteluni. Sekin oli kuulemma ihan Jumalan sanaa!

        LOL, miten helvetissä Päivi Räsänen voi olla ihmisoikeuksien puolustaja sen enempää kuin Hitlerkään!?


      • Päivifani kirjoitti:

        Päivi Räsänen ei ole puhunut vihapuheita ollenkaan. Hän on puhunut sitä, mikä on Jumalan tahto. Syyllistämällä Päiviä vihapuheiden puhujaksi, syyllistät samalla itse Jumalaa, maan ja taivaan luojaa. Sielujemme vihollinen perkele taas haluaa kylvää todellisia vihapuheita ihmisten parissa, mikä sinunkin kommenttisi oli, hyvä ateisti1982.

        HAH!! Kuten olen täällä jo sanonut niin ei se Adolf Hitlerkään puhunut vihapuheita!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Minä olisin toivonut Sari Tanusta Päkän seuraajaksi. Siinä olisi ollut kristillisillä oikein komeat ja ikiomat Lopun ajat.

        Jep, Tanus haluaisi "suojatyöpaikan", kun hänen gynekologin vastaanotolla ei enää kauppa käy! Kaikki naiset kiertävät hänet kaukaa ja valitsevat takuuvarmasti gynekologin, joka ajattelee asiakastaan joka asiassa, eikä vetoa aina johonkin omatunnonsyihin. Kuulemma avovaimoni aikoo käydä jatkossa sellaisella naisgynekologilla, jolla ei ole minkäänlaista tarvetta vedota omatunnon syihin.

        Eikö Tanuksella ole ollenkaan omatunnon syytä räpläillä naisten alapäitä? Eiks sellaisessa mahda olla jo hieman lesboilunkin makua?! :) Sellainen ei hänellä kristittynä ole gynekologina minkäänlainen omatunnon syy!

        Kuten sanoin, tulisiko Suomen laittaa YK-joukkoihin asettomia miehiä, jotka eivät asetta kykene kantaa omatunnon syihin vedoten!


    • niinpäniiiiiiiiiiiiin

      Kun muistaa aikanaan aktiiviurheilijana Sari Essayah joka joka askeleellaan huuti hallelujaa. Onko hän nyt järkeveytynyt jää nähtäväksi..

    • Päivifani

      Jumalan tahto ei ole koskaan tälle maailmalle kelvannut.

      • teuta

        Niin , muistan erään VL:n sanoneen ,kun erosi Eduskunnasta , ero puheessa sanoi näin ,kuin virren kirjoittaja sanoo ; mä että täältä erkanen ,sen katson voitokseni. !
        .
        Kyllä minusta S.Essaijan sinnikyydestä ainakin kertoo niiiiiiiiiiiiiiiiiiin repliikki.
        pienellä panettelulla , jos Päivi on ehtinyt antaa optusta se riittää. toiseksi
        Hänen uskonsa voi olla vahva , ja lähtevät Kävelylle on kokemusta ainakin
        .
        Kyllä minunkin on katsottava luultavasti uusi ehdokas edellisellä kerralla
        äänestin Sipilää ,,sit Päiviä, ja koska olen kok. lätöisin ei voi palata sinnekään.
        Näillä tekijoillä .muita Maalaisliittolaisiakaan ei voi äänestää. Tai voisi .
        jos olisi todella Maalaisliittolaisiakin , mutta kepu on kiero kettu Väyrystelijä.


      • Jumalan sana ei kuulu politiikkaan!


    • teuta

      Tuosta :sarin ,opastamisesta , Päivi ei ole menettänyt mi8tään
      He elävät molemmat ja olen varma että opinto on käännissä.
      Ja se tehdään kunnolla .

    • jessepettääaina

      Essayah on samanlainen oikeistolainen kuin Räsänenkin.suomen vähäosaiset on näille tekopyhille pelkkää ilmaa.

      • Samaa mieltä! Peter Östmankin antoi tiistaisessa ajankohtaisessa kakkosessa arvosanaksi 8,5 hallituksen nykyiselle toiminnalle ainoana oppositiopuolueena kun muut puoluejohtajat eduskunnassa antoivat vain 6 (itse antaisin 4-)!! KD on aina kuulunut oikealle, vaikka tahtoisivat olla muka köyhien puolella "lähimmäisen rakkaudella", HAH!
        Perussuomalaiset ja KD kummatkin kuuluvat äärioikeistoon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe