T-paitamiehet

nettipoliisi

Olen usein selannut nettiprofiileja.
On aivan järkyttävää, että meikein kaikki miehet esiintyvät T-paidassa. Eikö teillä todellakaan ole mitään "sivistävämpää" asua. Sitten valitetaan, etteivät naiset ota yhteyttä. En ihmettele, että eivät ota!
Profiileja katsellessani en ole yhdenkään naisen päällä nähnyt T-paitaa! Päinvastoin. Ovat pukeutuneet todella tyylikkäästi ja nätisti.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1610

      Miehet eivät tarvitse sivistävämpää asua, koska ovat riittävän sivistyneitä muutenkin.
      Naisilla se on toki ymmärrettävää, kun tiedetään naisten sivistyksen taso.

      • helkahälytys

        Nyt Helka heti kommentoimaan! Tässä on nyt käsillä tyypillinen helkatapaus. Nainen kirjoittaa jotain (ihan mitä vaan) ja sitten miespuolinen (kaiketi) mollaa. Nyt Helka heti Naista puolustamaan!


    • Sivistymätönjunttiko

      No jos tuollainen täysin merkityksetön seikka vituttaa niin ilmeisesti maailma on valmis. Itse tällaisena juntti t-paita miehenä kyllä tunnun netissäkin kelpaavan. Onko vika sitten niissä naisissa ja heitä sinun pitäisi kai sitten lähteä ojentamaan.
      Vaikka deitit ovatkin pinnallisia mutta jos yksi asuste menee sen edelle minkälainen ihminen sitä kantaa niin siinä tapauksessa deitit tuskin ovat sinua varten.

    • Miehenmielipide

      Muistaakseni jossain deittivinkissä neuvottiin miehiä pukeutumaan valkoisiin t-paitoihin yhteen profiilikuvaan, ja jotain testejä/tutkimuksiakin on ettei mies saa olla liian tällätty. Mutta eipä sillä niinkään väliä mikä paita päällä on, jos se ei ole likainen, pärstä kerroin on edelleen se ykkösasia naisille jota katsotaan, ja ruumiin rakenne. Moni nainen ei kylläkään pidä jos kuvassa ollaan aurinkolaseissa tai hattupäässä. On sitten tietysti niitäkin, jotka erikseen tykkäävät pukumiehistä, pukumiehet ovat nettideitissä kuitenkin harvemmassa.

    • kylmätotuus

      Jos se 'the JÄNNÄMIES' on T-paidas ni khyllä sitten kelpaa. Tavallinen mies ei kelpaa vaikka olis komea, kiltti ja lottomiljonääri.

    • ewrtghyjhtgrferftgyhtgre

      No kerrohan meille tietämättömille mikä se mahtaa olla se "sivistynyt" asu? Nörttimäinen kauluspaita ja solmio? :DDD No niitä sulle kuule löytyy......

    • helka

      Yksivärinen, hyvin istuva t-paitahan on täysin ok-valinta ainakin, jos ei ole kropassa mitään peiteltävää. Se on sitten asia erikseen, jos on joku huumoriteksti tai bändipaita - ja bändipaidatkin ovat ok, jos hakee saman tyylistä saman musiikin diggaajaa.

      Ja eikö se jälleen ole vain hyvä, jos jo kuvasta näkee, kuinka ihminen arjessa pukeutuu? Jos sinulle ei kelpaa t-paitaa käyttävä mies niin turhaanhan tutustuisit sellaiseen, joka kuvaa varten on pukeutunut esimerkiksi kauluspaitaan, mutta todellisuudessa käyttää joka paikassa t-paitaa ;)

      • nettipoliisi

        Oikeassa olet. Minulle ei tosiaankaan kelpaa kulahtanutta t-paitaa käyttävä mies. Ja luulenpa, ettei usealle muullekaan treffien sivuilla esiintyvälle naiselle.
        Mutta... kaupoissa on kauniita vapaa-ajan asuja pilvin pimein! Miksi siis mies profiilia tehdessään ei halua yhtään siihen panostaa.

        Summa summarum: aika typerää!


      • ASReinikainen
        nettipoliisi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Minulle ei tosiaankaan kelpaa kulahtanutta t-paitaa käyttävä mies. Ja luulenpa, ettei usealle muullekaan treffien sivuilla esiintyvälle naiselle.
        Mutta... kaupoissa on kauniita vapaa-ajan asuja pilvin pimein! Miksi siis mies profiilia tehdessään ei halua yhtään siihen panostaa.

        Summa summarum: aika typerää!

        -Onko sinulla ruskeat silmät? -On. -Minulle ei kelpaa kukaan ruskeasilmäinen nainen ja uskon että kenellekään muullekaan miehelle ei kelpaa ruskeasilmäinen nainen. Optikolta saa vaikka kuinka paljon eri värisiä piilolinssejä joten kyllä normaali nainen nyt oikeanlaisissa silmissä voisi kulkea julkisesti tai ainakin esiintyä profiilikuvassaan.


      • lulz
        ASReinikainen kirjoitti:

        -Onko sinulla ruskeat silmät? -On. -Minulle ei kelpaa kukaan ruskeasilmäinen nainen ja uskon että kenellekään muullekaan miehelle ei kelpaa ruskeasilmäinen nainen. Optikolta saa vaikka kuinka paljon eri värisiä piilolinssejä joten kyllä normaali nainen nyt oikeanlaisissa silmissä voisi kulkea julkisesti tai ainakin esiintyä profiilikuvassaan.

        Touche! :D


      • nainensanooettä
        nettipoliisi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Minulle ei tosiaankaan kelpaa kulahtanutta t-paitaa käyttävä mies. Ja luulenpa, ettei usealle muullekaan treffien sivuilla esiintyvälle naiselle.
        Mutta... kaupoissa on kauniita vapaa-ajan asuja pilvin pimein! Miksi siis mies profiilia tehdessään ei halua yhtään siihen panostaa.

        Summa summarum: aika typerää!

        Kauniita vapaa-ajan asuja? Käyttääkö miehet sellaisia ja mitä ne ylipäätään ovat? Mun mielestä jos ihminen tykkää olla t-paidassa niin tottakai hän sen myös kuvaansa laittaa. Ihminen, joka uskaltaa olla rehellisesti oma itsensä ja pukeutuu niin kuin itse haluaa on mun mielestä hyvä saalis.
        Sulle se ei kelpaa. Se on sun valinta. Älä kuitenkaan käy arvostelemaan muiden pukeutumista tai muutoinkaan ulkonäköä. Se jos mikä on mun mielestä moukkamaisuutta.


      • nettipoliisi
        nainensanooettä kirjoitti:

        Kauniita vapaa-ajan asuja? Käyttääkö miehet sellaisia ja mitä ne ylipäätään ovat? Mun mielestä jos ihminen tykkää olla t-paidassa niin tottakai hän sen myös kuvaansa laittaa. Ihminen, joka uskaltaa olla rehellisesti oma itsensä ja pukeutuu niin kuin itse haluaa on mun mielestä hyvä saalis.
        Sulle se ei kelpaa. Se on sun valinta. Älä kuitenkaan käy arvostelemaan muiden pukeutumista tai muutoinkaan ulkonäköä. Se jos mikä on mun mielestä moukkamaisuutta.

        Jos ei moukkamaisuutta niin aikamoinen aukko sivistyksessä, jos et tiedä mitä vapaa-ajan asut ovat! Jospa googlaamalla saisit asiaan valaistusta.


      • mmnmk

        Minä pystyn pitämään t paitaa työ ja vapaa-ajan asuna. Nytkin on dimexsit päällä.

        Et ole sit yhtään pinnallinen :) sulla on varmaan heikko itsetunto kun piiloudut muotivaatteiden taakse. Paraneeko ladan ajo-ominaisuudet jos siihen pistää puuratin??


    • ikuinen-sinkku

      Ostin tänään uuden paidan, pääsenkö nyt treffeille?

      • nettipoliisi

        Takuulla pääset :)


    • paidaton

      Olet sielultasi aneeminen ihminen, jos todella arvotat toisen ihmisen paidan mukaan. VMP.

    • jojgi

      Ei kai se nyt niin vakavaa voi olla mitä on päällä. En muista myöskään nähneeni ainuttakaan miestä hameessa.

    • voihellanlettassentään

      Tämä viesti on erinomainen esimerkki siitä että yhteiskunta voi "liian hyvin"...

    • huhhhuh

      no niin no, miten itse seuloisit pinnalliset ja älyttömät joutavat ämmät tarjonnasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe