ateismi palstan taso on laskenut

hyvästiii

Vuosi sitten oli vielä ihan hyviä juttuja, nykyään toinen juttu. No onneks ei vielä niin toivotonta mitä alkoholismi palstalla.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meno tuntuu muuttuvan aina kesäisin levottomaksi, niin tänäkinkesänä tapahtui. Mutta nyt tuntuu että keskustelu ei palaakaan normaaliuomaansa vaan jää pysyvästi kesäasentoon.

      • Vastahan kesä alkoi pariviikkoa sitten ja vielä se jatkuu, viikonlopuksi taas lämpenee ja ensiviikollakin on ihan kelpo kelit näillä näkymin.


      • a-teisti kirjoitti:

        Vastahan kesä alkoi pariviikkoa sitten ja vielä se jatkuu, viikonlopuksi taas lämpenee ja ensiviikollakin on ihan kelpo kelit näillä näkymin.

        Nii... eihän tässä sikäli ole mikään hoppu palata arkiuomaan.


    • hyvästiii

      Uskonnot ja uskomukset - palstalle on ilmestynyt yksinäisiä Evankelieli-Juoppoja, joilla ei ole ellämää Raamatun ulkopuolella, KääkhMen!

    • juuedjfkj

      Mitä hittoa täällä ennen sit on ollut.

      • 610

        Selaa julkaisuja taaksepäin.


    • 115

      Palsta näyttää nykyään olevan trollien ja huomionhakuisten leikkikenttä. Piipahdankin täällä enää vain satunnaisesti ja vastaan vain sellaisiin viesteihin joiden kirjoittajilla näyttää olevan halua asialliseen keskusteluun. Toivotaan että taso nousee syksyn aikana.

      • ateismionnollajapysyy

        Sinun tasosi ei nouse, koska olet Kristinuskoni mätä visvasyylä eli Lestadiolainen Evankelista. hah hah!


      • 116
        ateismionnollajapysyy kirjoitti:

        Sinun tasosi ei nouse, koska olet Kristinuskoni mätä visvasyylä eli Lestadiolainen Evankelista. hah hah!

        Olenko väittänyt mitään tasoni muutoksista? Mainitsin vain että palstan taso on tällä hetkellä jopa minulle liian alhainen. Olkoon minun tasoni mikä on (näytäthän sen joka tapauksessa jo tietävän).


    • ateismionnollajapysyy

      Kamelijututkin ovat nousseet jälleen nostaneet päätään. Olivat hittejä jo puolisen vuosikymmentä sitten.

      • ateismionnollajapysyy

        Minä, Jeesuksen oma pidän niistä aina. Raamattu kun vähättelee Kameleiden asemaa, kuin ateistipakana Kristittyä!

        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1392280334976
        Raamattu vääristelee kameleiden roolia

        Miksi näin on?


      • uskova.unto

        Kamelijutut ovat hyvin tärkeitä, koska Herramme Jeesus Kristus sikisi - ei suinkaan Neitsyt Marista - vaan kamelin perseestä. Siksi Hän on kamelin identtinen veli.


      • uskova.unto
        uskova.unto kirjoitti:

        Kamelijutut ovat hyvin tärkeitä, koska Herramme Jeesus Kristus sikisi - ei suinkaan Neitsyt Marista - vaan kamelin perseestä. Siksi Hän on kamelin identtinen veli.

        Anteeksi Neitsyt Mariasta. Meni vähän väärin kuin Jumalalla röörit.


      • ateismionnollajapysyy

        Rakastan Jeesusta kuin omaa Hooverini, Jeesuksen nimessä sux sux, mut lähelle Taivasta, kikkeliimurini Jeesucksessa imee,. Evankeloin Raamatusta ja imurista ne on mulle gut hut wut


    • ertert-

      "Vuosi sitten oli vielä ihan hyviä juttuja"

      Väärin.

      "nykyään toinen juttu."

      Ei pidä paikkaansa.

    • Teuvoo

      Ainoat kamelit olivat kolmella tietäjällä itämailta, tullessaan "kingiä" moikkaamaan, joten nykyinen "kamelinrakastaja" taitaa olla allahin porukan homopoitsu itämailta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      267
      2947
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2364
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1775
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1693
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      99
      1485
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1310
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1230
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1063
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1063
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1018
    Aihe