Jämsässä ei huumeongelmaa

nonark

Kukaan ei ole kysellyt tai kaupannut huumeita. Ei myöskään ensimmäistäkään narkomaanin näköistä ihmistä ole tullut vastaan, ehkä muutama hiukan laiha ja kalpea.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiessus

      Olipa älykäs kirjoitus,Oh hoh.

    • punhamp

      mitäs ne viljelmät mitä poliisit kanniskeli autoon tässä joku aiks sitten ei kai ne nauriita kerää.

      • vinosilmä

        Kyllä on Palomäessä asui eräs pari jolla oli huumetta nyt kumpikin toden näköisesti linnassa autovarkauksia ynnä muuta sellaista ex poliisi suojelee perhettä joka on väärin perhe lahjoo pollaria !!!


    • jupppe23

      Ei täällä oikeita huumeita käytetä. Muutama pilvenpolttaja löytyy mutta eihän ne vaarallisia ole.

    • Kyökkipiika

      Minä poltin näppini....

      • Bolsu-Desantti

        Minä taas poltin terskani kiukaaseen. Olin olin, kännissä tapahtui tuo kipuinen tuskainen, mutta jollain tavalla ihanainen turma.


    • Köyhä1

      Miltä näyttää narkomaani? Tietääkseni esim. lääkäreissä on hieman enemmän aineiden käyttäjiä kuin muissa ammateissa (helppo saatavuus). Miten erotat piristeitä käyttävän muuten virkeästä ihmisestä? Tuskin suurin osa tämän palstan lukijoista tunnistaisi huumaavien aineiden käyttäjää vaikka asuisi naapurissa. En puhu nyt mistään rappiosekakäyttäjistä, vaan töissä käyvistä ihmisistä.

    • märkä1

      Kylä on täällä liian pieni ja junttimainen että pysyvät lähes koloissaan eivätä halua näkyvää huomiota ja jos omapoika voi pahoin tai tuntee toisin,niin ennemmin se hurjastelee kulkuvälineillä tai narunjatkoksi päätyy kuin hörhön maineen alla kulkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe