Nostan Sipilälle hattua

IhanMuutenVaan

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441428597384.html
Olet toinen kepun politiikko jolle nostan hattua, toinen on Väyrynen.
Suomalaiselle rasistille toivotan pitkän paskan ja kriittisille persuille sanon, että saatte mitä tilasitte. Teidän omat kusetti teitä ja se on oikein.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostavain

      voin paskantaa siihen sinun lakkiisi ennen kuin laitat takaisin päähäsi.

      • Jepsjuunääs

        Persuäänestäjien lakkeihin onkin jo paskannettu.
        Sipilälle voin nostaa tässä asiassa hattua, muissa asioissa en todellakaan voi. Kannatan heikommassa asemassa olevan auttamista, mutta Sipilä toimissaan ei tätä tee vaan päinvastoin. Pakolaisia pitää auttaa.


    • Rasisti10

      Oletko tosiaan niin lapsellinen, että kuvittelet, että Sipilän kaltainen peluri tekisi jotakin, mistä ei ole itselle hyötyä? Katsopa vähän, mitä se on tehnyt ja edelleen tekee Suomen köyhille ja vähäosaisille.
      Ja muilta osin toivotan kaltaisellesi typerälle paskalle kaikkea mahdollista vastoinkäymistä, koska sen olet täysin asennevammaisena pösilönä ansainnut.

      • JoVanhaKulkuri

        Rasisti 10.
        Oletko kuullut sanat itsekkyys, kateus, katkeruus ?
        Oletko koskaan miettinyt esim. sitä, että tämän yhteiskunnan suurin ongelma on alkoholismi?
        Oletko miettinyt sitä, että miksi Suomessa ei kannata työtä teettää ?
        Syynä on esim. työntekijä liian suuret oikeudet, laiskaan ja huolimattomaan tekijään nähden.
        Suomessa on hyviä työntekijöitä, mutta he kuuluvat vähemmistöön ja eivät äänestä perussuomalaisia.( tässä kohden olen itse rasisti)
        Ihmisillä on maailmassa hätä ja meidän velvollisuus on auttaa heitä.
        Rasistiset ajatukset kuulut aatun -yhteiskuntaan ja Suomi on saatava niistä vapaaksi.
        Suurimmat suomalaiset rasistit on itse elämässään epäonnistuneita ihmispoloja.
        Hyvää yötä pikkuinen.


      • AhvenJaMaa

        Tässä vähän esimerkkiä suomalaisten vellihousujen toiminnasta;
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090520301002_uu.shtml
        Asia on vakava, mutta kun Suomen äärioikeiston riveissä on kavereita, jotka on vapautettu " pään" takia armeijasta.
        Suomeen tulee pakolaisia ja meidän on kannettava vastuu ja perussuomalaisetkin on siinä mukana.
        Huumori pläjäys ja anteeksi etukäteen:
        Hakkarainenhan voisi esittää, että mamuvastuja persut muuttaa Ahvenanmaalle.


      • Verojamaksava

        Kukas teidät downshiftaajat ja puunhalaajat sitten elättäisi, jos me suomalaiset työtä tekevät veronmaksajat olisimme kaikki Ahvenanmaalla? Älä ihmeessä tuollaista toivo, sinunkin kannattaa toivoa pelkkää hyvää meille, jotta vihervasemmistolainen unelmahöttönne vielä voi elää - kun löytyy meitä veronmaksajiakin jokunen. Sitten kun me pistämme lompakon kiinni, niin loiset joutuvat elämään omillaan. Ei teistä siihen ole. Jos olisi, niin elintasopakolaisia ja downshiftaajia ei olisi.


      • HuomioVierstä
        Verojamaksava kirjoitti:

        Kukas teidät downshiftaajat ja puunhalaajat sitten elättäisi, jos me suomalaiset työtä tekevät veronmaksajat olisimme kaikki Ahvenanmaalla? Älä ihmeessä tuollaista toivo, sinunkin kannattaa toivoa pelkkää hyvää meille, jotta vihervasemmistolainen unelmahöttönne vielä voi elää - kun löytyy meitä veronmaksajiakin jokunen. Sitten kun me pistämme lompakon kiinni, niin loiset joutuvat elämään omillaan. Ei teistä siihen ole. Jos olisi, niin elintasopakolaisia ja downshiftaajia ei olisi.

        Pyydämme anteeksi sinulta arvoisa veronmaksaja, että joudut meidät elättämään.
        Sorry
        Itse olen tehnyt töitä vasta vuodesta 1967 ja nyt eläkeläisenä teen töitä ja maksan " jopa" veroja, eikö ole outoa.
        Ja poikkesin myös siinä, että kävin täyden ajan armeijaa ja aseellisena nk. muukin minun ikäpolvi ja tuo kauluslaatta ei jäänyt tyhjäksi.
        Minun aikanani ei ollut silloin nuoruudessa turhanpäiväisiä paskahousuja, jotka kiduksiaan auko vaan me nuoret miehet
        " rakensimme" Suomessa yhdessä veteraanien kanssa.
        Nuo miehet ei kantanut vihaa vaan esim. isäni joka oli 1939-1944 mukana pahimmassa ja konekiväärin takana sanoi, että yksi sotakokemus hänelle riittää sitä ei tarvitse vouhottaa uudelleen ja kun ottaa vielä huomioon, että isäni kodista Karjalassa jäi osa Neuvostoliittoon olisi luullut, että viha ja katkeruus olisi ollut pinnassa, mutta ei " ukko" oli kansainvälinen mies ja valtion töissä elätti perheen.
        No meitä oli viisi pentua ja isän opetukset sai aikaan sen, että neljästä tuli yksityisyrittäjä ja kaksi meistä toimii vielä yritysmarkkinoilla.
        Mutta joskus on ollut leipä kapiaa, joskus jopa makkaraa päällä, mutta turpaa aukomalla ei ole eletty vaan kovalla työllä ja välillä tarjottu työtä muillekin.
        Minun verorahoja saa käyttää pakolaisen hyväksi.
        Enempi vituttaa kun suomalaiset alkoholistit maksaa valtiolle 8-14 miljardia euroa per. vuos ja ihmiset tuhoaa itseään.


      • SilkkaaSumutusta
        HuomioVierstä kirjoitti:

        Pyydämme anteeksi sinulta arvoisa veronmaksaja, että joudut meidät elättämään.
        Sorry
        Itse olen tehnyt töitä vasta vuodesta 1967 ja nyt eläkeläisenä teen töitä ja maksan " jopa" veroja, eikö ole outoa.
        Ja poikkesin myös siinä, että kävin täyden ajan armeijaa ja aseellisena nk. muukin minun ikäpolvi ja tuo kauluslaatta ei jäänyt tyhjäksi.
        Minun aikanani ei ollut silloin nuoruudessa turhanpäiväisiä paskahousuja, jotka kiduksiaan auko vaan me nuoret miehet
        " rakensimme" Suomessa yhdessä veteraanien kanssa.
        Nuo miehet ei kantanut vihaa vaan esim. isäni joka oli 1939-1944 mukana pahimmassa ja konekiväärin takana sanoi, että yksi sotakokemus hänelle riittää sitä ei tarvitse vouhottaa uudelleen ja kun ottaa vielä huomioon, että isäni kodista Karjalassa jäi osa Neuvostoliittoon olisi luullut, että viha ja katkeruus olisi ollut pinnassa, mutta ei " ukko" oli kansainvälinen mies ja valtion töissä elätti perheen.
        No meitä oli viisi pentua ja isän opetukset sai aikaan sen, että neljästä tuli yksityisyrittäjä ja kaksi meistä toimii vielä yritysmarkkinoilla.
        Mutta joskus on ollut leipä kapiaa, joskus jopa makkaraa päällä, mutta turpaa aukomalla ei ole eletty vaan kovalla työllä ja välillä tarjottu työtä muillekin.
        Minun verorahoja saa käyttää pakolaisen hyväksi.
        Enempi vituttaa kun suomalaiset alkoholistit maksaa valtiolle 8-14 miljardia euroa per. vuos ja ihmiset tuhoaa itseään.

        Tuosta kohdasta; "Minun verorahoja saa käyttää pakolaisen hyväksi." johdettuna, voisi jokainen antaa verotukseen merkinnän, hyväksyykö verovarojensa käyttämisen pakolaisten hyväksi. Eli se olisi myös mahdollista kieltää, ja sama juttu kehitysyhteistyörahojen kanssa. Ne kun koskettavat ns. ulos menevää avustamista.

        Meillä on hätää ja puutetta ollut ja on ihan kotimaassakin, eikä ole näkynyt pääministeriä surffaamassa suosiossa ja kättelemässäsuomalaisia lapsisyöpäpotilaita, ja yleensäkään hädänalaisia, eikä ole tainnut tarjota asunnottomille suomalaisillekaan taloa käyttöön - joten jotain on pahasti pielessä.


      • kysymystäpukkoo
        SilkkaaSumutusta kirjoitti:

        Tuosta kohdasta; "Minun verorahoja saa käyttää pakolaisen hyväksi." johdettuna, voisi jokainen antaa verotukseen merkinnän, hyväksyykö verovarojensa käyttämisen pakolaisten hyväksi. Eli se olisi myös mahdollista kieltää, ja sama juttu kehitysyhteistyörahojen kanssa. Ne kun koskettavat ns. ulos menevää avustamista.

        Meillä on hätää ja puutetta ollut ja on ihan kotimaassakin, eikä ole näkynyt pääministeriä surffaamassa suosiossa ja kättelemässäsuomalaisia lapsisyöpäpotilaita, ja yleensäkään hädänalaisia, eikä ole tainnut tarjota asunnottomille suomalaisillekaan taloa käyttöön - joten jotain on pahasti pielessä.

        Minä kiellän omia rahoja laiskuuden takia lorviville jätkille, jotka istuu kapakassa kittoomassa kaljoo uamusta iltaan ommii verorahoja
        samoin roskaruuvalla ja kaljall liikalihavks ihtesä syöneet ja juoneet ihmiset vois hoitoo ihtesä kuntoo eikä rasittoo yhteiskuntoo
        Juopot pittää viijä Siperiaan kuntoutusleirille ja yhteiskunnan tuki juopoille pittää poistoo, näihin rahankäyttö pittää kieltee
        Enkö teijännii mielestä oo kotmainen älytön rasisti ? häh?


      • Naiivitjasokeat
        AhvenJaMaa kirjoitti:

        Tässä vähän esimerkkiä suomalaisten vellihousujen toiminnasta;
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090520301002_uu.shtml
        Asia on vakava, mutta kun Suomen äärioikeiston riveissä on kavereita, jotka on vapautettu " pään" takia armeijasta.
        Suomeen tulee pakolaisia ja meidän on kannettava vastuu ja perussuomalaisetkin on siinä mukana.
        Huumori pläjäys ja anteeksi etukäteen:
        Hakkarainenhan voisi esittää, että mamuvastuja persut muuttaa Ahvenanmaalle.

        Naiivia on antaa vedättää höplästä. Turha sitten valittaa, kun on vetelät housussa. On sitten liian myöhäistä. Iät ja ajat ovat ihmiset huijanneet hyväntahtoisia ja lapsellisia auttajia. Ovatpa nämä auttajat jopa menettäneet henkensä autettavan käden kautta. Maailma ei vain ole ihan sitä miltä näyttää.


    • 1-14

      Sipilä tietää, miten Suomi saadaan nousuun.

      • KetähänTarkoitan

        Pienet teot saa suuria aikaan
        paljolla suunsoitolla ei mitään


      • EntisetknRoikkuuPiikiss
        KetähänTarkoitan kirjoitti:

        Pienet teot saa suuria aikaan
        paljolla suunsoitolla ei mitään

        Kunhan se porukka joka ne pienet teot tekevät, myös maksavat ne kustannukset ja hoitavat aiheutuvat ongelmat.


      • HyväköTimo
        EntisetknRoikkuuPiikiss kirjoitti:

        Kunhan se porukka joka ne pienet teot tekevät, myös maksavat ne kustannukset ja hoitavat aiheutuvat ongelmat.

        Suomalainen juoppo kansanosa aiheuttaa enemmän harmia ja kustannuksia kuin hädässä oleva.
        Alkoholin aiheuttamia ongelmia on mm. kuritta ja isättä ja äidittä kasvaneet lapset, jotka ovat rikkirevitty ja ovat vaila todellisuutta.
        Osa tämän päivän isistä ja äideistä ovat näitä ja tulos näkyy.
        Viha on lian suuri.
        Tässä tyhmyyttä arvostellaan;
        http://www.hs.fi/politiikka/a1441505899506?jako=c36132a7ab24532615979c5aaf362c97&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage


    • savoc

      Rikas eliitti keksii mitä vain jolla voivat ilmaista ylenkatseensa ja halveksuntansa tavallista kansaa ja etenkin vähätuloisia kohtaan, eikä haittaa vaikka Suomi tuhoutuu siinä sivussa , itse asiassa niin paljon köyhiä vihataan koska he tietävät nahoissaan ettei talous ole totta. Sipilä talous-uskovaisena haluaa Suomen kansan kuolevan ,ennemminkuin myöntää olevansa väärässä .. --. tämä kaikki johtaa vain verivirtoihin ...

      • VaarallinenDemokratia

        Meininki alkaa pahasti saada samoja piirteitä kuin 30-luvullakin, ja kuinkas silloin kävikään, jutut samanlaisia, plokkiudutaan, vittuillaan, boikotoidaan ja kustaan naapurin saappaaseen, Englantilainen toimittaja huutele eurooppalaisessa mediassa, ettei Venäjä "usklla" uhmata läntistä maailmanjärjestystä jne.

        Länsi tosiaan aikoo sikailla niin kauan ja niin raskasti, että saa Venäjän ja samalla Kiinan sekä Intian hermostumaan, seuraukset ovat täysin länsijohtajien "demokraattisen" typeryyden piikissä.


      • Eihyvältänäytä

        Varmaan, jos Sipilällä olisi valtaa ja voimaa, se vaihtaisi suomalaiset vähäosaiset noihin pakolaisiin. Käytännössähän se onkin sitä. Otetaan köyhiltä ja laitetaan se pakolaisten elättämiseen. Kun köyhillä suomalaisilla ei ole varaa sairauksien hoitoon, he ehkä kuolevatkin aiemmin. Rikkaidenhan ei koskaan tarvitse mistään tinkiä. Päinvastoin he jopa tienaavat noiden pakolaisten auttamisella.

        Muitakin järkevämpiä keinoja varmaan löytyisi pakolaisten auttamiseen kuin antaa heidän tulla tänne elämään muiden rahoilla. En luota noihin arabeihin. Tiedä, mitä siellä on takana. Mitä Isiksellä on suunnitelmissa? Varmaan joskus tulevaisuudessa se paljastuu ja silloin on liian myöhäistä tehdä mitään.


    • Jekkutoimii

      Sipilän hieno poliittinen jippo, puree näköjään silmäänkustaviin?

      • tylsistynytköON

        Mitäs perussuomalaiset on tehnyt ?
        Jauhanut paskaa ?
        Myyneet persettään ? ( lainaus timolta)
        Lietsoneet vihaa ?
        1930 luku tulee mielen ja äärioikeiston ja natsihenkisyyden nousu.
        Tosin tämmöset sivarit, armeijasta pois potkitut latvapöpit ja ylilihavat persureppanat ei muuhun pysty kuin vihan lietsontaa.
        Tylsistynyt katse on persun tavaramerkki.


      • LiekasanLate
        tylsistynytköON kirjoitti:

        Mitäs perussuomalaiset on tehnyt ?
        Jauhanut paskaa ?
        Myyneet persettään ? ( lainaus timolta)
        Lietsoneet vihaa ?
        1930 luku tulee mielen ja äärioikeiston ja natsihenkisyyden nousu.
        Tosin tämmöset sivarit, armeijasta pois potkitut latvapöpit ja ylilihavat persureppanat ei muuhun pysty kuin vihan lietsontaa.
        Tylsistynyt katse on persun tavaramerkki.

        elä sie oo vihaen poijille
        eivät itekkää tiijä mitä tekkööt


    • jörgens

      Poliittisten irtopisteiden keruuta. -ei mulla muuta.

      • jörgens

        Toisaalta, ottaisin kyllä itsekin yhden sexyn pakolaispojan asumaan luokseni... -ei mulla muuta.


    • suomessa

      PALJONKO valtio kustantaa vuokraa?per asunto?

      • suomessa

        mikä on asunnon vuokrataso kempeleellä?.mitkä vuokratulot? jos maahanmuuttajat asuu mitä valtio maksaa per. veronmaksaja?


      • JallisMulkero

        Eikös ne maksa per mamu per päivä? 20mamua x 30 päivää x 40euroa = 24 tonnia kuussa!
        Kyllä kepurosvo aina rahan haistaa...


      • suomessa

        jallis varmaan sanois että tää on hyvä bisnes. mitä sanoo sipilä?


    • SipilänKaveri

      Sipilä tulee olemaan ainut Suomen Pääministeri joka on julkisesti kätellyt tulevan vankilavempan kanssa. Mahtava otsikko, Sipilää kätellyt mukiloi.
      Mitä sanoo Sipilä uhrien omaisille?

      Paha moka, todella paha moka Keskustalta.

    • Anna_mun_kaikki_kestää

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13792545/sipila-hyvauskoinen--holmo!

      Keskustalaisten myötähäpeä on suuri. Nyt kukaan ei ole valmis nostamaan hattua Sipilälle enää. Oli se vaan kauheaa, kun hyvä mediarummutus ja maailmalle levinnyt pakolaismyönteinen Suomi-uutinen lässähti tykkänään. Pitäisi lopettaa hyvän sään aikana eikä hakea hyötyä ihan loputtomiin. Median susijengi iskee hyvin nopeasti omaan nilkkaan.

    • Väyry

      Oletko varma ettei pakolaisissa ole siviilien TAPPAJIA joukossa kun kukaan
      ei pysty valvomaan. Pakolaiset kuuluu valvotulle leirille ja tiukka selvitys
      jokaisesta. Vai saako MURHAAJAT olla Suomen kansan seassa.

    • oikeasti_pelottavaa

      Siellä on tavalliset pakolaisperheet ja sitten nämä seikkailijamatkailijat, rikolliset, tappajat ja raiskaajat yhdessä läjässä. Kyllä vähän mietityttää miten käy kun 300 nuorta miestä sullotaan yhteen pakolaiskeskukseen ja aikaa on niin, että tylsistyy. Koska lähdetään joukolla hakemaan kyliltä ja kaupungeista viihdettä iltojen iloksi.

      Kotimaahan on jätetty selviämään yksin nuori vaimo ja lapset ja täällä ei ole seurana kuin tuo miesteen lauma... ja tyhmyys tiivistyy joukossa.

      • Väyry

        Tajutaanko tässä asiassa ollenkaan mitä saattaa tulla ei meidän PÄÄTTÖMÄT
        päättäjätkään taida olla kärryillä. Suomi MURHAAJIEN TURVAPAKKA 2015


    • jegser

      Sipilä autaa Suomen hävitykseen.
      piti meidänki lähteä evakoon Vaasan ympäristöön
      MUTTA EN MINÄ ANNA ASUNTOA MUTANAAMOISILLE
      MEIDÄN PERHE TULI KOTIIN SODAN JÄLKEEN MUTANAAMAT EI

    • vjuioopååå

      Joku vielä kertoo nostavansa hattua Sipilälle,suomen siis suomen pääministeri antaa asuntonsa elintaso pakolaisille,antaa sisäisille pakolaisiin verrattaville tukijusseille vastikkeetonta rahaa5mrd:n päälle lisää 300000miljoonaa ja samalla kurjistaa eläkeläisiä,sairaita,työttömiä,opiskelijoita.minä nostan hattua sille kuka pitää suomessa suomalaisista huolta,nyt täytyy jopa 4 vuotta odottaa että joku on oman maan kansalaisten puolella nyt sitä ei ole kukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      87
      4543
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3304
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3162
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2997
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2935
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2746
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2669
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2418
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2226
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      47
      2175
    Aihe