Salatut elämät -jaksot 181 →

ChZ

Ärsyttää, kun ei voida ikinä julkaista! Voisi julkaista vaikka Katsomossakin, kunhan jostain vain pystyisi katsomaan.

64

7510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väke

      Perhana ku sieltä maikkarilta ei kerrota mitkä jaksot on ja mitkä ei oo saanu kaikilta henkilöiltä hyväksyntää julkasuille! Aina tulee sama vanha laulu!

      • Lasse.pikkusievässä

        Se on aina sama laulu!


    • väke

      Jos ite oisin näytelly noissa jaksoissa niin oisin kyllä antanu luvan julkasta, ei väliä millanen roolihahmoni ois ollu!

      • keltäeilupaa

        Kuka/Ketkä on ne jotka eivät ole antanut julkaisulle lupaa. Ihan varmana joku Kwanin Mariko joka esitti Virpiä joka tuli noiden 180- jälkeen. Ei varmaan pitänyt roolistaan,koska siitä tehtiin ruma ja laitettiin hammasraudat ja kaikki. Toinen vois olla jolta ei ole lupaa saanut Henna Vänninen ja Mika Kurvinen. Mikahan näytteli ujoa jota ei oikeasti ollut joten sekin vois olla syynä, mutta veikkaisin Kwanin Marikoa nro1 jolta ei ole lupaa tullut julkaisemiseen!


      • väke_

        Niin, on niitä helvetin idiootteja jotka ei erota roolihahmoa ja näyttelijää toisistaan. Voin hyvin kuvitella että moni keljuilisi Mikalle sen takia, että hänen roolihahmonsa oli ujo. Pete Lattukin on saanut turpaansa monta kertaa siksi, että näyttelee homoa.


      • heksari
        keltäeilupaa kirjoitti:

        Kuka/Ketkä on ne jotka eivät ole antanut julkaisulle lupaa. Ihan varmana joku Kwanin Mariko joka esitti Virpiä joka tuli noiden 180- jälkeen. Ei varmaan pitänyt roolistaan,koska siitä tehtiin ruma ja laitettiin hammasraudat ja kaikki. Toinen vois olla jolta ei ole lupaa saanut Henna Vänninen ja Mika Kurvinen. Mikahan näytteli ujoa jota ei oikeasti ollut joten sekin vois olla syynä, mutta veikkaisin Kwanin Marikoa nro1 jolta ei ole lupaa tullut julkaisemiseen!

        Miksei Henna Tanskanen olisi antanut lupaa julkaisuille?


      • Anonyymi
        heksari kirjoitti:

        Miksei Henna Tanskanen olisi antanut lupaa julkaisuille?

        Olihan se Aamu vähän sellanen jota joko rakastaa tai ei voi sietää. Henna on varmaan aika paljon Aamun vastakohta.


    • Itse näkisin asian niin että jos nuokin jaksot julkastaisiin, niin se tostikisi nykyjuonta liikaa

      • väke

        Sotkekoon! Kyllähän kaikki fanit tietää esim. että Liisa eli nykyinen Kristiina oli kuollut eikä sitten kuitenkaan ollut.


    • 58930

      minäkin haluan nähdä sen salatut elämät 181 koska minullakin oikeus nähä sen takia että miten tehtiin vuonna 2001 2002 2003 vai mitä se Hannan onnettomuus ja Sofia joka jäi Maaritin kanssa joka sammui sohvalle eikä Maarit ei ehtinyt vastaamaan Hannalle niin että miten ne jaksot aina katoa Mihin suuntaa laittakaa lisä niitä jaksoja vai mitä vaikka laita ne

    • 4095

      Miten sen Mikan onnettomuuden jälkeen ajoi sen kolarin puuhun samalla Miia oli mukana se suuteli sakua Miia petti Mikaan mitä te tästä ajattelet kaikesta saako toiselle noin joka on rakastuu

    • 4873

      haluaisin niin nähdä kaikki jaksot salatut elämät 181 koska haluan nähdä kaiken mitä siellä on niitä jaksoja olisivat paikoilla minä haluan vaan tietää koska ne tulee kauppoihin

    • 34987

      Miten se uusi päivä koska se tulee Ylestä minä en ole nähnyt niitä jaksoja vain YouTubesta myös Ylestä olen katsonut se ei riitä tosia asiaa se koska ne ilmestyy DVD:lle niin minustakin on kiva nähä miten ne jaksot olisivat siinä vai mitä olette mieltä koska ne tulee sanokaa Ylelle sen laitta ne myös Tää on tärkeä asia vai mitä

      • Deks

        Ei helvetti mikä pelle! :D
        Ketään ei kiinnosta tuollainen "huono" Suomi kirjoittaminen.
        Ei taida noiden kommenttien kirjoittajalla kaikki kunnossa.
        Lyhyen ajan sisään kerkeää kirjoittamaan neljä kommenttia, moista typerää settiä.


    • youtubesjotai

      Youtubessa on joitakin pätkiä jotka tapahtuu jaksojen 180 jälkeen, Kanavalla SL222

      Tässä on surullinen video,mutta kannattaa katsoa loppuun sillä loppu on aivan paras

      https://www.youtube.com/watch?v=la7va5GyzA0

    • 39854

      haluan nähdä kaikki jaksot mitkä tulee muuta olisi kiva tietää koska ne tulee kauppaan minusta on kiva nähdä koska ne alkoi vuonna 181 sen takia että minä ymmärrän sen ne ei tulisi vielä muuta aina voi olla joku väärässä tai oikeassa ei sitä koskaan voisi tietää mitä haluaa vai mitä kyllähän minuakin harmittaa minkä minä sille voin jos maikkari ei ole sitä mieltä miten jaksot ovat kunhan tulisi pian kaikki onhan ne hyviä jaksoja miksi tässä menee näin kauan voiko joku tälle asialle jotain tehdä laittakaa viestii jos te kuullette jotain

    • 3985

      koska ne tulisi kaikki jaksot sen takia kaikki haluaa että ne tulisi DVD:lle tai boxiin laittakaa jaksot sen takia miten näitä kukaan voisi katsoa jos ei ole mitään vastausta ja minä pyydän teiltä että tekisitte nämä myös YouTubeen ja katsomoon miksi ei sieltä näy mitkään jaksot ja myös nettisarjat minä tajuan ne jaksot eivät tulisi nopeaa muuta minä ymmärrän sen mitä kaikkea jaksoja olisi vielä tullut tähän olisi kiva nähdä kaikkia alusta vai mitä

    • 4986

      MITEN NE UUSI PÄIVÄN JAKSOT KOSKA NEKIN PITÄISI OLLA MYÖS TÄSSÄ SEN TAKIA ETTÄ MUUTKIN HALUAA TIETÄÄ KUN NÄMÄ TULISI DVDLLE NIN EI TARVII KATSOA YLE KAUTTA MUUTA MITEN YLE TEKEMISTÄ TÄÄ OIKEIN ON LAITTAKAA NE JAKOST MIHIN VAAN KUNHAN NE TULISI PIAN DVDLLE NÄITÄ ODOTELEN NIIN KAUAN NE JAKSO OVAT MITKÄ TAHANSA SEN TAKIA PYYDÄN TEILTÄ APUA SARJA JÄI KATSOMATTA KUIN OLIN PEINI TYTTÖ JOS TE VOISITTE LAITTAA NE HETI KUNHAN EHDITTE LAITTAA TÄÄ OLISI PYYNTÖ TÄTÄ TARJOTUS EI VOI MUUTTAA NÄIN DVDLLE OLISI HYVÄÄ LAITTAA JOS OLISI KAUPOISSA EI NÄYTÄ OLEVAN VOISITTE AUTAA MINUAKIN VAI MITÄ

    • votelo

      Taas tuli tuo numeropelle tänne sönköttämään.

    • hjiuouik

      Katso Salkkarit you tubesta. Ainakin kesäkuun lopussa lisätty ihka ensinsimmäiset jaksot.

      • votelo

        Tässähän kysytään jaksoja, joita ei ole julkaistu dvd:llä.


      • Pröötsanoperse
        votelo kirjoitti:

        Tässähän kysytään jaksoja, joita ei ole julkaistu dvd:llä.

        Jos pieraisee tuohitorveen niin kuuluuko siitä ääni?


      • votelo
        Pröötsanoperse kirjoitti:

        Jos pieraisee tuohitorveen niin kuuluuko siitä ääni?

        Kokeile.


      • VuorineuvosTuura

        Tämä on kuin talvisodasta ja sota tästä vielä syttyy!


      • UllanPullat
        Pröötsanoperse kirjoitti:

        Jos pieraisee tuohitorveen niin kuuluuko siitä ääni?

        Kysy kuule Ullalta, se tietää.
        Ulla on todellinen a-sian-tunti-ja!


    • votelo
      • Salkkari-Henkka

        Ota rauhallisesti äläkä hermoile. Tuo tyyppi on ihan paras, kuten myös minä Salkkari-Henkka, HenkkaFani, huo_kaus sekä muut käyttäjät.


      • Vuhubj
        Salkkari-Henkka kirjoitti:

        Ota rauhallisesti äläkä hermoile. Tuo tyyppi on ihan paras, kuten myös minä Salkkari-Henkka, HenkkaFani, huo_kaus sekä muut käyttäjät.

        -.-


    • tässäjotain2

      Youtubes Trekke kanavalla 180 jälkeisiä tapahtumia.

      https://www.youtube.com/channel/UC15hEcuWSCNS2-O-EMNpaHQ

      Ne palautti myös hyvin mieleen tapahtumat.

      Silja lähtee jenkkeihin tilalle tulee chiqi li Salinien vaihto oppilakaaksi.

      Virpi tulee jota esittää Kwanin laulaja Mariko. Virpi ihastuu Sakuun, mutta Saku ei tykkää Virpistä.

      Aamu, Teemu Ilari ja Inka tekevät laboradoorio iskun! Josta jäävät myös kiinni,koska Aamu otti välillä vahingossa commando pipon pois päästä joka tallentui kameralle :D

    • VanhatSalsutRulez
      • tyyou

        Kiitti näit on kaivattu


      • väke_

        Joo nytkin noista on moni poistettu ja oli muka Fremantlemedialta saatu lupa niiden julkaisemiseen.


    • salkkarifanclub

      Vielä eilen tuolla VanhatSalkkarit youtube-kanavalla oli vielä jaksoja pitkälle jaksosta 700 eteenpäin ja nyt siellä on vain jaksoon 596, eli monia jaksoja poistettu, VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • HenkkaFani

        Panettaa niin maan perkeleesti! Haluatko että sua nussitaan vai panetko voimalla toisia? Nam nam tykkäät kuitenkin. ;)


      • Syvin_Huokaus
        HenkkaFani kirjoitti:

        Panettaa niin maan perkeleesti! Haluatko että sua nussitaan vai panetko voimalla toisia? Nam nam tykkäät kuitenkin. ;)

        Kakkoseen sano Kalle.


    • salq

      Itellä löytyy ulkoiselta 2tb kovalevyltä koko sarja! Itekkin vuosia ettiin niitä kunnes tapahtui jotai ja sain ne kokoelmiini! <3 löytyy 1-180, 181-300, 301-3020.. Kaikki salkkarit 1999-2016<333

      • pokke

        Oletko myynyt niitä ihmisille?


      • VanhatSalkkaritRuleZZ

        en oo! eihän se oo ees laillista. Pikku pätkiä saa ihan luvan kanssa laittaa youtubeen kunhan fremantlemedia saa näyttää niissä mainoksia


      • pokke

        Mutta joku toinen on.


      • henezi

        Sama tyyppi sano myyvänsä mulle kaudet 1999-2009, mutta ei sitten lähettänykään mulle niitä. Tästä on nyt kaks viikkoo.


      • VanhatSalkkaritRuleZZ

        ite kävin autolla paikan päällä vaik matkaa oliki 559 kilsaa xD siten sain kaikki jaksot :)


      • henezi

        Vai niin. No mulle se lupas lähettää postissa ulkosen kovalevyn. Tässä oli se ongelmana että mä en ollu koskaan käyttäny Paypalia jonka kautta maksu ois pitäny suorittaa mutta se sano että mä voisin käyttää Paysafecardia joka oli myös ensimmäinen kerta ja mä menin sitten R-kioskille ja naputtelin tekstiviestillä sille PIN-koodit ja se sitten sano lähettävänsä sen mulle. No muutaman päivän päästä tuli viesti että oli jossain korven keskellä ja mun pitäis vielä maksaa sille pari kymppiä koska sen kaveri vie sen postiin ja sekin haluaa jotain korvausta niistä. No sitten mä menin taas ärrälle ja lähetin sille ne koodit ja se sano että sen pitäis tulla mulle mutta eipä oo tullu vieläkään ja kaks viikkoo on kulunu. Eikä se oo enää vastannu mun sähköpostiviesteihin ku oon kysyny. Mutta ei tämä maailmanloppu oo ja rahaa mulla kyllä riittää. Mutta ihmetyttää vaan että miks näin.


      • henezi
        VanhatSalkkaritRuleZZ kirjoitti:

        ite kävin autolla paikan päällä vaik matkaa oliki 559 kilsaa xD siten sain kaikki jaksot :)

        Ai niin. Ja sitten vielä Youtubessa oli vähän aikaa sitten jollain toisella kanavalla satoja jaksoja, jotka oli kai niiden lataaja ostanu tältä ja sanonu, että Fremantlemedialta on lupa siihen. No kuitenkin jaksoja alko pikkuhiljaa poistua ja nyt tämä kanavakaan ei oo enää käytössä.


      • enuskallamyydä

        On mullaki nuo 181-300 jaksot.. nyt ainoo ongelma on 300 ylöspäin :/ poistettu tubesta jostain kumman syystä!


      • henezi

        Saitko säkin ne siltä samalta tyypiltä?


      • väke_
        enuskallamyydä kirjoitti:

        On mullaki nuo 181-300 jaksot.. nyt ainoo ongelma on 300 ylöspäin :/ poistettu tubesta jostain kumman syystä!

        Olitko Youtubessa nimimerkillä VanhatSalkkarit? Siellähän oli juuri jaksosta 300 eteenpäin jonnekin yli 700:aan asti.


      • semyyjäonhuijari
        henezi kirjoitti:

        Vai niin. No mulle se lupas lähettää postissa ulkosen kovalevyn. Tässä oli se ongelmana että mä en ollu koskaan käyttäny Paypalia jonka kautta maksu ois pitäny suorittaa mutta se sano että mä voisin käyttää Paysafecardia joka oli myös ensimmäinen kerta ja mä menin sitten R-kioskille ja naputtelin tekstiviestillä sille PIN-koodit ja se sitten sano lähettävänsä sen mulle. No muutaman päivän päästä tuli viesti että oli jossain korven keskellä ja mun pitäis vielä maksaa sille pari kymppiä koska sen kaveri vie sen postiin ja sekin haluaa jotain korvausta niistä. No sitten mä menin taas ärrälle ja lähetin sille ne koodit ja se sano että sen pitäis tulla mulle mutta eipä oo tullu vieläkään ja kaks viikkoo on kulunu. Eikä se oo enää vastannu mun sähköpostiviesteihin ku oon kysyny. Mutta ei tämä maailmanloppu oo ja rahaa mulla kyllä riittää. Mutta ihmetyttää vaan että miks näin.

        Tämän kyseisen henkilön nimi on Toni Nevalainen.


      • jokerisetä

        Saattaa joutua vielä syvälle nevaan! :D


      • Jumpettu
        semyyjäonhuijari kirjoitti:

        Tämän kyseisen henkilön nimi on Toni Nevalainen.

        Juuri tämä kyseinen ihmisperse kusetti multakin fyrkkaa. Sanoi että saan kaikki Salkkari jaksot linkkeinä jos pulitan 50 euroa, no minäpä pulitin. No kohtapa tuli tältä sankarilta viesti että hänen nettilasku on mukama erääntynyt ja netti katkeaa ellei makseta 90 euroa keskiyöhön mennessä :DD Ja mun olis pitänyt tietysti maksaa tämäkin. No arvatkaapa kaksi kertaa maksoinko, luulikohan tosissaan että menisin vielä tuollaiseen höplään. Ei sillä, ei 50 ekua mun taloutta kaatanut, jos jonkun pitää ryhtyä kusettamaan ihmisiltä netissä tuommoisia pikkusummia niin sääliksi lähinnä käy... No, kuulemma tämä sai vielä muhkeat sakot tekijänoikeusrikkomuksistansa kun jakoi Salkkareita YouTubeen että siinähän hakee lohtua niistä pikkurahoista sitten.


    • pokke

      Sais tulla Salkkarit Netflixiin.

    • VanhatSalkkaritRuleZZ

      en oo ollu vanhatsalkkarit siellä :D oon vaa yks ostaja joka turhautu venaa ikuisuuksia jaksoja ja menin ulkosen kovalevyn kaa paikanpäälle ja siel dokattii viikonloppu ja ladattii salkkareita mulle :D mulla on ihan kaikki myös 301-3020

      • väke_

        Kommenttini oli tuolle, jonka nimimerkki oli "enuskallamyydä".


    • votelo

      Joku sanoi Youtubessa jokin aika sitten, että hänelle oli vastattu, että ruvettaisiin julkaisemaan jaksosta 181 eteenpäin, koska kun yhdessä vaiheessa Youtubessa oli sadoittain vanhoja jaksoja, ja tämän myötä on vihdoin ja viimein mennyt perille, että ihmiset haluavat nähdä vanhoja jaksoja ja että se, että kaikilta ei ole saatu hyväksyntää julkaisuun olisi keksitty juttu. Pitäneeköhän paikkansa?

      • SalkkariFani16

        Tarkoittaako tämä nyt sitä että alkaa tulla 181-> jaksoja?


      • votelo

        En tiedä, pitääkö paikkansa.


    • perkeles__
    • votelo
    • 465

      onko lisää jaksoja salatut elämät 2003 2002 2001

    • 465

      Moi Saako lisää jaksoja salatuista 2003 2002 2001 niitä voisi katsoa koska löytyy lisää jaksoja jos teillä on voitteko laittaa YouTubeen jaksoja jos teillä on mihin jäätiin Olisi kiva nähdä kokonaisia jaksoja

    • 87655

      Saako lisää salatut kokonaisia jaksoja You Tubeen 2003 2002 2001

      • votelo

        Ei valitettavasti. Koeta kestää.


    • Lei11

      Moikka saisiko keneltäkään ostaa salkkareita jaksot 181-1000 jos joku olisi ne vaikka nauhoittanut VHS tai olisi tikulla tai jossain maksaisin hyvin olen yrittänyt metsästää niitä joka puolelta mutta kun ei tunnu löytyvän oikeen mistään pliis ilmoittathan tänne jos olet halukas ja sinulta löytyy nämä jaksot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe