Miten naisten kanssa pääsee treffeille?

naiset-nirsoja

Oletteko jo keksineet että miten kunnolliset miehet pääsee treffeille?

67

160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinyksinkertaistaseon

      Sitten kun lopetatte sen naisvihan joka kumpuaa teistä.

      • sdgsdgs

        Ja se naisviha loppuu ehkä sitten, jos joku nainen osoittaisi selvää kiinnostusta ja huomiota. Mitä ei tule tapahtumaan, eli kyseessä on oikein mainio noidankehä. Kaipa minä olen naisvihainen "kunnon mies". Ainakin kuvittelen itse olevani "kunnon mies", mutta olen alkanut heräämään siihen, että oikeasti olen vaan säälittävä katkera luuseri joka ei ylipääsemättömine itsetuntoa latistavine traumoineen uskalla tehdä mitään naisten suhteen ja siitä syytän ennemmin naisia. No, voisi ne naiset toki olla vähän aktiivisempia, jos edes viestiä heiltä saisi joskus, tai joku suoraan ja selkeästi ilmaisisi kiinnostuksensa niin olisin onneni kukkuloilla. Vaan kun se ei toimi niin ja miehen pitäis olla se homman viejä ja siihen minusta ei nähtävästi tällaisena vässykkänä ole. En mielestäni aina ole ollut tällainen, vaan alussa oli naivi toiveikkuus että minullekin suotaisiin se normaali parisuhde ja muu mikä muillekin. Kuinka väärässä olinkaan. Ajan mittaan minusta sitten tuli tällainen ja nyt huomaan kiehuvani sisäisesti aina kun kuulen jonkun naisen hehkuttavan sutinoillaan. "Helppohan se naisena olla kun miestä jonossa, stana". Ja tottahan se on, naisen on suorastaan vaikea pysyä sinkkuna, koska aina on joku mies tarjolla. Naiset eivät siten voi millään ymmärtää, millaista on olla katkeroituva mies, joka jää paitsi naisen kiinnostuksesta.


      • sdgsdgs kirjoitti:

        Ja se naisviha loppuu ehkä sitten, jos joku nainen osoittaisi selvää kiinnostusta ja huomiota. Mitä ei tule tapahtumaan, eli kyseessä on oikein mainio noidankehä. Kaipa minä olen naisvihainen "kunnon mies". Ainakin kuvittelen itse olevani "kunnon mies", mutta olen alkanut heräämään siihen, että oikeasti olen vaan säälittävä katkera luuseri joka ei ylipääsemättömine itsetuntoa latistavine traumoineen uskalla tehdä mitään naisten suhteen ja siitä syytän ennemmin naisia. No, voisi ne naiset toki olla vähän aktiivisempia, jos edes viestiä heiltä saisi joskus, tai joku suoraan ja selkeästi ilmaisisi kiinnostuksensa niin olisin onneni kukkuloilla. Vaan kun se ei toimi niin ja miehen pitäis olla se homman viejä ja siihen minusta ei nähtävästi tällaisena vässykkänä ole. En mielestäni aina ole ollut tällainen, vaan alussa oli naivi toiveikkuus että minullekin suotaisiin se normaali parisuhde ja muu mikä muillekin. Kuinka väärässä olinkaan. Ajan mittaan minusta sitten tuli tällainen ja nyt huomaan kiehuvani sisäisesti aina kun kuulen jonkun naisen hehkuttavan sutinoillaan. "Helppohan se naisena olla kun miestä jonossa, stana". Ja tottahan se on, naisen on suorastaan vaikea pysyä sinkkuna, koska aina on joku mies tarjolla. Naiset eivät siten voi millään ymmärtää, millaista on olla katkeroituva mies, joka jää paitsi naisen kiinnostuksesta.

        No, itse olet ainoa joka naisvihastasi ja katkeruudestasi kärsii. Itse en edelleenkään ymmärrä, miksi joku edes haluaisi olla vihaamansa ihmis(t)en kanssa. Miten pystyt käsittelemään sen, että samaan aikaan sekä vihaat vastakkaista sukupuolta että haluaisit löytää itsellesi kumppanin?? Etkö pelkää, että naisvihasi näkyy ulospäin ja karkottaa nekin naiset, jotka muuten voisivat sinusta kiinnostua?


      • vdssdds

        No sehän on vaan tää helvetin pakollinen pariutumisvietti ja kun en homokaan ole niin ne naiset kuitenkin kiinnostaa vaikka ne miten ärsyttäis ja koittais ajatella että paskat akoista. Kastraatio on käynyt mielessä, mutta eihän sillä pääsisi kuin siitä panetuksesta ja se pariutumistouhu pyörisi varmaan edelleen pakkomielteenä. Itsensä kun kylmäks pistäis kokonaan niin voisi päästä tästä paskamaisesta tilanteesta.


    • Kutenjosanottu

      "Sitten kun lopetatte sen naisvihan joka kumpuaa teistä."

      Ja samoin kannattaa viestitellessä unohtaa liika innokkuus. Sellainen tuntuu ahdistavalta, ja vie vähänkin kiinnostuksen. Itse jouduin jokin aika sitten lopettamaan viestien vaihdon yhden kiinnostavanoloisen miehen kanssa juuri tästä syystä. Oli suurin piirtein suunnittelemassa jo loppuelämää meille ja väitti ihastuneensa, vaikkei oltu vielä edes tavattu. Vaati tapaamista, vaikkei ollut kertonut itsestään juuri mitään. Hoki vaan, miten ihana olen, ja että hänestä saisin kunnon miehen.

      Niin että mikä se kunnon mies on? Ei ainakaan sellainen, joka vain pommittaa viesteillä ja esittää vaatimuksia, eikä kuuntele lainkaan mitä minä itse kenties haluan. Epätoivo loistaa jo kauas...

      Jooei. Mieluummin yksin kuin tuollaisen kanssa.

      • VähänKiltti

        Miehenä voin sanoa, että tuo on totta. Ei ketään kiinnosta moinen ahdistelu. Olen itse joskus käyttäytynyt niin, ja minulle ovat naiset tehneet saman. Sitä ihmettelen, miksi naiset ovat hanakoita lähtemään baariin tai kotiin, mutta jos heille ehdottaa jotain teatteria ym. , ei onnistu. Minä pitäisin siitä, että ihmiseen voisi tutustua vähemmän juovuksissa. Harva koko elämäänsä kännissä on.


      • Kutenjosanottu

        Kaipa se vähän on sekin, että aika harva on loppuviimeksi mistään kulttuurista kiinnostunut. Minua jos joku pyytäisi ensitreffeille vaikka teatteriin tai keikalle, niin olisin jo viittä vaille myytyä naista. Toisaalta, en kyllä muutenkaan harrasta mitään kännitreffejä tai baariliitelyä muutenkaan.


      • VähänKiltti kirjoitti:

        Miehenä voin sanoa, että tuo on totta. Ei ketään kiinnosta moinen ahdistelu. Olen itse joskus käyttäytynyt niin, ja minulle ovat naiset tehneet saman. Sitä ihmettelen, miksi naiset ovat hanakoita lähtemään baariin tai kotiin, mutta jos heille ehdottaa jotain teatteria ym. , ei onnistu. Minä pitäisin siitä, että ihmiseen voisi tutustua vähemmän juovuksissa. Harva koko elämäänsä kännissä on.

        En lähtisi ensimmäisillä treffeillä teatteriin enkä elokuviin, konserttiin tai muuhunkaan tilaisuuteen kahdesta syystä: Koskaan ei voi tietää, millainen ihminen sokkotreffeillä odottaa. Tilanne/vastapuoli voi osoittautua todella kiusalliseksi. Enkä nyt tarkoita, että hän olisi ruma vaan hän voi haista, käyttäytyä epämiellyttävästi, olla äänekäs tai lähes mykkä... siis kaiken kaikkiaan sellaista seuraa, jonka kanssa ei todellakaan halua viettää useita tunteja.

        Toinen syy on se, ettei ko. tilaisuuksissa voi jutella eli tutustua.

        Toisilla ja myöhemmillä treffeillä olen mielelläni lähtenyt leffaan tai teatteriin.


      • kiltille.vinkkiä
        VähänKiltti kirjoitti:

        Miehenä voin sanoa, että tuo on totta. Ei ketään kiinnosta moinen ahdistelu. Olen itse joskus käyttäytynyt niin, ja minulle ovat naiset tehneet saman. Sitä ihmettelen, miksi naiset ovat hanakoita lähtemään baariin tai kotiin, mutta jos heille ehdottaa jotain teatteria ym. , ei onnistu. Minä pitäisin siitä, että ihmiseen voisi tutustua vähemmän juovuksissa. Harva koko elämäänsä kännissä on.

        Vähänkiltille vinkiksi, että kannattaa jo siihen profiilin tekstiin laittaa jotain tuosta ettet ole niin kiinnostunut alkoholin käytöstä niin karsit niitä alkoholista pitäviä naisia. Itselleni olisi iso plussa jos treffipalstalta löytyisi miehiä, joita ei alkoholi kiinnosta vaan enemmänkin terveet elämäntavat. Muutoinkin kannattaisi olla enempi rehellinen omasta persoonasta. Mistä pitää ja mistä ei.


      • enolesamaamieltä
        helka kirjoitti:

        En lähtisi ensimmäisillä treffeillä teatteriin enkä elokuviin, konserttiin tai muuhunkaan tilaisuuteen kahdesta syystä: Koskaan ei voi tietää, millainen ihminen sokkotreffeillä odottaa. Tilanne/vastapuoli voi osoittautua todella kiusalliseksi. Enkä nyt tarkoita, että hän olisi ruma vaan hän voi haista, käyttäytyä epämiellyttävästi, olla äänekäs tai lähes mykkä... siis kaiken kaikkiaan sellaista seuraa, jonka kanssa ei todellakaan halua viettää useita tunteja.

        Toinen syy on se, ettei ko. tilaisuuksissa voi jutella eli tutustua.

        Toisilla ja myöhemmillä treffeillä olen mielelläni lähtenyt leffaan tai teatteriin.

        Itselläni on ollut vähän erilainen taktiikka ensitreffien suhteen ja tähän mennessä on toiminut ihan hyvin. Mielestäni elokuva on hyvä paikka, koska ennen elokuvaa ehtii hieman tutustumaan ja elokuvan aikana ei tule ainakaan mitään kiusallisia hetkiä, jos tuon tutustumisen aikana ei mätsännytkään yhtään. Elokuvan jälkeen voikin sanoa, että on kiireitä (aikainen töihinmeno tai jotain muuta ympäripyöreätä) tai sitten jos mätsää niin voidaan jatkaa jonnekin kävelemään.

        Kahvittelu on ehdottomasti se epämukavin ensitreffipaikka ja niihin en koskaan suostu. Ne ovat itselleni niin jäykkiä ja tylsiä tapahtumia... vähän kuin oltaisiin työhaastattelussa. Vien naisen aina jonkin aktiviitetin pariin, olipa se kiipeilyä, jousiammuntaa, miekkailua, leffa jne. koska jos naisen kanssa ei mätsää niin voin keskittyä ainakin siihen aktiviteettiin ja yleensä aktiviteettien aikana kuitenkin ehtii tutustumaan tarpeeksi. Olen saanut ihan positiivista palautetta kekseliäisyydestä (leffaa ei lasketa) ensitapaamiselle.


      • 15miestäarkullavainaan
        kiltille.vinkkiä kirjoitti:

        Vähänkiltille vinkiksi, että kannattaa jo siihen profiilin tekstiin laittaa jotain tuosta ettet ole niin kiinnostunut alkoholin käytöstä niin karsit niitä alkoholista pitäviä naisia. Itselleni olisi iso plussa jos treffipalstalta löytyisi miehiä, joita ei alkoholi kiinnosta vaan enemmänkin terveet elämäntavat. Muutoinkin kannattaisi olla enempi rehellinen omasta persoonasta. Mistä pitää ja mistä ei.

        Lisävinkiksi voin kertoa että nainen saattaa sanoa ettei halua alkoholin kanssa läträävää, mutta on itse umpijuoppo eikä voisi koskaan kuvitella pulloon sylkevää kumppania.
        Vaikka nainen olisi absolutisti, hän ei voi käsittää miksi joku mies sitä olisi.
        Elikkä unohda koko alkoholista puhuminen.


    • liian.paljon.kokenut

      Ei suomalaisia naisia kiinnosta kunnon miehet. Jos olet ahkera,kiltti ja hoidat asiasi hyvin, ei sinussa ole mitään mikä kiinnostaisi. Itse olen huomannut että olemalla ylimielinen kusipää saa parhaiten naisia pieni epä siisteys. Suomalainen nainen haluaa kuun taivaalta ja kaupan päälle pari muuta planeettaa. Loppu tulos on yksin huoltaja jolla lapset jonkun rentun kanssa. Sen jälkeen ne on katkeria kaikille miehille ja todella kostavat sen syyttömille.

      • Lapseton1

        Höpö höpö. Komea (omaa silmää miellyttävä), fiksu ja itseä pidempi miehen pitää olla. Se on se pointti. :)


      • Jälleen kerran olen ollut viikonlopun kunnollisen, ahkeran, asiansa hyvin hoitavan, ongelmattoman miehen kanssa. Tuo jankutus pilaa kaikkien kunnollisten miesten maineen.


      • Jataasmennään
        helka kirjoitti:

        Jälleen kerran olen ollut viikonlopun kunnollisen, ahkeran, asiansa hyvin hoitavan, ongelmattoman miehen kanssa. Tuo jankutus pilaa kaikkien kunnollisten miesten maineen.

        Veit ns.sukat jalastani.Itsekkin olen ollut melkein kymmenen vuotta kunnollisen ,ahkeran,asiansa hoitavan,ongelmattoman miehen kanssa,ja olemme molemmat suomalaisia, lapsettomia,ja yhdessä kunnolla onnellisia.Mutta kai jotakin täytyy omasta sinkkuudestaan syyttää,ja peiliin ei tietenkään kannata katsoa,eikö vaan?


      • näin.on

        No veikkaanpa, että itsevarmuus on se mikä naisia kiinnostaa. Jos mies pitää itseään tavoiteltavan arvoisena niin sehän on hyvä asia. Kiltteys ei ole mikään hyve. Siis kynnysmattona oleminen. Miksi se olisi hienoa että itseään alentaa. Jokaisellahan on arvonsa ja se pitää myös itse tajuta.

        Sen sijaan se kummallinen näkemys, että naiset pitäisivät väkivaltaisista rentuista ei todellakaan pidä paikkaansa. Retkut vaan ovat paljon paljon aktiivisempia naisten lähestymisessä ja siksi pääsevät yleensä naisten kanssa tekemisiin. Mutta parhaat miehet ovat niitä, jotka ovat iloisia, itsevarmoja, toisia huomioivia ja tasapainossa itsensä kanssa.


      • M52_

        Itsevarmuus on iso plussa. Itse olen perusluonteeltani vähän ujo ja varautunut, ja tavallisesti nuorena parikymppisenä oli iso kynnys pyytää ketään treffeille. Joskus kuitenkin mielentila ja itsevarmuus jotenkin naksahti eri asentoon, eikä ollut mitään arastelua...

        Kesätöissä pankissa (aikonaan pankeissa oli kesällä paljon nuoria hommissa, sukupuolijakauma noin 50-50) päätin soittaa yhdelle viikonloppuna baarissa tapaamalleni puolitutulle. Heti oli lähdössä ulos. Osaston tytöt jotka kuuli puhelun, oli ihan ihmeissään "Sinä siis tuosta ihan pokkana soitat ja pyydät ulos..." Katsoivat kuvainnollisesti ylöspäin ja pisteet nousi. Seuraaville treffeille olikin tarjokkaita tyrkyllä.


    • kemia-on-ulkonäkö

      Raha ulkonakö = kemia
      Rentuissa sitä kemiaa on koska hakkaavat naisia.

      • lapseton1

        Ja taas höpö höpöö. Jo kirjoituksistanne täällä voi päätellä miksi ette saa naista. Huoh :-o


      • lapseton1 kirjoitti:

        Ja taas höpö höpöö. Jo kirjoituksistanne täällä voi päätellä miksi ette saa naista. Huoh :-o

        Se on yksi ja sama Rauman mies joka eri nimimerkeillä jankuttaa. Parasta olisi ignoorata mutta aina en itsekään onnistu ;)


    • totuustekeekipeää

      KYSY IHASTUKSELTA:
      - Seurusteletko?
      - Oletko koskaan seurustellut?
      - Haluaisitko seurustella vai viihdytkö sinkkuna?
      - Mitä ihailet tytöissä/pojissa ja mitä inhoat?

      KYSY TREFFEILLÄ:
      - Mitä harrastat?
      - Minkälaisisessa asunnossa asut?
      - Onko sinulla lemmikkejä, haluaisitko?
      - Onko raha-asiasi kunnossa? Mitä teet työksesi?
      - Etsitkö loppuelämän suhdetta vai yhden illan juttua?
      - Onko sinulla allergioita tai sairauksia?
      - Mikä on lempivärisi/-elokuvasi/-ruokasi?
      - Kuinka kauan olet ollut sinkkuna?
      - Mitä haluaisit tietää minusta?

      MIETI ENSIN ITSEKSESI:
      - Onko minulla traumoja/huolia, joista pitäisi ensin käydä jutustelemassa psykiatrille ennen kuin uskallan aloittaa suhdetta? Pystynkö kertomaan ongelmistani avoimesti toiselle?
      - Tarvitsenko todella kumppanin juuri nyt? Miksi en haluaisi/voisi olla vielä sinkkuna?
      - Olenko vain ihastunut häneen, koska hän näyttää hyvältä, vaikuttaa mukavalta ja on juuri sopivan ikäinen?
      - Tiedänkö hänestä ja hänen luonteestaan oikeasti mitään? Suuttuuko hän helposti?
      - Pitääkö hän lapsista? Onko hän allerginen koirille/kissoille? Olenko valmis mahdollisesti luopumaan omista lapsi-/lemmikkihaaveistani hänen takiaan?

      SEURUSTELUN ALKAESSA KÄYKÄÄ LÄPI:
      - Toivommeko tulevaisuudelta samoja asioita? Lemmikki? Lapsi?
      - Missä haluaisimme asua tulevaisuudessa? Maalla vai suurkaupungissa?
      - Missä menee pettämisen raja? Mikä on pettämistä? Onko lupa käydä vieraissa jos ei toiselta saa?
      - Haluaako molemmat yhtä usein ja samanlaista seksiä? Onko toisella erityistoivomuksia tai jotain, mitä ei halua tehdä?
      - Miten hoidamme yhteiset menot (raha-asiat)?
      - Osaavatko molemmat kokata ruokaa vai tuleeko ruuanlaitto vain toisen tehtäväksi?
      - Kumpi tiskaa, pesee vessan jne. vai tekeekö molemmat tasapuolisesti kaiken? Voiko tästä syntyä riitatilanteita?

    • yksinäinen-mies

      Köyhän, ruman, lyhyen ei ainakaan kannata edes haaveilla treffeistä. Se karsii jo 50 % miehistä pois. Sitten on pettäjät, väkivaltaiset, alkoholistit. Siinä lähtee 40 % miehistä jo laulukuoroon. Narsistit, sitoutumiskammoiset ja muut hullut on 5% miehistä. Jäljelle jää 5 % jotka kelpaa naisille eli aika moni ei pääse koskaan treffeille

      • Joo, aika huonolta kyllä naisten kannalta näyttää, jos tuo on tilanne.


    • kysymällä

      Tapaan harrastuksessani aika ajoin kunnollisen oloisia ikäisiäni miehiä. Joskus vaikuttavat kiinnostuneelta ja saattavat kautta rantain kysellä olenko varattu. Vaikka olen heille ystävällinen, lähden mukaan flirttiin ja ilmaisen olevani sinkku, he eivät saa edes kysyttyä treffeille. Lähtisin kyllä, mutta toivon, että miehellä olisi sen verran itseluottamusta, että saisi kysyttyä. Tämän jälkeen minä tulen kyllä vastaan ja olen itsekin aloitteellisempi. Mutta siis vastaukseni alkuperäiseen kysymykseen on, että KYSYMÄLLÄ :) .

      Nettideittailusta ei ole kokemusta, joten tämä ohje vain kasvokkain kohtaamisiin.

    • Kuutar15

      Varsin töykeästi vastattuna: jos on tarvetta syyttää kaikkia naisia tai yleensä muita sinkkuudesta (tai muista ongelmista) - löytyy yleensä juuri"ongelma" peilistä.

      Kyllä tavalliset naiset etsivät tavallisia miehiä...
      Kysymys on sitten etsitkö sinä Leidiä - joka haluaa Herrasmiehen eikä Matti Meikäläistä?

      Minkälaisen kuvan SINÄ annat itsestäsi?
      Ja kyllä olen ihastunut hieman ylipainoiseen, hieman epäsosiaalisen miehen joka ei oikein osaa jutustella. Herra on kiltti, ehkä jopa ruma - mutta osaa laitta ruokaa ja hoitaa omasta hygieniasta .

      Tärkein on miltä ihminen tuntuu - ei miltä näyttää.

    • ikuinen-sinkku

      Suomessahan on jotain miljoona sinkkua. En usko että on miesten vika että on niin paljon sinkkuja. Naisille ei vaan kelpaa eikä se ole kysymisestä kiinni. Olen kysynyt ainakin 200 naista treffeille vuosien aikana saaden pakit kaikilta. Tauski tai Johnny kuopppala jotka hakkaa naisia, saavat naisia koska ovat komeita.

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2015092120393956_vi.shtml

      • Olet kysynyt kahtasataa naista treffeille ja logiikkasi mukaan naisissa on vika, kun kukaan ei suostu?

        Mitähän täällä vastattaisiin naiselle, joka kertoisi kysyneensä kahtasataa miestä treffeille ja saaneensa pakit? Veikkaan, että hänen käskettäisiin alentaa tasoa.

        En usko tasoteorioihin, mutta jos 200 ihmistä on antanut pakit, niin on se nyt aika selvää, että ihan vääriä ihmisiä lähestyt. En itse kehtaisi edes kertoa, jos olisin noin monta kertaa hakannut päätäni samaan seinään.

        Lähesty ensi kerralla sitä naista, joka on jo vastannut katsekontaktiisi esimerkiksi hymyllä.


      • ei.ei.ei

        Tauski on yöööööökkkkkk!! Mistä ihmeestä olet päätellyt, että saa naisia. Kammottava äijä.


      • voi.voi.sentään

        Jos haet sellaisia naisia kuin mitä Tauski Peltosella on niin ihmekös jos tullut pakkeja. Onko sinun mielestäsi sellainen nainen ok. On naisia ja naisia tiedätkös. Etsit ihan väärältä suunnalta.


      • VoiHyvääPäivää
        helka kirjoitti:

        Olet kysynyt kahtasataa naista treffeille ja logiikkasi mukaan naisissa on vika, kun kukaan ei suostu?

        Mitähän täällä vastattaisiin naiselle, joka kertoisi kysyneensä kahtasataa miestä treffeille ja saaneensa pakit? Veikkaan, että hänen käskettäisiin alentaa tasoa.

        En usko tasoteorioihin, mutta jos 200 ihmistä on antanut pakit, niin on se nyt aika selvää, että ihan vääriä ihmisiä lähestyt. En itse kehtaisi edes kertoa, jos olisin noin monta kertaa hakannut päätäni samaan seinään.

        Lähesty ensi kerralla sitä naista, joka on jo vastannut katsekontaktiisi esimerkiksi hymyllä.

        Samaa mieltä Helkan kanssa!

        Minua ihan oikeasti huvittaa että syytetään muita.

        Ihan vinkkinä: kysy joskus rakentavaan sävyyn miksi et ole kiinnostava.
        Ota vastaus rakentavaan sävyyn eli mieti miten voit kehittää itseäsi.

        Kyllä me kaikki olemme riittäviä ihmisiksi - mutta ystävyys tai ihan puolison saaminen vaatii jo esim sosiaalisissa taitoja. Se että olet sukupuoleltasi mies ei yksistään riitä. Pitää löytyä muutakin. Tämä pitää ensin oivaltaa - eikä vaan netissä haukkua muita ihmisiä huonoksi.


      • Kutenjosanottu
        VoiHyvääPäivää kirjoitti:

        Samaa mieltä Helkan kanssa!

        Minua ihan oikeasti huvittaa että syytetään muita.

        Ihan vinkkinä: kysy joskus rakentavaan sävyyn miksi et ole kiinnostava.
        Ota vastaus rakentavaan sävyyn eli mieti miten voit kehittää itseäsi.

        Kyllä me kaikki olemme riittäviä ihmisiksi - mutta ystävyys tai ihan puolison saaminen vaatii jo esim sosiaalisissa taitoja. Se että olet sukupuoleltasi mies ei yksistään riitä. Pitää löytyä muutakin. Tämä pitää ensin oivaltaa - eikä vaan netissä haukkua muita ihmisiä huonoksi.

        Tämä!

        Jos siis kunnon mies on oikeasti kunnon mies, hän osaa myös kuunnella mahdollisen kumppanin toiveita ja ajatuksia mahdollisesta suhteesta. Ei niin, että vain vaatii ja syyttää naisia hankalaksi, kun nainen ihan ymmärrettävästä syystä ottaa etäisyyttä.

        Onko ikuinen sinkku kysynyt yhdeltäkään näiltä 200 pakit antaneelta naiselta, Miksi ne pakit tulivat?


      • entinentreffailija
        voi.voi.sentään kirjoitti:

        Jos haet sellaisia naisia kuin mitä Tauski Peltosella on niin ihmekös jos tullut pakkeja. Onko sinun mielestäsi sellainen nainen ok. On naisia ja naisia tiedätkös. Etsit ihan väärältä suunnalta.

        Tauski on hyvä mies, sillä ollut useita naisia joten sen on pakko olla hyvä mies. Moni teistä palstan naisista lähtisi oitis tauskin kanssa treffeille.


      • entinentreffailija
        helka kirjoitti:

        Olet kysynyt kahtasataa naista treffeille ja logiikkasi mukaan naisissa on vika, kun kukaan ei suostu?

        Mitähän täällä vastattaisiin naiselle, joka kertoisi kysyneensä kahtasataa miestä treffeille ja saaneensa pakit? Veikkaan, että hänen käskettäisiin alentaa tasoa.

        En usko tasoteorioihin, mutta jos 200 ihmistä on antanut pakit, niin on se nyt aika selvää, että ihan vääriä ihmisiä lähestyt. En itse kehtaisi edes kertoa, jos olisin noin monta kertaa hakannut päätäni samaan seinään.

        Lähesty ensi kerralla sitä naista, joka on jo vastannut katsekontaktiisi esimerkiksi hymyllä.

        Katsekontakti ei kerro mitään ei hymy tarkoita mitään. On turha nolata itseään sen takia koska nainen hymyilee tai katsoo päin. Sama kun menet työhaastatteluun ja katsot sitä haastattelijaa, se voi hymyillä ja katsoa mutta se ei tarkoitta että saat töitä.


    • entinentreffailija

      Ei mitenkään. Miksette unohda treffailua ja keskity vaikka pakolaisten auttamiseen.

    • entinentreffailija

      sosiaalisia taitoja ei voi harjoitella jos kukaan ei halua tutustua sinuun tai minuun. ilmeisesti naiset haluaa että mies väkisin tuppaantuu naisten seuraan.

      • VoiHyvääPäivää

        Sosiaalisia taitoja oppii kaikissa kanssakäymisessä: harrastuksissa, työkavereiden kanssa jne

        Ihan perusasia on se miten ihmisten kanssa ihan vaan jutustellaan. Jutustelulla tarkoitan mitä voit sanoa/ kirjoitella kun tapaat täysin tuntemattoman.
        Mistä jutella niin ettei tyssähdä ekaan lauseeseen.

        Jos tosiaan oletus on se että pitää tuppautua / änkeä seuraan: olet aika hukassa. En yhtään ihmettele ettei seuraa löydy.


      • Kutenjosanottu

        Eipä tuo katkera "kunnon mies" vieläkään vastannut kysymykseeni. Eli: millainen on mielestäsi kunnon mies?

        Jospa nyt vaikka aloitat niiden sosiaalisten taitojen harjoittelun vaikka siitä, että vastaat tuohon ylläolevaan kysymykseen. Jätä hetkeksi katkeruutesi syrjään ja mieti, mitä vastaat, äläkä vain suolla noita jo moneen kertaan kuultuja juttujasi.

        Tauski ei ole kunnon mies. Kierrän mokoman urpon kilometrin päästä. Samoin kuin kaikki, jotka eivät arvosta minua omana itsenäni tai välitä kuunnella, mitä minulla on sanottavaa.

        Ja mitä tulee seuraan tuppautumiseen. Unohda! Käyn harvoin baarissa, mutta kerran istuimme tyttöporukalla iltaa, ja meillä oli hauskaa... kunnes yksi urpo liimautui kylkeen eikä suostunut poistumaan vaikka sanoimme kohteliaasti, ettemme kaipaa seuraa. Ei auttanut muu kuin mennä portsarin juttusille, joka ystävällisesti sitten poistikin ko. tyypin ulos.


    • entinentreffailija

      Naiset sanoo aina meikäläisille että ei seuraan pääse joten miten siinä tutustuu kenenkään. Jo pelkkä katsominen on naisista ahdistelua.

      • NäinTänään

        Kuulin tuossa eilen että yli toistakymmentä inttiin menevistä miehistä ei hallitse ihan normaalia kanssakäymistä. Eivät siis osaa olla ihmisten kanssa ei naisten tai miesten kanssa.

        Näitä taitoja oppii normaali elämässä. Tai siis niitä pitää oppia ihan arjessa: harrastuksissa, töissä tai asioidessa.
        Tuossa kun kävin katsastuskonttorilla, viereen istui rouva. Juteltiin säästä ja paikallislehdestä.
        Jos ei osaa ihan tavallisista asioista - miten ajattelit tutustua naisiin?
        Nettideitissä huomasin että on paljon miehiä, jotka eivät osaa kirjoittaa muuta kun ihan vastata suotiin kysymyksiin. Miten siinä tutustuu ?

        Ai niin - se että käy ulkona ei aina tarkoita sitä että on hakemassa miesseuraa. Hyväksy se!
        Välillä ollaan ihan kavereiden kanssa liikenteessä.


    • Kutenjosanottu

      Huhuu! Missä se kunnon mies viipyy? Mikset vastaa kysymykseeni? Kyllä sinä muita osaat syyttää, mutta kun pitäisi vastata yksinkertaiseen kysymykseen, niin ei onnistu.

      Jos olisit kunnon mies, ottaisit teoistasi ja sanoistasi vastuun ja vastaisit ihan normaalisti. Kunnon mies osaa keskustella ja kuunnella muita. Sinä et sellainen ole.

    • Iltauinti

      Voiko työtön, salilla käyvä, viikoloppusin dokaava, rapularunkkauksel paineita poisteleva, olla kunnon mies?

    • MitäEtsitTäältä

      Kun luen tätä ketjua nousee kaksi asiaa esille.

      Aloittaja pitää itseään kovin täydellisenä ihmisenä. Täällä useampi on hyvin asiallisesti tuonut esille, että kannattaisko myös hieman tarkistella omaa lähestymistä ja suhtautumista- eikä vaan syyttää muita.
      Tälläinen syyttäminen antaa kovin Besserwissermäisen kuvan sinusta. Se ei ole vetovoimaista minkäänlaisessa suhteessa.
      Parisuhteessa joutuu aina välillä ottamaan lusikan kauniisti käteen ja pyytämään anteeksi ja myöntämään olevansa väärässä - molemmin puolin.
      Tämä jääräpäinen toisten syyttely - eikä minkäänlaista ajatusta siitä miten itse voisit kehittyä - on se mikä mikä sinussa tässä tökkii. Ei siihen tervettä suhdetta rakenneta.

      Toinen asia.... Mikä on pointtisi tällä aloituksella...
      Kiukutella nimettömänä netissä pahaa oloasi? Sehän on ihan OK.
      Apua ja vinkkejä et selvästi kaipaa. Torjut ne varsin huonolla käytöksellä

    • Tein-itsestäni-pellen

      Mä hymyilin tänään naiselle, oli oikein pelle hermanni hymy mutta naisen katse kääntyi poispäin.

    • Tein-itsestäni-pellen

      Kunnollinen mies kohtelee naista kuten haluaa muiden itseään kohtelevan. Mies myön kuuntelee naista eikä lyttää naisen mielipiteitä vaan arvostaa naisen näkemyksiä asioista vaikka itse olisi eri mieltä. Kunnon mies myös ei juo usein a lähde kavereiden kanssa ryyppäämään joka viikonloppu, tekee myös kotitöitä ja vietää muutenkin aikaa nainensa kanssa eikä tee vain omia juttuja.

    • ikuinen-sinkku

      Ei se ole nais vihaa jos sanoo naisten olevan nirsoja. Jos on asiallinen ja pyytää naista kahville tutustumaan niin naiset ei vastaa mitään mutta sitten vastaavat jollekkin pelimiehlle heti kun se vonkaa pillua heti ekassa viestissä. Netissä nyt ei ota selvää millainen toinen on mutta kuvan kyllä näkevät ja heti tulee pakit.

      • TuuliTuule

        Minusta asian ytimessä: ei otakaan selvää. Tarviiko?

        En tiedä mitä olet etsimässä - itse etsin itselleni sopivaa. Tarkoittaa että parhaiten sujuu kun olen oma itseni.
        Minua ei haitta se, etten saa kun muutan yhteydenoton kuukaudessa. Ne, joiden kanssa olen ollut yhteydessä ovat olleet fiksuja kavereita.

        Näitä tarinoita kun lukee herää kysymys: etsitäänkö ihan mitä vaan vai pitäisikö olla sellainen sopiva, josta oikeasti pitää.


      • Edwardo_pieni_mies
        TuuliTuule kirjoitti:

        Minusta asian ytimessä: ei otakaan selvää. Tarviiko?

        En tiedä mitä olet etsimässä - itse etsin itselleni sopivaa. Tarkoittaa että parhaiten sujuu kun olen oma itseni.
        Minua ei haitta se, etten saa kun muutan yhteydenoton kuukaudessa. Ne, joiden kanssa olen ollut yhteydessä ovat olleet fiksuja kavereita.

        Näitä tarinoita kun lukee herää kysymys: etsitäänkö ihan mitä vaan vai pitäisikö olla sellainen sopiva, josta oikeasti pitää.

        Naisena et taida oikein hahmottaa alimpien portaiden miehistä näkökulmaa, kun on varaa tuollaiseen haihatteluun? Jos yksikin olisi iloinen yllätys, niin miten siinä sitten valkkailet sopivaa.


      • TuuliTuule
        Edwardo_pieni_mies kirjoitti:

        Naisena et taida oikein hahmottaa alimpien portaiden miehistä näkökulmaa, kun on varaa tuollaiseen haihatteluun? Jos yksikin olisi iloinen yllätys, niin miten siinä sitten valkkailet sopivaa.

        Ei tarvitsekaan ymmärtää. Etsin kumppania itselleni - en jollekin miehelle.

        Mietintämyssyyn: kaikki meistä ovat just hyviä ihmisiä sellaisena kun olemme.

        Jos ja kun kumppanin haku tuntuu tärkeältä - pitäisikö kehittää sellaisia taitoja ja ominaisuuksia, jotka edesauttaa asiaa?
        Eli ymmärtää se, ettei kaikille naisille kelpaa ihan mikä vaan mies - vaan itselleen sopiva. Sopivalle ei esim minulle löytyy tarkkaa kriteeriä. Se on aina kompromissi.

        Opin / opettelen esim töissä päivittäin uusia juttuja, jotta pätevyys säilyy ja olisin mielenkiintoinen työmarkkinoilla.

        Täällä kommentoiminen laske toki höyryjä pihalle - tärkeä asia - mutta eipä sekään auta naisystävän löytämisessä.


    • 1-ikisinkku

      Mahdotonta

    • Edwardo_ätmistreffi_OY

      Miesten kannattaisi ainakin panostaa hieman enemmän kuviin ja tekstiin noissa profiileissa. Ne on pääsääntöisesti hirveää kuraa, jos näin sivustaseurattuna voi muiden miekkosten tekemisiä kommentoida. Naama ei toki siitä miksikään muutu, mutta saa siitä edustavamman kun vähän miettii. Toki toisessa ääripäässä sitten ylisliipatut ja jotkuvatun filosofiset katseet kauas kaukaisuuteen... Vetävää ja aitoa sen olla pitää. Voin konsultoida ätmikäisiä ja ketkuloita nimellistä korvausta vastaan tarvittaessa.

      Toki kirjoittelunkin olisi sitten syytä olla vähän semmosta alibikeskustelua syvempää, jos haluaa tehdä vaikutuksen ja erottua satojen joukosta. Tämä on etupäässä kai päänsisältökysymys, mutta aina siihen voi panostaa aiempaa enemmän jos tulokset ovat olleet laihanlaisia.

      Jos näilläkään eväillä ei ala ilmaantumaan treffihalukkuutta, niin kannattaa laskea rima aivan pohjalle ja rueta sieltä sitten hivuttamaan niin ylös että vielä kuitenkin yli pääsee niin sanotusti. Onnistumiset ovat kuin vyöryvä lumipallo. Se nousee sittenkin.

      • fdgsge

        Naisten vaatimukset kuvien suhteen on ihan käsittämättömiä. Siinä missä miehen silmään nainen näyttää melko samalta oli valaistus/kuvakulma mikä tahansa ja jos naisen perusulkonäkö miellyttää niin se miellyttää. Naisilla taas joku 5 asteen muutos kuvakulmassa tai häviävän pieni muutos valaistuksessa saattaa olla ratkaiseva herättääkö mies "kipinää". Nettinaisten miellyttäminen kuvilla on melkoista tiedettä.


      • JepulisTällePäivälle

        Voin vaan puhua omasta puolesta - koska olen vain yksi nainen.

        Kun selaa kuvia, tulee joskus olo että sinne on lätkäisty jotain kuvia. Huonolaatuisia ja kaukaa otettuja, joista ei näe mitään. Tulee olo ettei kauheasti viitsi panostaa koko asiaan. Antaa kuvan ettei oikein halua nähdä vaivaa asian eteen. Antaa kuvan odotat että se sinun naisesi tippuu taivaalta ihan just sinua varten.

        Henk. Koht minua tökkii biletyskuvat, paidattoman miehet, alkokuvat ja kuvia isommasta porukasta (ei ota selvää kuka on kuka). Hämmästyttävän monessa kuvassa mies on auton ratissa. Mikä on se juttu näissä kuvissa?

        Hyvällä kuvalla voi täydentää tekstiä. Sinä harrastamassa, vaikka se moottoripyörä jos tykkäät pyöräillä. Voi olla joku tyylikäs kuva sinusta: sellainen jossa hiukset kammattuna ja siistit vaatteet päällä (kerrot sillä miltä näytät mutta myös ettet enää tarvitse äitiä silittämään vaatteita).
        Itsellä on myös kokovartalokuva viiden tunnin vaeltelua jälkeen. En näytä hehkeältä enkä hyvältä - mutta omalta itseltäni - eikä ruumiinrakenne ole yllätys.


    • Näin pääsee treffeille naisten kanssa:
      -katsele näyteikkunoiden miestenvaatetusta ja vertaa omaa pukeutumistasi niihin. Mitä lähempänä olet tätä tyyliä, sen paremmalta näytät. Ethän siis käytä sitä vanhaa mukavan väljää "nahkapusakkaa" ynnä muita hirvityksiä.
      -Kasvata partaa, ainakin edes vähän! Se on miehekästä. Hiukset ei tarttis olla liian kynityt, renttulook on nyt in (katso muotikuvastoja) Mutta nämä tietysti makuasioita.
      -Onhan sulla hyvä ryhti, ja hymyiletkin välillä?
      -Älä pyydä naista treffeille kylmiltään. Aloita ensiksi keskustelu jostain ihan muusta, ja jos keskustelu kulkee hyvin, pyydä naista johonkin aktiviteettiin. Älä kutsu niitä treffeiksi, se ahdistaa useita. Näin sellainen nainen joka ei alussa ole kiinnostunut sinusta, saattaa lähteäkin ihan kaverimielessä, mutta saattaa ihastua myöhemmin.
      Kuuntele naista ja sano ainakin yksi kohteliaisuus. Yritä siis ujuttautua naisen elämään jonkun tekemisen varjolla. Ihastuminen vaatii aikaa, ja sinun kannattaa tutustuma moneen naiseen samanaikaan. Pidät näitä "ystäviä" elämässäsi, ja sitten kun jonkun heidän kanssa homma syvenee, sinun ei enää tarvitse tapailla kuin tätä yhtä.

      Ymmärrä että naisetkin ovat hauraita ja epävarmoja ihmisiä. Meitä on monenlaisia. Älä suhtaudu naisiin niinkuin he olisivat aina itsevarmoja ja vahvoja. Minä en ainakaan ole. Jos nainen torjuu lähellä olevat miehet, hän tekee sen siksi ettei ole kiinnostunut, ja tod. näk. kärsii siitä itsekin! Hän saattaa olla silti yksinäinen. Mutta ei vaan halua "ketä tahansa". Ei sille mitään voi jos ei kiinnostu. Kyse voi olla jostain psykologisesta asiasta, ei osaa olla rakastettu tms. Eikä sille, kenestä kiinnostuu seksuaalisesti, voi ketään syyttää. Kaikkien pitäisi ymmärtää tämä asia. Näihin asioihin on todella vaikea itse vaikuttaa!

      Itse olen seurannut uskovaisten naisten sinkkuelämää ja se on todella surullista. Minulla on kymmeniä, varmaan äkkiseltään voisin muistaa ainakin 20 kaunista, n. 30v ikää lähestyviä fiksua ja mukavaa naista ketkä eivät ole joko koskaan seurustelleet, tai jos ovat niin ehkä vain yhden kerran. He kärsivät siitä kun kukaan ei pyydä treffeille eikä keneltäkään saa huomiota. Baarissa he eivät käy, tai jos joskus käyvät, kohteliaisuudet humalaiselta mieheltä ei paljoa mieltä lämmitä.
      Asia kun on niin että seurakunnissa ei riitä miehiä kaikille, ja nämä naiset haluavat uskovan miehen joka odottaa seksiä avioliittoon. Meitä on tääällä maailmassa niin erilaisia ihmisiä ja naisia, älä yleistä että naisilla olisi aina helppoa. Ei todellakaan ole. Olen itsekin itkenyt miesten takia enemmän ja vähemmän koko ikäni. Silti en ole katkera miehille.

      On tärkeää omata vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Tätä kautta ymmärrät heitä paremmin ja ymmärrät ettei voi yleistää että "naiset on sellaisia" ja "miehet on tällaisia". Kaikki me ollaan niin erilaisia.

    • tämä-selvä

      Minusta naiset ei ole tapaamisen arvoisia olentoja. Naine on tyhmä joka on vain ulkonäkönsä vanki. Nainen ei ole miestä kauniimpi mutta vaatii että miehen pitää olla täydellinen. Nainen sietää hakkamista ja väkivaltaa jos mies on komea mutta nainen ei halua rumaa miestä jos se kohtelee naista kunnolla.

      • selvää.on

        Sama puhki kulunu harhaluulojen levys senku pyörii vaan.


      • TuuliTuule
        selvää.on kirjoitti:

        Sama puhki kulunu harhaluulojen levys senku pyörii vaan.

        Samaa mieltä.

        Jos asenne on tuollainen - ja olet sitä mieltä että kaikki vika naisissa ja sinä olet täydellinen: on ihan turha etsiä naista elämään.


    • tämä-selvä

      Raha ja ulkonäkö on status ja siten pääsee treffeille että on komea ja omistaa paljon rahaa.

      • TuuliTuule

        Tietynlaisten naisten kanssa...

        On tullut skipattua hyvännäköiset ja rikkaat. Tuntui että maailma ja elämä pyöri rahan ympärillä.

        Etsin läsnäoloa ja samanhenkisyyttä


    • Tällä_pääset_pitkälle

      Ei ainakaan negatiivisuudella, katkeruudella, valittamisella, naisten ja pomon haukkumisella, vittuilulla eikä kaikkitietävyydellä.

    • Treffeille pääsee se, joka näkee vaivaa profiilinsa eteen. Ota hyväntuulisen oloinen kuva siisteissä vaatteissa. Ei lepattavaa t-paidan resua, risupartaa, eikä tukka sekaisin. Yritä puristaa hymy, vaikka veri valuisi korvista. Laadi korkeintaan muutaman kappaleen mittainen positiivinen teksti, äläkä stalkkaa muiden miesten profiileista kliseitä esim. "puhuva ja pussaava".

      Varaudu viestittelyyn. Kukaan ei uskalla treffeille heti -paitsi jos näytät Calvin Kleinin alusvaatemallilta. Äläkä Herran tähden heitä heti palloa naiselle: "ota yhteyttä, jos kiinnostaa..." Kuinka ihmeessä meitä naisia voisi kiinnostaa ihminen, joka ei ole valmis esittäytymään ja edes vähän yrittämään?

      • liian-ruma-mies

        Niinhän sitä luulisi.Ainakin 110 kuvaa ollut eikä mikään kelpaa joten olen liian ruma. Minun vaatteissa ei ole mitään vikaa.


      • JoooooopaJoooo

        Etsitkö ns Leidejä? Upeita, fiksuja ja huoliteltuja naisia?
        He etsivät hyvin koulutettuja, sivistyneitä, fiksusti käyttäytyviä miehiä, joilla itsetunto kohdallaan.
        Kirjoituksesi perusteella ANNAT kuvan ettei sinulla ole tervettä itsetuntoa etkä ole erityisen tyylikäs käyttäytymiseltäsi.

        Mitä jos ihan tavallinen nainen olisi riittävä? Tälläinen vähän ylipainen ja töissäkäyvä?

        Sinulla saa totta kai olla vaikka minkälaiset toiveet... Mutta ns turha täällä valittaa kun ei mitään löydy.
        Usko huviksesi ettei vain ja ainoastaan ulkonäkö ratkaise mitään... On aina jotain muuta.

        Mutta olen huomannut että ainakin itse vedän kaltaisiani.
        Eli realistinen kuva itsestäsi ja hakemaan itsesi kaltaisiasi !


    • Miinajk8

      Yli innokkuus,plösö lapatossu,naismaisuus,rumia puhuvat,pitkätukat. Siinäpä lähinnä ne joiden kanssa en suostu treffeille. Kunnollinen ja tavallinen sen sijaan ovat ehdottomia mitkä pitää miehessä olla. En suostu elättämään yhtäkään lapatossua.

    • tretyi

      "Etsitkö ns Leidejä? Upeita, fiksuja ja huoliteltuja naisia?
      He etsivät hyvin koulutettuja, sivistyneitä, fiksusti käyttäytyviä miehiä, joilla itsetunto kohdallaan."

      Totta, itsestään huolta pitävät ja koulutetut naiset etsivät fiksuja ja hyvän itsetunnon omaavia miehiä. Miehiä, jotka osaavat käyttäytyä ja kohdella naista hyvin. Malli tai tohtori ei tarvitse olla, tavallinen ulkonäkö riittää, eikä sivistyksen ja käytöstapojen tarvitse olla koulutuksesta kiinni.

      Treffeille pääsyn mahdollisuus parantuu huomattavasti jos vaivaudut kirjottamaan henkilökohtaisen viestin. Ei niitä iänikuisia copypasteja, tai "hei, mitä kuuluu" -viestejä. Henkilökohtaisessa viestissä kerrot jotain itsestäsi ja ilmaiset lukeneesi naisen ilmoituksen. Tapaamista ei kannata ehdottaa ensimmäisessä viestissä, tuskin vielä toisessakaan. Naiselle kannataa kertoa, että on kiinnostunut hänestä, pidät hänen kirjoituksistaan tms. positiivista.

      Valokuva kannattaa laittaa heti. Ei kannata tuhlata aikaansa sellaisen ihmisen kanssa viestittelyyn, joka ei pidä ulkonäöstäsi. Valokuviakin voi olla niin monenlaisia, yritä etsiä suhteellisen tuore, jossa näytät mielestäsi hyvältä (ei tupakkaa tai kaljalasia...).

    • Millä saan pituutta lisää jotta pääsen naisten kanssa treffeille? SANOKAA
      Naisia en pysty enää hymyillen katsomaan, kun eräs nainen poltti siitä päreensä kun olin kuulemma liian heikkotasoinen hänelle ja erehdyin hymyilemään hänelle. Nettitreffeissä tulos on nolla.
      Ja minäkö kunnollinen mies? Olen aika helvetin kaukana siitä.
      Sitten kun mennään ulos tästä mun henkilökohtaisesta tilanteesta niin on yleisesti tiedetty fakta ja myös tieteellisesti todistettu että naiset eivät kiinnostu lyhyistä miehistä. Menen mihin tahansa niin koen molempien sukupuolien osalta henkistä väkivaltaa, joten mieluiten pysyn kotona ja ryyppään. Tässä nyt yötä myöten tyhjennän 0.7l jallupulloa.
      Jos lopetan juomisen niin naisia tulee ovista ja ikkunoista? ja vitut. Ei niitä ollut silloinkaan kun olin raitis.
      Niin ja en kuulemma saa naista suomesta enkä mistään muualta kuin Filippiineiltä ja tämä on sanottu minulle ihan suoraan. Liian lyhyt kaveri osaksi yhteiskuntaa.

    • ikuinen-sinkku

      Ulkonäkö = kemia. Sitä kemiaa ei ole kaupan kassan kassa eikä kaupan siivoojan kanssakaan ellei ole pituutta ja komeaa ulkonäköä.
      Naisilla on kemiaa sellaisten narsiti väkivalta jännämiestenkanssa.

    • Ihannormaalia

      Heti pääset kun sulla on:

      Komea naama
      Pituutta 180
      Korkeakoulutus
      Vakavaraisuus
      Sopivan jännä ja "helppo" tapa suhtautua suhteisiin ja elämään, vähän kuin halvalla huoralla

      VARMASTI NATSAA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe